Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:37:21 GMT
Nohr havde det godt med at have en ven som han kunne snakke med om tingene: "jeg kan slet ikke fatte du stopper på skolen lige om lidt... Jeg skal lige overleve to år uden dit grimme fjæs" sagde han i et grin. Det var faktisk lidt underligt, for selvom han havde nogen gode venner, så var det bare en ekstra god fornemmelse når han sad og talte med Tristan, Nohr kunne bare godt li' det faktum at han var lidt hård og direkte. Nohr ville også gerne have en større facade. Generelt så, så Nohr jo utroligt meget op til sin far, hvilket for mange sikkert ikke var en positiv ting, men Nohr syntes selv han havde verdens sejeste.
"Jeg tænker måske hun bliver lidt sur hvis du bare sådan lige trækker et kamera frem..." sagde han i et grin: "Men måske du kan tage noget med derfra... Hendes trusser?" spurgte han i et lille grin og blinkede i mod ham.
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
Fødselsdag: 03.12.2038
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Lillith Malfoy
Oprindelse: England, London
Bosat: Hos Kimberly
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Aniight
|
Post by Tristan Plainwood on Jul 21, 2019 19:14:28 GMT
Nohr's emneskift fik Tristan til at trække en anelse på smilebåndet, lige indtil den ekstra kommentar lød, hvilket fik slangen til at sende vennen et åbent tandpastasmil efterfulgt af et grin. ,,Ak ja.. Hvad jeg stille op med dig?" Grinede han videre og rystede opgivende på hovedet. Nohr var ikke bare en god ven, han var vel en form for - hvor klichéagtigt det end lød - den lillebror Tristan aldrig havde fået. Selvfølgelig skulle den information ikke stige medslangen til hovedet og derfor fik Nohr det heller ikke at vide, aldrig nogensinde. ,,Selvom du ikke er nær så lækker som mig… Så er jeg sikker på, at det dér -" pegede han på Nohr med en stabil hånd og en roterende pegefinger ,, - nok skal knuse en masse hjerter."
En smule overvejende blev hovedet lagt på skrå som Nohr delte sine tanker om billede-beviset. Det var sandt, hvilket Tristan nikkede et par enkle gange til. ,,Hendes trusser?" Sagde han højt og kunne ikke helt holde et lige så højt grin tilbage. ,,Den er jeg med på!" - ,,Men vil du også forsøge at få Elanors trusser? Uhhh" Spurgte han hurtigt drillende og vippede samtidigt med brynene, så barnlig var den 17-årige Tristan jo.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2019 19:54:55 GMT
Nohr var bare virkeligt glad for at han havde gode venner som han kunne stole på: "Du er en idiot... Jeg er mindst lige så lækker som dig, men du har ret i at jeg har en ulempe i at være sådan en ung stud, og ikke sådan en gammel man som dig"sagde han i et grin. Rigtigt mange af pigerne og især de lidt ældre, ville o gerne have en fyr der også var lidt oppe i årene, og nu var der jo lige nogen år til Nohr var sidste års elev på Hogwarts, men han glædede sig faktisk. Både til at være en af de gamle, men faktisk også helt til at stoppe på skolen.
"Jeg kan altid bare stjæle et par fra vasketøjskurven" sagde han og blinkede drillende til Nohr. Nohr var faktisk en smule genert på det punkt, selvom han måske ikke helt ville være ved det. Men altså man kunne jo ikke gæørte så meget andet end forsøge, og lige meget hvad var han sikker på at det nok skulle blive super sjovt. "Nåh, jamen så må vi vel igang?" sagde han i et skævt smil.
|
|
Tristan Plainwood
•
Magiker
Fødselsdag: 03.12.2038
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Lillith Malfoy
Oprindelse: England, London
Bosat: Hos Kimberly
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Aniight
|
Post by Tristan Plainwood on Aug 2, 2019 20:27:27 GMT
Nohrs svar fik Tristan til at bryde ud i latter. ,,I dine drømme amigo!" I samme øjeblik fløj slangen op fra stolen, strakte sig og skævede samtidigt ned på vennen med den mest drilagtige mine nogensinde. Tristan var en idiot, en kæmpe idiot, og han benægtede det ikke, tværtimod så elskede han det, han elskede at være strid og led overfor alverdens mennesker, elskede at knuse pigernes hjerter og elskede at ødelægge håb og drømme som folk måtte gå rundt og have og af en eller anden mærkelig grund dele med ham.
,,Jeg kender Eleanor… Så opstår der tvivl, så skal jeg personligt nok opsøge hende og spørge om hun ejer et par lyserøde trusser med bamser på" advarede han med et drillende smil og klikkede så med tungen. Derefter bevægede Tristan sig over og om bag stolen som Nohr sad i, klappede hænderne ned på skulderne af medslangen, som opmuntring, og sagde; ,,Jeg lover dig for, at det bliver godt." - ,,Men ja, vi skal bruge tiden fornuftigt, så vi må hellere komme i gang." Hænderne trak han til sig og drejede så halvt om på hælen for at bevæge sig hen imod trapperne, men inden han kom for langt, stoppede han op og så sig over skulderne. Pegefingeren blev løftet og langsomt trak Tristan en anelse op i mundvigen til et mere friskt smil. ,,Og ingen brug af kærlighedseliksirer."
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 4, 2019 10:34:44 GMT
Nohr grinede: "Jeg tror sgu mere det er i dine" drillede han. Det var så fedt at have en god ven man kunne dele tingene med: "Jeg overlever aldrig de to næste år uden dig... Jeg kommer og besøger dig i ferierne, det kan du godt forberede dig på" sagde han i et roligt suk. "Jamen så ses vi jo sagde han i et grin.
"Jeg burde måske også overveje at få lavet mig en enkelt lektie eller to, inden at jeg får endnu mere eftersidning" sagde han, han var ikke altid skdie god til lige at huske at lave sine lektier. Nogengange var det bare lige mere ligegyldigt, især Botanik og Eliksir, det var jo ikke ting han nogensinde havde tænkt sig at han skulle bruge til noget, ligemeget om han ville være auror eller dragefanger, så var det da bare ligegyldigt. "Nej selvfølgelig, ingen snyd" sagde han blot og rejste sig op: "Jamen så ses vi jO"s sagde han, nu havde de jo begge noget at give sig til.
//Out[/b]
|
|