Mallisia Valentinia Lowell
•
Magiker
Fødselsdag: 03.09.2037
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Enya Rose
Oprindelse: Engelsk og Norsk
Bosat: London
Bolig: Lejlighed
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Night in Heaven
Stilling: Stripper
C-box navn: Naroba
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on May 27, 2019 8:34:09 GMT
//Tiltænkt Enya//
Mallisia var netop kommet hjem efter en lang aften og nat på arbejdet og hun åbnede forsigtigt hoved døren, får ikke at vække Enya, der nok lå og sov på det her tidspunkt, eller det gjorde hun i hverflad for det meste når Mallisia kom hjem fra arbejde, meget tidligt om morgenen, Mallisia gik roligt ind i lejligheden og lukkede forsigtigt døren efter sig og gik hen og tog et glas og fyldte det med vand og tog en tår, inden hun tog et æble i den anden hånd, der lå i en skål på bordet, hun drak hurtigt vandet og fyldte glasset op med vand igen og gik over til sofaen får, st sætte sig ned og slappe lidt af og spise æblet inden hun ville gå i seng
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 13:57:46 GMT
Enya kunne ikke sove. Hun lå i sin seng mens hun vendte og drejede sig for at finde en mere behaglig stilling. Hun satte sig opgivende op i sengen mens hun famlede efter lyset. Når hun først var vågen var det svært for hende at falde i søvn igen lige med det samme. Hun svingede benene ud af sengen og trippede hen over gulvet mod døren med sin bog under armen. Hun ville sætte sig i sofaen og læse lidt indtil hun enten var træt nok til at sove eller til Mallisia kom hjem. Enya sukkede ved tanken om Mallisia. Hun havde det lidt anstrengt med at der lige nu var andre der kiggede på hende kæreste. Hun var normalt ikke den jealous type og hun accepterede da også jobbet men det var måske bare ikke hendes yndlings. Enya dumpede ned i sofaen og krøllede sammen i hjørnet mens hun åbnede bogen. Hun nåede at læse et par sider før hun hørte døren blive åbnet. Det kunne ikke være andre end Mallisia der var kommet hjem. "Hej" råbte hun mens hun lukkede bogen og lagde den fra sig så hun kunne sige hej når hun kom ind.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on May 27, 2019 18:32:09 GMT
Mallisia skulle lige til, at gå over i sofaen og sætte sig ned da der blev råbt hej, det gav et sæt i Mallisia “enya hej, ligger du der jeg vækkede dig ikke vel” spurgte Mallisia og gik hen og satte sig i den anden ende af sofaen og kiggede på Enya, “ pg fik øje på bogen ved siden af enya “hvad læser du” spurgte Mallisia pg kigged på bogen og så på enya “vil du med i seng” spurgte Mallisia lidt efter da hun faktisk var ret træt efter st have været på arbejde i så mange timer
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2019 17:27:17 GMT
Enya kiggede op da Mallisia kom ind og lagde sin bog fra sig. "Nej jeg kunne ikke rigtig sove" sagde hun og sendte Mallisia et smil. Det var ikke normalt at hun var vågen når Mallisia kom hjem. "En af mine yndlings der hedder løvindens sang" sagde Enya. Hun vidste at Mallisia sansynligvis bare spurgte for at være høflig men det var virkelig en af hendes yndlingsbøger og alle burde læse den ifølge hende. "Faktisk er der noget jeg gerne vil tale med dig om" sagde Enya. Det var måske ikke det bedste tidspunkt men det var nu hun følte sig modig og det ville vel egentlig aldrig være et godt tidspunkt.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on May 30, 2019 11:08:38 GMT
Mallisia sad roligt og kiggede på Enya mens hun snakkede og skulle lige til, at læne sig frem og kysse hende, du hun pludselig sagde der var noget hun ville snakke om, “hvad vil du gerne snakke om skat” spurgte Mallisia med lidt kækhed i stemmen, da hum var ved st være lidt over træt og lænede sig frem og gav Enya et hurtigt kys på munden og kiggede nysgerrigt på hende, “skal vi ikke snart gå i seng” spurgte Mallisia igen inden Enya nåede st sige hvad det var hun ville snakke om “jeg er bare så træt, det har været en lang nat” fortsatte Mallisia og kiggede enya i øjnene “men hvad vil du snakke om” spurgte Mallisia igen og gav igen Enya et kys på munden
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 8:57:48 GMT
"Det er bare omkring dit job" sagde hun. Hun mærkede Mallisias læber mod sine og kyssede hende hurtigt tilbage. Hun kunne ikke lade vær med at smile over Mallisias nysgerrige blik. "Altså det kan vel godt vente til i morgen hvis det er" sagde hun. Hun havde egentlig ikke lyst til at vente for hun var ikke sikker på om hun ville være i humør til at tage den diskussion i morgen men hun respekterende det hvis Mallisia var træt. Det var også en af grundene til at hun ikke var så vild med Mallisias job for de arbejde på forskellige tidspunkter og var begge to ret trætte når de kom hjem hvilket ville sige at de ikke altid så lige så meget til hinanden som de gerne ville
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on May 31, 2019 9:22:39 GMT
Mallisia sukkede dybt, da Enya fortalte st det var Mallisias job hun gerne ville snakke om, åh nej tænkte Mallisia, for hun viste godt st hendes job, var et følsomt emne for dem begge, de havde diskuteret hendes job før, så om det var om det samme eller om noget nyt omkring det, det viste Mallisia ikke og entenligt var hun også for træt til, st snakke om det lige nu, men samtidig kunne det jo være det var vigtigt for enya og oven i det var hun også blevet lidt nysgerrig på, hvad det var enya havde, at sige om det, “hvis det betyder meget for dig skat, kan vi godt snakke om det nu” sagde Mallisia og så på Enya og smilede til hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 4, 2019 15:13:57 GMT
Enya smilede til hende. Hun var glad for at de kunne snakke om det nu så det var ude af verden. Hun var typen der altid tænkte for meget over tingene så hun ville hellere snakke om det med det samme inden hun endte med at blive alt for nervøs. "Du ved at jeg gerne vil støtte der men du ved jeg ikke er glad for dit job" sagde hun. Hun havde svært ved at sige hvad det var problemet var. Det var ikke kun en ting det var mange små ting der gjorde det. Hun kunne ikke lide at de ikke havde så meget tid sammen fordi de abejdede på forskellige tidspunkter, hun kunne ikke lide at der hver aften var andre der kiggede på Mallisia og hun kunne ikke lide de mærkelige blikke hun fik fra folk når hun sagde at hun var kærester med en stripper.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on Jun 4, 2019 16:18:43 GMT
Mallisia sad bare og lyttede til enya og da hun nævnte hendes job, kom Mallisia til at sukke en smule, de havde snakket om Mallisia job før og det var nogle gange ent i et skænderi i mellem dem og det var Mallisia alt for træt til lige nu, men det sagde hun ikke, for hun viste godt, at hvis enya ikke fik det ud nu, så ville hun tænke over det og så ville det komme frem senere hen og måske ende i et meget større skænderi og det ønskede Mallisia slet ikke, “hvad er problemet med mit job denne gang” spurgte Mallisia i en rolig tone og kiggede spørgende og afventende på enya
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 14:15:52 GMT
Enya kiggede på Mallisia og sukkede. "Det er jo ikke bare en ting" sagde hun opgivende. Hun vidste ikke hvordan hun forklarede hvad det var der var galt for ærlig talt var hun heller ikke helt sikker selv. "Jeg ved ikke præcist hvad det er men jeg kan ikke lide at hver aften tager du afsted for at..ja du ved og vi arbejder på så forskellige tidspunkter" prøvede hun at forklare. Hun vidste godt at det lød dumt men hun vidste ikke hvordan hun skulle forklare det bedre. "Du ved at jeg altid vil støtte dig men sammentidig..." sagde hun og kiggede på Mallisia. Hun håbede at hun forstod hvad hun mente.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on Jun 7, 2019 7:23:38 GMT
Mallisia lyttede til Enya og hørte godt hendes opgivende suk “ det ved jeg godt” sagde Mallisia og blev en smule irreteret, selvom hun godt viste, enya ville støtte hende i hendes valg, men samtidig manglede de jo penge og så havde de jo også snakket om Mallisia job flere gange “du ved godt, st det jo er sådan mit Job er, så hvorfor skal vi snakke om det her igen” forsatte Mallisia og kiggede spørgende på Enya med lidt alvorlige øjne “så hvad er det præcist det er galt denne gang” spurgte Mallisia igen, for hun forventede lidt Enya skulle komme med en god forklaring, Da de jo havde snakket om problemet i, at de arbejde på forskellige tidspunkter og at Enya ikke var så glad for, st folk kiggede på Mallisia, mens hun smed tøjet, hvilket mallisia godt kunne forstå, men sådan var hendes job i hverfald lige nu “hvad vil du have jeg skal gøre anderledes” spurgte Mallisia en smule frustreret over Enya igen ville snakke om hendes job, hvilket der ikke plejede, st komme noget god ud af
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 14:49:45 GMT
Enya kunne godt mærke på Mallisia at hun var irriteret over at Enya havde bragt emnet op. Enya sukkede også. Hun vidste godt at Mallisia ikke var glad for at hun hele tiden ville snakke om det men sammentidig var det noget Enya havde brug for at snakke om. Hun vidste ikke hvad det helt præcist var der var galt eller hvorfor hun havde så svært ved det men hun kunne bare ikke lide det og det ville hun ønske at Mallisia forstod. Hun håbede heller ikke at hun blev alt for sur over at hun ville snakke med hende om det. "Jeg ved ikke hvad det helt præcist er jeg ikke kan lide ved det men jeg kan bare ikke....lide det" sagde hun med en opgivende stemme. Hun ville gerne støtte Mallisia og være der for hende men det var bare svært. "Jeg vil ikke have du skal gøre noget anderledes men jeg ville bare ønske at jeg kunne støtte dig mere og være glad på dine vegne" sagde Enya en smule irriteret.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on Jun 13, 2019 16:42:40 GMT
Mallisia prøvede virkelig at lytte til de ord Enya sagde selvom hun faktisk var for træt og da Enya gento sig selv blev det for meget for Mallisia “jeg ved godt du ikke er glad for mit job og jeg synes da heller ikke det ligefrem er fedt, st smide tøjet for, st vi har råd til st leve” sagde Mallisia vred “ og du kan helelr ikke komme med et præcist svar, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, nogle skal jo tjene pengene” forsatte Mallisia velvidende om, st hun nok allerede nu var gået for langt, selvom der var noget sandhed i det, Mallisia var nok den der lige nu tjente mest sf de to selvom, hendes job ikke gav så mange penge, men stadig nok til de kunne få det til, st køre rundt, “jeg ved ikke hvad for et job jeg ellers skulle have” sagde Mallisia med vrede i stemme og så Enya alvorligt i øjene
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2019 17:55:42 GMT
Enya kunne godt mærke på Mallisia at hun var træt og det havde måske ikke været det bedste tidspunkt at tage snakken på. "Jeg ved da ikke hvad du ellers skulle lave men der er faktisk en masse andre muligheder der ikke involvere at smide tøjet overfor andre end din kæreste!" sagde Enya vredt. Det kunne godt være at hun ikke kunne give en præcis grund men det var vel naturligt nok at hun ikke var glad for at hendes kæreste havde det job. "Og ja måske tjener du flere penge men det kunne du også gøre ved et andet job! Og jeg arbejder faktisk røven ud af bukserne for at finde jobs så jeg også kan tjene penge! Jeg arbejder da i det mindste med mit talent istedet for bare at være noget så lavt som stripper" sagde Enya vredt. I samme øjeblik hun havde sagt det fortrød hun det men Mallisias ord havde såret hende meget.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Mallisia Valentinia Lowell on Jul 22, 2019 11:00:04 GMT
“Så kom med nogle forslag” sagde Mallisia en smule irreteret, da enya var færdig med st snakke om andre muligheder for arbejde, samtidig med Mallisia faktisk godt forstod, at enya ikke synes, at hendes arbejde var det fedeste i verdenen og kom et øjeblik til st tænke på hvis det havde været omvendt og tanken om at hvis det havde været Enya, der havde smidt tøjet foran en masse fremmede mennesker eller bare et andet menneske, gjorde Mallisia jaloux, hvilket var en meget ubehagelig følelse “det ved jeg da godt, men dit arbejde er ikke bedre end mit” vressede Mallisia, denne gang var det ikke kun hende selv der var gået over stregen, selvom st Mallisia godt viste at det at være stripper ikke var det bedste, så tjente hun faktisk penge, men ligefrem at enya kalde det lavt, det ord bed sig fast i Mallisia og gjorde hende vred, “du ved godt hvorfor jeg har det arbejde, er du jaloux, det jo ikke fordi jeg kysser med folk, det jo bare et arbejde” sagde Mallisia lidt vredt og kiggede alvorligt på enya
|
|
|