Tristan Plainwood
•
Magiker
Fødselsdag: 03.12.2038
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Lillith Malfoy
Oprindelse: England, London
Bosat: Hos Kimberly
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Aniight
|
Post by Tristan Plainwood on May 6, 2019 1:02:39 GMT
Maj 2056 Efter aftensmad Tråden er tilegnet @nohr
,,Jeg ved ikke hvad jeg kommer til at savne mest ved Hogwarts..", lød det overvejende fra Tristan. Placeret i sofaen og flydende som altid, med hovedet hvilende på det ene armlæn og benene hængende udover det andet, underholde han sig selv midt i det filosofierne spørgsmål ved at kaste en bold op i luften, greb den og gentog derefter igen. ,,Pigerne? Muligheden for at nedgøre andre? Professor Knights røv?" Den sidste bemærkning havde fået slangen til at trække en anelse op i mundvigen til noget der mindende om et drillende smil, hvorefter han havde skævet over imod vennen Nohr der havde slået sig ned i stolen ved siden af. Sammen havde de overtaget opholdsstuen denne aften, hvilket havde passet Tristan fint. Nohr var en af de få som kendte Tristan, og en af de få som Tristan faktisk nød at tilbringe sin tid sammen med, også selvom de ikke gik på samme årgang. ,,Hey" - ,,Lytter du?" Spurgte han og i samme øjeblik kastede han den lille bold hen imod vennen. Lyttede han, ville Nohr sandsynligvis kunne nå at gribe den, hvis han da ejede et godt boldøje, men lyttede han ikke, hvilket Tristan næsten håbede, så ville bolden ramme pletskud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 19:20:31 GMT
|
Ren dovenskab og afslapning. Nohr kunne slet ikke fatte at han var ved at være en af de ældste på skolen. Men hey det passede ham faktisk fint, det var nemmere at få fat i tøserne når man var en af de ældre elever og ikke bare rendte rundt som for forvirret førsteårs elev. Dog måtte Nohr indrømme at selvom han var bleve ældre, så var han ikke blevet mindre forvirret. Han anede ikke hvad han ville efter Hogwarts og på det seneste havde han faktisk tænkt utroligt meget over det. Derfor sad han da også et øjeblik i sine egne tanker, selvom Tristan sad og plaprede.
Han nåede kun knapt at få opmærksomheden tilbage og forsøgte at gribe bolden der alligevel endte med at ramme ham i hovedet: "Ja ja slap af, jeg lytter næsten" sagde han og kiggede i mod Tristan, som han tog bolden og tyrede tilbage i mod ham i et smil. "Knight's røv er jeg enig i... Måske man skulle ligge billet ind" sagde han i et grin. Han ville nok bare ende med at få eftersidning resten af livet, men altså, det var lige før at det var risikoen værd. "Men du må bare finde et nyt erhverv, hvor du kan være en lige så stor idiot" drillede han i et skævt smil.
| |
♛
|
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
|
Post by Tristan Plainwood on May 8, 2019 14:21:33 GMT
Med et tilfreds fnys havde Tristan skævet væk som Nohr havde sagt at han lyttede. Som om! Og præcis med den tanke, havde Tristan fået bolden tilbage, lige i smasken. ,,Hey!-" Havde han sagt med et grin og igen slået blikket over på hans fellow slange. Bolden var havnet et eller andet sted, måske på gulvet under bordet, i ryggen på Tristan i stolen eller et helt tredje sted. Fingeren løftede han og pegerede i retning af Nohr, som et; du har ret, vi gør det sku. ,,Prøv bare at forestille dig den..", havde han mumlet og med hænderne formet det der mindede om et timeglas, bare hvor underdelen blev større. Hvem havde egentligt ikke fantaseret om en nat i høet med @rosalynn ?
,,Pff -" lød det, som han valgte at grave bag ryggen og til sidst fandt bolden frem igen. ,,- Jeg aner ikke hvad jeg skal lave bagefter." Igen kastede han bolden op i luften, greb den og gentog. ,,Du ved, hende fuseren jeg hygger mig med? Joanne? Hun har foreslået at vi flytter sammen efter Hogwarts." Han skar en grimasse. Tristan gik ikke ind for monogami, tværtimod, og selvom han havde dannet et forhold med Joanne de sidste to år, hvor de var kommet sammen, gået fra hinanden, kommet sammen og så videre, så havde han stadigvæk hygget sig med andre piger ved siden af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 19:08:27 GMT
|
Nohr grinede, han kunne da godt nævne de første ti flotte tøser, men han vidste også godt at han måske blev upopulær hvis han gik og lagde an på professoren: "Sååh har du tænkt dig at prøve at ligge an på hende?" spurgte han i et grin. Så gammel var hun jo trods alt heller ikke, og det kunne da være man var heldig: "Eller du har måske andre tøser du går og kigger efter?" spurgte han og grinede let: "Du er måske mere en Morgana tøs?" sagde han. En af de ældre Slytherin piger, som Nohr bestemt ikke syntes var særlig køn.
"What... Det er sgu da lidt tidligt, eller er du helt seriøs omkring hende?” spurgte han undrende. Det var da ikke fordi at Nohr som sådan havde noget i mod kærlighed, det var nok bare fordi at han ikke lige selv havde planer om at planlægge den slags endnu. Han skulle lige hygge sig med nogen først. "jeg ser ikke nogen for tiden, de virker alle sammen så kedelige" sagde han og sukkede.
| |
♛
|
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
|
Post by Tristan Plainwood on May 20, 2019 0:27:54 GMT
Med et smørret grin, havde Tristan rystet svagt på hovedet over Nohrs spørgsmål. ,,Hvem ved, måske kunne man have heldet med sig." I split sekund havde han næsten overvejet det. Der gik ikke længe før eventyret på Hogwarts var ovre, og hvad var det værste der kunne ske? Han kunne umuligt blive bortvis med den begrundelse af, at han havde lagt an på en professor - han var jo trods alt bare et stort dumt barn der ikke vidste bedre, hvis man altså spurgte de ''voksne''. Hurtigt var smilet bliver erstattet med en vandret mine i luften og et koldt gys var løbet ned af ryggen på slangen. ,,Eh ellers tak! Jeg har det lige så godt", havde han derefter grinet ud.
,,Hell no", havde han sagt og grebet bolden en sidste gang og så ellers ladet den blive i den ene hånd. ,,Jeg regner med at droppe hende efter Hogwarts. Måske rejser jeg væk." Han trak på skulderne. Tristan havde dog en ting der skulle gøres inden han påbegyndte en mulig rejse til hvem ved hvor. ,,Så!" lød det pludseligt, og med et udfordrende smil lod Tristan atter de mørke øjne finde vennen. ,,Hvad siger du til et lille væddemål?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 20, 2019 20:02:05 GMT
|
"Jeg er bare så pisse træt af Spencer og hans tøs Luna. Han tror han er en Slytherin, også går han bare og kysser på en eller anden klam Ravenclaw tøs. Jeg brækker mig" sagde han i en hård stemme. Nu var han ikke ligefrem typen der talte så pænt, han var bare træt af sådan nogen ting. Han var typen der godt kunne finde på at mobbe andre og som bestemt ikke holde igen med sine meninger når han havde en. Han havde bestemt en mening om Spencer, mest af alt bare fordi han syntes han var utroligt latterlig.
"Aha... Og hvor har du tænkt dig at rejse hen?" spurgte Nohr, han syntes at Tristan var virkeligt cool og han håbede da at de to holde kontrakten, også når årene engang var slut. Nu var Tristan's jo dog slut noget før. "Et væddemål? Åh du ved jeg altid er frisk" sagde han og gned sig i sine hænder. Han kunne altid godt lide et godt væddemål: "Fortæl" sagde han og lænede sig tilbage i stolen som han smækkede fødderne op på bordet, glad for at han havde en ægte og trofast ven i Tristan.
| |
♛
|
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
|
Post by Tristan Plainwood on May 25, 2019 11:28:51 GMT
Som emnet røg over på Spencer, kunne Tristan ikke helt undgå at trække en anelse op i mundvigen i et grin, og det voksede også kun som Nohr delte sin mening om deres medslange. ,,Jeg har jo sagt at du altid kan gøre noget ved Spencer. Og du ved at jeg er bag dig hvis du skulle få brug for… hjælp", lød det drillende, kombineret med et lille skuldertræk ved det sidste ord. Tristan tvivlede dog ikke et sekund på at Nohr havde brug for hjælp til at håndtere sådan en som Spencer Lynch . Fyren var alene, og det gjorde ham vanvittig nem at ramme. Det handlede i bund og grund bare om at finde det rette tidspunkt og så ville det være så nemt som at stjæle slik fra et barn. ,,Så langt er jeg slet ikke kommet", svarede han kækt. ,, - Jeg forestiller mig at jeg sætter mig ind i min stedfars bil og kører indtil den ikke kan mere, efterlader den i vejkanten som tak for intet og så må vi jo se derfra", grinede han, som han tilføjede sine overvejelser til fremtidsplanen. I bund og grund lød det slet ikke som en dårlig idé, nu hvor han sagde det højt. Derefter tegnede der sig et noget mere udfordrende glimt i de mørke øjne på slangen. Friskt, satte Tristan sig op ordentligt op i stolen, og med benene plantet sollidt på gulvet, lænede han sig en smule over imod Nohr da han ikke ønskede nogen anden skulle høre det han havde tænkt sig at sige, der var trods alt øjne og ører overalt på den her skole. ,,Vi finder hver en Professor vi skal nå at få mindst ét kys af inden jeg afslutter. Helle for Rosalynn Knight."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2019 20:19:28 GMT
|
Nohr havde det bare godt med at have en god en som han kunne snakke med tingene om. Ikke at han havde nogen nære venner, men han havde da alligevel folk som han var nogenlunde tætte med. Han sukkede let for sig selv, og kiggede så i mod Tristan. "Jeg tror bare jeg syntes det er klamt og latterligt... Jeg havde ikke troet at Spencer havde tænkt sig at være Slytherin's taber" sagde han i en hård stemme, han kunne nogengange være virkeligt hård i sit sprog, især når noget gik ham på. Spencer var ingen undtagelse lige nu, han ville gerne have ham ned med nakken.
"Det lyder fandeme som en god måde at ende Hogwarts tiden på, bare ud i verden og glemme det her sted og alle de her lektier" sagde han og rystede på hovedet, nogengange var Nohr lige ved at kaste op af alt det skole arbejde de fik. "Du er for sindsyg..." sagde han i et grin og rystede så på hovedet: "No way in hell hun nogensinde vil kysse med dig" sagde han blot: "Så skulle du hellere tage skolesygeplejesken Isadora, jeg har hørt hun er villig.. Ellers tager jeg fandeme hende, hvis hun gælder?" spurgte han, han havde hørt rygter om at hun før havde haft noget med elever at gøre.
| |
♛
|
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
|
Post by Tristan Plainwood on May 31, 2019 21:15:12 GMT
De hårde ord fra Nohr fik Tristan til at tænke, om end ikke overveje situationen og mulighederne. Selv var han ikke stødt meget på Spencer, men han havde da hørt om ham, både fra Nohr, men også andre, og derfor også om den såkaldte Ravenclaw tøs. Det var ærgerligt, Spencer kunne sikkert være endt ud med at blive en god medslange. ,,Jeg er enig. Klamt og latterligt, og ikke mindst sølle." Kærligheden var for det svage køn, det kunne de to slanger måske hurtigt blive enige om.
Idéen var bestemt tiltalende. Ærligtalt, så så Tristan helt frem til at pakke en sølle rygsæk, med det mest nødvendige, og så ellers bare træde speederen i bund og følge vejen indtil bilen lød tør for benzin. Og den positive opmuntring mindskede bestemt ikke lysten, hvilket det åbne tandsmil og lille nik til vennens ord havde bekræftet. ,,Sindssyg?" Havde Tristan grinet sammen med Nohr. ,,Et sidste eventyr inden jeg forlader Hogwarts. Jeg er så frisk. Men du har måske ret… Rosalynn bliver en hård nød at knække, og så længe har jeg slet ikke…" Om rygterne bare var opdigtet eller faktisk sande om skolesygeplejersken, anede Tristan ikke, men han blev nysgerrig. ,,Helle for Isadora", ændrede han med et drillende smil og vippede samtidigt med brynene mod Nohr. ,,Vi har indtil næste fuldmåne. Hvad siger du? Og hvem kunne du så finde på at tage?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 20:32:29 GMT
|
Han grinede: "tak! Jeg er da glad for at du i det mindste er enig" påpegede han, for hvis han skulle være ærlig, så var han faktisk ved at være rimeligt træt af at Spencer selv mente han var den sejeste på skolen. Han var sammen med en Ravenvlaw elev, det burde næsten være forbudt. "En Hufflepuff tøs er fair nok, Gryffindor er på grænsen men Ravenclaw? No damning way" sagde han og skar en opkast grimasse, han syntes det var fuldkommen latterlig tog han håbede at de fik grimme børn. "Jamen jeg syntes da at du skal give det et forsøg" sagde han og nikkede.
"Jeg ved det sgu ikke... Har du et godt foreslag?" sagde han og tænkte sig om, han skulle komme på en god en, og forhåbenligt en der kunne være relativt nem: "No homo.... En tøs" sagde han. Tristan kunne finde på det, og Nohr var nu engang til kvinder.
| |
♛
|
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
|
Post by Tristan Plainwood on Jun 6, 2019 13:03:05 GMT
Tristan havde ikke kunne holde grinet tilbage som Nohr havde påpeget de enkle ting, og som han havde forstærket det med en grimasse der ikke havde været til at tage fejl af. Vennen havde dog en pointe, også selvom Tristan måske ikke helt selv ville indrømme det. Kollegiet betød noget; en Hufflepuff var sød og naiv, en Gryffindor var dumdristig og vild og en Ravenclaw… alt for klog og fyldt med for mange meninger. Noget overvejende havde Tristan sat sig tilbage i stolen, hvor det eneste han havde manglet var den hvide kat i skødet før han havde lignet skurken fra en dårlig action film. ,,Uh..!" Lød det, som der gik et lys op for slangen og han derefter vendte blikket mod sin ven. ,,@eleanor . Hvad siger du til hende?" Lød det, næsten udfordrende, med et smørret smil på læberne. Hun var skolens søde populære tøs, og dermed langt fra ligesom skolens Queen Bee Elisabeth.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 20:19:37 GMT
|
Nohr kiggede i mod Tristan og overvejede virkeligt nøje hvad han mente om det: "Hun er smuk, måske lidt mere reserveret men you know what?! Lad os give det et skud" sagde han i et grin. "Det værste der kan ske er vel at jeg får en lussing" sagde han blot og blinkede til Tristan, det var fantastisk at have en bedste ven man kunne være sig selv med, og Nohr var mere end klar til at tage i mod en god udfordring. "Så må vi jo se om vi slipper levende ud" påpegede han.
"lad os se om ikke du får Isadora på krogen, har du nogen vilde planer?" spurgte han. Nohr havde kun været sammen med en i sit liv, så det var da ikke fordi han havde nogen kæmpe stor erfaring, men nu var det jo heller ikke fordi at han var helt så gammel endnu, han skulle nok nå det hele.
| |
♛
|
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
|
Post by Tristan Plainwood on Jun 27, 2019 18:42:59 GMT
,,Sådan skal det være!" Lød det med stor begejstring fra Tristan, samtidigt som han klappede hænderne sammen som var de kommet frem til de helt store sager. Det var ingen hemmelighed at slangen nød at tilbringe sammen med vennen, ej lave de her små udfordringer, konkurrencer, væddemål, og hvad man ellers kunne finde på at kalde det. Det var med stor fornøjelse, også selvom det sommetider var decideret barnligt, men det var måske også derfor de to slanger matchede hinanden så godt. ,,Jeg tror på dig. Du får hende snoet om din lillefinger uden nogle problemer", grinede han som han forsøgte at støtte kammeraten.
Spørgsmålet fik Tristan til at læne sig tilbage i stolen. Han tænkte, hvilket både udtrykket der dukkede op i hans ansigt og den høje hmm lyd var med til at afsløre. ,,Jeg kunne… få, eller fake, en eller anden form for skade… så ville jeg i hvert fald være sikker på at få hendes fulde opmærksomhed", lød det overvejende. Han kendte egentligt ikke meget til skolesygeplejersken, eller rettere sagt så kendte Tristan ikke meget til hvad Isadora lavede i sin fritid. Hun var yngre end mange af de andre Professorere på Hogwarts, ergo måtte hun have et noget mere spændende indhold i sit liv end de andre gamle troldmænd og hekse, men hun var selvfølgelig også det ældre end Tristan, og det betød at hun måske var lige så røv kedelig som de ældre..
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2019 16:03:12 GMT
Han grinede let, det her var simpelthen det dummeste, men altså på den andens ide så var Nohr jo altid frisk på en udfordring og derfor nikkede han da også bare, fair nok, han kunne da godt gøre et forsøg hvis det skulle være. "Jamen jeg skal nok give det et forsøg" sagde han i et smil, han havde altid været en ganske udadvent fyr og han kunne da godt sno en tøs omkring sin lillefinger, eller ihvertfald gøre et ganske godt forsøg. Lige nu glædede Nohr sig bare til sommerferien, komme hjem og slappe af - mest af alt sove længe. Det savnede han virkeligt. Desuden så håbede han at han ville få mulighed for at bruge noget god tid sammen med sin far. Han så meget op til ham, selvom han ikke altid havde så meget tid.
"Åh ja... Eller jeg kunne også bare sparke til dig, så du rent faktisk brækkede dit ben! Så behøver du slet ikke fake" drillede han og blinkede i mod Tristan, bare fordi at han da ikke ville have noget i mod at hjælpe ham lidt på vej. "Desuden er du jo nødt til at have noget bevis med tilbage... Ellers kan du jo bare lyve... og ja det kan jeg jo også" sagde han og trak på skuldrene, ikke at han ikke stolede på Tirstan, men altså Nohr ville da lyve hvis han kunne. Han ville jo ikke tabe ansigt til Tristan.
|
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
|
Post by Tristan Plainwood on Jul 20, 2019 14:24:49 GMT
,,Heyheyhey!" grinende, trak Tristan benene til sig som Nohr fyrede sin kommentar af, ikke at han frygtede af vennen ville sparke ud og rent faktisk skade ham. Slangen ønskede bestemt ikke et for real brækket ben, eller en forstuvet fod, eller noget tredje for den sags skyld. Sommerferien lå lige om hjørnet, og hvis den unge troldmand skulle følge sin plan om at nappe papfarens bil, så krævede det at han havde to velfungerende ben. ,,Pff bevis?" Lød det så, nærmest protesterende i starten, ikke at han var helt uenig i det - selvfølgelig ville Tristan også have et bevis hvis Nohr fik skovlen under Eleanor. ,,Okay, fair nok.. Hvilket slags bevis taler vi om? Et billede? Eller hvad foreslår du?"
|
|
|