Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 18:09:45 GMT
//Tiltænkt @themadhatterwashere4
Charissa havde fået nok af det hele og sad nu og prøvede, at slappe af i Slytherins opholdsstue, hvilket ikke var så nemt, da hun var vred inden i, men heldigvis var der lige nu ikke så mange i opholdsstuen ud over hende, så hun kunne heldigvis være i fred, håbede hun da, hun havde sat sig ned og sad nu bare og stirrede ud i luften, men vreden rumsterede inde i hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 19:08:03 GMT
Morgana kom ind i opholdsstuen. Hun havde haft en lidt irriterende diskussion med @themadhatterwasher12 . Pigen mente åbenbart, at hun skulle overtage Fuldblodsklubben efter Morgana, og det var Morgana altså bare overhoved ikke med på.
Beatrix var seriøst den største homofob ever, og det kunne Morgana ikke holde ud. Morgana var trods alt så homo, som man overhoved kan være. Også selvom hun godt nok snavede hvem som helst i gulvet - også @kyle.
Så så hun Charissa. Hun vinkede lidt svagt til hende, ikke rigtig sikker på, om hun havde lyst til at snakke med pigen eller ej. Men hun var trods alt hendes næstformands lillesøster. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:09:11 GMT
Nogle kom ind i opholdsstuen og Charissa skulle lige til, at blive vred, da hun så det var Morgana, så hun tog sig selv i det og holdte vreden tilbage og det lykkes heldigvis, sidste gang hun havde været sådan rigtig i selvskab med Morgana, var til et fuldblodsklub møde hvor Charissa var gået i vrede og det sidste hun havde lyst til lige nu, var st skændes med Morgana, Morgana vinkede til hende eller det så i hverflad sådan ud og uden rigtig, at tænke over det gjorde Charissa tegn til, at Morgana skulle komme over og sætte sig ved siden sf hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 21:03:15 GMT
Morgana løftede øjenbrynet af Charissas vink. Det så ud som om pigen mente, at Morgana skulle komme over til hende. Hun trak på skulderen og vinkede selv af Charissa med en 'kom her'-gestus.
Hun kunne da selv komme herover, hvis hun ville noget. Tænkte Morgana irritabelt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2019 11:55:11 GMT
Charissa så på morgana, der blev stående og nærmest vinkede Charissa over til sig i stedet, Der bredte sig et smil på Charissas læber, så var morgana ikke vred på hende eller hun virkede ikke vred i hverfald, selvom hun måske så lidt vred ud alligevel, men det var jo ikke sikkert, at det have noget med Charissa at gøre, Charissa rejste sig uden et ord og gik hen og stillede sig foran morgana, “hey er du okay” røg det ud af Charissa og kiggede morgana i øjnene og glemte pludselig alt om hvor grov Morgana havde været ved hende under deres fuldblodsklub møde
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 18:47:40 GMT
Morgana rullede øjne af Charissa. Pigen irriterede hende grænseløst nogengange, mest fordi hun var sådan lidt 'for meget', nogengange vel og mærke. Hun kunne da også være ok, men hun var nu mest til hendes storebror; @ulysses.
"Sure. Der sker ikke så meget nyt," sukkede hun på en lidt håbløs måde, og gjorde en lige så håbløs håndgestikulation.
"Sker der noget spændende i dit liv?" spurgte hun så for at se, eller snare høre, om der ikke skete et eller andet i hendes liv.
Hun sad og trillede tommelfingrer lidt, inden hun begyndte at sidde og svinge lidt med sin tryllestav, bare for at der skete et eller andet, mens hun sad og kiggede gennem nogle stykker pergament. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 11, 2019 15:10:48 GMT
Charissa så godt at morgana rullede øjne af hende, men det forsøgte hun, at ignorere selvom det gik hende lidt på alligevel, men det sagde hun ikke, hun stod bare og så på morgana og lyttede til de få sætninger hun sagde “tja jeg har snakket lidt med Roma, men det er noget tid siden nu og så har jeg snakket med Lyra og fuldblods gruppen, som du jo ved” sagde Charissa og stillede sig foran morgana og prøvede, at kigge hende ind i øjnene, Charissa tog pagamentet væk, så hun bedre kunne se morganas øjne “wow du har flotte øjne viste du det” spurgte Charissa mens hun stod og stirrede morgana i øjnene unden st tænke, over hvordan morgana havde det med det, pludselig lænede Charissa sig fremover og gav morgana et kys på munden, hvilket også kom lidt bag på hende selv, så hun træk sig lidt tilbage sf frygt for hvordan morgana ville reagere på det, normalt var Charissa ikke rigtig bange for noget, men hun havde uden hun ville være helt ved det en form for respekt for morgana og nu stod hun her og håbede ikke morgana ville blev alt for vred på hende over kysset
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 25, 2019 21:45:51 GMT
Morgana sad det ene øjeblik og svingede med sin stav, og granskede pergamenter, og det næste øjeblik var Charissas læber blevet trykket mod hendes. Hvad skete der lige her? Tænkte hun, forvirret over situationen, men mere da Charissa trak sig væk igen.
"Hvad fanden tror du lige, at du har gang i Charissa?" spurgte hun helt paf. Ordene var vrede, men måde hun sagde dem på var nærmere overrasket.
Hun tørrede sine læber med bagsiden af sin hånd, og rejste sig op, for at placere hænderne på sine hofter. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2019 16:05:50 GMT
“Jeg øhm” sagde Charissa og blev lidt paf over det der lige var sket og kiggede på morgana der, så rimelig vred ud, som hun stod der med hænderne i i siden “jeg ved ikke lige hvad der skete” skyndte charissa sig at sige og prøvede at smile til morgana “men du er da til piger er du ikke” spurgte Charissa på en lidt flabet måde og så spørgende på Morgana, da hun ikke rigtig viste hvad hun ellers skulle sige
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2019 12:35:54 GMT
Morgana kneb øjnene sammen. Vrede begyndte at samle sig i hendes mave, og arbejde sig op gennem hendes spiserør, som var det galde. Hun fjernede hænderne fra hofterne, som hun knyttede den ene næve.
Hun havde virkelig en stor lyst til at slå Charissa i hendes dumme fjæs lige nu. For ærligt: hvad tænkte pigen på? Bare at kysse nogen random, uden nogen optakt eller noget som helst? Det var sgu for mærkeligt alligevel...
"Selvfølgelig er jeg til piger, men jeg er ikke en pædofil! Jeg er ikke til små unger som dig!" Nu blev al vreden lukket ud, og den kom ud tyktflydende, som brændende varm lava.
damn, hun kunne slet ikke styre sig. Men i det mindste havde hun da ikke slået Charissa endnu. For hvad damn bildte pigen sig ind? Hun var ikke det mindste interesseret i at have Charissa, let alone kysse hende. Det var virkelig en oplevelse hun gerne ville have været foruden. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 17:06:06 GMT
Charissa stod bare og viste ikke helt hvor hun skulle gøre af sig selv, det der lige var sket var ikke noget hun, som sådan havde planlagt, hun havde da haft lyst til, st prøve st kysse morgana et par gange, men måske mest fordi charissa viste morgana var til piger og så så hun da heller ikke værst ud, pludselig slyngede morgana vrede ord i hovdet på charissa “jeg er ikke en lille unge og du lyder næsten som Ulysses” sagde Chrissa og så vredt på morgana “og så slemt var det, da heller ikke” forsatte Charissa i en lidt flabet tone
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2019 19:56:49 GMT
Morgana rullede øjne af Charissa. Hun var virkelig en dum, lille unge. Okay, måske ikke så dum, men alligevel dum nok til at kysse Morgana - åbenbart. For helvede da også. Tænkte hun og sukkede irritabelt.
"Du er hele to år yngre end mig, Charissa, hvis ikke mere. Jeg er til modne kvinder," sagde hun og afsluttede sætningen med at rulle øjne af pigebarnet igen.
Hvordan pigebarnet havde fået den idé, at det var en god idé at kysse Morgana, var hende en gåde. Som i... virkelig en gåde. For filan da også. Hun kneb øjnene sammen, og løftede hånden for at smække hende en lussing, men holdt hånden tilbage. Hun kunne ikke gå og slå på folk, og hun vidste det. Det var en mugglerløsning.
"Du kan ikke bare gå rundt og kysse random mennesker, Charissa. Har du virkelig ikke mere mellem ørerne?" Hun kunne mærke en varme brede sig i hendes krop, men det var ikke rødmen, det var vrede.
Hvordan kunne pigebarnet tænke, at hun kunne tillade sig at kysse sin Formand? Så det forstod hun virkelig ikke. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 22, 2019 15:35:22 GMT
Charissa kunne tydeligt mærke morganas vrede mod hende, hvilke hu faktisk ikke fandt særlig rart, men på den anden side var hun faktisk selv skyld i det, men da morgana igen slyngede nedværdigende ord mod hende blev charissa en smule vred “jeg er ikke en lille unge ” gento charissa “og jeg er faktisk 15 år og jeg er også til modne kvinder bare så du ved det” vressede Charissa og så vredt på morgana, pludselig så det ud som om morgana skulle til, at slå charissa, men inden charissa nåede, at reagere havde morgana stoppet sig selv, charissa blev nærmest helt paft og viste ikke rigtig hvas hun skulle sige “du måske til lærere” spurgte charissa i en flabet tone og grinede kort “og jeg bestemmer selv hvem jeg kysser” fortsatte charissa i en bestemt tone og så igen vredt på morgana
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 23, 2019 13:55:20 GMT
Morganas blod boblede i vrede, som hun drejede halvt, og så på Charissa. Hun havde mest lyst til at gå, men hun ville heller ikke lade Charissa få det sidste ord. Ikke på tale! " Du er en lille unge, Charissa, i forhold til mig," sagde hun med så meget ro hun kunne mønstre. Men da Charissa påstod, at hun kunne kysse hvemend hun ville, så blev Morgana vred. Virkelig vred. Hun knyttede hænderne, men løftede så hånden, og svang Charissa en syngende lussing (skulle hun ramme hende), og sagde: " damn dig, Charissa. Hold dig fra mig og fra fuldblodsklubben!" brølede hun nærmest, og bed vredt ud i luften, inden hun drejede om på hælen og gik. // AFSLUTTET // ♡
|
|
|