Fnuggie
•
Moderator
|
Post by Fnuggie on Mar 27, 2019 22:07:05 GMT
Her vil alt mit fravær komme til at stå.
vi starter ud med at sige jeg hjerne skulle have svaret alle mine tråde. Så jeg vi, holde en pause og være væk indtil søndag D 31/3 det er ikke sikkert jeg er til at finde på chatten, kommer an på hvordan jeg har det. Har are brug for at komme lidt væk.
|
|
Fnuggie
•
Moderator
|
Post by Fnuggie on Jul 28, 2019 11:39:36 GMT
30/7-07/08Jeg tager en tur til Bornholm da jeg skal til min søsters 30 års fødselsdag. jeg vil dog have min computer og ipad med, det er dog ikke sikkert jeg bruger dem. Jeg håber at at nyde mit ferie ophold uden for mange problemer psykisk. Jeg vil nok bære at finde i discord, men det er ikke sikkert jeg svare i tråde i denne tid. Kommer jo an på hvordan det går og om jeg kan holde min søster ud hahahaha.
|
|
Fnuggie
•
Moderator
|
Post by Fnuggie on Feb 21, 2020 9:40:45 GMT
Guys!
Jeg bliver nød til at melde noget fravær på ubestemt tid. Jeg ved at jeg har været en røv og ikke har været til at fine på Discord særlig meget, men der er sket så meget i mit liv at jeg ikke kender mig selv længere. Kort fortalt så var jeg ved at miste min svigemor 2 gange inden for 14 dage, og måtte akut hjem til kæresten for at berolige ham.
Kommunen vil smide mig i noget praktik i alt for mange dage og timer af hvad der er aftalt på forhånd. Jeg vil gerne have en god oplevelse af praktikken jeg skal i, så jeg har takket nej til en praktik på 2-3 timer helt op til 3 gange om ugen. Det var alt for meget til at jeg kunne overskue det, og det var allerede med opstart ugen efter de tilbød det.
Ud over det stopper min støttekontakt person så jeg skal have en helt ny, og det påvirker mig også en helt del. Især når det allerede er fra næste måned af at jeg skifter over til en ny. Kæresten skulle akut på hospitalet i forgårs kl 03:30 fordi han ikke kunne se noget på sit øje. Til dem der ved det så er han desværre ret syg og er førtidspensionist. Men det kom lige pludselig at han ikke kunne se, og så se dobbelt at han nu er på hospitalet igen i dag inden han tage hjem til mig.
Jeg skal stoppe på OPUS for at starte i noget andet og skal nu også finde penge til at kunne få medicin på næsten 1300kr hver måned.
Jeg vil finde mig selv igen og have det hyggeligt med at sidde og plotte med jer dejlige mennesker, men jeg kan virkelig ikke overskue at skulle sætte mig ret meget ind i WaW som jeg har det lige nu.
Jeg håber ikke at jeg er væk i for lang tid, og jeg ville da elske at være i discord hvis jeg lige overskuer det, og i er mere end velkommen til at skrive til mig der inde for lige at høre hvordan jeg har det. Skal nok svare når jeg lige ser det. Forhåbentlig er jeg kun væk i et par uger til jeg lige er kommet ned på jorden igen og finder overskuet til at kunne komme tilbage. Jeg håber ikke at der går for lang tid, for det har I slet ikke fortjent nogen af jer <3
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2020 22:25:19 GMT
Vi kommer til at savne dig Fnuggie <3
|
|