Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2019 13:35:10 GMT
At ligge her med Naomi i sine arme føltes langt mere naturligt nu, i forhold til sidste gang. Hendes krop smøg sig så kælent op af hans, som havde de aldrig nogensinde gjort noget andet. Han nød det til fulde, og som hun reagerede positivt på hans fingres kærtegn af hendes ryg og nakke, fortsatte han dem blidt. Fingrene strøg fjerlet over hendes nakkehår og ned af det silkebløde stof som dækkede hendes ryg. ”Hm?” spurgte han, inden han sænkede blikket for at se ned på hende. Han trak en smule på smilebåndet. ”Jeg ville gerne sige at jeg så dig i gangen og straks blev enig med mig selv om at du var en kvinde jeg ville komme tættere på, men kender jeg dig ret, ville du ikke tro på mig alligevel.” Et drillende glimt fyldte hans varme øjne, og han lagde sig en smule mere til rette mod puden bag sig, så hans fingre i stedet kunne stryge kærligt over hendes arm. ”Jeg er bange for, jeg ikke har et mere spændende svar end det du fik, på min første dag. Jeg havde hørt om dig, og beundrede dig for alt du havde opnået. Jeg ville arbejde under dig, og lære fra dig. Jeg havde ikke troet at jeg rent faktisk ville komme til at arbejde under dig.” Smilet krøllede sig en smule opad på hans læber, inden han lænede sig en smule ned mod hende, for at lade læberne finde hendes i et ømt kys. Det var dog kortvarigt, selvom han holdt ansigtet tæt på hendes. ”… Hvis det kommer ud at barnet er mit, kan det gøre det kompliceret for mig at fortsætte med at arbejde under dig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2019 13:50:22 GMT
Lige nu tvivlede Naomi på at noget kunne føles bedre end at mærke Alecs krop så tæt på hendes, som de nu lå. Han var varm og som hun lå der, følte hun næsten at hun kunne døse hen, hvert øjeblik det skulle være. Hans hænder føltes som altid fantastiske og næsten magiske, som han rørte ved hende og som han talte, lod hun smilebåndet trække op i et lille smil. ”Mhm..Nej...Det ville jeg ikke tro.” Svarede hun, som hun lod øjnene følge Alec og hun atter flyttede lidt på sig, før hun tillod hans læber at møde hendes i et kys. I fald af at han ikke havde trukket sig, ville hun være kravlet tættere på, for atter at kræve mere.....For at gengælde hans fine gestus. Hun nikkede stille og hun forsøgte sig så med at undvige ham lidt i de tanker hun havde gjort sig tidligere. ”Minis...Alecander...lader ikke til at ønske at din stilling forbliver fast Alec. Han forventer dig afsat, så snart han selv er på fode igen, men måske jeg kan overtale ham til at...Til at lade dig overtage min stilling, hvis jeg går tidligt på barsel.” Forsøgte hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2019 14:06:19 GMT
Som Naomi havde krævet endnu et kys, havde Alec ladt hende få det. Han kunne ikke sige nej, når først hendes bløde læber var trykket mod hans. Det fik blot varmen til at sprede sig en smule mere i kroppen på ham, og hans fingres strøg over hendes arm til at blive mere dvælende. Overrasket stirrede Alec ned på Naomi, før han gav et lille nik fra sig. Et sted burde han have set det komme. ”Selvfølgelig. Der er ingen grund til at assistenten har en egen assistent, når du ikke længere skal tage ministerens pligter.” Han trak en smule på smilebåndet, men det falmede igen, som han betragtede hende indgående. ”Tror du virkelig ministeren vil hyre manden som er skyld i at hans bedste kort i hånden tager på barsel, til at erstatte hende? Jeg ved ikke, Naomi… til den tid, må jeg måske overveje alternativer… Måske tage tilbage til aurorne.” Aurorne havde også en god løn. Specielt dem, der tog de mere risikable opgaver. Og med et barn på vej, ville de behøve pengene. Naomi så ud til at være godt stillet, økonomisk, men Alec havde ikke tænkt sig at hun skulle forsørge barnet alene, lige meget hvilken rolle han ville have.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2019 7:38:13 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Naomi følte et stik af dårlig samvittighed, som hun lå der og fortalte Alec at han nok ikke ville kunne beholde sin stilling længe. Et suk gled over hendes læber, som hun atter puttede sig tæt ind til ham og hun lod så ellers et dybt suk forlade hendes læber. ”Det kommer vel an på, hvor god en anbefaling han får?” Naomi skævede lidt tænksomt op imod Alec’s øjne, men hun vendte sig så en smule, så hun lå bedre og hun lod så ellers på kærtegnende vis sine fingre stryge lidt henover Alec’s lår, som de lå tæt. ”Alec….Jeg…Jeg nyder virkelig at være sammen med dig.” Forsøgte hun. ”Jeg nyder dit selskab og dit stædige og charmerende væsen.” Fortalte hun, som hun lod hånden vandre uskyldigt op omkring livet på ham og udenom hans nedre dele. Hun havde ikke lyst til at spolere deres øjeblik, som lige nu næsten føltes mere intimt, end de gange de havde haft samleje.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2019 12:05:45 GMT
Han trak en smule på smilebåndet, men han var ikke optimistisk på dét punkt. Naomi havde gjort sig en decideret karriere i ministeriets ledelse, så at han skulle tage over for hende ville være et tilbageskridt, uanset hvordan man valgte at se på det. Alec havde aldrig mødt ministeren selv, men han havde ikke fået indtrykket af at han sådan lod sig overtale af ’gode anbefalinger’. ”Måske,” sagde han alligevel, mens fingrene kærligt strøg Naomis arm. ”men det behøver vi ikke finde ud af med det samme.” Hun vendte sig en smule, og lukkede hans blik ned mod hende. Forbløffet blinkede han et par gange med øjnene af hendes ord, inden hans blik blev en smule varmere, og armen lagde sig en smule tættere omkring hende. ”Jeg tror… det er første gang du rigtig giver mig et kompliment. Jeg nyder det.” Et drilagtigt smil spillede på hans læber, men det falmede langsomt ind. ”Men… jeg ved hvordan du har det, Naomi. Jeg… nyder også at være sammen med dig.” Det var nemmere at indrømme, efter at hun selv havde sluppet katten ud af sækken. Det var svært at sammenligne hende nu, med hvordan hun havde været den første gang han havde talt med hende. Men selv dengang havde der været noget over hendes hårde attitude som han havde syntes om. Det talte til hendes styrke. Han betragtede hende varmt, inden hans hånd igen flyttede sig fra hendes arm, for nok en gang at lægge sig over hendes mave. Hans pande lagde sig en smule mod hendes, og et dæmpet suk flød over hans læber. ”Og jeg tror, jeg kunne vænne mig til tanken om at opdrage et barn med dig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2019 13:32:12 GMT
At ligge tæt med Alec formåede at indynde en hvis ro hos Naomi. Det føltes som om det gav dem noget mere og det føltes på den her måde som om de reelt havd sniger for hinanden. - Som om det bekræftede, at hvad de havde, var mere end bare god samleje. Som om det understregede at Alec virkelig ville hende og at hun ville ham. Naomi brummede lidt, som han takkede for komplimenten og kommenterede på affæren med barnet igen og hun knugede så ellers hans arm ind til sig. “Mhhmmm..Det vil jeg håbe.” Mumlede hun så, som hun langsomt følte at hun var ved at døse hen.
//Tråden afsluttes
|
|
|