Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2019 16:35:41 GMT
At Lawrence stod der og var så sød, selvom hun halvt råbte af, fik kun Lorelai til at føle endnu mere dårlig samvittighed. Dårlig samvittighed over at hun havde været sammen med Tyler også.- At hun vel egentlig lidt havde stukket Lawrence i ryggen, selvom det på lige netop dét tidspunkt ikke havde føltes sådan. Et dybt suk gled over hendes læber, som armene blev lagt lidt over kors og frustreret og forvirret, lod hun øjnene flakke omkring i den lille lejlighed, hun havde nedgraderet til, fra før at have boet i sin far store hus. – Lawrence måtte da af alle mennesker kunne forstå at hun følte sig beklemt? ”Jeg savner mit hjem…” Forsøgte hun, som hun gned sin egen kind lidt. ”Jeg…Jeg savner nogen der prøver at sætte sig ind i, hvordan jeg har det…Ikke at være alene…Jeg…Jeg hader det, Lawrence…Og…Og jeg blev så gal på dig over, at du bare lod til at se den anden vej, da jeg mistede mit job og du beholdt dit…” Forsøgte hun, i en tydelig, men svær deklaration om, at hun egentlig også var jaloux over det hans kone havde og hun tydeligvis ikke havde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2019 20:08:40 GMT
Lawrence kunne mærke hans hjerte faldt en smule, og han forsøgte igen roligt at gribe ud efter hendes hånd: "Det kan jeg godt forstå" sagde han roligt og kiggede ned i gulvet, han kunne jo ikke rigtigt gøre så meget ved Alecander's beslutning. "Vil du gerne have jeg snakker med ham?" spurgte han roligt, han kendte trods alt Alecander sådan nogenlunde godt, det var da ikke fordi de var bedste venner eller noget i den stil, men det kunne jo godt være han sagde noget: "Desuden vidste jeg først bagefter du blev fyret" sagde han blot, Alecander smed trods alt Lawrence ud af rummet, så han hørte ikke rigtigt hvad de snakkede om.
"Men jeg er ked af alt det rod her... Hvis du mangler noget som helst, økonomisk eller noget så skal du bare sige til" sagde han, det skulle jo ikke lyde som om han bare ville smide penge efter hende. Men han ville gerne hjælpe hende hvis han kunne. Han var ikke ude at gøre hende ondt og det håbede han virkeligt at hun vidste, men alt dette her var lige så forvirrende for ham. Han trak hende ind i mod sig for at ville give hende et knus, han var glad for hende. Selvom de ikke kendte hinanden så godt endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2019 6:59:37 GMT
Lorelai trak sig ikke direkte væk denne gang. Tværtimod. Hun følte at hun alligevel havde lidt brug for den trøst Lawrence kunne give hende og hun lod ham tage hendes hånd. Blikket faldt dog og stille rystede hun på hovedet af hans spørgsmål. Trods alt, følte hun blot at det ville være at trampe på hendes stolthed, hvis hun skulle til at tigge for at få sit job tilbage og hun ønskede således hellere at skulle arbejde andetsteds. – At det så var for Tyler, var bare som det var. Til gengæld lod det til at hun ville få lidt mere i løn end de andre på kontoret…Noget hun vel egentlig burde se sig ganske tilfreds med, omstændighederne taget i betragtning. – At hun så også havde haft en fornøjelig aften med ham, behøvede Lawrence så til gengæld ikke at vide. Nej. For nu, lod hun sig bare trække ind i hans favn. "Mhmm..“ Brummede hun let.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2019 20:33:45 GMT
Lawrence smilede til hende, han vidste godt at det her var svært: "Lorelai, jeg er ked af det... Jeg ved godt det her er svært... Men vi kan ikke give op nu" sagde han i en rolig stemme og kunne mærke hans hjerte slog let hurtigere når han kiggede på hende. Sådan havde han ikke haft det med nogen i mange år, og det føltes bare så forfriskende, han følte ikke han kunne lade hende være og selvom han respekterede det hvis hun ikke magtede dette her drama, så havde han ikke tænkt sig at være den der bakkede ud af det hele. "Hvad siger du til at vi tager et sted hen en af dagene? Bare slapper af og lige nyder livet lidt. Vi kunne tage en transitnøgle til et lidt varmere sted og bare bruge en eftermiddag ved en strand elller noget?" spurgte han som han stadig holde hende tæt ind til sig.
Han kiggede let i mod hende og kyssede hende så på panden: "Bare lige slappe af uden alle problemerne og pres fra omverdenen" sagde han, og samtidig så var de så langt væk han ikke behøvede at bekymre sig. han ville bare gerne lige bruge tid sammen med hende og finde ud af hvordan de bedst kunne bruge tiden sammen. Måske de jo alligevel ville blive en smule tættere hvis de slappede af, væk fra problemer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 9:38:57 GMT
For en lille stund tillod Lorelai sig selv at slappe fuldstændig af. Hun tog en dyb indånding og lod sig selv ånde ud imod Lawrences brystkasse, før hun så atter lod sig fordybe i duften ar hans parfume, som var den selv samme som den hun huskede fra den første aften de delte i hinandens selskab. De blå øjne flakkede op imod hans og lidt overrasket over hans forslag, lod hun atter mundvigene trække op i et lille varmt smil. ”Mener du det? Bare dig og mig?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 12:59:07 GMT
Lawrence sukkede, det her var indviklet for dem begge to, og ligemeget hvad så var der jo nogen der ikke ville komme godt ud af denne her situation, han håbede bare ikke at det ville være nogen af dem. "Ja... Vi kunne tage en transit nøgle til Italien eller noget, måske et par dage hvis du har tid?" spurgte han, faktisk ville han ikke have nogen i mod at bruge lidt længere tid sammen med hende, så de kunne finde ud af hvad dette her skulle være.
Han kiggede ned i mod hende og lænede sig frem for at give hende et kys. "Jeg vil bare rigtigt gerne lære dig bedre at kende, for jeg kan mærke jeg ikke er helt klar til at give slip på dig" sagde han roligt og lod en hånd ae hendes hår, hun var virkeligt en smuk og spændende kvinde. "Lige nu virker vores relation bare så overfladisk, og jeg vil gerne helt ned i dybden" sagde han i en rolig stemme, som han kiggede ned på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 13:23:12 GMT
Lorelai lukkede øjnene ganske let, som Lawrence atter lod sine læber møde hendes. Et lille længselsfuldt suk lød fra hende og ganske let, lod hun en hånd søge hans kæbeparti og mørke lokker lige omkring øret. ”Mhmm…Hvornår?” Hovedet blev lagt let på skrå og en smule nysgerrigt, lod hun nu begge hænder søge op omkring Lawrence’s nakke for at holde ham tæt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 13:36:38 GMT
Situationen ville nok være indviklet det næste lange stykke tid, men han mente at det bedste de kunne gøre lidt nu var at glemme det hele lidt og bare bruge mere tid på at lære hinanden at kende, så de vidste hvor meget de skulle ofre for hinanden. Dog kunne Lawrence ikke huske hvornår der sidst havde været en kvinde som han havde følt sig så tiltrukket af. Han smilede let som han slap hendes læber, glad for at hun havde taget i mod hans kærtegn.
"Jamen jeg kan godt tage fri fra ministeriet nogen dage... Så vi kan tage afsted i morgen hvis du vil?" spurgte han og lod roligt sin hånd tage fat omkring hendes, hun var tiltrækkende, spændende og virkeligt en kvinde han ønskede at bruge mere tid med. "BAre en weekend, dig og mig..." sagde han og smilede let.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 16:06:32 GMT
”Mhmm…Giver du så Mr. Von Nobel?” Spurgte hun kækt. – Smilende, som hun stod der og søgte hans mørke øjne. Beklage sig, ville hun i så fald i hvert fald ikke. Ikke, hvis Lawrence sørgede godt for hende og hendes velbefindende. Desuden…Så var han, hvad hun altid havde ønsket sig. – Flot…Charmerende…Sød, og ikke mindst ganske velhavende og velstående når det kom til hvordan man stod i de sociale lag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 16:14:30 GMT
Han grinede let: "Ja ja, jeg giver" påpegede han i en rolig stemme. Hun var sød og han ville gerne bruge tid sammen med hende, desuden så ville han ikke stå og sige til hende at hun skulle betale, når han nu også havde været med til at få hende fyret, imens han havde beholdt sit job ved at sige amen og undskyld. han havde stor respekt for Alecander og han havde virkeligt gjort alt hvad han kunne for ikke at miste sit arbejde.
"Sååh hvis jeg henter dig i morgen aften? Vil du gerne med et fly eller skal vi tager den på magiker manér?" spurgte han i et lille smil og lænede sig frem for at kysse hende atter engang. han ville bare gerne lige mærke hendes læber tæt på sig igen, ikke fordi det behøvede at være mere lige nu, men han var nok bare lige en smule nervøs for at hun ikke indså hvor godt han kunne lide hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 18:27:21 GMT
Lorelai lagde hovedet lidt på skrå, som Lawrence gav efter og forsigtigt nikkede hun, som hun lod hænderne glide ned over hans ryg og ned omkring hans lænd, hvor hun stod og holdt lidt om ham. ”Det bestemmer du…Men jo…Ellers lyder det fint.” Smilede hun, før hun atter lod sig kysse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 18:42:20 GMT
Lawrence kiggede på hende og smilede let som hun tog i mod hendes kys. Han ville faktisk gerne have det her til at fungerer på en eller anden underlig måde. Han kunne ikke lige helt finde ud af hvordan. Han havde jo stadig Agnes, og det var ikke fordi at Lawrence ikke elskede hende, men han var bare ikke... Det fungerede bare ikke lige nu, men det betød jo ikke at han ønskede at gøre hende ondt, og det vidste han at han gjorde hvis han bare pludseligt forlod hende. Lige nu følte han sig fanget: "Jamen så glæder jeg mig til vi skal afsted" sagde han og smilede til hende, i et kort suk.
//Out
|
|
|