Tessa Mikhailovich
•
Magiker
Fødselsdag: 23.03.2035
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Nathan Lorde
Oprindelse: Israel
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Tessa Mikhailovich on Jul 20, 2019 16:10:59 GMT
Tessa følte sig utrolig godt taget imod, af sin nye chef. Et sted vidste hun godt, at det her måske ikke var den bedste måde, at starte et nyt sted på, ved at stå og flirte med chefen, men han var jo selv startet og hun var ikke typen, som sagde nej til en pæn mand. Hun så på ham med et undrende blik, "Kunne du selv høre, hvordan det der var et win-win for dig kun?" spurgte hun og grinte let, mens hun tog en serviet og krøllede den sammen. "To kys og dit navn, hvis jeg rammer, eller lukke vagter resten af ugen, hvis jeg ramme forbi. Deal?" spurgte hun udfordrende og kastede den sammenkrøllet serviet op og greb den igen et par gange. Hun nikkede lidt, "Okay," svarede hun og tænkte sig lidt om, mens hun lænede sig op af bardisken. "Jeg har tænkt mig, at være mødestabil og godt selskab," svarede hun og blinkede til ham, da hendes sidste ord kunne forståes på flere måder. Hun kunne godt mærke, at hans charmende smil ikke var nogle han skulle sende mange af, før hun ville være klar til hvad end han havde, at tilbyde. Hun vidste dog også godt, at hun skulle passe lidt på, at hun ikke ville være for billig, for hun ville gerne holde hans opmærksomhed, især hvis han var den eneste fyr på arbejdspladsen, for hun hadede at slås om en fyrs opmærksomhed, primært fordi hun var så bange for, at blive såret.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Magisk niveau: Over middel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Kollegium: Slytherin
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Jul 20, 2019 18:11:51 GMT
En muntert fnys forlod Nathans læber, som han så hende tænke over valget. Hun var dog ikke så skarp som han havde håbet på. Eller måske nærmere udspekuleret. "Tja det er som du vælger at se på det. Jeg sætter kun rammerne. Enten så har du muligheden for at kysse mig en gang nu og så holde fri og gøre hvad du vil i aften, eller også så er du her til luk. overvej mulighederne i det og vi vil så have tid sammen når lammet er lukket." Det var jo hvad man selv gjorde det til. Han trak på skuldrene, nu var hun kommet med et nyt bud, der egentlig var et bedre forslag end hans. Hvis da altså hun valgte at tænke sådan. Hans navn kunne hun da godt få, det var ikke så vigtigt for ham, og dog... havde hun det så kunne hun jo altid kalde hans navn senere på aften. Well man havde vel lov at håbe. Han gik rundt om hende en gang for lige at tjekke hende ud en ekstra gang. "hmm.." Han gned sig lidt på hagen og vurderede hende veltilfreds. "Jamen hvis du siger det."
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Aug 15, 2019 19:19:24 GMT
Tessa sendte Nathan et let smil. Hvis hun ville have fri hvis hun ramte, plus vinde et kys, så kunne hun jo bare vælge at blive på Lammet til de lukkede. Hun valgte dog at holde sine tanker for sig selv, "Okay," svarede hun med et let skuldertrak, før hun gav sig til at sigte mod skraldespanden. Den lille papirskugle fik et let kast, og fløj i en fin bue direkte ned i skraldespanden. Et smil meldte sig på hendes læber, som hun vendte blikket tilbage mod ham, og lod hænderne glide let ud til siderne, før hun bukkede en enkelt gang, "Ingen klapsalve? Jeg er skuffet," sagde hun med et drillende glimt i de grøn/blå øjne. Hun fulgte ham med øjnene, som han gik rundt om hende, som var hun en udstillingshund, der skulle bedømmes. Hun bed sig lidt i læben, da det ikke virkede som om, at det var dét han havde ville hører. "Og så har jeg selvfølgelig også en god røv. Det tæller vel også for noget," tilføjede hun og blinkede til ham.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Aug 25, 2019 19:44:03 GMT
Nathan kiggede fra hende til skraldespanden og så tilbage på hende igen. Han var meget spændt på hvad hun valgte. Det afgjorde nok et eller andet sted, hvordan han ville se på hende fremadrettet. I en fin lille bue ramte papirskuglen ned i spanden og helt ærligt så var Nathan ret imponeret. "Du sikker på du ikke skulle bruge dine evner et andet sted end på en bar?" lød det fra ham før han så alligevel klappede af hendes præsentation. Efter at være gået rundt om hende lagde han armen omkring livet på hende og trak hende ind i et dybtfølt kys. Det var helt naturligt for ham med denne opførsel, og han var ikke spor nervøs for hvad hun ville sige til det. "Men eftersom du har fri, så smut ud på den anden side af baren." Det var endnu en lille test, for at se om hun bare ville lystre eller om hun ville blive hos ham.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Aug 31, 2019 19:12:15 GMT
Tessa mærkede en indre sejre over, at ramme plet to gange i træk. Hun nejede elegant, da han alligevel endte med, at klappe af hende. Hun grinte let, "Hvor skulle det være? En basketballbane eller hvad?" spurgte hun og rystede lidt på hovedet. Hun elskede at være bartender. Hun fik lov til, at være social, drikke lidt - selvom hun selvfølgelig godt vidste hun ikke skulle stå og drikke sig fuld, når hun var på arbejde - og bare have det sjovt. Hun fulgte ham med blikket, egentlig ikke helt sikker på, om hun skulle forvente han ville kysse hende eller ej. Nok mest ej, men hun nåede dårligt at tænke tanken til ende, før hun mærkede hans arme omkring livet og kort efter hans læber mod sine egne. Overrasket spærrede hun først øjnene op, men der gik ikke mere end et halvt sekund, før hun var med på kysset og gengældte det. Hun så dog overrasket på ham på ny, da kysset ophørte og hans ord lød. "Hm.. Hvad hvis jeg bedre kan li festen her omme fra?" spurgte hun og bed sig lidt i læben. Waow. Han havde godt nok slået benene væk under hende. Det havde hun ikke regnet med, da hun havde planlagt sit besøg hjemme fra.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Sept 16, 2019 16:20:19 GMT
Hun var bestemt en særlig støbning, en godt støbning, helt sikkert. Det var faktisk en han godt kunne overveje et forhold til, men intet var fast endnu. Han vidste hvordan hans mor var med sådan noget. Så snart @themadhatterwashere5 fik nys om at der var en pige i Nathans liv, skulle hun jo absolut vide alt. Det ville han ikke før han var sikker på hun var den rigtige, hvilket han selvfølgelig ikke kunne finde ud af efter kun et møde, men hun havde dog potentiale og kant. Nathan kunne godt lidt kant!
"Hvis du vil feste heromme fra, så må du nævne en pris. Du her fri så du har intet at gøre heromme." Hans så opmuntrende på hende for at se hvad hun ville finde på ovenpå det. Den sidste pige han havde haft bag disken, var end med at give ham et blowjob, men hvad med hende her. Hun virkede alligevel ikke helt så nem. Hvilket han kun kunne lide ved hende. Der måtte geren være lidt modstand, lidt spil imellem dem.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Sept 29, 2019 19:32:01 GMT
Tessa havde intet tæt forhold til sin mor, eller far for den sags skyld. Hendes barndom havde ikke været som så mange andres, men hun ville heller ikke ønske den form for barndom for nogen. Hun havde ikke ligefrem haft et liv på røde roser, men hun var her da endnu og hendes 'motto' i livet - hvis hun da skulle vælge et - ville uden tvivl være 'hvad der ikke dræber mig, gør mig stærkere'. Hun så på ham med et lettere lusket smil, "En pris? Puh, sikken en magt, at give en nyansat, men okay, det kan jeg leve med.." sagde hun og gav sig til, at tænke lidt, for selvfølgelig havde hun tænkt sig, at 'prisen' skulle falde mest til hendes fordel. "Okay, topløs betjening resten af aften slash natten og efter luk, vil jeg have mine ansættelses-papirer, så jeg kan sige mit andet job op," svarede hun med et skævt smil på sine læber. Selvfølgelig mente hun, at det var ham, der skulle være topløs, men hun var også til at forhandle med, hvis han ikke ville gøre det alene.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Sept 30, 2019 14:39:42 GMT
Nathan lyttede spændt og blev faktisk en anelse skuffet, eller måske var det bare overrasket. Han lænede sig frem mod hende, så deres ansigter var forholdsvis tæt på hinanden. "Fortæl mig så Tessa, hvad får jeg ud af at smide blusen? Det var dig der ville have fri i aften, så hvis du skal her om må der falde noget ud til min fordel." Forklarede han så med en glimt i øjet, der afslørede at slaget bestemt ikke var tabt endnu. Han ville da gerne have hende om til sig, men det krævede bare hun viste hvorfor. papirerne skulle hun da nok få, men det var et kedeligt argumente, hvad kunne han bruge det til.
En ældre troldmand kom op i baren, og Nathan tog imod bestillingen og langede så den ønskede øl over disken, før han vendte blikket tilbage imod Tessa. "Topløs betjening af dig resten af aftene, og så ses vi på mit kontor til vip-fest, når lammet er lukket."
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Oct 18, 2019 22:08:39 GMT
Et legende smil meldte sig på Tessas læber, uden hun flyttede sig den mindste smule. Han skulle have lov til, at komme så tæt på han ville. "Hvad du får ud af det? Er det ikke noget, at vide hvor mit blik vil være resten af aften? Og vide, hvor meget det vil pine mig, at se hvad jeg ikke kan få?" spurgte hun og blinkede til ham, mens et flirtende smil dansede henover hendes læber, ved det glimt han havde i sine øjne. Han havde selv startede og stoppede ikke, så hun så heller ingen grund til, at stoppe. Papirerne var udelukkende for, at hun kunne opsige sit gamle job og hun var trods alt nødt til, at være praktisk også. Det var trods alt hendes økonomi det her job afhang af. Hun smilede lidt, mens hun betragtede ham betjene kunden. "Jeg smider bluse, hvis du gør. Noget for noget," sagde hun og blinkede til ham, meget bevidst om, at sige hvad hun ville smide, for så havde hun nemlig ikke lovet noget om, at smide bh'en. "Og selvfølgelig vil jeg ikke gå glip af en vip fest bagefter," tilføjede hun og blinkede til ham, før hun kom om på hans side af bardisken igen, "Hvad siger du? Har vi en aftale, chef?" spurgte hun og strakte hånden ud mod ham, med et livligt blik i sine øjne.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Oct 21, 2019 17:54:19 GMT
Hun var virkelig god til at tale for sig og hende leg med ord trak ham i hendes retning, så han blev blind for andre hunkønsvæsner på kroen. Hende her var der noget ved og han kunne mærke hun var en der var værd at bruge tid og energi på. Mere end bare en hurtig one-nighter. Selvfølgelig ville hun blive ansat lige om lidt, hvilket betød det havde meget tid i vente sammen, men igen sad han med det stærkeste kort på hånden, da det var hans bar ville han ikke kunne miste noget hvis det en dag gik i vasken. Han strakte nakken lidt yderligere, så deres læber mødtes i et kys, som han nød en stund, før han så trak sig. "Jeg har dine papirer klar i morgen, kom så her om og smid blusen." lød det opmuntrende fra ham med øjne der glimte sulten efter hende. Det skulle nok blive nogle gode timer, de næste. Gode, men hårde,han ville gerne bare have hende nu, men han vidste at det bedste kom til dem der ventede tålmodigt, så det måtte han jo gøre. Han smilede så til hende og gav hende hånden. "Vi har en aftale. Og kom så i sving" drillede han før trak hende ind til sig og gav hende et dybt tungekys, og trak så selv sin bluse over hovedet, hvilket afslørede hans velholdte slanke krop. Han havde spillet Quidditch i skoletiden og hold derfra sin form ved lige.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Oct 26, 2019 15:04:00 GMT
Tessa var ikke typen, der leverede alle de gode ting på én gang. Hun ville hellere efterlade ham med en følelse af, at han ville have mere, for så følte hun sig mere sikker i, at han ville komme igen. Omvendt så vidste hun også godt, at det var ham der havde magten. Han skulle være hendes chef og hun havde ikke råd til, at gå arbejdsløs. Hun smilede lidt, da han kom tættere på hende, til hun til sidst mærkede hans læber mod sine egne. En smule overrasket spærrede hun øjnene op, før hun lod dem glide i og gengældte kysset. Hun havde bare ikke set det komme. Hun fnøs i et kort grin og bed sig lidt i læben, mens hun nikkede lidt. "Ay ay, boss," svarede hun og blinkede til ham, før hun satte af i et let hop op på bardisken, svingede benene over på hans side og hoppede ned igen. Hun smilede tilfredst, da han tog imod hendes hånd og de nu var indgået en aftale. Hun nåede kun at tænke tanken halvejs til ende, omkring hans blik. Der var noget ved hans øjne, hun ikke helt kunne sætte en finger på, men det var et rart blik. Hun lod ham trække sig ind til ham, uden den mindste smule modstand og gengældte det dybe kys. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, for at gøre det en smule mere krævende, mens hun lod sine hænder finde kanten på sin bluse. Hun slap kysset som han gjorde og trak sin bluse over hovedet, hvilket afslørede hendes slanke, men forarret overkrop, som nu kun var tildækket af hendes bh og de tatoveringer hun havde sig. Hun lagde sin bluse på en øl kasse, hvor hun også stillede den lille taske hun havde haft med sig, før hun vendte blikket mod ham, dog ikke mod hans øjne, men åbenlyst mod hans blottet overkrop. "Du er intet, at skamme dig over," sagde hun med et smil på sine læber, før hun tvang sit blik mod hans øjne, i stedet for hans overkrop. Egentlig ikke fordi hun var som sådan i tvivl om, at han ikke godt selv vidste, han så godt ud, men fordi hun gik ud fra, at det var ligeså rart for mænd at høre den slags, som det var for de fleste kvinder.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Nov 4, 2019 20:07:16 GMT
Nathan rystede grinende på hovedet af hende, hun var virkelig af en særlig støbning. Helt sikker limited edition! At få hende på kroget kunne være noget af en fangst. Ikke bare sådan for en nat, nej han ville faktisk gerne overveje et reelt forhold til hende. Det var dog ikke noget Nathan var god til. Han havde kun oplevet få faste forhold og havde kun været forelsket to gange. De ting stod rimelig klart for ham. Måske havde vejen til målet ikke været den bedste, men han var ikke et øjeblik i tvivl, da han først var ramt dybt af amors pile. Det havde dog ikke holdt fordi han havde været en idiot, men han var ældre nu.. lidt hvert fald, og skolen var der ikke længere til at presse på ham. Her var det ham der styrede, ham der bestemte og han havde en fest omkring det.
Tessa virkede som en frisk pige, og han afgav et let fløjt, da hun smed trøjen. Shit hun så godt ud. Han kunne lide hvad han så, men lod alligevel blikket hvile på de ar der prydede hendes krop. Hvad mon de kom af? Han spurgte dog ikke ind til det, den slags ville ham ikke gøre her. Læberne trak sig op i et skævt ulvesmil ved synet af hendes tatoveringer. De var til gengæld virkelig interessant og spændende. Han kiggede længe på hende, studerede hende med hovedet let på skrå. Hun var fanme flot! "Så jeg er ikke den eneste med kærlighed for tusser?" Komplimenterede han hende så i et skævt smil. Lige nu glædede han sig til at de fik lukket ned, så det forhåbentlig bare kunne være dem to.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Nov 6, 2019 20:52:55 GMT
Tessa havde været ude for lidt af hvert i sit egentlige korte liv. De mange ar kom blandet andet, fra tæsk fra hendes adoptivforældre. De havde kørt på fysisk og psykisk på hende, hvilket hun selvfølgelig have bar præ af. Visse ting ville nok aldrig forlade et sind, men hun var inde i en god periode for tiden, hvilket også havde været med til, at give hende modet til at søge dette job. Der skulle ske noget nyt og indtil var hun bestemt ikke blevet skuffet, på trods af at hun nu stod topløs - dog med bh på - i baren på sin aller første vagt, for selskabet var godt. Hun sendte ham et 'virkelig' blik, da han fløjtede efter hende, før et morende smil meldte sig på hendes læber. Hun prøvede bare også at være sjov vel. Hun havde intet imod han kiggede på hende, hun kiggede jo også på ham. Alligevel kunne hun ikke lade vær med, at kommentere på det, "Ta' et billed, det vare længere," sagde hun og blinkede morende til ham. Hun vendte blikket lidt ned af sig selv, "Hvad kan man gøre? Det er sgu vanedannende, når man først har været under nålen én gang. Mer' vil ha' mer', som man siger," svarede hun med et lidt flirtende smil, før hun lod sine øjne studere hans tatoveringer. Hun var bestemt tilfreds, med hvad hun så. Ikke kun tatoveringerne, de var egentlig nok mere en undskyldning for hende, for at kigge på hans krop.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Nov 11, 2019 18:28:04 GMT
Det gode ved Tessa var at hun var super charmerende og tillokkende, men samtidig havde hun nok kant til at man ikke bare kunne få hvad man ville. Selvom det egentlig var en ting Nathan aldrig rigtig havde været glad for,så kunne han godt lide, at han blev nødt til at arbejde lidt for tingene, frem for bare at få det serveret på et sølvfad. Det kunne han dog også godt lide, men det blev bare noget hurtigere kedeligt. Tessa formåede at holde spændingen høj, det var fantastisk! "Et billede?" Han fnøs let. "Narh jeg holder mig til den ægte vare. Det langt mere friskende." Flirtede han med hende og sendte hende et skævt smil. Der var ikke nogen af dem, der holdt det diskret længere, så han så intet problem i at være så ligetil som han var nu. Desuden var det stort set sådan han altid var, og hvis ikke hun kunne holde til det, så måtte hun jo finde et andet sted at bruge sin aften. Han havde ikke tænkt sig at ændre på sig. Han havde i sin skoletid forsøgt at ændre på sig, men begge gange var han endt med at brænde sig. Selvom han med den ene pige kæmpede længe for at holde hende til sig, men kampen havde været tabt. Det var en dum tanke at stå med der, og i et kort øjeblik lagde en trist skygge sig over hans blik. Den forsvandt dog heldigvis hurtigt igen og han smilede til hende på ny. Så lænede han sig ind imod hende, så hans mund var tæt på hendes øre. På den måde kunne han hviske roligt til hende. "Jeg synes du mangler en med mit navn på" Det var egentlig mest i dril, han regnede ikke med hun var typen der fik skrevet navne på sig, men samtidig var det også lidt en test, for at se hvordan han ville reagere.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Nov 22, 2019 22:31:25 GMT
Tessa kunne godt lide, at have en fyrs interesse, især når den fyr så godt ud, som Nathan uden tvivl gjorde. Han virkede som en frisk fyr, som også kunne tåle der blev lavet lidt sjov. Hun kunne allerede nu sige, at hun faktisk nød hans selskab. Han havde charme, selvtillid og en personlighed som tiltrak hendes opmærksomhed og appellerede til hendes sind. Hun nikkede lidt, da han spurgte indtil hendes ord, hvortil hans tilføjelse fik hende til at grine let, "True, men et billed holder evigt," hun blinkede flirtende til ham, før hun vendte sin opmærksomhed mod en kunde, som bad om en øl, som hun hældte op med et skumlag af perfektion. Hun tog imod pengene og lagde dem i kassen, før hun gav byttepengene retur til kunden. Hun måtte jo hellere passe sit arbejde samtidig, så hun også kunne vise ham, at hun altid var mere end bare et prettyface, men rent faktisk også god arbejdskraft. Hun mærkede varmen fra hans krop mod sin egen, selvom de ikke rørte hinanden, muligvis var det bare noget hun blidt sig selv ind, da tanken var rar. Hun mærkede hans åndedrag mod sin omkringliggende hud ved øret og ned af halsen, på en pirrende måde. "Mmh.. Hvem siger jeg ikke allerede har det?" spurgte hun og med de blå øjne lukket for en kort stund, for at holde samling på sig selv. Hun trådte et lille skridt tilbage, væk fra ham, før hun vendte sig en halv omgang, med ryggen mod væggen, så kunderne ikke kunne se, hvad hun lavede. Hun trak lidt ned i sine i forvejen lavtaljede bukser, så hendes ene balle blev blottet en smule, hvor ordene ' Your name' var tatoveret samt en kysmund med et lille kranie. Hun så mod ham, for at se hans reaktion, før hun trak sine bukser op på plads. Tattoo
|
|
|