Benedict Monroe
•
Magiker
Fødselsdag: 23.07.2034
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: De Tre Koste
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Musiker
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Benedict Monroe on Apr 8, 2019 18:53:53 GMT
Tilegnet : @tracy Tid: 22:30 Vejr: Lun sommeraften, stjerne klart
Det havde været en lang aften, og der var stadig langt vej hjem tilbage til Scotland. Benedict havde været i London næsten hele dagen for at spille. Han havde fået et gig og havde sagt ja med det samme. Han savnede stadig sit tidligere band, men musikken fyldte stadig meget i ham. Han spillede gerne så meget han kunne. Han havde ikke set sin søster @tracy i lang tid og selvom han gik og lede efter hende, havde han endnu ikke haft heldet med sig.
Selvom det havde været en lang aften havde han brug for at slappe af. Han skulle have noget ro i hovedet på den ene eller den anden måde. Egentlig havde han aldrig været på stripklub og han anede ikke engang hvad det ville sige at være på en, men det skulle prøves! Han havde hørt om dette sted, det var både for magikere og mugglere. Det måtte være et vidunderligt sted, eller han håbede da på at det var et vidunderligt sted. Vel ankommet til stripklubben havde han givet udtryk for sine magiske evner og var blevet fulgt hen til VIP afdelingen. Med sin guitar på ryggen fulgte han plot med. Musikken var faktisk forholdsvis rolig, ikke det bedste musik han havde hørt, men det var da musik. Rundt omkring stod der folk og dansede på en stipperstang. Hvad var han gået ind til?! Han blev faktisk lidt genert sådan som han så de dansende mennesker. Han fik dog sat sig ned i en sofa og fik udleveret en drink. Han tog guitaren af ryggen og han lod blikket bevæge sig lidt rundt. Hvad var det han var gået ind til?! Han tog sin frakke af og lagde den ved siden af ham, han sad nu kun i en T-shirt. Måske han bare skulle sidde her i noget tid for at finde et hotel bagefter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 19:10:17 GMT
OutfitTracy var på arbejde denne aften og stod roligt i det meget minimale tøj og legede med en at stængerne, der netop var sat op til formålet. Det krævede en hel den styrke og finesse at have styr på det, men hun havde efterhånden ret godt kendskab til det hele og kunne da også en del forskellige tricks på og omkring stangen. Hun gik roligt omkring stangen i takt til musikken før hun så svang sig op i den for at snurre omkring i en fin stilling hvor hun netop holdt sig til i knæhasen. Det blå hår var sat op i to store knolde og hen over næsen sad nogle rinsten, som skulle gøre det ud for stjerne. Hun havde det helt fint med hvad hun lavede og så intet problem i det. Hun var fri til at gøre hvad hun ville og gjorde intet hun ikke kunne stå inde for. Det var selvfølgelig lidt et problem hun var blevet en del af mafiaen og ikke rigtig følte hun kunne komme ud af det igen, men så længe hun var så tæt med Abel, mafiabossens søn, så følte hun sig egentlig godt sikker der. Hun gav den hele armen omkring stangen og da hun så pludselig hørte en stamgæst råbe, "Hei Trace! Vis os hvad du kan. Du ser pisse godt ud i aften!" Så smilede hun bare og kravlede op ad stangen, for at lave et trick med hovedet nedad.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Apr 8, 2019 19:39:51 GMT
Som han sad der midt i rummet og kiggede rundt tog han drinken i hånden. Han tog en tår af den og lod blikket glide lidt rundt. Da der blev nævnt Trace var han ved at kløjs i sin drink. Det var lige før han spyttede det ud af munden og hostede voldsomt. Han havde ikke hørt navnet Trace i rigtig lang tid. Så det kom helt bag på ham. Dog kiggede han ud på publikummet og så op på scenen hvor han fik øje på Tracy. Det kunne da ikke være hans søster kunne det? Nej nej, hun ville ikke arbejde sådan et sted som dette. Det var hun for pæn til. Han kiggede en ekstra gang og rejste sig op. Han måtte være sikker på det ikke var hende. Det lignede hende ikke, og alle kunne jo hedde Tracy. Men som han bevægede sig tættere på kunne han så småt genkende hende. Det kunne da ikke være... kunne det? Han bed sig lidt i læben og trådte helt ned til scenen for at kigge ordentligt på hende. Et stemme lød bag ham "Flyt dig lige, du skygger for det gode udsyn" han ignorerede det helt. Han måtte finde du af om dette var hans søster. "Tracy....?" kom det stille fra ham. Han lagde mærke til fregnerne over næsen, det var helt sikkert han søster. "Tracy Monroe?" kom det stadig stille fra ham. Det kunne ikke være sandt. Skulle han virkelig finde sig i at hans søster var et sted som dette?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 19:51:02 GMT
Tracy havde godt styr over sin performance, ja det vil da sige lige ind til en eller anden begyndte at råbe hendes navn op. Da hun så i retningen af lyden fik hun øje på sin ældre bror. damn! Hun vidste godt han var i området, men hun havde da ikke regnet med at han ville gå ind et sted som her. Hun forsøgte ihærdigt at ignorere ham, men han blev ved med at sige hendes navn. Mens hun dansede kiggede hun rundt efter mulige flugtveje, der var ikke mange af dem i aften. Det endte med at hun fik øjenkontakt med sin bror uden at stoppe sit forehavende. "Ben. Forsvind... Du har ikke noget at gøre her." lød det bare koldt fra hende, før hun igen snurede rundt om pælen. Det var hende der var underholdningen, og det måtte hun leve op til, hvis hun ville have sin løn.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Apr 8, 2019 20:46:16 GMT
Det var hende! Hvad fanden lavede hun her?! Det kunne ikke være rigtigt! Han havde søgt efter hende så længe, og her finder han hende strippe på den måde. Nej det kunne ikke være rigtigt, det måtte være en drøm... Han nev sig selv i armen for at vågne fra denne drøm, men han vågnede ikke. Det var virkelig nutiden dette her. "Forsvinde?! Du kan tro nej kan du. Kan du så komme ned der fra.!" han lød hård i sin stemme, men han var sikker på det ikke hjalp noget i lægden. Hun havde intet at gøre på den Pole, og slet ikke med så lidt tøj på. "Se så at få noget tøj på og kom ned der fra NU!" han satte drinken hårdt fra sig på scene gulvet så det sprøjtede ud over det hele. Det meste af drinken var forsvundet ud på scene gulvet men han var lige glad. Dette var hans søster, og hun kunne ikke stå der og vise sig frem til nogle liderlige mænd der ikke kunne få noget der hjemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 21:20:27 GMT
“Bland dig uden om Ben. Jeg tager ikke med hjem, såhvis det er derfor du er her, så kan du lige så godt gå” hun forsøgte at passe sin dans mens hun snakkede, men hun kunne godt se at der blev hvisket om dem oppe i baren. For helved noget lort. Der ville ikke gå længe før Benedict ville blive trukket væk af vagterne. Hun var altså nødt til at finde på noget, så hun ikke endte i en situation hun ikke kunne styre. “Godt Ben. Lyt til mig. Giv mig fem minutter så mødes vi ude bagved det lover jeg dig. Så kan du sige hvad du vil og så smutte. Du får et kvarter. Højest” hun ønskede ikke at tale med sin bror. Hun ønskede på ingen måde at have kontakt til sin familie. Hvordan havde han overhovedet fundet hende?
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Apr 8, 2019 21:45:25 GMT
"Blande mig uden om? Jeg vil aldeles ikke blande mig uden om, du skal få noget tøj på og komme ud her fra!" han var meget opsat på at få hende væk fra det podie og få noget tøj på hende. Sådan som mænd kiggede sulten på hende, nej det var ikke det optimale. Hun skulle lave noget andet, noget der var hende værdigt! Som han stod der og knyttede hænderne lagde han ikke mærke til vagterne der var på vej over imod ham. Han var lige glad. Han skulle ingen steder, nu vidste han hvor sin søster var, og han ville finde hende til hver en tid igen. Han havde aldrig bedt om at finde hende på dette grusomme sted. Han havde slet ikke tanker om at blande familien ind i noget. Hun var voksen, og hun kunne klare sig selv. Men dette?! Det var altså et No go! "Du kan få to, og lad det gå lidt tjept..." endnu en gang lød han alvorlig og han kiggede lidt på hende. En hånd blev lagt på hans skulder og en dyb stemme lød "Er der problemer her" mest af alt havde Benedict lyst til at råbe JA men han gjorde det ikke. Hans hænder var stadig knyttet og han vendte blikket ned imod drinken der flød på podiet. "Et kvarter... Det er hvad man kan gøre for familie efter så lang tid. Pff.. Bare se at få noget tøj på!" han vendte sig om og kiggede på den bredskuldret mand der stod og spærrede vejen for ham. "Se så at flyt dig lidt, og lad vær med at beglo min søster!" han var arrig. Aldrig i sit liv havde han regnet med at se sin søster sådan et sted som her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 3:31:42 GMT
Tracy stirrede olmt på Benedict. Han skulle aldeles ikke tror, at han bare kunne komme her og bestemme over hende. Det var ikke sådan tingene fungerede. ”Ja! Bland dig udenom! Det er mit arbejde her. Hvis du ikke kan lide det, så gå!” Hun holdt øje med vagten og da han spurgte om der var problemer kiggede hun indgående på sin bror. ”Nej han går nu” Hun forventede virkelig at han vendte rundt og ellers skulle hun nok vise hvem der havde mest magt her. Han skulle ikke tro at han kunne styre hende. Nul! Så vendte hun blikket imod Benedict. ”Jeg sagde 5 min. Du må vente på mig eller skride. Jeg er ligeglad” Han skulle aldeles ikke komme her og tro han bestemte noget som helst! Hun var færdig med den familie, og hvis Benedict ikke kunne forstå det, så var hun sikker på Abel O'Conall nok skulle hjælpe ham med det. ”Du burde være glad for jeg overhovedet gider efter din opførsel her.” kommenterede hun så. Der var en fare for at hun ville miste noget af sin løn pga dette her, og så ville hun først være i problemer. Efter at have sagt det sidste til ham genoptog hun dansen. Denne gang noget mere sensuelt end før, mest for at provokere Benedict.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Apr 11, 2019 14:00:01 GMT
Gå.. han havde aldeles ikke tænkt sig at gå nogen steder! Fandme om han ikke skulle gå når hun havde så lidt tøj på. ”Jeg skal aldeles ikke gå nogen steder hen. Du skal ned derfra og få noget tøj på.” hun kom fra en anstændig familie og så teede hun sig på denne måde, det var bare ikke Okey! 5 min aldrig havde han hørt mage at hun sådan skulle sige ham imod. ”Jeg sagde 2 og ikke 5, se så at komme ned der fra!” han havde mest af alt lyst til at trække hende ned af scenegulvet og trave ud af klubben, dog havde hun sagt det var en del af hendes arbejde, det var bare ikke noget han kunne acceptere. Hun måtte finde et andet, lige meget hvad det så måtte være.
Han havde vendt sig om for at gå sin vej men hendes kommentar fik ham til at stoppe op og gå tilbage. Nu måtte det være nok! Hun skulle ned fra den scene og det måtte være nu. ”Kom så ned! Lige nu!” hun havde bare at snakke med ham loge meget hvad hun så gjorde. De havde ting at snakke om, og han gik ikke før de havde snakket, om han så skulle stå ude foran klubben hele natten, han skulle nok få snakket med hende. Han greb ud efter hende hvilket bare resulterede i at vagten tog fat i hans skuldre for at trække ham væk. ”Vi” du lade dem gøre det her Tracy. Mod din egen bror der har været god af sig?” råbte han efter hende lidt højere end først planlagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 14:20:01 GMT
Det var simpelthen umuligt at få ham til at gå og samtalen gik så højt, at man ikke længere helt kunne kalde det tale. Tracy så rundt på folkene, da tydeligt havde mistet interesseren og var begyndt at se andre steder hen. Hvor var han pisse irriterende! Stædigheden lå til familie, det var tydeligt, men ud over det... Så var han bare træls. "Og jeg sagde 5! Du skal ikke komme her og tro du er vigtig bare fordi du er ældre end mig." Hun var tosset og holdt øje med de andre medarbejder, hun kunne hurtigt komme i problemer hvis ikke snart han stoppede og tog sig lidt sammen. Da han så greb ud efter hende kunne hun se hvordan en af vagterne førte ham ud. Hun var total indebrændt og endte med at gribe sin Kimono Det måtte tælle som mere tøj. Derefter gik hun ved at scenen og fulgte efter ham ud. På vejen måtte hun dog undskylde dybt for hele optrinet og love at gøre det ekstra godt i morgen. Hun sikrede sig at hun havde sin tryllestav i nærheden og gik så ud for at se om han stod udenfor og ventede. De kunne lige så godt få det overstået! Hun lagde armene overkors og skød hofterne ud til den ene side. "Nå? Og hvad siger du så du vil? udover at ødelægge hele mit arbejde?" Hun var bestemt ikke tilfreds. Hun var vred og selvom det var familie, så havde hun intet til overs for ham.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Apr 11, 2019 15:29:02 GMT
Hvor var hun stædig, mindst lige så stædig som han selv var. Det kunne bare ikke være rigtigt. For en gangs skyld kunne hun godt tage at høre lidt efter, og lade vær med at være så stædig. Det ville klæde hende bare en smule. ”Ned nu Tracy!” det var det eneste han havde i hovedet. Det eneste han kunne komme i tanke om at sige. Længe havde han leget med tanken om at finde hende, og længe havde han overvejer hvad han skulle sige til hende. Dog havde han aldrig nogen sinde overvejet at finde hende på en strip klub! Det var ikke en god ting, det var bare ikke pænt når hun kom fra en pæn familie. Samtidig tænkte han også over hvorfor hun overhovedet var stukket af for et år siden. Hvordan havde hun klaret sig, og hvordan skulle hun komme videre med sit liv?
Som han blev ført bagud kæmpede han med at komme fri, men lige meget hvordan han end prøvede at slippe fri hjalp det ikke. Der var et godt tav i ham og han både råbte efter Tracy og skabte sig en smule åndssvagt. Flere kiggede på ham for at finde ud af hvad der foregik men han var lige glad. Tracy skulle ned fra den scene og det var lige nu! Da han endelig så at hun tog en kimono på og gik ned fra scene lettede hans hjerte, hun havde i det mindste dækket sig lidt til! Han blev smidt ud af hovededøren og var ved at falde forover, dog kom beskeden ”Du skal ikke komme tilbage her til lige foreløbig” dette var Benedict helt lige glad med han skulle se sin søster og det kunne ikke gå for langsomt! Lidt efter kom der en anden vagt og smed hans guitar og jakke ud på gaden. ”Hey pas på den antik din idiot!” han skyndte sig at samle sin guitar op for at se om der var kommet skrammer, det var der heldigvis ikke, og den så stadig fin ud. Positivt! Som han stod og studerede guitaren lød Tracy stemme bag ham, og han vendte sig om for at kigge på hende. ”Ødelægge? Jeg ødelægger ingen ting, du skal ikke arbejde her. Du kommer fra en pæn fuldblods familie, du kan ikke arbejde et skummelt sted som dette! Nu går du ind og siger op og tager med hjem!” hans stemme var hård men kontant. En ting vidste han, hun skulle ikke være et så lusket sted som dette. Hun fortjente bedre. En familie der passede på hende og ville gøre alt for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 16:03:41 GMT
Tracy rystede opgivende på hovedet da hun nu stod udenfor i den meget lille kjole og næsten gennemsigtige kimono. Det her var simpelthen for meget! Heldigvis var han da ikke kommet op at slås med nogen, men hvis det var gået ud over aftenens indtjening, så blev der helt sikkert trukket i hendes løn. Det var hun bestemt ikke interesseret i. Benedict havde ellers altid været den i familien Tracy følte var på hendes side, men ikke i dag, her var det fjender og hun brød sig ikke om det! Hun kom ud som han sad og nærstuderede guitaren og havde egentlig mest lyst til at gå ind igen, men en lille del af hende ville gerne snakke med ham. Plus så måtte hun vide om han havde tænkt sig at rende hjem og sige hvor hun var. Det ville ikke blive godt! "Du skal ikke blande dig i det. Jeg har det godt her. Bedre end hjemme! Desuden så.... Argh GLEM DET!!Bare vid at jeg ikke tager med hjem og du gør bedst i ikke at fortæller, hvor jeg er." Hun kunne ikke engang få sig selv til at nævne deres far. Hendes liv var ødelagt pga ham. Hun havde mistet sin uddannelse og sin uskyld til den mand hun havde anset som sin beskytter. Hun ville aldrig sætte sine ben i hans hjem igen!
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Apr 11, 2019 18:29:29 GMT
Benedict fastholdte blikket på sin guitar for at være helt sikker på den ikke var kommet til skade. Han kunne ikke holde tanken ud hvis den var gået i stykker. Så skulle han bar elkøbere en ny og de var ikke lige frem billige. Han kunne sikkert spørge sine forældre om de ville give ham en, men han ville også gerne klare sig selv. På sin vis var han stolt af Tracy at hun havde klaret sig selv i et år. Men at hun arbejde på en strip klub kunne han ikke acceptere. Hvis hun bare hun havde arbejdet med noget andet så havde det været meget bedre. Blikket blev løftet og han kiggede på hende. Hvor vovede hun at sige sådan. Bedre her end hjemme, det var løgn i hendes hals! Aldrig i livet om noget var bedre end det. Hun havde haft et godt liv der hjemme, hun havde fået stort set alt hun havde ønsket sig. ”Nu stopper du Tracy! Du skal ikke være her, du kan være alle andre steder og arbejde, bare ikke her! Desuden har du haft et godt liv der hjemme og det kan du få igen!” endnu en gang var han alvorlig og kiggede lidt hårdt på hende. ”Desuden så hvad? Du kan ikke stoppe midt i en sætning, du har lært bedre, sig hvad du tænker...” han blev lidt roligere i tonen. Han bevægede sig over og samlede sin jakke op som han kiggede lidt på. Der var ikke kommet nogen skader på eller nogle plamager af snavs så det var da også en positiv ting.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 19:07:53 GMT
Tracy var enormt vred og generelt bare følelsesmæssigt påvirket af hele situationen. Benedict vidste tydeligvis ikke hvad der foregik i det hjem han forsøgte at trække hende med tilbage til. "Jeg har intet andet sted at være. Kan du ikke forstå det. Jeg er bundet af stedet her." Det var ikke helt løgn i og med hun var blevet en del af mafiaen. Skønt den del af mafiaen hun primært var en del af, egentlig var en god del og behandlede hende godt. Der var der ingen der gramsede på hende eller forgreb sig på hende. Faktisk var hendes vilkår ret gode på det punkt. Benedict havde selvfølgelig bidt mærke i at hun havde været ved at sige noget, som hun så havde opgivet. "Tro mig, du vil ikke vide hvad det var jeg var ved at sige." Denne gang råbte hun ikke, det var snarer en høj hvisken. "Det vil ændre dit syn på det du kalder hjem og det du kalde din far." Det var tydeligt med det hun sagde at det hverken var hendes hjem eller hendes far længere. Hun ville ikke have noget med ham at gøre.
|
|
|
Benedict Monroe
•
Magiker
|
Post by Benedict Monroe on Apr 11, 2019 20:28:01 GMT
Bundet... Gu var hun ej bundet til noget. Hun var bundet til en familie der savnede hende hvis hun var bundet af noget! Det skulle han bare lige få ind i hovedet på hende. "Du er slet ikke bundet til det her sted. Det er noget du tror. Du er bedre end dem der inde, du har egenskaber du kan bruge." han lavede en håndbevægelse mod døren for at gøre det mere dramatisk, og vise at det var dem han snakkede om. Hvis hun havde tænkt sig at gå der ind tog hun fejl! Hvis hun gik der ind var det kun for at hente sit tøj og komme væk! Det var det eneste hun havde at gøre der. I hvert fald hvis det stod til ham. "Jo det vil jeg faktisk gerne, hvad er der sket med dig siden du forlod det der hjemme. Du lagde ikke engang et brev til mig. Den ene dag var du der, og den næste var du væk. Som om du aldrig havde været der." han ville virkelig gerne vide hvad der forgik i hendes liv, men det skulle være under rolige forhold, og dette var bestemt ikke roligt. Desuden så stod hun sikkert og frøs. Måske han skulle ligge jakken over hende? Nej han var stadig vred på hende. "Der er intet galt med far eller det der hjemme. Du kan ikke engang komme hjem fordi hvad? Hvad er du så bange for? Vi elsker dig jo stadig om du vil have det eller ej." han var langt roligere i stemmen end han havde været før, men vreden i ham var der stadig. Han manglede hende i sit liv igen, de havde haft det så godt sammen og det måtte ikke ødelægges af noget.
|
|
|