Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 19:19:36 GMT
| Tråden er til @themadhatterwasher19 d. 13 April kl 13.00
Det var ikke normalt at man arbejdede i en bank på en lørdag eftermiddag, men Duncan var blevet kaldt ind for at skulle lave noget økonomisk rådgivning for en klient, som han ikke havde så meget info omkring. Duncan selv havde placeret sig i mødelokalet hvor han havde drejet stolen rundt så han kunne sidde og kigge ud af vinduet, dog kunne han heller ikke se klienten i det han ville træde ind af døren, men der var vel lidt tid endnu før han ville dukke op.
Duncan rettede kort på sit slips og sikrede sig at han havde alle de ting med som han skulle bruge. Duncan havde haft en strålende karriere efter han var afsluttet på Ilvermorny, og mange havde yderst meget respekt for hans evner når det angik penge, hvilket Duncan aldrig havde manglet. Han drak hurtigt noget vand og hostede så han var klar til den lange snak han skulle have med klienten.
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 19:59:03 GMT
Lørdag eftermiddag og Scott var på vej i Gringotts. Han trængte til økonomisk rådgivning efter sin tur i Rumænien med drager og derefter en lang uddannelse som tryllestavsmager (eller den havde i hvert fald føltes lang).
Kort efter kom han ind i banken, og blev henvist til et mødelokale. Han bankede på døren af ren høflighed, inden han gik ind i rummet. Der var noget underligt over situationen, men han kunne simpelthen ikke sætte fingeren på hvad det var.
Men det ville han snart finde ud af. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:38:16 GMT
| Duncan hørte nogen træde ind i rummet og smilede kort og drejede stolen rundt mens han kiggede ned i sine dokumenter han havde liggende på bordet foran sig, han havde stadig ikke lagt mærke til at det var Scott der stod foran ham, så han bladrede lidt rundt i papirene som han endnu ikke havde kigget på.
Han stoppede dog kort op da han kørte fingeren henover navnet på klient. "Mr. Scott Murray" stod der med sort blæk. Det var som om at alting vendte sig i maven på ham, før han langsomt slog blikket op på Scott, han var mundlam, ingen ord kunne forlade hans mund, det var som om tiden stod stille. Det var slet ikke en ønske situation for nogen af dem.
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 21:23:25 GMT
Så snart han trådte ind af døren, låste hans øjne sig fast på Duncan. Oh damn. Nej; oh shit! Tænkte han halvpanisk, og så fra døren til Duncan og tilbage på døren igen. Skulle han bare gå.
"Duncan," sagde han langsomt, og overhoved ikke formelt, og sank en klump, mens hans øjne blev hårde og blikket iskoldt.
Han gjorde dog ikke antast til at sætte sig ned. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 21:37:51 GMT
| Duncans blik var frosset på Scott. De havde en fortid med hinanden som ligefrem ikke var særlig rar. Men Duncan havde prøvet at virkelig ligge den bag sig, han kunne jo ikke holde på den vrede for evigt. Han sukkede kort og rystede på hovedet og samlede dokumenterne. "Skal vi holde det professionelt?" spurgte han uden så meget som at flytte sit blik fra Scott. Han ville nødig blive slået endnu engang
På den anden side havde Duncan lyst til at bare rejse og bede en anden rådgiver om at tage hans sag.
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 30, 2019 17:46:19 GMT
Scott stod som fastfrosset til stedet, og forsøgte at finde ud af, hvad han skulle sige. Han var lidt forvirret. Hvordan var han endt med Dumcan af alle personer som bankrådgiver?
"Professionelt? Tror du selv det kan lade sig gøre?" kunne han ikke lade vær med at 'spytte' af sin fjende, for det var sådan han så ham. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 13:06:56 GMT
| Duncan prøvede at få det bedste ud af situationen som han nu kunne. Det måtte også føles som et stort angreb mod Scott at Duncan pludselig havde haft adgang til at se hans økonomi. Han smilede venligt til Scott. "Det tror jeg helt bestemt. Alt det der er sket i fortiden, burde forblive der. Jeg ønsker dig intet dårligt Scott. Jeg vil bare udføre mit arbejde, men jeg forstår udmærket godt hvis du ikke mener det er optimalt" sagde han og kiggede ned på mappen med papir som han lukkede i og lagde hånden ovenpå.
"Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig." sagde han med en fast og overbevisende tone
|
- -
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2019 20:46:06 GMT
Scott kneb øjnene sammen, og så med hvad der kunne tolkes som ulmende vrede i de mørkebrune øjne. Så meget at de lignede brændende kul. De var også blevet mørkere, var de ikke?
"Det er jeg ret sikker på ikke kan lade sig gøre," sagde han og knyttede sine hænder i sit skød, for ikke at give Duncan en på tuden.
Han tog så en dyb indånding, og forsøgte at få sig selv til at køle lidt ned. Så sagde han: "Jeg tror det her er en rigtig dårlig idé. Jeg ønsker en anden rådgiver, tak."
♡
|
|
|