Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 18:39:32 GMT
@tracy Kl. 22.00 Maj, 2056 |
Judas var jo ikke ligefrem den artige dreng i klassen hvilket passede ham ganske fint. Hvad skulle man dog med den slags? Han var en fyr der vidste hvad han ønskede i livet og som altid gik direkte efter det. Derfor forventede han da også at hans ansatte havde det samme mål for øje. Denne aften var han ude og tjekke om alle havde hvad de skulle bruge og gjorde som de skulle. Det gjord han engang imellem, tjekkede lige op på at alle gjorde som de nu engang havde fået besked på.
Judas gik ned af en af de mange gyder, han havde Dean med som altid gik et par skridt bag ham. Bare fordi han jo altid gerne ville sørge for at være i sikkerhed hvis der skulle være noget. Judas var en stærk mand, men det betød jo ikke han ikke havde brug for hjælp engang imellem. Som han bevægede sig nærmere, kunne han se to kvinder stå og kysse, men han kunne ikke se hvem det var. Alligevel bevægede han sig lidt nærmere.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 18:49:59 GMT
Tracy havde været på endnu en date med Rebecca Maverick. De havde nydt det og Tracy elskede at være der, særligt efter hendes tur på hospitalet oven på den overdosis hun havde været udsat for. Nu var daten dog slut, og Tracy havde kysset Rebecca farvel, før hun vendte sig om for at gå hjem. Hun nåede dog ikke mange skridt, før hun fik øje på et ansigt, som hun bestemt ikke ønskede at se lige nu. Hurtigt kiggede hun sig over den ene skulder, for at tjekke om Rebecca var gået. Det så heldigvis sådan ud. Det var altid noget. Tracy sank en klump og forsøgte at smile naturligt til Judas, måske havde han slet ikke opdaget dem, eller ikke opdaget Rebecca om ikke andet. Måske var han bare på vej et sted hen... Chancerne for det var meget små det vidste hun. Hun gik tættere på, måske kunne hun slippe forbi uden problemer. "Godaften mr. O'Conall" Hun smilede høfligt, men nervøst til ham. Abels ord rungede i hovedet på hende. Hun var i seriøse problemer hvis aftenens forehavende blev opdaget. "Dejlig aften."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 19:29:39 GMT
|
Judas havde altid et øje ude i natten, det var jo fordelen ved at have mange mænd under sig. Den nyeste optælling viste lige omkring 150 tilhængere, plus det løse. Det var ikke så mærkeligt at Judas ikke kunne navnene på dem alle sammen mere, men han kendte da en god potion af dem, og resten kendte jo så hinanden. Så gik han jo trods alt aldrig helt galt i byen.
Judas grinede let for sig selv, han var ikke idiot, han havde hørt rygterne og som han så på Tracy sagt han først ingenting. "Rolig aften?" spurgte han i en arrogant stemme, og tog en smøg ud af en passe for at sætte den til mundvigen og tænde den, han pustede langsomt røgen ud i natten som han først havd trukket været ind med smøgen i munden, og som han pustede ud gjorde han det i retning af hende. Det var vidst på tide hun forstod hvem der bestemte.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 19:41:44 GMT
Mulighederne for at slippe indsnævrede sig, det var tydeligt at mærke. Hendes håndflader blev varme, næsten svedige af nervøsitet, men bare Recebba kom væk, så måtte hun finde ud af dette her. Måske hun kunne tilbyde et eller andet som undskyldning, det ville dog ikke ændre på at hun elskede Rebecca og ikke kunne stoppe med at se hende. Så hvad damn gjorde hun. Hun forsøgte at holde hovedet koldt, men da han så pustede røg i hovedet på hende, måtte hun alligevel hoste og vifte røgen væk med hånden. "Rolig ja. Jeg var lige på vej hjem." Hun skævede lidt til ham, men gik ikke bare fra Judas, før man fik lov. "Skal duuuu bruge mig til noget?" Spurgte hun forsigtigt. Måske han ville holde en privatfest og manglede en stripper. Hvor meget hun end prøvede at overbevise sig selv om det, så vidste hun godt det var mere alvorligt. Det hang ligesom i luften omkring dem. Nervøst trådte hun et skridt bagud, lidt væk fra Judas. Hun havde altid lystret ham og gjort hvad han bad om, Hun vidste hun havde gjort sig bemærket grundet sit forhold til Abel, så det var noget begrænset hvad hun kunne slippe ud af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 7, 2019 9:10:17 GMT
|
Judas smilede til hende, han var ikke idiot i følge ham selv, og han var god til at observerer ting. MÅske var det også derfor at han var så god til sit arbejde, og hvorfor folk havde respekt for ham. Fordi han kunne se og observerer ting som andre måske ikke helt kunne. "Bruge dig? Åh Tracy du ved jeg altid kan bruge en pige som dig" sagde han arrogant og lod kort en finger berøre hendes ene kind i en aende og dog provokerende bevægelse.
"Men noget siger mig du ikke har lige så meget brug for os længere" sagde han i et lille grin og lagde hovedet på skrå. "Du ved godt jeg finder ud af det hele ikke Tracy? At man ikke kan skjule noget fra mig?" sagde han roligt og kiggede i mod hende, som hans blik pludseligt blev meget mere alvorligt, hun måtte hellere bare komme ud med spyttet.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 3:20:10 GMT
Det var svært bare at stå og gøre ingenting, som Judas aede hende over kinden. En kold fornemmelse løb hende ned af ryggen og hovedet fyldtes af alle de gange hendes far havde forgrebet sig på hende. Bare Judas ikke endte med at gøre det sammen. Han kunne godt finde på det, det vidste hun. Derfor lyste usikkerheden også ud af hende nu. “Jeg...jeg..Selvfølgelig har jeg også brug for dig. Det ved du da” prøvede hun med rystende stemme. Hun vidste godt at der snart kunne falde brænde ned. Skulle hun sige noget? Hun bed dig i læben og så op på ham, hun havde fået en ide, men det var om muligt endnu farligere. “Hvad vil du gerne vide?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 15:17:20 GMT
|
Judas pustede atter engang røg ind i hovedet på hende, han kunne være noget så provokerende når det kom over ham eller når han vidste at folk ikke sagde sandheden, og det måtte jo siges at være tilfældet med hende lige nu. "Åh tracy lad nu være med at spille dum" sagde han nærmest helt opgivende, men stadig med sin meget arrogante stemme. Troede hun virkeligt at hun kunne løbe fra det?
"Din auror veninde... Jeg er ikke idiot Tracy, og du ved godt at jeg får nys om alt" påpegede han blot og kiggede i mod hende med meget bestemte øjne, han forventede bestemt at hun snart begyndte at tale. "Eller du vil måske hellere vi tager det her ude i lager huset?" truede han, det var oftest det sted han slæbte folk hen når han havde tænkt sig at bruge lidt mindre venlige midler, til at få folk til at tale.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 15:50:58 GMT
Tracy hostede som der igen blev pustet røg i hovedet på hende. Det var en tyg sød røg og bestemt ikke spor behagelig. Da han så hentydede til Rebecca stivnede hun og så bange på ham, hvad havde han tænkt sig? "Jeg..." Hun sank en stor klump. ".. Jeg øhm.. Hun er kun.... Det... Altså" Men hvad sagde man i en sådan situation? Han ville gerne vide det hele, det var det han gav udtryk for, hun var bare ikke helt sikker på, hvad det hele var. "Jeg ville bare.. Der er ikke noget særligt mellem os. Hende og mig. Vi stødte bare på hinanden et par gange.. det er alt." Det var en lodret løgn, og hvorfor hun sagde det, vidste hun faktisk ikke. Man vidste godt Judas ikke var til at løbe om hjørner med. Man skulle hvert fald stå meget tidligt op for at prøve. Da han nævnte lagerhuset blev hun hvid i ansigtet og rystede på hovedet. "Nej, nej. Det er ikke nødvendigt. det.. jeg fortælle alt du vil vide bare sig til. Bare ikke lagerhuset."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 19:05:15 GMT
|
Judas rystede på hovedet: "Du finder hende, og du bringer hende til mig..." sagde Judas, han stemme havde ændret sig itl bare at være alvorlig til nærmest at brøle, han var en ganske alvorlig mand når han følte folk gik bag ryggen på ham. "Jeg tænker at når du er sammen med en auror, så er dit primære formål at bringe hende til mig" sagde han alvorligt, det forventede han naturligvis ville ske.
"Såh, hvornår kan jeg forvente hendes ankomst?" spurgte han og smed smøgen på jorden og trådte så på den. "For jeg går da ikke ud fra du er igang med at foræde mig?" sagde han i et arrogant grin, så dum var da hun forhåbenligt ikke, for Judas' sorte liste havde man nok ikke lige lyst til at komme på.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 19:44:23 GMT
Heldigvis var han da færdig med at ryge nu, men hun følte sig bestemt ikke sikker af den grund. Hun var virkelig i klemme nu. Hun kunne ikke indlevere Rebecca, det ville hun simpelthen ikke. Tracy sørgede for ikke at se Judas i øjnene, det turde hun slet ikke. Hun stod bare og så ned på deres fødder. "Hun er kun aurorlærling, og jeg er ikke dum nok til at fortælle noget om dig. Jeg har ledt hende på vildspor, fordi jeg tænkte det var den måde jeg bedst kunne holde mafiaen sikker." Forklarede hun. Det var delvist sandt delvist en løgn, men det var nok i sidste ende som man tog det. Hun forsøgte at undgå delen med at skulle indlevere Rebecca men sank i stedet en klump. "Ville det ikke være bedre at udnytte hende, vi kunne måske få informationer ud af hende." Foreslog hun, mens en smerte skød gennem hende. Tænkhun stod der og var ved at forråde Rebecca. Pige som hun var helt blæst i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 14:46:10 GMT
|
Judas kiggede i mod hende. "Jo det ville være bedre, men den aftale skal jeg nok lave med hende" sagde han i en rolig stemme: "Du har gjort dit... Jeg forventer at se hende her i morgen klokken 18" sagde han i en bestemt stemme.
Han havde ikke noget til overs for det, han ville selv lave de aftaler for han havde erfaret hvad der skete når man ikke helt tiden havde styr på sine folk, han skulle ikke risikerer at nogen endte med at komme ind i mafiaen. "Og om hun er studerende eller andet er ligegyldigt. Hvis der er kontakt til nogen fra ministeriet så går det igennem mig., UDEN undtagelse. Get it?" sagde han i en ganske alvorlig stemme. Kendte hun slet ikke reglerne her omkring?
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 11, 2019 13:23:19 GMT
Tracy sank. Hun kunne ikke. Hun ville ikke hive Rebecca ind i mafiaen eller give hende til Judas. Det ville hun ikke udsætte Rebecca for. "Og hvis ikke jeg klare det? hvis ikke jeg kan få hende til at følge med mig?" Hun ville så gerne at der var en eller anden udvej. Et eller andet der holdt Rebecca ude af fare. men lige nu så hun ikke røbe noget. Hun tog hellere et slag for det. Dermed skulle det ikke anses som mod eller mangle på frygt hos Tracy. Hun vidste godt hun var ude hvor hun ikke kunne bunde... Meget langt ude endda.. "Vi snakkede ikke om dig eller om Mafiaen. Jeg sagde jeg ikke vidste noget om det. At jeg intet havde at fortælle." Prøvede hun så, måske det kunne hjælpe hende?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 13:55:46 GMT
|
"Jamen så er det dig der skal bøde for det, også skal jeg nok selv få fingre i hende" sagde han i en meget bestemt stemme. Han kiggede på hende med et meget bestemt blik, for han mente det skam ganske alvorligt, hvis hun ikke havde tænkt sig at løse det her problem, så skulle han skam nok selv finde ud af det, sådan var det jo altid.
"Du ved godt du ikke skal prøve at gå udenom når det kommer til mig Tracy... enten kommer hun med dig, eller også henter jeg både dig og hende - selv"s sagde han i en meget bestemt tone. "Men tro mig, du vil nok helst at i kommer frivilligt" truede han. Stod hun virkeligt der er overvejede ikke at adlyde ordre, havde hun glemt hvem hun var eller hvad han lavede?
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 19:09:48 GMT
Panikken spredte sig i Tracy og hun forsøgte virkelig at finde en udvej, men det var som om det hele snævrede sig langsomt ind og Judas stod i centrum af alle muligheder. Hvad skulle hun gøre? Hvad kunne hun gøre? "Du... Du må ikke gøre hende noget! Vil du ikke nok love mig det?" Tiggede hun, selvom hun godt vidst at det sikkert kun gjorde det værre. Hun tænkte kun på hvordan hun kunne sikre sig Rebeccas sikkerhed. Hendes egen var ikke nær så vigtig nu, men Rebecca skulle der ikke ske noget med. "Du må ikke Judas. Jeg lover jeg gør alt hvad du siger, bare du ikke gør hende noget. Jeg...jeg.. vil du ikke lade hende slippe?" Tiggede hun, nærmest ligeglad hvad end der endte med at ske, bare han undlod at røre Rebecca. "Jeg skal nok sørge for at.. at du kan tale med hende, bare du ikke rører hende"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 20:17:52 GMT
|
"Love dig det? Undskyld Tracy er du fuldkommen idiot eller hvad? Tror du det er en eller anden damning børnehave jeg driver?" sagde han og kunne mærke at han blev mere og mere rasende. Stod hun og snakkede som om at hun ville beskytte en auror? En damning auror! En af dem der var ude på at gøre ham arbejdsløs og smadre hele hans forretning, sådan en? Hun måtte virkeligt have et dødsønske efterhånden som samtalen skred frem.
Judas kiggede hårdt på hende ved hendes ord, og løftede så sin hånd for at give hende en syngende lussing over den ene kind. "Undskyld mig men er du fuldkommen idiot Tracy! Find hende... NU... Eller jeg brækker din ben først også henter hende selv..." sagde han i en hidsig stemme: "Du skal ikke prøve på at sige mig i mod... Har du glemt hvem jeg er?" brølede han. Han tog fat omkring hendes hals med den ene hånd og klemte fat omkring den.
| |
♛
|
|
|