Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 19:34:32 GMT
Hey guys? Jeg sidder og skal slette en helt masse karakterer, er der nogen som I/du helst ikke vil have, at jeg sletter? Enkelte har jeg allerede fredet, men det bliver en stor oprydning. Problemet er, at min lyst til RPG har været lig 0 den sidste måned, hvorfor jeg har holdt så vanvittigt mange pauser. Jeg har simpelthen for mange karakterer (23 styks) og ALT for mange tråde (har 19 tråde lige nu). Men jeg kommer til at lave en ændring i, hvordan jeg RP'er. Fra nu af RP'er jeg KUN i weekenden (fredag aften + lørdag og søndag). Jeg har nemlig en deadline på min roman, som ligger foran mig, som hedder, at jeg skal have skrevet MINDST 50.000 ord samt rettet dem og fået dem betalæst, så historien er klar til udgivelse til 1. September (er med i en konkurrence). Og den deadline når jeg ikke, hvis jeg er så skide stresset, som jeg er lige nu. Det har intet med jer at gøre, det er bare mig, som skal blive bedre til at begrænse mig, og bruge min tid rigtigt. De to uger (for en uge siden) havde jeg dog rigtigt meget at lave, hvorfor mit stressniveau kom rigtigt højt op, så højt op, at jeg ikke kunne overskue ret meget. Derfor bliver jeg nødt til at sætte tempoet ned for min egen skyld :3 Når I/du beder mig frede en karakter, så skriv MEGET GERNE hvorfor, så jeg bedre kan vurdere, hvorfor karakteren ikke skal slettes. Grunden kan fx være, at du har et godt plot med karakteren, eller at du har karakteren som uundværligt familiemedlem. Eller noget i den dur, find selv på Karakterer som jeg har fredet: - @themadhatterwasher12 - @themadhatterwasher20 - @themadhatterwasher13 - @themadhatterwasher23 - @themadhatterwasher22 - @themadhatterwashere4 - @themadhatterwashere5 - @themadhatterwasher16 - @themadhatterwasher19 - @themadhatterwasher24 De karakterer som andre har fredet: - @themadhatterwasher21 - @themadhatterwasher14 - @themadhatterwashere2 - @themadhatterwasher11 - @themadhatterwasher15 - @themadhatterwasher18 Dem som jeg ikke ved om skal slettes eller ej (og dem som folk i hvert fald skal tage stilling til): - Dem jeg ved skal slettes: - Agnes Redwood - @themadhatterwasher10 - @themadhatterwashere8 - @themadhatterwashere9 - @themadhatterwashere6 - @themadhatterwashere7 - @themadhatterwasher17
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 19:46:44 GMT
Jeg syntes personligt at du som minimum bør beholde Solomon, eftersom han også har to søskende in-game. Jeg syntes det ville være ærgerligt at 'splitte'en familierelation på den måde, eftersom der kunne være en del potentiale.
Ift. min Lorelai ville jeg også syntes at Richard ville være essentiel at beholde, men det er naturligvis dit eget valg. Jeg kunne selv se meget plotting heri, men ellers må jeg jo søge karakteren andetsteds.
|
|
|
Viggar
•
Administrator
Fødselsdag: 05.05.2020
C-box navn: Viggar
|
Post by Viggar on May 23, 2019 19:59:00 GMT
Aww håber lidt at du vil frede Ever, da han jo er med i bandet og har relation til forskellige karakterer med ham, men du bestemmer selvfølgelig selv og hvis ikke du føler for ham er det også okay <3
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 21:25:42 GMT
Aww håber lidt at du vil frede Ever, da han jo er med i bandet og har relation til forskellige karakterer med ham, men du bestemmer selvfølgelig selv og hvis ikke du føler for ham er det også okay <3 Jeg beholder så Ever. Du har nogle gode pointer, og jeg ville være ked af at slette ham, og på den måde efterlade bandet med et hul. Det kunne jeg bestemt ikke finde på at gøre, når jeg nu er så glad for Ever oveni. Ham er der massere at spil til Jeg syntes personligt at du som minimum bør beholde Solomon, eftersom han også har to søskende in-game. Jeg syntes det ville være ærgerligt at 'splitte'en familierelation på den måde, eftersom der kunne være en del potentiale. Ift. min Lorelai ville jeg også syntes at Richard ville være essentiel at beholde, men det er naturligvis dit eget valg. Jeg kunne selv se meget plotting heri, men ellers må jeg jo søge karakteren andetsteds. Af rent familiemæssige årsager vil jeg så beholde Solomon, men du skal nok ikke forvente så meget andet end familieplots med ham. Mest fordi jeg er meget begrænset interesseret i alle de samlejetråde, som følger med en fyr, som vælter i damer. Men jeg skal nok beholde ham. Jeg glæder mig til voresfamilieplots Richard skal jeg nok beholde, det skal du slet ikke være bange for, at jeg ikke gør. Jeg ELSKER han og Lorelais skænderier, og ville ikke undvære dem for the world! De er simpelthen SÅ sjove at spille. Det ville jeg ikke undvære xD
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 25, 2019 6:56:08 GMT
vil du helst af med autumm. vores plot er ikke rigtigt startet endnu så hvis hun kun skal blive for min skyld tænker jeg måske det bedre du får lidt overskud igen, i stdet for at beholde en char du føler dig tvunget til at beholde
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 20:58:41 GMT
vil du helst af med autumm. vores plot er ikke rigtigt startet endnu så hvis hun kun skal blive for min skyld tænker jeg måske det bedre du får lidt overskud igen, i stdet for at beholde en char du føler dig tvunget til at beholde Hun gemmes hermed (men det har jeg jo sagt til dig ^-^)
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on May 28, 2019 17:31:17 GMT
Jegville da være ked af at du slettede @themadhatterwasher18 simpelt af den grund. Chris har brug for sin familie, og det ville da være skønt med noget familie til ham. En der kan få et smil frem på hans læber, mere end normalt. dog vil jeg sige hvis du ikke føler for hende, så skal du ikke presses til at beholde hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:14:58 GMT
Jegville da være ked af at du slettede @themadhatterwasher18 simpelt af den grund. Chris har brug for sin familie, og det ville da være skønt med noget familie til ham. En der kan få et smil frem på hans læber, mere end normalt. dog vil jeg sige hvis du ikke føler for hende, så skal du ikke presses til at beholde hende Hvis du gerne vil have, at jeg beholder hende, så beholder jeg hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:34:46 GMT
SÅ er der blevet taget stilling til alle mine karakterer, og jeg vil begynde at slette dem nu. Hvis der stadigvæk er en karakter på min slet-liste, som du gerne vil have, at jeg gemmer, så vær sød at skrive til mig i senest imorgen aften
|
|
|