Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 18:49:36 GMT
Braiden begyndte at stille spørgsmål til hvad hun ville have ham til, men det havde hun slet ikke tænkt på, hun ville bare gerne kysse og nusse lidt og se hvad der ellers skete, hun havde ikke prøvet det her før og var stadig meget nervøs, hvilket han nu burde kunne se eller mærke eller begge dele “jeg ved det ikke, jeg er nok bare lidt nervøs, lad os bare forsætte og se hvad der sker” sagde hun med lav og en rysten i stemmen, “jeg vil bare gerne være tæt på dig, jeg kan godt lide dig” hviskende hun lidt efter og smilede nervøst til ham, hun ville ellers gerne udfordre ham, men måske skulle hun vente lidt med det indtil videre og se hvad der skete, så kunne hun altid udfordre ham på et andet tidspunkt, “jeg ved ikke havd du har lyst til” forsatte hun roligt lidt efter og så ham tilbage i hans øjne, hvilke havde fanget hende med det samme
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 13:26:32 GMT
Selvom Braiden elskede at få sin vilje, så var der noget usmageligt ved bare at få det serveret på denne måde. Han kiggede på sin stedsøster og mistede lidt lysten til at kysse hende. Det var ikke sjovt, hvis hun kastede sig så voldsomt over ham og han følte sig egentlig lidt ubehagelig til mode ved det. "tjaa.... Jooo.. Men.. Jeg ved ikke lige." Det var næsten mere ødelæggende end gavnene. Han var kun 15 år her lå hun klar til alt muligt. Faktisk skræmte det ham lidt, ikke at han nogensinde ville indrømme det for nogen, men han vidste ikke hvad hun forventede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 15:39:45 GMT
Pludselig var det som om Braiden ikke virkede særligt interesseret og en ubehagelig og lidt akavet følelse gik igennem Livia, hun blev endnu mere nervøs og træk sig hurtigt væk fra ham, selvom hun faktisk gerne ville kysse med han og måske mere hun viste det ikke, “har du overhovedet prøvet det her før” spurgte hun forsigtigt, mens hun stod og kiggede på ham en meter fra ham “jeg ved ikke, helt hvad jeg laver undskyld, men jeg synes bare du er sød, men samtidig er jeg også lidt.. nej meget nervøs” sagde hun mens hendes hjerte igen hamrede derud af “jeg ved ikke hvad du forventer af mig” Livia blev forvirret pludselig, var det som om hun følte sig lille og alt hendes gå på mod, som hun ellers plejede st have var gået ud af hende og nu stod hun her over for Braiden, hun faktisk godt kunne lidt og som hun troede også godt kunne lide hende, men hun var pludseligt blevet i tvivl om det nu også var sandt eller om han bare udnyttet situationen, hvilket hun ikke håbede på, hun skød den pludselig opstået tanke væk og kiggede på ham og fik lidt tåre i øjnene, uden st græde, hun var bare så forvirret lige nu og viste hverken hvad hun skulle sige eller gøre
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 16:08:45 GMT
Braiden knyttede hænderne i vrede over hendes spørgsmål, om han havde prøvet det før? som om han var en eller anden noob som intet vidste, han fnøs hånligt af hende, komplet ligeglad med hendes følelser. "Selvfølgelig har jeg prøvet det før. Jeg lever ikke under en sten søster. Men hvad får dig til at tro jeg gider en der er så billig som du? Desuden er du min søster... Eller hvert fald halvsøster. Du god klar over hvad det betyder ikke?" Lige nu så han ikke meget potentiale i hende. Jo hun var da lækker og han havde da før kigget på hende med de øjne, men lige nu var der ikke meget at komme efter. Hvad spændende var der ved en, som lagde sig fladt ned? Det var der ikke meget jagt i. "Desuden forventer jeg ikke andet af dig end at du holder din mor fra mig, så jeg kan leve mit liv. Den kvinde skal ikke ødelægge min tid." Han var måske nok ond og hård ved Livia lige nu, men han var ligeglad. Han havde at de var blevet familie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2019 0:34:44 GMT
Livia stod bare og kigget forvirret og nervøs, med bankende hjerte på Braiden og lagde godt mærke til han knyttede hænder og fnøs sf hende, han begyndte, at snakke lidt hård til hende uden nogen grund og da han kaldte hende billig forsvandt nervøsiteten og usikkerheden igen lige så pludselig, som den var komme, og en vrede begyndte, st sprede sig i hende, “nu skal jeg fortælle dig en ting, det kan godt være, st jeg står her over for en lille egoistisk 15 årig dreng, som tror at han er den der har bukserne på, bare fordi han har prøvet tingene før, jeg åber mig over for dig og så du bare en idiot” sagde hun vredt og kiggede han direkte i øjnene “ og desuden ved du overhovdet hvad billig betyder, nej det gør du nok ikke for, så havde du ikke kaldt mig det, jeg er ikke billig, at du ved det” sagde hun endnu mere vredt og gik helt tæt på ham, mens hun forsatte med at skælde ham ud “og jeg ved godt vi er sted søskende ikke halv søskende og vores forældre er sammen og det må vi bare alle finde os i, du aner ikke hvordan jeg har det med det og du er sikkert også ligeglad” Livia var vred hvad bildte han sig ind og stå og tale ned til hende på den måde og så i sær lige nu, hvor hun lige havde blottet sine følser for ham, hun lagde armene over kors, mens hun så vred på ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2019 5:10:22 GMT
Braiden fnøs hånligt og rystede på hovedet af hende. “Du tager helt fejl søster’lil.” Han rystede på hovedet af hende og vurderede hen med afmålte øjne fra top til tå. “Og er du altid så billig? Bare kaster dig for fødderne af en hver fyr der viser den mindste smule interesse for dig? Jeg skal bare lige vide om jeg er en af pøblen, eller om du faktisk anser mig for speciel.” Braiden gjorde sjældent meget i andres følelser og var ofte ligeglad med om han sårede nogen. Han kunne ikke sætte sig i deres sted alligevel. Han tog hvad der tilkom ham, og hvis ikke hans legetøj var sjovt. Ville han ikke have det. Så fandt han noget andet. Præcis som nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 15:50:11 GMT
Livia stod bare og så på Braiden med vrede øjene, mens han forsatte med at snakke ned til hende, hendes øjen lyste af vrede i mens, men hun lod ham alligevel snakke færdig i håb om, st han stoppede sig selv, hvilket desværre ikke var tilfældet, nu havde Livia fået nok “jeg kaster mig ikke for fødderne sf en hver fyr, det kun dig jeg har åbnet mig for, hvilket åbenbart var en fejl, jeg troede bare du også godt kunne lide mig, men jeg er vel bare en du udnytter lige som alle de andre tøser og fyre og hvem du ellers har haft gang i” sagde Livia vredt, mens hun stirrede på Braiden “om jeg finder dig speciel, ja det finder du jo ikke ud af nu,når du står der og opføre dig som den største idiot” snerrede Livia vredt af ham, hun var så vred på ham nu, men samtidig havde hun følser for ham, så hun viste ikke hvor hun skulle gøre sf sig selv, så hun blev bare stående og så vred på ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 18:21:01 GMT
Braiden fnøs hånligt at hende og rystede på hovedet, hun var så nem. "Du må gøre hvad du vil med mig.." Vrængede han for at efterligne hendes stemme. "Hvad fanden regner du mig egentlig for? måske er det dig der forsøger at udnytte mig?" han gik tættere på hende og så ned over hende på en meget overlegen måde. Hun skulle ikke tro, at hun kunne få ham ned med nakken. Det kom bestemt ikke til at ske. "jeg beklager jeg ikke kan leve op til dine krav, men jeg vil ikke bruges bare fordi du har lyst til det. Du kan behandle mig med respekt kan du, så vil jeg overveje det igen!" De stod meget tæt lige nu og egentlig overvejede han meget om han skulle kysse hende eller gå. Hun var mere spændende nu hun råbte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 5, 2019 8:57:32 GMT
Braiden snakkede videre og efter hans første sætning, kunne Livia pludselig høre hvad det var hun havde sagt og kunne godt se det måske havde lydt som om hun var billig, hvilket hun overhovdet ikke var, da hun ikke havde prøvet noget med hverken en pige eller fyr før, “okay det lød måske lidt billigt, men det var ikke sådan jeg mente det, for jeg er bestemt ikke billig, jeg har ikke prøvet noget med nogle før hverken drenge eller piger” sagde hun stadig i en lidt hård Tone dog mindre vredt denne gang “og jeg ville aldrig bruge eller udnytte dig, med mindre jeg fandt ud af du udnyttede mig og jeg ved ikke hvad det er for krav du snakker om” fortsatte hun mens hun stod helt stille og kiggede alvorligt på ham, mens hun snakkede
|
|
|