Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 19:57:07 GMT
@lorelaib Kl. 18.00 Maj, 2056 |
Tyler var på vej hjem til Lorelai's lejlighed. Han kendte hende jo godt, måske ikke sådan mega godt - men alligevel godt nok til at han vidste hvor hun boede. et job på profettidende kunne vel ikke være så slemt og han glædede sig til at se hvad hun havde at byde på. Han havde en sort skjorte på og et par mørke bukser på, han var klar på bare at komme videre i livet. Han havde stadig ikke styr på hvad der foregik med ham og Isabella, men han prøvede at holde styr på sine egne følelser så tingene ikke ville ende med at blive mere komplicerede end de allerede var.
Han kiggede på døren og bankede så på. Slet ikke sikker på om hun var hjemme. Rygerne ville at hun var blevet fyret på Ministeriet for Magi og måske endda havde knaldet en af ministerne. Han ville naturligvis gerne høre mere om det. Men han håbede da også at hun ville komme med på holdet.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 20:46:57 GMT
Den sidste uges tid havde været hektisk. – Travl, selvom Lorelai på nuværende tidspunkt intet arbejde havde og var blevet afskediget fra sin stilling i ministeriet. Ikke nok med at det karrieremæssigt gik frygteligt, var Lorelai dog også flyttet ud hjemmefra, efter at hendes fader havde truet med at finde hende en husbond. – Alt var gået enormt hurtigt, med at finde en lejlighed at flytte ind i og nu var hun så her…En fin og hyggelig lejlighed centralt beliggende i London, efter at Lorelai havde hævet en del af sin opsparing. Som om det ikke var nok for nu, blev den rødhårede kvinde dog endvidere overrasket af en banken på døren og som hun åbnede, stod hun nu pludselig foran Tyler Morgenstern. – Chefredaktøren på profettiendet. ”Mr. Morgenstern.” Tonen var høflig og ryggen rank, som hun nikkede som hilsen. ”Kan jeg gøre noget for Dem?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 13, 2019 18:49:19 GMT
|
"Mr Morgenstern? Wow det er jeg ikke blevet kaldt i mange år... Kald mig Tyler" sagde han i et grin, han havde det godt med at kvinder kalde ham ved sit fornavn, det fik ham til at føle dem på bølgelængde, og trods alt så ville han altid gerne være på bølgelængde med det modsatte køn. "Næh jeg tænkte bare du måske ville have besøg, nu hvor du er blevet fyret fra ministeren" sagde han og grinede i mod hende, han havde det ganske fint med at inviterer sig selv indenfor, de kendte da hinanden lidt.
"Må jeg komme ind?" spurgte han, men lod hende ikke helt svare før han gik ind. Hun var nu meget cool Lorelei, og han håbede da at de kunne nå til en enighed, for han ville elske at have hende med tilbage på bladet: "Hvordan går du og har det?" spurgte han i et skævt smil.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 22, 2019 12:31:54 GMT
Det var ikke ligefrem fordi Lorelai stod og tilsmilede Tyler, som han stod der i døren. Tværtimod. – Spurgte man hende, var han trods alt lettere medskyldig i hendes fyring, som han var redaktør på profettiendet. – Tænk at han alligevel havde haft nerverne til at trykke en så smudset artikel om hende….Nææhh. Hun rynkede lidt på næsen, som han inviterede sig selv indenfor, men stille og roligt lukkede hun så ellers døren efter ham. ”Tjooo…Så godt, som jeg nu kan have det, når jeg har været nødt til at flytte ud hjemmefra og ikke længere har noget job.” Erklærede hun stille. ”Hvad vil du mig? Vil du have noget mere at skrive til din sladderspalte?” Spurgte hun irritabelt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 22, 2019 20:16:55 GMT
|
Tyler var en ganske afslappet fyr, men også en der gik utroligt meget op i sit arbejde, og som gik utroligt meget op i at gøre tingene rigtigt. "Flytte ud hjemmefra? Ja det er surt at leve uden penge" sagde Tyler blot og vendte sig rundt for at kigge på hende som han var gået indenfor, Lorelei var virkeligt en smuk kvinde, og det var trods alt noget der altid var et plus i hans bog. Noget smukt at kigge på skulle man da ikke kimse af.
"Hvad jeg vil dig? Honey, nu ikke så bitter... Jeg vil da hjælpe dig, nu hvor du mangler et job" sagde han og smilede skævt i mod hende og gættede på at jun godt kunne ligge to og to sammen. Han var sikker på at hende på holdet ville være hyggeligt: "God løn, et fint skrivebord... Vi hygger os kan du tro!" sagde han i et grin, han var meget glad for at han havde fået sit job tilbage på Profettidende.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 19:12:11 GMT
Lorelai rynkede lidt på næsen af Tylers kommentar. – Trods alt, var det ikke fordi hun sad i et hul, men derimod en ganske pæn og moderne lejlighed. Måske var det muligt, at hun lige nu ikke nød godt af sin faders formue, men derfor havde hun alligevel sparet godt op med årene, så kontoen ikke led nød. Hun lagde armene ganske let over kors og lidt tænksomt, lænede hun sig op af hoveddøren. En lille latter og et fnys, kunne dog ikke undgå at slippe over hendes læber. ”Mener du det? Du står og tilbyder mig et job, efter at have trykt en saftig sladderartikel om mit samlejeliv i profettiendet?” Hun fandt det tydeligvis en smule morsomt. ”Altså…Nu har jeg altid været glad for at skrive….Men sig mig…Frygter du ikke skandale, hvis jeg skulle gå hen og lave mere ballade? Tænk nu, hvis chef redaktøren var den næste jeg hoppede på? Hvis jeg havde fået smag for at forføre de magtfulde?” Det sidste var tydeligvis ment i sjov. Næh…Tyler var trods alt nok ikke helt hendes type.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:14:58 GMT
|
"Nu havde jeg ikke skrevet den artikel, og desuden så er det jo det at bladet lever af. tag det som et kompliment, det er ikke alle der får sin egen artikel" sagde han i et smil og blinkede til hende. Tyler var da en ganske charmerende fyr hvis han selv skulle sige det, og han havde da heller ikke tal på hvor mange kvinder han havde været sammen med, han kunne nok nærmere fortælle hvem af London's piger han IKKE havde været i seng med. Men sådan var det jo når man levede det vilde liv og gik meget i byen, det var dog blevet mindre de sidste par år. Man blev jo ældre.
"Åh du kan tro, du forfører bare chef redaktøren alt du vil" sagde han og blinkede til hende igen: "Det bliver der ingen forside ud af" sagde han i et grin, heldigvis var det jo ham der skulle godkende alle artikler. Så kunne han jo sikre at der ikke kom noget dårligt i om ham selv.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:27:49 GMT
Et fnys forlod Lorelai. – Selv hvis hun KUNNE forføre Tyler, var hun ikke sikker på at hun ville. Hun brød sig ikke om at være rundetrunte nummer ’x’ i køen og for nu, syntes hun for en stund næsten at have fået nok af samleje og skandaler…Hun savnede i stedet blot at kunne nyde livet…At gå til fester…På caféer…At sludre med veninderne. – Noget der dog alligevel fik hende til at overveje Tylers forslag…- For han kunne trods alt give hende en ny begyndelse….En ny begyndelse, hvor Lawrence måske kunne være fortid…- Trods alt, var det nok alligevel nok slut mellem dem nu, hvor hun var blevet fyret….Han havde sin kone. ”Hvad tilbyder du mig i løn og goder?” Spurgte hun nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 19:32:47 GMT
|
Tyler grinede let, hun var smuk og han ville da ikke have noget i mod at være en smule tættere med hende, men altså han holde da også afstand hvis det var det hun krævede. Generelt så brugte Tyler primært sin charme til at manipulerer folk til at få hvad han gerne ville have. Det var faktisk ikke altid sådan han tænkte om tingene, han mente jo ikke selv at han var ond, men hvis man lige kunne sige en ekstra pæn ting til en kvinde, så viste han jo godt at hun lidt hurtigere sagde ja til de aftaler han forsøgte at lave.
Han smilede som hun begyndte at lyde interesseret: ”Ja der kan du bare se, Profettidende trækker..” sagde han, han vidste jo godt at de var den bedste redaktion der fandtes. Selv var han ihvertfald meget stolt af det som han havde skabt: ”3 galleoner i timen og eget kontor” forsøgte han, det var da en ganske pæn løn hvis han selv skulle sige det, ret så standard.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 18:28:26 GMT
Lorelai var langt fra sikker på, hvorvidt hun syntes at tilbuddet om at arbejde på profettiendet var lokkende. Altså…Jo, hun nød at skrive…Men efter selv at have været en del af en skandale-artikel, kunne hun alligevel ikke helt lade være med at føle sig lidt ramt. – Det kunne nemt komme til at bide hende bagi, hvis hun skrev noget dumt om de forkerte mennesker og hun var klar over, at jobbet godt kunne blive umådeligt krævende, ikke blot i kræfter, men også i tid, hvis man øsnkede gode resultater. ”Jeg vil gerne have 4 galleoner.” Erklærede hun lidt frækt, som hun tydeligvis var en kvinde der var god til at forhandle. Hun nød det og hun elskede fornemmelsen af, når hun kunne sno mænd en smule om sine fingre. – Desuden..var det ikke kun hende der ønskede noget af Tyler, men det var derimod ham der havde opsøgt hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 19:27:12 GMT
|
Tyler havde godt en idé om at det måske ikke ville være helt så nemt at få Lorelei om bord som han havde forventet, men altså på den anden side så vidste han jo godt at kvinder ikke altid var så nemme at holde styr på. "Selvfølgelig vil du have 4... Du kan få 3,5 og en tur i kanen med mig?" sagde han i et grin og blinkede til hende. "Eller du er måske blevet kedelig med din gifte minister fyr?" sagde han og rystede så let på hovedet, at hun overhovedet havde tænkt sig at gå i den retning, det kunne han bare slet ikke forstå.
"Det kommer til at gå galt for dig Lorelei..." sagde han blot i en rolig stemme, der fortalt at han måske oprigtigt var en smule interesseret i at hun ikke endte nede i et eller andet sort hul. Trods alt så ønskede Tyler ikke at gøre nogen ondt. Heller ikke selvom han nogengange var lidt hård i tonen.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2019 5:02:54 GMT
Lorelai kunne ikke lade være med at klukke lidt af Tyler’s forslag. Lavt tænkte han ihvertfald ikke om sig selv. De grågrønne øjne gled nysgerrigt over ham og lidt forsigtigt trådte hun bestemt et skridt frem imod ham, før hun lod en hånd smyge sig ned over hans maveskind og ned omkring hans ædlere dele, hvor hun tog fat, som de nu stod helt tæt. Læberne berørte næsten hans, som de stod umådeligt tæt pludselig og stædigt, fortsatte hun atter forhandlingen. ”Jeg vil have 4…” Bad hun igen, som hun lod sine hænder udforske henholdsvis hans skulder og skridt. ”Eller er det dig der er kedelig nu?” Drillede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2019 13:26:07 GMT
|
Han smilede og rystede så på hovedet: "Sorry honey, no can't do" sagde han blot, 3,5 var allerede mere end hvad de andre på kontoret fik, så han måtte trods alt også holde en grænse, men altså han kunne jog godt forkæle hende lidt hvis hun havde lyst. Han smilede som hendes hånd greb fat omkring ham, Tyler var aldrig overrasket når kvinder fandt ham attraktiv, han vidste da godt at han ikke var faldet helt uheldigt ud, det havde han da ihvertfald et par kvinders ord på.
"Jeg er aldrig kedelig Lorelai, det burde du vide" sagde han og vippede hovedet lidt på skrå som han kiggede på hende. Det intense spil der kunne komme når den rigtige stemning opstod, var en af de ting Tyler virkeligt levede for: "Du kan jo bare spørge... Jeg siger aldrig nej til dig" hviskede han let i mod hendes læber, inden hans læber gled op i et smil, og han lænede sig frem for at placerer et par intense kys på hendes hals. Fem minutter indenfor døren og han forventede allerede at se hende nøgen, ikke nogen dårlig start på samtalen.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2019 10:14:51 GMT
Det var tydeligvis langt fra en helt tilfreds Lorelai, som stod overfor Mr. Morgenstern. Hun brød sig ikke om at tabe en handel og lige nu irriterede det hende at han forsøgte at sno hende om sin lillefinger. – Hun manglede trods alt et job, men var der noget hun hadede, så var det at lægge sig fladt ned og være den underdanige. – Hun skulle således næsten til at trække sig i protest, men som han atter kyssede hendes læber, lukkede hun alligevel øjnene en smule, som hun blev stående helt og aldeles stille. ”Jeg bryder mig ikke om at føje mig Tyler…Det strider imod mine principper, så hvis du vil have mig…Både her og på kontoret, må du hellere give mig noget motiverende..” Bed hun en smule skarpt, om end hun lagde hovedet lidt tilbage, så han alligevel ville kunne kysse hende og fortsætte sine små pirrende kærtegn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2019 16:27:10 GMT
|
Tyler havde det fint med at skulle se lidt nærmere på Lorelai, hun var en virkelig smuk kvinde og han kunne mærke at hans hjerte begyndte at slå en smule hurtigere. Tyler var bare glad for kvinder, han var glad for samleje, spændingen og alt det der var omkring det. Det var nok også sådan han kunne få forløsning på nogen af alle de ting han gik med til dagligt, nogengange havde han det svært inde i sit hoved, han havde mange dæmoner han kmpede med til tider, men som oftest så ville han bare gerne glemme det. Han syntes det var fint, bare at give slip engang imellem.
Han grinede let ved hendes ord, han kunne da godt presse hende lidt mere. Han skubbede hende op af væggen, og lod en hånd glide ned imellem hendes ben udenpå bukserne og pressede let sine fingre i mod hende, som han med sit vægt pressede hende i mod væggen for at holde hende let fast. "Jeg kan skam godt være lidt mere... insisterende" hviskede han tæt ved hendes øre.
| |
♛
|
|
|