Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 13:20:01 GMT
Tråd til @livia
Det var snart et år siden at Braidens far havde fået den fantastiske ide at flytte ind hos en eller anden kælling med to piger på sleb, ikke ligefrem et valg Braiden støttede op om. Han ville helst bare at de passede sig selv og levede som før, hvor han stort set havde huset for sig selv. Dengang havde hans kunnet bo selv med deres husalf, når faren var på forretningsrejser, men nu skulle han altså bo med disse tøser og deres kælling af en mor, som hele tiden skulle fortælle hvordan fine folk gjorde det. Simpelthen så latterligt!
Han himlede lidt med øjnene som han sad og tænkte på at det snart var påske, ej men hvorfor? Hvorfor kunne han ikke bare få lov at blive på skolen? Men nææh nej hans far havde fået en eller anden vanvittig ide om at det ville gavne familien at alle var med hjemme, så de kunne sidde om et damning kedeligt spisebord og sige til hinanden alt muligt lort som alligevel ikke passede. Det var lige til at brække sig over!
Han sad på et bord i et tomt klasselokale og så rundt, da han pludselig fik øje på Livia, hun var da måske det eneste lyspunkt der var på det hele. Pigen var fanme lækker og nu boede de altså i hus sammen. Det måtte da have sine fordele, de var ikke rigtige søskende, så man kunne vel godt have det lidt sjovt sammen. Han valgte derfor at råbe hende an. "Hey Livia! Kom herinde!" Det var mere en ordre end en opfordring, men han forventede da også hun lystrede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 9, 2019 16:44:47 GMT
Der var sket meget det sidste års tid, Livia og Layssa havde bla. været ude efter mørkets frembrud, hvilket de selvfølgelig var blevet taget i da de var blevet opdaget af en vejleder ved navn Noah, både Livia og Layssa havde prøvet st charme sig ud af det men desværre uden det store held, Da en sf de andre tøser have blandet sig, så de begge var blevet trukket i point til hver deres kollegie og ikke nok med det, så havde de også fået den største skideballe af deres mor og far, hvilket absolut ikke havde hjulpet på forældrenes forhold som kort efter var gået fra hiananden og når de ikke var på Hogwarts måtte alle 4 søskende skiftes til st være hos forældrene, det var i hverfald aftalen, inden for samme år var der flyttet en ny mand ind hos deres mor, som havde beholdt huset og han havde en søn, som også skulle være der, hvilket Livia var okay med selvom det var mærkeligt st hendes mor nu havde en ny mand, bare han ikke skulle bestemme for meget, for det viste hun at der ikke var nogen der gad i længden, hans søn kendte hun ret godt hun gik på kollegie med ham og hun havd været interesseret i ham længe selvom hun ikke rigtig snakkede så meget om det, Det var en af de dage hvor de fleste elever var ude, men nogle få skule lave en opgave samme. Og var nødt til, st blive indendøre, Livia var gået i stå i sine egne tanker da hun blev afbrudt sf Braiden der råbte af hende, hun rejste sig og gik over og satte sig ved siden sf ham, hendes hjerte slog et par ekstra slag, men hun lod som ingen ting, “ hey hvad så, er der sket noget eller” sagde hun og kiggede på ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 5:32:15 GMT
Sket noget? HA! Det var jo netop det der var problemet. Der skete ikke en damning skid! Han var ved at få grå hår af kedsomhed. Han fik næsten lyst til at sukke opgivende af hende og ryste på hovedet. Var hun da virkelig ikke klogere?Hjemme pralede hun da ellers nok så meget om alt det hun vidste. Kvinder var utrolige! Alligevel kom han på benene og gik over imod hende. "Jeg tænkte så men bare jeg ville snakke med dig. Jeg mener nu det jo snart ferie og vi skal hjem til vores forældre, så lidt almindelig søskendesnak er vel ikke for meget at forlange." Stemmen var sukkersød og han havde lagt sine hænder på hendes arme, som han aede nænsomt. Hun skulle nok blive et godt stykke legetøj at have omkring sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2019 12:23:48 GMT
Det gav et lille sæt i Livia, da Braiden aede hendes arm, men hun sagde ikke noget til det og lod ham bare gøre det, mens en rar følelse gik igennem hende så hun næsten fik lyst til, st kysse ham, men blev af brudt i sine tanker om det, da Braiden sagde noget til hende “Jeg vil også meget gerne snakke med dig” sagde Livia med en rolig og charmerende stemme og kiggede Braiden i øjnene og smilede til ham, mens hendes hjerte igen hoppede et par slag over “er der noget bestemt du gerne vil snakke om” forsatte hun og trak vejret dybt, mens hun rykkede tætter på ham, så de nu sad helt tæt og fik igen lyst til, at kysse ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2019 17:34:09 GMT
Braiden afgav en lusket ulvesmil, før han lagde armen omkring sin stedsøster. Hun var simpelthen så nemt altid. Så kiggede han hende dybt i øjnene og smilede. "Jo, ser du... Jeg tænkte om ikke du kunne dække over mig i påsken. Jeg har lidt planer om at tage en tur til Hogsmeade på bar og det får jeg nok ikke lov til nu vi skal lege familie. Så vil du dække over mig?" Han ville da ud og feste, frem for at sidde hjemme og røvkede sig. Alt andet kunne være bedre end det. Så vendte han sig imod pigen. "Og hvad var det du ville tale om"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2019 14:25:55 GMT
Livia lagde godt mærke til det lumske smil, men sagde ikke noget til det og rørte sig ikke ud af stedet, da det var rart, at være tæt på ham og da han lagde armen om hende stod hun helt stille, lige indtil han begyndte, st snakke om, st hun skulle dække over ham i den kommende ferie, men så let slap han ikke “hør her jeg tager med dig og jeg siger da bare vi er hos en fra skolen og jeg er sikker på Layssa heller ikke er hjemme i ferien” sagde hun og rykkede lidt på sig uden, at flytte sig for meget, men smilede bare til ham og vendte sig og gav ham et kys på munden og smilede et fjollet og skævt smil til ham og gav ham igen et kys på munden denne gang lidt længere tid og uden at svare på hans spørgsmål, for hun tænkte det måtte være svar nok på hans spørgsmål, hvad hun havde i tankerne, hun ville gerne være kærester med ham, men det havde hun ikke fortalt ham endnu og efter de var blevet sted søskende havde hun holdt sig lidt tilbage, men det kunne hun ikke når han var så tæt på hende, så fik hun lyst til mere
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 4:55:01 GMT
Hvorfor skulle hun nu også med? Det var ikke ligefrem en del af planen. Han gad sgu da ikke have sin søster med på slæb. På den måde kunne han ikke rigtig score så meget, medmindre det selvfølgelig så endte i en trekant. Det var selvfølgelig også en mulighed. Han vurderede det lidt og så på hende, og nåede ikke rigtig svare så meget, før hun kyssede ham. Munden gled op i et smil og han lagde armene omkring hende. Well lidt tid kunne man da nok godt slå ihjel, her i et tomt klasselokale med sin stedsøster, der samtidig så pisse lækker ud. Og da endnu et kys ramte hans læber, og han over og lod en hånd kuple omkring hendes ene bryst, uden på tøjet godt nok, men stadig helt fantastisk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 12:48:18 GMT
Braiden kyssede heldigvis igen uden spørgsmål, måske han også godt kunne lide hende tænkte hun, da hun pludseligt blev afbrudt i sine tanker af, Braidens hånd der rørte ved hendes ene bryst, det gav et lille sæt i hende, men hun lod ham gøre det, da det entenligt føltes meget rart og de var helt alene, hvilket også var rart, hun stak sin tunge ind i hans mund og fandt hans tunge med sin pg rykkede sig lidt, så han bedre kunne komme til, st røre ved hendes bryster, mens hun lagde sit hoved lidt på skrå og håbede han ville røre lidt mere ved hende og kysse hende tilbage igen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 13:34:06 GMT
Braiden smilede rent mentalt. Hans stedsøster var simpelthen så nem, det galt bare om at se på hende på den rette måde, så lagde hun sig fladt ned for ham. Det var så rart. Det var nemt og en hurtig måde at får stillet sine lyster. Han elskede desuden den magt han følte han havde over hende. Det var bare at røre hende kort og så tiggede hun nærmest om mere. Han kyssede hende og lod da også tungerne lege, men så trak han hovedet lidt tilbage uden ellers at flytte på sig. "Livia.. vi er søskende nu, vil du virkelig have jeg skal gøre dette her? Du ved godt hvad din mor ville tænke om det ikke?" Det vare hele hans plan at få hende til at indrømme at hun gerne ville have ham. At hun længtes efter ham, som han håbede på. Han elskede virkelig den magt han havde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 14:29:04 GMT
Livia nødt at Braiden kyssede tilbage, de varme følser kom igen og spredte sig i hendes krop og hendes hjerte begyndte at slå lidt hurtigere, hun var åbenbart mere vild med han end hun entenligt selv var helt klar over, men hvor skulle hun også vide det fra hun havde ikke prøvet sådan noget her før, men hun kunne lide det og nød hans kys, pludselig stoppede Braiden og trak sig lidt væk og begyndte, st snakke om at de var søskende nu og hvad hendes mor ville sige, Livia løftede en hånd op foran hans mund “shhh du ødelægger stemningen” hviskede hun og smilede til ham, “jeg er ligeglad med st vi er sted søskende, hvis du er og det her kommer slet ikke min mor ved, det noget imellem os to” fortsatte hun og så ham i øjnene og flyttede sin hånd fra Braidens mund “bare forsæt jeg kan godt lide det og gider ikke tænker over hvad min mor ville sige, hvis hun fandt ud sf det i hverfald ikke lige nu” sagde Livia og lagde armene om livet på ham og så ham direkte i øjnene og smilede charmerende til ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 14:50:18 GMT
Well, hvis ikke det betød noget for hende, så betød det helt sikkert heller ikke noget for ham. Hun var villig, men gad vide til hvor meget? Han kyssede hende igen på munden, men lod så kyssene bane vej ned over hendes hals og ned på kravebenene. Roligt knappede han øverste knap op i hendes skoleunifom, så han kunne komme bedre til. "Hvad mor ikke ved, har mor ikke ondt af." Sagde han så, så hænderne kærtegnede hendes sider på vej ned over hendes lækre krop. de lagde sig om hofterne på hende for nu, men håbede på at dette kun var et midlertidigt stop. Han ville gerne videre, men ville ikke gå for hurtigt frem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 17:49:22 GMT
Braiden begyndte at kysse hende igen, men stoppede så kort for, st kysse videre ned sf hendes hals og banede vej så han bedre kunne komme til, lidt nervøsitet begyndte, st sprede sig i kroppen på Livia, det var rart det hele, men samtidig kunne hun pludselig mærke nervøsiteten i hende, han sagde igen et eller andet om hendes mor, men Livia kommenterede ikke på det denne gang, hun var for optaget sf det der var ved, at ske, hvad det end var, hun ville gerne forsætte , men ikke her, der kunne jo komme nogle hvert øjeblik det skulle være “Braiden jeg vil gerne forsætte, men ikke her” hviskede hun og så ham i øjnene “lad os gå til fornødenheds rummet, så vi er sikre på der ikke kommer nogen” sagde hun med lav stemme og prøvede st smile til ham, selvom hendes hjerte bankede derud af og hun prøvede at lyde rolig i sin stemme og ikke virke alt for nervøs
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 18:08:23 GMT
Braiden nød den plads han fik og at hun bare var villig var super skønt. Hun fik det dog ødelagt ved at påstå de skulle gå et andet sted hen. Det grad han alligevel ikke. Nu var de jo lige i gang her. mens han fortsatte med at kysse hende trak han sin stav op af lommen og rettede den imod døren, hvorfra der kom et lille klik. "Så er døren låst. nu kommer der ingen ind. Var det bedre?" For ham gjorde det ikke så meget, men han gad virkelig ikke til at flytte sig for bare at kysse lidt. og hvad så om folk så det? du kunne da bare komme og være med hvis de ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 18:19:06 GMT
Braiden kyssede hende igen og trak sin stav og låste døren, hvilket Livia slet ikke havde tænkt på, da hun nok var for nervøs til, st tænke helt klart “meget bedre” hviskede hun og smilede til ham, mens hun forsatte med, at kysse ham og så fik hun en ide bare for, at se hvor langt han ville gå, selvom hun var nervøs ville hun gerne udfordre ham lidt uden han viste det “du kan gøre med mig som du har lyst til” hviskede hun i hans øre og nappede ham blidt i det og så på ham med et meget charmerende og frækt smil og prøvede, igen samtidig at skjule hvor nervøs hun var, dog uden det store held, bare han ikke afviste hende på grund af, st hun var nervøs, det håbede hun da ikke han gjorde
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 22, 2019 18:40:15 GMT
Det var lækkert at være der alene med livia, men da hun så tilbød at han måtte gøre hvad han ville mistede han lidt af interessen, hvad regnede hun egentlig med? Hvad forventede hun? Måske det faktisk var der han så skulle gribe ind. Han kiggede på hende med et skævt lusket smil. "Hvad forventer du da jeg gør ved dig? Hvorfor tror du jeg vil gøre noget? Hvad vil du gerne have?" Han så hende dybt i øjnene og afventede et svar.
|
|
|