Aniight
•
Moderator
Blodstatus: Mugglerfødt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Forlovet
Skole: Hogwarts
Kollegium: Hufflepuff
C-box navn: Aniight
|
Post by Aniight on Apr 7, 2019 21:08:41 GMT
MEDDELELSESCENTER A N I I G H T I vil komme ud for at mit rpg-niveau kan svinge i tide og utide, og dette er udelukkende fordi jeg vægter mit personlige liv højere end trådning; jeg har en kæreste, et studie og dyr der skal passes, og dette håber jeg at folk kan se igennem fingrene med når vi aftaler diverse tråde og plots
Herunder vil I kunne læse om mit kommende fravær og andre relevante informationer som jeg kunne have lyst til at dele med jer. |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Apr 7, 2019 21:20:25 GMT
8/4 - 12/4 FIRST... Jeg må nok erkende at jeg ikke har ramt det allerbedste tidspunkt at blive medlem på , men det stopper mig dog ikke for at forblive på WaW! Jeg har ikke været særligt aktiv, hvilket jeg beklager! Og jeg håber forsat at I alle vil have mod på at tråde med mig i fremtiden. Mest af alt har jeg haft lyst til at dukke op på chatten uafbrudt og være social og lære alle jer skønne mennesker at kende, men tiden har bare ikke været til det. Det har jeg dog i sinde at rette op på! Jeg har allerede hele TRE nye karakterer i tankerne, så bare vent <3
DERUDOVER... I uge 15, eller mere præcist fra D. 8/4 til D.12/4 er jeg i skolepraktik og på grund af den ringe offentlige transport vil jeg i den periode komme enormt sent hjem. Dette betyder at overskuddet vil være i bund og jeg derfor IKKE vil være meget tilstede i chatten. |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on May 5, 2019 15:32:41 GMT
MAJ 06/05 - 08/05 Jeg får besøg af mine forældre disse dage, og med det sagt så kommer der nok ikke rigtigt nogle svar fra mig. Måske kikker jeg forbi chatten, og måske kommer der et svar eller to, men lover intet.
13/05 - 14/05 Jeg er så heldig at jeg skal med til den Bootcamp som Ree Park holder i forbindelse med at de søger deres næste dyrepasserelev, og da det hele foregår udendørs, så kommer I hverken til at se eller høre noget fra mig. KRYDS FINGRE! Det er min drømme uddannelse og min drømme arbejdsplads! |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Jun 13, 2019 14:42:06 GMT
WEEKEND-BREAK 14/06 - 17/06 Jeg smutter til Sjælland senere i aften, hen til min familie for at hygge og få en masse lååfe, og derfor vil jeg i den nævnte periode forovnen ikke være super aktiv. Måske jeg titter ind forbi i chatten om aftenen og fyrer en, to eller måske tre finurligere kommentarer efter jer, men betragt det som kærlighed <3 Når jeg vender tilbage, er min plan at lave en kæmpe svarbombe, så be prepared !! |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Jun 27, 2019 19:31:34 GMT
BACK ON TRACK Jeg er tilbage!!!! Og i den forbindelse har jeg smidt en kæmpekæmpeKÆMPE svarbombe <3 Dog må jeg sande at jeg har alt for mange tråde og mange af dem er hvor det ikke rigtigt er relevant for min karakterer. Jeg stopper ingen tråde før tid, tværtimod så fuldfører jeg - og jeg prioriterer dem ikke mindre end mine andre. Men svarerne vil måske blive kortere.
Love you all <3 |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Sept 2, 2019 18:02:19 GMT
UGE 36 Det er ikke jer, men mig <3 Jeg kan mærke på mig selv, at jeg har brug for en lille pause, og dermed har jeg besluttet at holde en lille rpg-fri uge fra d. 02/09 til d. 08/09. Mit hoved er en smule overgearet, jeg har koncentrationsbesvær og ikke mindst at finde hoved og hale i de sætninger jeg skriver, så jeg tænker at det er bedst for alle parter. Titter stadigvæk ind chatten, men siger nok ikke så meget <3
|
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Oct 26, 2019 0:52:40 GMT
WEEKEND-TUR & SVAR BOMBE Ohana betyder familie ♥ I weekenden d. 25/10 - 27/10 er jeg taget et smut til Sjælland for at hygge med familien og i den forbindelse bliver jeg lidt stille. Derudover vil jeg ugen efter, altså fra d. 28/10 og frem til d. 2/11 forsøge at komme i bund med alle mine tråde, hvilket betyder at jeg har i tankerne at lave en kæmpe svar bombe! Med 30+ tråde virker det pt. uoverskueligt at komme igennem alle, så jeg vælger lige den ''nemme'' løsning og bombardere jer i stedet - ond latter med et strejf af kærlighed.
Har vi planlagt nogle kommende tråde, eller er der nogen som ønsker at starte nye, så send mig gerne en pm, da jeg måske har glemt at notere det. Det kan være alt fra plotrelaterede, spontane eller eventuelt tråde til den kommende Halloweenfest der bliver afholdt på Hogwarts. |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Nov 25, 2019 16:15:25 GMT
LONDON BABY Nu er det snart jul!.. ... Og det skal fejres! Som så mange andre, er min kalender pænt fyldt op i December måned og det kommer desværre til at gå ud over min aktivitet en anelse. Det er hovedsageligt fra d. 7/12 og frem, hvoraf jeg SLET IKKE vil være aktiv eller svare i tråde fra d. 27/12 til d. 10/01 da jeg i den periode er i London.
|
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Jan 28, 2020 19:57:42 GMT
ROM it's me, Mario! Kort varsel, men jeg smutter til Rom i morgen, fra den 28/01 og til og med den 05/02. Jeg titter måske ind i chatten i ny og næ og siger hej, men der kommer ingen svar i perioden, desværre <3
|
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Apr 28, 2020 17:11:54 GMT
LIDT TRÆT Jeg er lidt træt og meget stresset.. Jeg er kommet til den konklusion at jeg skal passe lidt bedre på mig selv, da jeg det seneste stykke tid har presset mig selv lidt for meget. Men jeg forsvinder ikke! Jeg vil stadigvæk være til at finde i chatten, WaW er trods alt mit fristed og det sted hvor jeg virkelig kan slappe af. Ligeledes vil jeg stadigvæk svare i tråde, men forvent længere tid mellem svarerne og måske endda kortere svar. ~ ♡ |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Jul 18, 2020 18:54:15 GMT
LANGSOMT TILBAGE Tiden er kommet! Efter en længere fraværsperiode føler jeg endelig at overskuddet til at rpge er vendt tilbage. Jeg glæder mig til at komme i gang igen, da jeg i sandheden har savnet WaW og det skønne fællesskab ♡ Men, menmenmen, det bliver en langsom opstart, og samtidigt har jeg besluttet mig for at skære lidt ned på karakterer, og tråde, af den simple grund at jeg ikke vil tilbage og stresse med 30+ tråde og sidde med en følelse af pligt i form af at svare inden dagen er omme. Jeg vil langsomt tage fat i de forskellige jeg har relationer og plots med og aftale nærmere om vores nuværende tråde og hvad der skal ske med dem og i fremtiden - bær over med mig hvis det tager lidt tid, jeg skal lige ind i det hele igen
Følgende karakterer der står forneden er dem jeg overvejer at slette og jeg ville sætte pris på, at hvis vi har aftalt nogle fremtidige relationer og/eller plots, at folk tager fat i mig over Discord og fortæller hvorfor relationen eller plottet netop er vigtigt for dem/deres karakter eller karakterer.
@emberw @constance @horace @liam @lilyw @mishel
Jeg ville sætte stor pris på hvis folk kommer med en form for respons inden den 01/08 ♡ |
|
|
|
Aniight
•
Moderator
|
Post by Aniight on Feb 26, 2021 17:38:37 GMT
STORE FLYTTEDAG OG NYT ARBEJDE Titlen siger det hele ♥ Jeg flytter og det er altså ikke en lillebitte flytning; vi snakker fra den tyske grænse og næææsten til den svenske. Det er et helt nyt kapitel og jeg ser mega meget frem til det! Drømmejobbet er i hus og dermed forsætter uddannelsen som dyrepasser også. Jeg skal falde på plads, vænne mig til en ny hverdag og nye omgivelser og med det sagt, så vil jeg i starten af Marts ikke være så aktiv, hverken i form af trådning eller til at finde på chatten. Jeg kommer uden tvivl til at titte ind forbi om aftenen, men det bliver højst sandsynligt i form af en masse sludder fordi jeg er træt
|
|
|
|