Deleted
•
Post by Deleted on May 20, 2019 13:11:56 GMT
Hun mærkede den fugtige jordbær, der hvilede mod hendes fyldige rosa røde læber, før hun forsigtigt adskilte sine læber og tog imod jordbæren, inden hun lod de blå dådyr øjne, hvile uskyldigt på Zain. Da det var han spurgte hende, om hun virkelig aldrig havde været sammen med en mand eller kvinde og sendte hende det listige blik, kunne hun ikke undgå at give et lille grin fra sig, før hun rystede på hovedet og svarede " Nej, aldrig nogensinde ". Man kunne dog ane, at hun var alvorlig og det ikke var en joke, dog ikke alvorlig, som at hun havde noget imod han spurgte. At være kronprinsesse af Frankrig var en del svær i dating departmentet, eftersom hun skulle passe på at blive gravid vis hun endelig fandt en, samt hun kunne ikke bare finde en.. eftersom den person ville ende med at skulle være ved hendes side som regent en dag. Da han førte toasten op til hendes læber, smilede hun og tog grådigt imod den, før hun så nysgerrigt mod ham og spurgte " Hvordan er det egentlig at slås? ". Hun havde aldrig været i et slagsmål, men hun havde dog set et, engang men kun kortvarigt, før det var blevet stoppet.
Da det var han sagde at han aldrig havde været forelsket, hævede hun det ene bryn en smule, før hun spurgte " Virkelig? ". Hun betragtede ham meed en smule mistro. Havde han virkelig aldrig nogensinde været forelsket i dette liv, men så igen.. hun havde heller ikke. Hun tog glasset på bakken med vand i og tog en tår, før hun stillede glasset tilbage og svarede " Det har jeg heller aldrig ". Hun havde gået på en skole mest for piger, samt udelukkende været blandt kvindelige det meste af sit liv, samt der havde altid været hendes pligt og pli, der havde stået i vejen for at hun kunne danne meningsfyldte bånd med folk. Hun var dog begyndt at komme mere ud, efter hun var blevet model, men ikke så meget som hun dog ønskede sig. " Du virkelig dårlig til dette her spil, det ender jo blot med at du fodre mig hele forløbet igennem ". Hun grinte svagt og smilede blidt til ham, i det hun så studerende på ham, før hun tænkte at hun ville gå lidt soft på ham. " Jeg har aldrig.. prøvet at lave mad før ". Hun så afventende på ham og vis han havde, så ville hun blot grine, fordi det var jo lidt for at kunne få lov til at made ham, eftersom han var den såret. Vis han lod hende, ville hun række frem med et stykke toast til hans læber, dog lige nok til at han var nød til at læne sig lidt frem og nærmest bide efter det. Hun havde et flabet glimt i øjnene og lusket smil over læberne, mens hun legede lidt med ham.
|
|
|
Zain Rigel
•
Magiker
Fødselsdag: 09.06.2022
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Englang
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
Ejer af: Månesten
|
Post by Zain Rigel on May 26, 2019 16:07:27 GMT
Blikket fulgte hendes bevægelser, som jordbærret legede mod hendes læber. Han kunne mærke at det rørte det lettere dyriske instinkt i ham, men han ignorerede det så godt han kunne. Der var bare noget virkelig sensuelt over det. Hans bryn blev skudt i vejret for at understrege overraskelsen over den udtalelse. Havde alle på hendes alder...hvor gammelt det end måtte være, ikke været sammen med nogen? Selvfølgelig var det jo ikke alle som fulgte normen. "Hm. Det må jeg sgu nok sige." Hans stemme bar præg af forbavselsen der lå bag, der var noget i hendes stemme der sagde ham at hun talte sandt, men det overraskede ham. Hun var da en flot kvinde -af en pelsløs at være, at forstille sig at hun ikke havde ligget i med nogen, det var bare utroligt. "Du har ikke haft lyst eller?" Hun ville ikke slippe for at uddybe, dette her krævede en forklaring, mente han i hvert fald. Hendes spørgsmål kom til gengæld en smule bag på ham. Han så lettere undrende på hende, hovedet let på skrå og det hele. "Det kommer så sandelig an på om du vinder eller taber," han blinkede til hende. "Hvis du vinder er det en ret...enestående følelse." Følelsen ag magt når man stod over et andet menneske og kunne bestemme om modstanderen skulle leve eller dø. For ja, sådanne slåskampe havde han haft før. Når man tabte, tja...så var følelsen en anelse mindre opløftende.
Han trak en smule på skuldrene og så lidt frem for sig. "Folk er sgu så kedelige." Sagde han generaliserende, som var det hele årsagen til at han ikke havde været forelsket. At folket var problemet og ikke ham. Som altid. Zain var ikke god til at se indad. "Så det har du ikke?" Han så overvejende på hende. "Ikke engang et lille teenagecrush?" Et lettere smørret smil legede på hans læber. Personligt havde han altid haft for travlt med sig selv og det var årsagen til at forelskelse ikke havde sagt ham noget, ingen have været "værdig" for ham. Han smilede let, denne gang mere oprigtigt, "ja, hvad er det for en dårlig leg?" Udbrød han og slog let ud med den ene hånd som han rettede lidt på sig. Han sørgede da også for at himle endnu mere dramatisk med øjnene som han igen måtte fodre hende, denne gang med en teske yoghurt. En mindre dråbe gled af skeen som han rakte den frem mod hende. Det var nu ikke fordi han var mester i et køkken, men han stod da trods alt for sin egen madlavning. "Nå, men så kan jeg da udelukke at du er kok her i fortegnet." Kommenterede han og så på bakken med lækkerier der langsomt skrumpede ind. "Jeg har aldrig..." Igen en kort tænkepause, "haft et kæledyr," denne her måtte han da vinde på, han kunne mærke hvordan hans mave kom med små lyde fra tid til anden som duften fra morgenmåltidet nåede hans næsebord.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 26, 2019 18:16:42 GMT
Hun gav et svagt lille grin fra sig og smilede lettere lumsk, i det hun så lidt væk fra ham og lod som om hun ikke anede hvad han snakkede om, da han spurgte om hun havde haft lyst. " Lyst?, til hvad dog ". Hun rakte tunge til ham og lod sine blå dådyr øjne, betragte ham nøje, som han fortalte om at vinde og tabe i kamp og at det mest af alt handlede om at vinde kampen, fordi det ville medføre denne enestående følelse?. " Så lidt som en konkurrence? ". Hun lagde hovedet lidt på skrå, dog var det ikke så meget et spørgsmål, som mere en bekræftelse af hans ord.
Hun lyttede opmærksomt til ham, før hun ikke kunne undertrykke det grin der så småt var ved at komme frem, da det var at han bekræftede hvilken dårlig leg det var, i form af at han ikke rigtig fik noget. " Jeg kan altid medlidenheds fodre dig, blot for at provokerer dig endnu mere ". Hun blinkede kort til ham og grinte, i det han himlede med øjnene og hun kunne ikke undgå at føle sig helt fortabt i denne leg, eller måske var det mere Zain hun var ved at blive fortabt i?, hans personlighed, samt udstråling. De havde nærmest en perfekt kemi, vis man spurgte hende.. det var sjældent man mærkede sådan en kemi.
Da det var han tog tesken og førte hen til hende, betragtede hun den nøje. Hun så dråben der så småt var ved at glide frem, før hun rakte sin højre hånd hurtigt frem, så dråben blev fanget på hendes håndryg. Hun spærrede op med lidt chokeret øjne, eftersom hendes krop havde reageret før hun selv havde. Hun åbnede sine læber og tog imod skeen, før hun sank yoghurten og derefter slikkede dråben på sin håndryg væk, med sin jordbær røde tunge, inden hun gav et lille smil fra sig.
" Vil du virkelig gerne vide hvem jeg er? ". Hun så tøvende på ham. Hun følte lidt, at han måske ville behandle hendes anderledes... hun kunne jo sagtens være adelig.. men vis hun fortalte at hun var prinsesse. Hun gav et lille grin fra sig og sagde " Næsten alle værelser her, er så smukke og pragtfulde.. os tjenestefolk, får lov til at bo i denne fløj.. så vi bedre kan stå klar, morgen og aften. Jeg passer stalden, det derfor du så mig der ude ". Hun gav et lille smil fra sig og sagde " Samt min familie kender kongefamilien, dog de er her ikke.. eftersom dette er deres ferie slot ". Hun smilede forsigtigt, dog virkede hun helt oprigtigt. Hun var oplært i at lyve eller tilbageholde information, eller lede folks tanker på andet. " Hvilket også er derfor, at det er bedst at staffet IKKE ser du er her, eftersom jeg ikke køre hele showet her ". Hun gav et kort grin og så kort på ham, da han snakkede om kæledyr. " jeg ser ikke rigtig hestene som kæledyr, dog har jeg dog haft en ugle ". Hun så ikke dyr som en del af kæledyr eller at eje. " Jeg føler mere, at det en form for partner skab, en fælles forståelse for overlevelse samt selskab.. men lad os blot sige, at de er ". Hun grinte kort og tog noget yoghurt og begyndte at fodre ham med det. " Så lad os få fodret dig, dog du velkommen til at spørge ind ". Hun smilede forsigtigt og fandt en lille bog frem fra natbordet med besværgelser og urte opskrifter i sig. Hun bladrede en smule i den, før hun så mod ham og sagde " Så fortæl mig?. Er du ene barn ".
|
|
|
Zain Rigel
•
Magiker
Fødselsdag: 09.06.2022
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Englang
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
Ejer af: Månesten
|
Post by Zain Rigel on May 30, 2019 17:09:43 GMT
Et slesk smil formede sig på læberne. "Haft lyst til at være sammen med en mand, eller kvinde, igen dømmer jeg ikke." Sagde han ligeud med det drilske glimt i øjet. Det forbavsede ham virkelig at hun ikke havde været sammen med én før, for hun var da i hvert fald over sine teenageår hvor man normalt begyndte at undersøge sin seksualitet. Så vidt han var klar over om ikke andet. Han vejede hendes spørgsmål lidt i hovedet før han svarede. "Jaah..det kan man vel godt kalde det." Skønt slåskampe nok ikke ligefrem var den mest velsete konkurrenceform. Hendes drillerier havde virkelig en underlig virkning på ham. Måske var det også sygdommen der spillede ind, men under andre omstændigheder ville han jo ikke engang havde snakket med hende udelukkende af den grund af hun ikke var varulv. Selv hvis han endelig skulle være endt i samtale med hende, ville det være med henblik på at vende hende til en af sine senere. Men dette her var uden skumle bagtanker, han slappede underligt nok af i hendes nærvær, og fandt hendes letsindighed opløftende. "Du prøver virkelig at nedgøre min maskulinitet hva?" Jokede han tilbage. Ikke fordi han selv havde været bedre da han tidligere havde fået hende til at fodre sig. Men igen var der bare noget intenst lokkende over hende og hele dette mærkværdige møde. Igen lod han sig selv bare sidde og betragte hende spise. Af en jomfru at være, havde hun virkelig nogle sensuelle bevægelser og en super lokkende attitude som gav ham lyst til at udforske hende nærmere, varulv eller ej. Da hun endelig gav klarhed for hvem hun var nikkede han blot. Han købte den, det var ellers ikke tit at folk formåede at lyve for ham, men hun lød så overbevisende i sine ord, ingen tøven, ingen eftertænksomhed, bare lige ud af posen. "Hm.." Han så lidt rundt på værelset igen. Lod blikket glide fra den guldbelagte sengegavl til det stukudsmykkede loft og de fornemme møbler, "måske jeg skulle have valgt mig et andet erhverv hvis dette her er boligerne man får tilbudt." Svarede han tænksomt. Ikke at han mente det, han ville ikke skifte sin position som leder for noget i verden...eller forhenværende leder. Han skulle nok vinde sin flok tilbage og når han gjorde, skulle denne Rowan lide så grusom en død at han ville ønske han aldrig var blevet født. Han sendte hende et lusket smil, "så det du siger er at jeg er din dirty little secret?" Spurgte han og hævede og sænkede så sine bryn idet han håbede hun opfangede den småperverse hentydning. Zain delte nok ikke helt hendes syn på disse kæledyr, men dyr kunne også fornemme ulven i ham, så de brød sig generelt ikke rigtigt om ham og han brød sig ikke om dem. "Jeg blev engang bidt i fingeren af en ugle." Kommenterede han som var det bonusinfo han lige havde lyst til at dele med hende. Han åbnede munden og fastholdt hendes blik som han spiste yoghurten fra skeen. Det var nu en del mere samlejey når kvinder spiste end når mænd gjorde. Han kiggede nysgerrigt som hun fandt den lille bog frem og troede først at det var en dagbog, men den teori blev dog hurtigt malet til jorden. "Nej det er jeg ikke. Jeg har en del søskende." Fortalte han. Allesammen halvsøskende dog og ikke nogen han havde en videre tæt relation til. Kaya Elisabeth Hansen var nok den tætteste og det var ikke fordi de var tætte, men fordi han kunne udnytte hende til at følge hans befalinger. "Hvad med dig? Nogen søskende?" Spurgte han og åbnede afventende munden som var han ude af stand til at fodre sig selv.
|
|
|