Nathan Amon Lorde
•
Magiker
Fødselsdag: 29.11.2036
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Ejer
C-box navn: Chrille
|
Post by Nathan Amon Lorde on Nov 25, 2019 17:29:00 GMT
Der var en fantastisk pingpong imellem dem, og Nathan elskede at han ikke bare fik hvad han ville have. Egentlig var det sådan han ellers havde levet op igennem sin barndom, han havde kunnet sno sin mor om sin lillefinger altid og få netop lige hvad han pegede på, men det her var noget andet. Det her pinte ham på sådan en fantastisk måde, som samtidig gjorde at han blev nødt til hele tiden at være på vagt, for ikke at miste hende. Det var simpelthen skønt. Det charmerende ulvesmil lagde sig om læberne igen som han nu var klar med sit modspil. "Eller jeg kunne planlægge din vagtplan efter hvor meget jeg vil se dig og så kigge på dig frem for et billede. Jeg er ret overbevist om at du også er noget mere spændende at røre ved end et billede... hvis vi endelig skal gå i petitesser." Nogen ville måse mene, at det var forkert at flirte med sine ansatte, men Nathan var ligeglad. Der foregik sgu alligevel så meget i krogene på denne kro, så hvis han ville have det lidt sjovt imens, så var det det han havde. Selvfølgelig kun til pigerne sagde nej. Han ville ALDRIG forgribe sig på nogen der ikke selv var med på den. Han hævede alligevel et øjenbryn som hun påstod allerede at have en tattovering med hans navn og kort tid efter trak hun lidt ned i bukserne for at vise ham den. Han var ikke just fan af den dårlige joke, men det opvejede da lidt at han samtidig havde set lidt af hendes hud. "Hm... Der kan man bare se." Det var lidt en billig ting og han overvejede hvor mange før ham hun havde vist den til.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
Fødselsdag: 23.03.2035
Magisk niveau: Lav
Civilstatus: I forhold
Med: Nathan Lorde
Oprindelse: Israel
Bosat: England
Kollegium: Ravenclaw
Stilling: Bartender
|
Post by Tessa Mikhailovich on Nov 25, 2019 20:46:23 GMT
Tessa var den type kvinde, som gik i seng med hvem som helst. Hun syntes det var sjovt og hyggeligt at flirte, men som regel var der ikke noget i det, fra hendes side af og hvis der var fra fyrens side, jamen så var det jo hans problem og ikke hendes. Sådan plejede hun i hvert fald, at have det, men der var noget fangende over Nathan, som hun ikke lige kunne sætte en finger på, men som var urimeligt tiltrækkende. Alene tanken om, at det var hendes helt nye chef, på hendes aller første vagt, som også flirtede tilbage med hende, var virkelig noget som fangede hendes opmærksomhed. Hun fik et flirtende smil frem på sine læber, "Aaarh, så nu ved jeg, at hvis du er træt af mig, får jeg ingen vagter sammen med dig, men hvis du har brug for noget, at gokken den af til om aftenen, så kan jeg være sikker på, at få en vagt med dig?" spurgte hun med en drillende undertone og blinkede til ham. Hun havde det faktisk ret godt i hans selskab. Hun trak sine bukser tilbage op på plads og vendte sig med fronten mod ham, "Yeah.. Det er hvad man får ud af, at blive tatoveret, mens man er fuld," sagde hun og trak lidt på den ene skulder, dog med et smil på læberne. Det var ikke den tatovering hun var mest stolt over, at have sig, men det var et sjovt minde fra en sjov aften. Det af den hun kunne huske da.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Nov 28, 2019 18:24:01 GMT
Nathan fnøs lidt af hendes konklusion. Det var vel sikkert meget sødt, at hun troede det var så nemt at regne ud, og at hun troede hun var så vigtig. Sådan var det ikke, der skulle noget mere til. Hun var godt på vej, men der var langt endnu. Han var ikke blevet rigtig imponeret, men han håbede da på at det ville komme. For nu nød han bare synet af hendes lækre krop i hans nærhed. "Hvis det er sådan du tror min hjerne fungere, så skal jeg ikke skuffe dig. Men jeg vil råde dig til ikke at tror du er den eneste kvinde i baren, og særligt ikke at jeg blander privatliv og arbejdsliv på den måde. Der er tøser før dig, som har brandt nallerne på det" Nok havde Nathan ikke eget Lammet så længe, men han havde da fyret nogen, som lod til at arbejde der af forkerte grunde og som nok var lidt for nærgående, hvert fald i forhold til hvad Nathan ville have. Ikke at han ikke behandlede sine medarbejdere godt, det gjorde han bestemt, men de skulle ikke begynde at få ejerskabsfornemmelse over ham eller tro de kunne have medbestemmelse for kroen. Det var Hans sted det her og ham der bestemte over det, det var bare en linje, som man ikke skulle krydse. Han kiggede en ekstra gang på hendes bagparti og smilede lidt for sig selv, mens han gned sin ene tommel langs kæben. Hun var fanme lækker!
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Dec 17, 2019 16:55:45 GMT
Et skævt smil meldte sig på Tessas læber, som hun stød hænderne i vejret, som hvis han havde holdt en pistol mod hende, "Woow, det var bare for sjov, Boss, men tak for advarslen," sagde hun og smilede atter til ham, før hun lod sine hænder finde vej til sine hofter. Hun havde intet problem med, at stå i bar overkrop foran ham eller barens kunder, da hun havde været vant til at arbejde på en stripklub, så det her var ikke noget hun ikke havde set før, selvom hun ikke helt kunne lade vær med, at tjekke Nathan ud. For damn han så godt ud. "Burde jeg også advare dig nu? Og fortælle dig, at der også er fyrer, der har brændt nallerne på mig?" spurgte hun og smilede skævt til ham. Hun vendte sin opmærksomhed mod en kunde, som kom op til baren, "Hvad kan jeg gøre for dig?" spurgte hun smilende, hvortil kunden bad om en drink, som hun gik i gang med at lave. Hun fik pengene og kom dem i kasseapparatet, hvorefter kunden fik sin drink. Hun vendte blikket tilbage på Nathan, mens hun stadig stod med fronten mod bardisken, så hun kun kunne se på ham over den ene skulder, "Hvordan klare jeg mig, indtil videre?" spurgte hun med et morende smil.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Dec 19, 2019 21:05:19 GMT
Det var sjovt at se Tessa i aktion, og Nathan nød allerede hans pingpong langt mere end han helt ville være ved. Problemet var bare at han gerne ville tage det lidt roligt for ikke at ødelægge evt muligheder og samtidig gad han da virkelig ikke vente. Men han var også typen der stillede efter noget, og fik det hvis han virkelig gerne ville have det. Det var sådan han havde fået baren her, selvom han måske ikke helt var gammel nok til at eje sin egen bar endnu. Han rystede lidt på hovedet af hende og trådte helt hen til hende så der kun var lidt mellemrum imellem dem. "Skulle det være en anden gang." Han sendte hende et skævt meget forførende næsten ulveagtigt smil. Han havde bestemt styr på hvordan man forførte en kvinde. Han grinede lidt af hendes advarsel. Han fnøs muntert af hende. "Det må jeg jo så passe på med.. Stiger temperaturen, hvis jeg gør sådan her?" Han lagde en finger under hendes hage og lod deres læber mødes i et kys. Han var ligeglad med at stå og kysse i baren, det var ikke første gang det skete, og hun måtte jo trække sig fra det, hvis det var hvad hun ville. Gjorde hun det ville han dog nok indrømme at hun så ville blive den største narerfisse han længe havde mødt! Han kom så til at grine lidt af hendes spørgsmål. "Vil du virkelig have en vurdering på det nu? well Du har min interesse og ingen af mine gæster tørster. Det er gode kriterier." Lød det så bare gådefuldt fra ham.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Dec 23, 2019 15:16:13 GMT
Tessa følte sig veldigt godt underholdt i selskab med Nathan og det var helt klart et plus, at arbejde sammen med, eller rettere arbejde for, en man klikkede godt med, så dagene med ikke så mange kunder, ikke føltes så lange. Nu vidste hun dog ikke, om der oftes var travlt på Det Slagtet Lam eller om der var dage, hvor det gik mere roligt for sig. Hun blev stående og smilede flirtende til ham, da han trådte tættere på hende. "Mh, det hænger jeg dig måske op på," svarede hun og blinkede til ham. Han var virkelig en flot mand og hun ville bestemt ikke, have noget imod at tilbringe flere timer med ham. Hun nød at høre hans grin og fnyset, som hun nikkede let til hans første del af sætningen, før hun mærkede hans finger under sin hage og kort efter hans læber mod sine egne. Et behageligt sus gik igennem hele hendes krop, som hun valgte at gengælde hans kys. Havde han ikke været chefen, så havde hun ikke kysset ham tilbage, for hun ønskede ikke, at blive fyret så kort efter, at være blevet ansat, men nu var han chefen, så hun regnede ikke med, at han ville fyre hende for, at gengælde hans kys, selvom de stod midt i baren. Hun lagde sine hænder mod hans blottet brystkasse og tippede hovedet lidt til den ene side, for at gøre kysset dybere og mere krævende, før hun slap det igen, "Måske et par grader," svarede hun i en sensuel hvisken mod hans læber og blinkede til ham. Hun nikkede lidt, "Jeg spørger ikke om noget, hvis jeg ikke ønsker et ærligt svar," svarede hun og smilede til ham, før hun forsatte, "Hmm, det tager jeg som et kompliment." Hun bed sig lidt i læben. Kysset fra før, havde givet hende lyst til mere og hun indrømmede gerne, at han var svær at modstå.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Dec 23, 2019 19:13:49 GMT
Der var noget helt særligt over Tessa, noget Nathan aldrig havde oplevet ved andre før hende. Eller jo det vil sige han oplevede det jo dengang på Hogwarts, hvor han havde ødelagt det hele før det overhovedet startede. Tessa var dog af en anden støbning, hun kunne måske bedre holde til hans livsstil, men så igen deres samtale havde også været det mere overfladisk. Det var slet ikke sikkert at hun var til at have de samme dybe samtaler med. For nu nød han det dog blot. Han elskede hendes friske frie sind og nød hvordan hun ikke var bange for at give ham modspil. Nathan nød at mærke hendes velvilje i kysset og han gjorde sig da også et mentalt notat omkring hvordan hun kyssede samt at hun var villig til at gøre det her midt foran gæsterne. Han smilede lidt til hende over hendes halv provokerende hvisken og strøg så en finger ned over hendes kind. "Pas på med hvad du siger Tessa." Lød det fra ham med et glimt i øjet. Det gode ved Nathan var at han havde ret høje tanker om sig selv, så da hun mente det kun var blevet et par grader varmere tog en lystig djævel fat i ham. Hurtigt havde han fået fat i hende igen og denne gang trådte han imod hende, så hun ville falde let bagud, så hun derved stod med ryggen imod en stolpe der stod bag baren. Han trådte endnu tættere på, så hans nøgne overkrop mødtes med hendes, for så at snave hende dybt. Da han mente det var nok slap han hende og gik så hen for at tage imod bestillinger, på en måde så hun let kunne føle sig ignoreret af ham. Det var hvert fald hele hans tanke med det.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Dec 23, 2019 19:55:41 GMT
Tessa var ikke den type kvinde, som lukkede hvem som helst ind i sit liv. Hun snakkede ikke rigtigt om sin familie eller sin fortid, men det var primært fordi hun sjældent mødte nogen, som gad høre på det og når hun så endelig gjorde, så frygtede hun, at de kun ville høre på det, for at kunne bruge det imod hende, så hun havde egentlig aldrig rigtigt fortalt nogen, præcis hvad der havde været sket i hendes barndom eller op igennem hendes teenageår, som selvfølgelig stadig den dag i dag, sad i hende og nok altid ville sidde i hende. Hun tog ikke rigtigt højde for gæsterne i baren, så længe de betjente dem der skulle betjenes, så var det vel okay, de brugte tiden lidt fornuftigt. Hun mærkede fingeren over sin kind og så ind i hans øjne, med sine egne blå/grønne øjne. "Hm, jeg troede ellers lige vi fik etableret, at jeg ikke er så nem at skræmme," svarede hun i samme tonefald som før og blinkede flirtende til ham. For pokker han var fræk og hun kunne godt mærke, at det kun blev svære for hende, at holde sig i skindet. Det gav et sæt i hende og et svagt gisp lød fra hende, da han fik fat i hende igen og hun kort efter mærkede følelsen af at være ved, at falde. Stolpen bag hende greb hende dog, mens hendes vejrtrækning blev en smule overfladisk. Hendes øjne skreg nærmest af ham, tiggende om at han skulle røre hende, kysse hende eller bare på en eller anden måde bekræfte hende i at hun eksisterede. Den nøgne overkrop mod hendes egen, var præcis dét hun ønskede af ham lige og det blev kun bedre, da han valgt at snave hende. Lysten tog ved hende i en fart, hendes hænder fandt vej til hans hår, mens hun gengældte kysset dybt og skød sine bryster mod ham, trods bh'ens stof skilte dem ad. Det hele var så dejligt, lige indtil han brat stoppede det og forsvandt ud af hendes arme. Der stod hun tilbage, med ryggen mod stolpen, en overfladisk vejrtrækning og en lyst der var steget helt umenneskeligt og han gik bare? Jojo, der var kommet en kunde, men bare sådan? Hun bed sig i læben og vendte blikket mod gulvet, for at genvinde sin selvkontrol. "Okay, måske steg varmen med 5 grader. Det må du kunne gøre bedre," lød det lokkende fra hende, som hun havde vendt blikket tilbage på ham - eller rettere hans bagdel, da hun stadig stod op af stolpen.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Dec 23, 2019 20:28:29 GMT
Nathan slog en næsten ulveagtig latter op, som hun mente de var blevet enige om at hun ikke kunne skræmmes. Han var helt bestemt af en anden opfattelse lige nu. Ikke at han forventede at hun direkte var bange, men det virkede da til at hun var berørt af det. Hvilket egentlig bare morede ham. Hun var sjov. Et godt stykke legetøj om man ville, der var bare det ved det, at det var mere end bare legetøj, det var som om hun besad et niveau som han endnu ikke havde oplevet hos andre før. Det var spændende og han glædede sig til at finde ud af mere om hende. "Du må da indrømme jeg gør et godt forsøg på at skræmme dig." Blinkede han så selvtilfreds til hende og lod en tommelfinger køre langs sit kæbeparti, hun var satme lækker at se på.
Det blev det også kun bedre som han mærkede hvordan hendes krop kaldte på ham under pinslerne. Det var sådan det skulle være. Hun ville have ham, det var han sikker på, det var bare om at holde den til de begge havde fri, eller selvfølgelig bare trække hende med ud i kontoret og lade en anden overtage salget imens, men ikke endnu! Hun skulle få lov at tigge om at få ham, han ville have lov til at pirre hende og nyde synet af at hun ikke kunne få ham ud af tankerne. "5 grader siger du?" HAn nærmede sig hende igen og fugtede kort læberne som et sultent dyr der kigger på sit bytte. En hånd blev lagt på siden af hendes hoved, og han lod sine læber kysse hende igen. Først på munden og derefter ned over halsen hele vejen ned til hendes bryst hvor BH'en tvang ham til at stoppe. Igen som før slap han hende så for bare at gå hen og tage imod nye bestillinger.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Dec 23, 2019 21:33:48 GMT
Tessa morede sig virkelig i Nathans selskab. Han gav hende modspil og svarede på hendes modspil. Det virkede så naturligt, at snakke med ham. Som om de havde kendt hinanden i flere år og allerede kendte hinandens humor, skønt de lige havde mødtes for hvad? Et par timer siden? Var der allerede gået så lang tid? Hun skød underlæben en smule frem, "Iiih ja da, jeg er sikker på, at hvis der var en pris for årets bad-boy, så ville du vinde den," svarede hun forsat med et drillende smil på sine læber, skønt hun måtte bide sig en smule i læben, som hun mærkede hans tommelfinger berørte hendes kæbeparti, mens livet i hendes øjne lyste op. Hun følte sig så splittet. Det var så rart, da han kyssede hende og det at mærke hans hud mod sin egen. Hun ville have mere, men samtidig følte hun sig også alt for nem og billig, men på den anden side, så ville det heller ikke være første gang, så måske hun bare skulle lade vær med, at overtænke det. Hun så på ham, som han kom mod hende igen, "Mmh.. Måske seks, men så strammer vi den også," hun blinkede til ham og lod sit hoved tippe ind mod hans hånd, hvortil hun gengældte hans kys på ny. Det var dumt, men så pokkers rart. Han var hendes chef, splinter nye chef. Hvad hvis han efter det her, ville tro hun bare var en eller anden billig tøs, som hoppede på hvem som helst? Tanken blev dog slået ud af hovedet igen, som hun mærkede hans læber mod sin hals og ned mod bh'en. Hendes hænder fandt denne gang hurtigt vej til hans baller, men alligevel mærkede hun kort efter, at han endnu engang forsvandt ud af hendes arme og hen for at betjene flere kunder og efterlade hende her, med en krop og et sind som skreg efter ham. Hvordan gjorde han det her? Hun fattede det ikke. Den var ikke gået med enhver anden, for så var hun skredet efter første gang han havde gjort det, men af en eller anden grund stod hun her endnu og hun kunne simpelthen ikke finde ud af, hvorfor. Hun skubbede sig væk fra stolpen og førte sine hænder i gennem sit hår, før hun stillede sig hen til bardisken og begyndte, at betjene en kunde.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Dec 23, 2019 22:22:11 GMT
Nathan afgav en veltilfreds latter, som afslørede at han virkelig nød arbejdet eller også var det mere at arbejde med hende han nød. Igen trådte han hen til hende, helt tæt på så han kunne hviske hende i øret. "Er du så min præmie? Hvis du siger jeg er årets Badboy" Hurtigt gav han hende et kys lige ved øret og var så væk igen før hun kunne nå at gengælde det eller kræve mere af ham. Hun skulle vide hvem der bestemt, og det var altså ham så længe de arbejdede! Helst så han gerne at det altid var ham der bestemte, men måske hun var kvinde for også at kunne styre slagets gang? Egentlig ville han gerne lade hende prøve, men ikke her selvfølgelig. Det ville skulle være et privat sted, hvor ingen andre kunne se med. Han fnyste dog over hendes kommentar om hvor lidt varmere det var blevet. "6? Nu bagatellisere du bare fordi du ikke kan undvære mig!" Lød det selsikkert fra ham. Spurgte man ham havde det været langt bedre end hun lige gav udtryk for. Uanset var han virkelig glad for hendes tilstædeværelse og da han skulle hen i modsatte ende af baren for at hente et glas, nev han hende da også let bagi og sendte hende et smil. "Jeg skal nok sørge for at det er mig der kommer til at fylde dine drømme i nat." Lød det så selvsikkert fra ham, med det skæve charmerende smil, han var så kendt for.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Dec 23, 2019 23:00:13 GMT
Det var virkelig længe siden, at Tessa havde følt sig i så godt selskab, som hun følte sig lige nu med Nathan. Han var sjov, samlejeet, sød - på sin lidt egen måde, og bedst af alt, så udfordrede han hende på en fantastisk, pirrende måde. Det var hendes første aften og hun så allerede frem til mange flere. Hun lukkede kort øjnene, som hun mærkede hans åndedrag nær sin følsomme hud, omkring sit øre og hans ord ramte hendes trommehinder, som sendte vibrationer hele vejen ned af hendes nakke, ryg og helt ud i tærene. "Præmie..? Oh please, jeg er din damning dronning," hun åbnede øjnene og så længselsfuldt efter ham. Pokkers, han gjorde det igen. Efterlod hende med en tom, kold følelse, som kun kunne udfyldes og gen opvarmes, når han kom nær hende igen. Hun ville ikke have noget imod, at tage styringen, men lige nu var hun så godt og grundigt viklet om hans lillefinger, at hun følte sig som en hormonfuldt teenager omkring ham. Hun lod sit blik glide åbenlyst op og ned af ham, "Øh ja? Hvad havde du forventet? At jeg ville lade dig vide, at solen er is ved siden af, lige nu?" spurgte hun og blinkede til ham med et lidt flabet blik i sine legesyge øjne. Hun mærkede hivet på sin bagdel, som han gik forbi hende og spændte automatisk op i sine baller og vendte blikket efter ham, med et lydløst grin. "En skam, mine drømme bliver ret kedelige i nat, for jeg vil have travlt med, at besøge dig i sine drømme," svarede hun retur og sendte ham et luftkys, efterfulgt af et blink. Hun grinte let igen og vendte sin opmærksomhed tilbage på kunden, som hun betjente færdigt.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Dec 23, 2019 23:28:11 GMT
Nathan smilede ved de ord der kom over Tessas læber. Så hun var hans Dronning? Det havde han bestemt ingen indvendinger imod. Faktisk kunne han ret godt lide det, og hvad bedre var, at hun selv tog pladsen. Claimede den. Det fik ham da også til at vende rundt og kræve hendes læber i et kys. Hvad fanden der skete imellem dem vidste han ikke, men det var noget han ikke havde oplevet før! Han rystede på hovedet af hendes modspil som han elskede så inderligt. Han var endnu ikke enig med hende, men det gjorde ikke det mindste, han elskede at være uenig med hende. "Du må sgu da indrømme det er rart at være her." lød det så fra ham, mens han meget tydeligt tjekkede hende ud. Hun så simpelthen så godt ud! Selv hans kommentar om hendes drømme kunne hun også forpure, det var simpelthen for meget af det gode næsten. "Måske jeg bare skulle sørge for ingen af os får noget søvn i nat?" Tilbød han så og trådte hen til hende med at ben på hver side og lagde hænderne på hendes baller. "Jeg mindes forresten at jeg glemte at vise dig mit kontor," Hentydede han så. Hvad han egentlig gerne ville med det var tydeligt både at se og høre, Men for fanden, han kunne ikke vente til LAmmet lukkede, der var bare for længe til!
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
|
Post by Tessa Mikhailovich on Dec 24, 2019 0:31:54 GMT
Måske var det skæbnen der havde bestemt, at de skulle mødes. Måske var det 'en højere magt'. Måske var det bare en tilfældighed. Uanset hvad det var, der havde fået hende til at søge netop dét her job, som var ejet af netop Nathan, så var hun taknemlig, for der var ikke noget sted i verden, hun hellere ville være. Hun smilede let, da han vendte rundt og mærkede hans læber krævende mod sine egne. Hun anede ikke, hvad det var han gjorde, men han gjorde det så godt, hvilket også fik hende til at gengælde kysset igen. Hun lod sit blik glide lidt rundt, før hun lod det lande tilbage på Nathan, "Her er helt perfekt," svarede hun med en blid stemme, hvilket egentlig ikke lignede hende. Hun havde klaret sig selv det meste af sit liv, hvor kom den blødhed pludselig fra? Hun forstod det ikke. Hun mærkede ham bag sig og hans hænder mod sine baller, hvilket helt automatisk fik hende til at spænde op i dem. "Mmh måske," svarede hun og bøjede sig med vilje fremover, indover bardisken, så hendes bagdel ville presse sig mod hans hænder og forhåbenligt også hans underliv. Hun lod sine albuer hvile mod bardisken og vendte blikket mod ham, så godt hun nu kunne over sin ene skulder, "Hvor uhøfligt af dig. At du ikke skammer dig," hun slog let nogle klik med tungen og blinkede flirtende til ham. Hun fangede udmærket godt hans hentydning. "Hvad med at du fortæller mig, hvilken farve øjne jeg har? Og hvis du så kan det, så kan du få lov til, at vise mig hvert et lille hjørne af dit kontor?" spurgte hun og lukkede sine øjne, mens hun mentalt virkelig bad til, at han kunne fortælle hende, hvad farve hendes øjne havde, for damn, hun ville gerne se det kontor og meget gerne lige nu.
|
|
|
Nathan Amon Lorde
•
Magiker
|
Post by Nathan Amon Lorde on Dec 25, 2019 19:18:25 GMT
Nathan smilede skævt ved hendes ord, han kunne godt lide at blive bekræftet i at stedet har var godt, om så det var det materielle eller det personlige, så nød han, at hun kunne lide det. Det gjorde hende bare det mere vigtig. Hun var hele tiden klar på at skyde bolden tilbage og dermed havde de en fantastisk kamp kørerne imellem sig. Faktisk var han ikke sikker på han nogensinde havde oplevet et lignende modspil, det blev da også kun mere grund til at nyde det nu. Han grinede let af hende og skulle lige til at bevæge sig ind imod kontoret, da hun pludselig fandt på nye løjer. Øjenfarve?! Hvor fanden kom det nu fra? Og hvordan pokker skulle han kunne koncentrere sig om det, når hun stod der og så så indbydende ud? Han kløede sig tænktsomt på hagen. Hmm... Han ville have husket det, hvis hun havde brune øje, så det var han ret sikker på hun ikke havde, men var det så grønne eller var de blå? Han måtte vel bare tage en beslutning, en beslutning som kun være en slange værdi. "Blågrønne" Lød det så sikkert fra ham, før han så gik helt hen til hende og lod to fingre løbe ned over ryggen på hende. "Så Mit kontor er denne her vej" Han vidste ikke om svaret omkring øjenfarven var godkendt, men han håbede virkelig ikke det ville holde hende fra at følge med.
|
|
|