Timorthy Lavoie
•
Magiker
Fødselsdag: 11.02.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Timorthy Lavoie on Mar 25, 2019 21:30:34 GMT
Jacob ToddHogsmeade "Forårsjævndøgn" Marts 2056 Omkring middag
Timmy bevægede sig ned af hovedgaden i Hogsmeade. Overalt var der pyntet flot op og lystig musik spillede fra flere steder. Det var virkelig fantastisk og flot på samme tid. Der var ikke noget at sige til at nogen godt kunne få lidt kærlighedskulder under denne stemning. Det kunne selvfølgelig også have noget at gøre med de kærlighedseliksirer der vidst nok skulle være i omløb. I dag skinnede solen og stemningen var med andre ord bare perfekt. Den egentlige grund til at han befandt sig her i Hogsmeade i dag var faktisk at han godt kunne tænke sig at inviterer Stella med hertil, men han ville bare gerne lige finde det rette sted at inviterer hende hen først. Grundet festivallen var der bare så mange mennesker overalt så at komme ind og sidde ned ville nok blive svært. Nu var det jo heller ikke fordi det skulle være end date-date. Bare sådan lidt hyggeligt at de kunne hænge ud...eller hvad man nu kaldte det. Okay måske lidt en date, men det behøvede han måske ikke direkte at kalde det. Han var stadigvæk bange for at skræmme hende væk, de havde trods alt kun kendt hinanden i en lille månedstid. Det var nok også lidt vidt at gå til at sige at han var forelsket i Stella, men der var ingen tvivl om at alt potentialet lå der og et crush var under udarbejdelse. Alene tanken om hende fik ham til at gå og smile lidt for sig selv. Han stoppede op ved en bod der solgte forskellige varianter af lækkerier. Måske behøvede de slet ikke at gå ind nogen steder. Det var vel lige så hyggeligt bare at købe et eller andet lækkert og så sætte sig og spise det på en bænk og bare nyde synet af den smukke gade og de livlige personligheder der spankulerede rundt samt lytte til musikken.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
Fødselsdag: 08.08.2037
Blodstatus: Halvblod
Kollegium: Hufflepuff
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Jacob Todd on Mar 26, 2019 19:18:36 GMT
Endnu en gang havde Jacob valgt at tage fri fra skolen. Selvom der var meget at tage sig til, var Stella vigtigere for ham. Han havde nu gået på gaden og spurgt en masse om de var Timmy. Hvorfor var der så mange der havde grønt hår, der var jo som om de havde puttet eliksir i håret, for at fejre jævndøgnet. Som gaderne var fyldte var det svært at komme igennem Folkemængden. Den ellers så unge mand havde været i kandis baronen igen for at købe lidt snack. Han elskede slik, og spiste måske lidt for meget af det, men der var ikke noget bedre end at hygge sig med det. Som han bevægede sig igennem folkemængden tog han fandt i en gut. ”Timmy?” spurgte han og kiggede på den unge knægt. Dog rystede knægten på hovedet. Endnu en gang var Jacob gået forkert. Han rystede lidt opgivende på hovedet, dette ville tage sin tid. Han bevægede sig videre i folkemængden og måtte endnu engang stoppe op denne gang i nærheden af Timmy. ”Timmy?” spurgte han igen men endnu en gang var han gået forkert. Han tog et stykke slik og proppede i munden. Han bevægede sig hen til Timmy prikkede ham på skulderen og sagde ”Timmy?” endnu en gang forventede han at være gået forkert, men det måtte tiden jo vise. Intet var som det plejede at være på sådan et sted som dette i øjeblikket.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Mar 28, 2019 13:14:22 GMT
Timmy stod midt i sine dybe overvejelser da han pludselig blev prikket på skulderen af en fyr der lod til at være nogle år ældre end han selv. "Timmy?" spurgte han hvilket fik Timmys bryn til at formes i en undren. Burde han kende den fyr? Det sagde ham ingenting, ikke fordi Timmy var mester i at genkende ansigter, men dette sagde ham virrerligt intet. Men hvor kendte fyren så ham fra? "Øhm ja?" Han vendte sig helt mod fyren og kiggede kort rundt som for at se om nogen måske lavede sjov med ham. "Kender jeg dig?" Spurgte han lidt usikkert dog ikke uhøfligt. Sandheden var jo bare at Timmy ikke rigtig kendte så mange her på disse kanter. Ikke engang eleverne og han kunne ikke huske halvdelen af havd professorene hed, men han var nu ret sikker på at ham her ikke var professor...ellers kunne det godt gå hen og blive super akavet lige pludselig. "Undskyld, det var ikke for at lyde uhøflig, jeg synes bare ikke jeg har set dig før...vær sød at sig at du ikke arbejder på skolen for det ville være så pinligt." Han smilede og førte en hånd gennem det grønne hår. Heldigvis regnede Timmy ikke med at have overtrådt nogle regler, han havde fået tilladelse til at befinde sig i Hogsmeade som alle de andre elever. Selvfølgelig kunne det også omhandle så mange forskellige ting. Han afventede at fyren skulle tilkendgive sig selv så han kunne få lettet sin overloadede hjerne der desperat forsøgte at placerer den fremmede.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Apr 1, 2019 8:27:40 GMT
ENDELIG havde Jacob fundet den helt rigtige fyr. Så dette var den fermøse Timmy som Stella kunne lide. Dette var interessant, det skulle i hvert fald nok blive en interessant samtale for Jacob, nok ikke så meget for Timmy men det måtte Timmy finde sig i. ”Så du er den velkendte Timmy.” kom det roligt fra ham og tog armene over kors. Nu begyndte han at blive alvorlig, og det var alt sammen stellas skyld, Timmy skulle svare være glad for han ikke var Ben. ”Du kender mig ikke, men det skal du nok komme til. Vi to skal have en alvors snak.” når noget kom til Stella var han måske en smule overbeskyttende end han burde være. Det var dog hans søster og han ville gøre alt for hende. Han smed jo nærmest slt hvad han havde i hænderne for at komme når hun kaldte. Da Timmy nævnte om han arbejde på skolen løftede Jacob det ene øjenbryn, så han virkelig så gammel ud? Meget havde han hørt, men dette? Det var jo absurd! Aldrig i livet om han arbejde på skolen, det var ikke det der var hans passion. ”Mig arbejde på skolen, for at belære en flok teenagere? Nej ellers tak, så vil jeg hellere undvære.” et kort grin kom frem på hans læber og han fjernede armene der var lagt over kors. Han tog dem ned langs siden i et kort øjeblik og rakte hånden frem. ”Nå Timmy jeg er Jacob, Stellas storebror. Jeg kan forstå at i har et lille øje til hinanden, eller at Stella er noget små lun på dig. Faktisk ret meget endda. Hun bliver helt rød i hovedet når hun snakker om dig, og kan slet ikke huske hvad hun selv siger. Så jeg tænkte at dig og mig hellere måtte få en alvors snak.” han kiggede lidt ned på sin hånd og så på Timmy igen. Han så faktisk frem til denne samtale, men Timmy der imod ville nok blive noget overrasket over udfaldet. Det var jo ikke hver dag man skulle belære teenagere om beskyttelse, og især ikke når Stella allerede havde dummet sig en gang, den fejltagelse skulle ikke ske igen.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Apr 4, 2019 12:16:26 GMT
Timmy kunne mærke at han blev en smule usikker fordi han ganske simpelt ikke anede hvem denne fyr var eller hvad han havde gjort som havde formået at fange hans opmærksomhed, "Velkendt er måske så meget sagt, men jeg er Timmy.." Det var først nu at fyren kaldte ham for Timmy, hvor havde han i det hele taget det navn fra. Hvis han arbejdede på skolen ville han vel kalde ham for Mr. Lavoie eller Timorthy som minimum. Hvor havde han hans "kælenavn" fra. Det måtte da næsten være en prank. De brune øjne flakkede kort rundt for atter at spotte efter eventuelle bagmænd bag dette lille optrin, men ingen så rigtigt ud til at kaste deres opmærksomhed i de to drenges retning. "Øh okay? Har jeg gjort noget galt?" Spurgte han usikkert. Da hånden blev rakt frem mod ham stirrede Timmy på den i et par sekunder. Han var komplet rundforvirret lige nu, tøvende og yderst betænksomt tog han hånden på den fremmede fyr og først da han præsenterede sig faldt brikkerne på plads. Eller ikke helt, men en smule. "Stellas..." Han tøvede lidt. Hendes bror. Han skulle lige til at spørge om hun var okay, men da den anden forsatte valgte han at tie og lytte i stedet. "Vi hvad?" Han mærkede omgående sine kinder begynde at brænde, men hans næste ord fik et smil frem på hans læber som han dårligt selv nåede at bemærke "Vent..har hun et godt øje til mig?" ordene havde undsluppet ham før han havde mulighed for at stoppe sig selv og smilet var vokset. Alt dette forduftede dog hurtigt som han blev klar over sin egen fremtoning. "Alvorssnak? Om hvad?" Åh nej, det lød faretruende. Var han den overbeskyttende storebror der nu ville bede Timmy om at holde sig fra hans lillesøster? For Merlin det håbede han ikke, for han vidste allerede nu at han ikke ville være i stand til at overholde det. Ikke desto mindre fik det ham til lige at synke en ekstra gang.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Apr 5, 2019 8:05:32 GMT
Velkendt havde måske ikke været det rigtige ord at bruge, men Stella havde snakket meget om Timmy, så det var jo lige som om han kendte Timmy. Nok havde han ikke snakket med Timmy før, men den måde Stella omtalte ham på fandt han morsomt. Altid det grønne hår, det var en speciel måde at omtale folk på. Men Timmy havde virkeligt grønt hår, tænk at være så anderledes og alligevel var Stella vild med ham. I stedet for at sige noget smilte han blot til ham. Der var ingen grund til at vade for meget i Timmys navn. Han havde fundet den person han ledte efter, måske var det held på denne dag man kunne aldrig vide. ”Gjort noget galt? Det håber jeg ikke du har... endnu...” han håbede ikke for Timmy at han ville gøre noget galt, og slet ikke imod Stella. Jacob ville gøre alt for Stella lige meget hvad det var.hvis han skulle droppe sin uddannelse for at hjælpe Stella i et år så ville han gøre det. Det vil dog ikke falde i god jord hos deres forældre, men Stella var den eneste pige i hans liv. ”Ja der kan du selv se, hun er vidst ikke ene om at have et lunt øje. Du rødmer jo helt.” alt det teenage kærlighed gjorde ham glad inden i. Dette skulle nok komme til at gå, eller det håbede han da i det mindste. Timmy virkede som en god ung mand, lidt speciel med sit grønne hår, men det var ikke udseendet det kom an på det var personligheden. Indtil videre havde Jacob faktisk ikke noget at sætte en finger på. ”Nå du ved sådan lidt om samleje, kærlighed, blomsterne og bierne....” han tænkte sig lidt om, var der mere af den slags? Han ville nødig fortælle om den uheldige episode som Stella havde skrevet til ham om, det var en uheldig situation som ikke kunne laves om. Der var ingen grund til at vade mere i den del dog var han opsat på at snakke mes Timmy om det, lige meget hvor personligt det så blev. ”...Egentlig har du ikke noget valg, det er noget vi skal snakke om. Det er en vigtig ting og jeg vil nødig have at der sker Stella noget uforudset som hun ikke er klar til..” han smilte fortsat til Timmy men hans øjne var alvorlige. Denne samtale var ikke noget som Timmy kunne undslippe.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Apr 8, 2019 19:23:43 GMT
Timmy var ikke helt sikker på hvorfor Stellas bror skulle have opsøgt ham, han så på ham med et venligt og dog lidt bekymret udtryk i de brune øjne. Han var heldigvis hverken afvisende eller indelukket af natur så han forsøgte at tage det lidt ed oprejst pande. "Endnu?" Gentog han lidt usikkert. Var broderen seer og havde set noget om at Timmy skulle være skyld i at gøre Stella noget? Okay måske det var hans fantasi der løb lidt afsted med ham der, men han havde jo også altid haft en temmelig livlig fantasi. At få påpeget at man rødmede hjalp bestemt ikke på at få det neddysset, tvært imod begyndte rødmen at sprede sig hele vejen ned af halsen og Timmy brød øjenkontakten som han i stedet gav sig til at nærstuderer sine slidte gummisko. Dette dog kun frem til Jacobs næste ord. Timmys blik landede omgående på Jacobs en smule panik var at spotte i hans udtryk. "Hvad?" Udbrød han i et nervøst grin. Det måtte da være en joke. Selvfølgelig mente han det ikke seriøst, gjorde han? At dømme efter udtrykket i den ældre fyrs ansigt lod det desværre til det hvilket blot gjorde Timmy virkelig ukomfortabel. Han kastede kort blikket rundt for ligesom at sikre sig en ekstra gang at dette ikke var nogen, måske Beatrix, der havde sat ham op. "Det behøver du ikke bekymre dig for." Mumlede han lavmeldt og så så tilbage på ham. "Stella og jeg er ikke kærester og jeg ville aldrig gøre hende noget, desuden..." Han tøvede dit og rømmede sig en smule, "desuden er jeg jomfru." Han havde ikke intentioner om bare at kaste sig over Stella ved først givende lejlighed, modsat andre fyre i hans alder ville han faktisk gerne have at hans første gang blev speciel. Skulle det ende med at blive sammen med Stella ville han kun blive glad, hun var virkelig skøn! Sød og sjov og virkelig charmerende. Alene tanken fik ham til at smile lidt for sig selv.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Apr 8, 2019 20:20:02 GMT
Endnu var et godt ord at bruge. Man kunne aldrig helt vide hvad verden ville bringe en, eller hvad man gjorde i fremtiden. Stella skulle ikke gøres ondt, ikke engang af ham selv. Han fik det altid så dårligt når han gjorde Stella fortræd. Dette var noget helt andet. Stella var her ikke, og han var her for Stella's skyld og ingen andre. Han vendte blikket lidt rundt for at se om andre lyttede med, egentlig var han lige glad, men for Timmy's skyld var dette nødvendigt. Det var måske lidt flovt det hele, men det tog han sig virkelig ikke af. Han nikkede lidt til Timmy. Dette var en nødvendighed, og han behøvede ikke at uddybe mere. Han havde ikke forstand på spådom, det var ikke en del af det han studerede. Magiske dyr der imod det var noget han kunne snakke om! Et kort grin kom frem på hans læber. Han elskede det udtryk som Timmy lavede. En sandfærdig overraskelse. Han havde nok set lige sådan ud i hovedet hvis nogen havde sagt sådan noget til ham. "Ja du hørte altså rigtigt." han nikkede lidt for sig og vendte blikket lidt rundt igen. Alle havde fortsat travlt med hvad de stod med, så de kunne sagtens tale frit lidt endnu. Det varmede ham at høre hvad Timmy sagde. De var ikke kærester men det kunne de blive. Måske knap så meget efter dette møde, men han gjorde det jo for Stella's skyld og ikke sin egen. "Måske er i ikke kærester endnu, men det bliver i nok. Især sådan som i rødmer når man snakker om den anden person..." startede han og lagde armene over kors. "Desuden, vil der ske ting og sager. Du er en dreng og har visse lyster om de så ikke er kommet frem endnu. Det ville være en skam at sætte noget i verden man ikke er klar til..." han kiggede alvorligt på Timmy og nikkede så lidt for sig selv. Han var ikke helt sikker på om Timmy havde forstået hvad han mente, men han kunne virkelig ikke holde tanken ud at der ville komme en baby.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Apr 11, 2019 14:17:38 GMT
Dette her kunne simpelthen ikke være rigtigt. Timmy vidste ærlig talte ikke om han skulle grine eller løbe skrigende i den modsatte retning. Hvorfor i alverden ville Stellas bror snakke om samleje med ham, det var både akavet og upassende og eftersom Timmy ikke havde nogen form for erfaring på det område ville det nok blive en ret kort samtale anyway -heldigvis! "Jeg...øhm..." hans hals snurrede sig sammen og føltes tør. Det var ikke tit at Timmy kunne gøres mundlam, men dette her var én af de tidspunkter. Da Jacob begyndte at snakke om lyster blinkede han et par gange og fik pludselig talens brug tilbage, "hør jeg kender dig ikke, jeg føler mig ikke tilpas med at snakke med dig om de her ting." Sagde han så og sank. Skønt Timmy ikke havde været sammen med en pige, havde han oplevet følelsen af lyst i små mængder, han vidste hvad han skulle gøre for at slippe af med det igen, men det betød ikke at han var klar til at have "the talk" med en fremmed fyr der påstod at være Stellas storebror. Selvfølgelig ville han gerne gøre et godt indtryk på Stella og hvis dette virkelig var hendes bror, ville han naturligvis gerne have at han kunne lide ham så han måske kunne ligge et godt ord ind for Timmy hos Stella, men dette her var nok det mest grænseoverskridende Timmy nogensinde havde prøvet. "Wow wow wow..." Timmy holdt forsvarende armene op foran sig, "sætte noget i verden..det kommer ikke til at ske, som sagt er jeg jomfru, jeg har ikke tænkt mig at kaste mig over Stella." Han kunne mærke kinderne brænde bare det at sige det højt.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Apr 12, 2019 0:08:51 GMT
Jacob kunne ikke lade vær med at smile, egentlig havde han lidt ondt af Timmy men samtidig kunne han ikke lade vær med at have denne samtale. Den var nødvendig for alle parter. Han ville altså ikke være onkel Jacob lige nu, og Stella skulle ikke gå og drikke en eller anden stærk eliksir konstant. Nej der måtte sættes en stopper for det på den ene eller den anden måde. "Nej nej, selvfølgelig kender du mig ikke, men det kommer du til. Vi skal jo bare have et par ting på det rene." han klappede ham lidt på den ene skulder og knækkede nakken en enkel gang. Det var ikke fordi han ville være truende eller noget, nej der var noget der havde sat sig fast. Måske det var det hårde skole arbejde? Han sad jo altid med hovedet ned i bøgerne, og han ville nødig have at det skulle ske for meget af den slags. Dog var det travlt på skolen, og han kunne ikke gøre noget ved det. Han mente jo stadig han havde taget det rigtige valg i uddannelse. Som Timmy var overrasket kunne Jacob ikke lade vær med at grine. "Se det kan jeg lide at høre. Det er sådan det skal lyde Timmy." endnu en gang klappede han ham på den ene skulder og fortsatte. "Jeg siger bare at Stella ikke skal udsættes for noget hun ikke er klar til. Med det i mente kan jeg kun sige jeg godt kan lide dig. Du virker som en fornuftig fyr." han nikkede lidt bestemt. "Kom med jeg giver en øl, ja for du drikker da øl ikke?" han var ikke sikker på at Timmy drak, men det skulle han vel også lære på et eller andet tidspunkt. Egentlig var han ikke engang sikker på at Timmy ville gå med ham. "Altså jeg kan tale lidt mere om Stella hvis det skulle være?" han smilte lidt til ham og tog en hånd ned i sin ene bukselomme. Han vidste at han taget Timmy på det forkerte ben, men det var også bare vigtigt for Jacob at Timmy forstod hvor han kom fra, og at han kun ville det bedste for Stella.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Apr 12, 2019 13:19:21 GMT
Timmy fulgte lidt hans hånd som han modtog de venskabelige klap på skulderen. Hvad pokker skulle han sige? Han følte bare ikke rigtigt at han kunne stikke af og slippe udenom samtalen hvorend han gerne ville. Han rømmede sig en smule igen, "gør jeg?" Ja det gjorde han vel hvis han begyndte at date Stella, men det havde jo været et temmelig stort hvis frem til for et øjeblik siden da Jacob sagde tag hun også crushede på ham. Timmy sank en enkelt gang som han knækkede nakken. Han var ellers ikke normalt så usikker af sig, men han var bare så uforberedt på hele dette møde så det var svært for ham at undgå at være lidt on edge. Han rystede omgående på hovedet, "nej selvfølgelig ikke, men altså jeg var ikke engang sikker på om hun kunne lide mig på den måde så jeg har slet ikke tænkt på hende sådan." Okay det var måske ikke heeeelt rigtigt. Tanken om at få lov til at kysse hende og være tæt på hende havde nok strejfet ham en enkelt gang eller to, men det havde han bestemt ikke tænkt sig at indrømme overfor hendes storebror. Dog kunne Timmy aldrig finde på at gøre noget ved hende som hun ikke selv var indforstået med og havde lyst til. "Øhm..tak? Tror jeg." Han skar en lille grimasse. Timmy lod sig føre med stadigvæk lidt med nerverne ude på tøjet. "Jeg er ikke gammel nok til at drikke," informerede han og rømmede sig en smule uden at være sikker på om det var et trickspørgsmål. Her var hans snit til at smutte, men som Jacob sagde at han kunne fortælle lidt om Stella lod han sig hurtigt lokke. "Okay." Sagde han lidt forsigtig og fulgte efter den ældre dreng. "såh, ved du om hun ser nogen?" Han forsøgte at lyde henkastet omkring det, men det var ganske tydeligt ude held. Det var ikke engang halvt så diskret som Timmy havde ønsket sig, men i det mindste kunne han da så få styr på den del af sin nysgerrighed.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Apr 13, 2019 19:38:37 GMT
Ja ja der var ingen tvivl om at Timmy skulle lære Jacob at kende. Dette her var en samtale der ville gå hen i årets historie, i hvert fald i hans egen bog. Godt nok gjorde han det for Stella's skyld og ikke sin egen. Stella var hans et og alt, det var der ingen tvivl om, men at skulle føre denne samtale med Timmy gjorde faktisk lidt ondt på ham. "Ork ja" kom det fra ham og nikkede lidt bestemt. Han kiggede lidt på Timmy og bed sig i læben. Han frygtede faktisk lidt for samtalen der skulle komme, men samtidig havde han bare Stella i baghovedet. Han ville nødig have at der skulle ske det samme igen som der var sket med Ben. Ikke at hun ikke måtte have samleje, men at der skulle komme en baby ud af det. Nej ellers tak, Stella kunne godt vente et par år eller fem. "Lide dig? Det er vidst ikke ordet. Hun bliver jo en helt tomat i hovedet når du bliver nævnt, eller at hun nævner dig og dit grønne hår." han pegede lidt på Timmy's hår og nikkede igen. Det var virkelig vidunderligt at høre Stella have et crush på en, og at hun mere eller mindre ville gøre alt for ham. Eller det var i hvert fald hvad han fik ud af det da han havde snakket med Stella. Tanken om at Stella rent faktisk kunne gifte sig med denne fyr lå langt fra ham. Okey nu måtte han også stoppe sin tanke gang. Hun skulle ikke giftes da ikke nu, det var lige så slemt som at hun ville få børn før ham. Nej pressen skulle slås i, og det var der kun en måde at gøre på. Jacob måtte forklare Timmy om hvordan verden den var. Ikke gammel nok til at drikke? Hvad var det nu for noget pjat. Han var sammen med en voksen, hvad var den knægt? 17 eller 18? Nej nej de skulle have en mande samtale og der skulle noget alkohol til. "Bare rolig du er sammen med mig" han klappede ham lidt på skulderen og bevægede sig ned ad gaden for at finde et sted de kunne få en øl. Et kort grin kom frem på hans læber og han kløede sig lidt i nakken. "Ser nogen? Jeg går ud fra at hun ser dig, men det er måske ikke tilfældet?" spurgte han og kiggede lidt på ham. Han stoppede op foran en mindre cafe og kiggede på den. Tja det virkede da som et okey sted at få en øl.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Apr 21, 2019 15:58:07 GMT
På nuværende tidspunkt var Timmy ikke helt overbevist om hvorvidt det ville være en god eller en dårlig ting at han skulle lærer Jacob bedre at kende. Det kom nok lidt an på hvordan denne samtale udviklede sig, for lige nu følte han sig nærmest en smule skræmt. Han tømmede sig en smule, ”Fedt nok,” han gav den anden en thump up, men usikkerheden var ikke helt til at tage fejl af. Igen kunne han mærke smilet snige sig op på hans læber uden han var i stand til at stoppe det. Alene tanken om at Stella havde samme reaktion når hun tænkte på ham var nok til at give ham en smule hjertebanken. ”Det..øhm...er jeg glad for..” Indrømmede han lidt stilfærdigt. Timmy rynkede brynene og var ikke helt sikker på om det var et trick for at se om han kunne lokke ham i unåde. Selvfølgelig kunne det også bare være i ren venlighed. Han tyggede let på den bløde underlæbe og nikkede så, ”så bliver det også kun en meget lille en, jeg vil helst ikke have eftersidning...eller blive smidt ud.” Indrømmede han og sukkede en smule. Det næste kom så meget bag på ham at munden gled op i et perfekt 'O' ”Nej....eller jo...eller altså vi er bare venner...tror jeg....har hun sagt noget til dig?” Kinderne brændte temmelig meget nu. Han ville da hellere end gerne hvis hun så dem som værende mere end ”bare venner”. ”Jeg var ikke sikker på om hun måske havde en kæreste så vi har ikke rigtigt snakket om det.” Indrømmede han og så lidt væk. Han plejede ikke at være så nervøs af sig, men det var nok ærlig talt også mere samtalen end selskabet der bekymrede ham.
|
|
|
Jacob Todd
•
Magiker
|
Post by Jacob Todd on Apr 22, 2019 11:21:25 GMT
Han vendte blikket mod Timmy og sendte ham et smil. Der var ikke noget bedre end ung kærlighed, det gav noget godt her til verden. Dog frygtede han stadig at Stella blev gravid, og det måtte virkelig stoppes for alt i verden. Han havde overvejet at give nogle kondomer til Timmy, meeen var det nu også det rigtige tidspunkt? Egentlig var han lige glad, det omhandlede hvad Jacob fandt passende, og det ville helt klart være passende at aflevere sådan nogle til ham. Muggler opfindelser var nu meget praktiske alligevel. Han nikkede lidt til Timmy og smilte lidt. Timmy var nu meget sød med de røde kinder, det viste jo bare at Timmy var vild med Stella, nu håbede han bare at Timmy ikke ville gøre Stella ondt, for så ville ser falde brænde ned. Nu vidste han trods alt hvordan Timmy så ud. Han studerede Timmy en ekstra gang blot for at finde ud af hvad han havde gang i. Nu skulle han bare være sikker på st Timmy ville det bedste for Stella, men med den kærlighed der fyldte luften var der vidst ikke nogen problemer. Han rystede lidt på hovedet, nu skulle Timmy lære at drikke øl, af en enkelt øl ville han ikke blive fuld. Og han ville da bestemt ikke blive smidt ud af skolen. Det var bare forestillinger, han havde vel drukket ingefærøl før, der var mange på Hogwarts i hans tid der drak det, og der havde aldrig været nogen professore der havde sagt noget til det, ikke engang hvis de selv havde været på De Tre Koste for at få en tår. ”Bare rolig der sker ikke noget. Du kan tage det helt roligt.” han smilte lidt til Timmy og bevægede sig ind på cafeen de stod foran. Han bevægede sig op til baren og bestilte to øl inden han vendte tilbage til Timmy. Han rakte den ene øl til Timmy og bevægede sig hen til det eneste bord der var ledigt. ”Hun har ingen ting sagt, bare at hun er lidt vild med dig.” lidt var nok så meget sagt hun var mere end vild med ham, det var bare ungt kærlighed. Han smilte lidt til Timmy og satte sig på stolen. Han rakte en hånd ud imod den anden stol for st vise at han kunne sætte sig ned på stolen foran ham. ”Stella en kæreste? Nej, så skulle det lige være dig når det er. Hvis det da kommer til at ske, dog tvivler jeg ikke på det når i begge er vilde med hinanden.” han kiggede lidt på Timmy og tog en tår af sin øl.
|
|
|
Timorthy Lavoie
•
Magiker
|
Post by Timorthy Lavoie on Apr 23, 2019 8:55:43 GMT
Timmy så en smule tvivlende ud, selv ved Jacobs forsikring. "Altså hvis vi drak alkohol på Beauxbatons, ville vi få eftersidning og der ville blive sendt seddel hjem til vores forældre." Hans udtryk blev for et kort øjeblik lidt blankt, han slog kort blikket ned rømmede sig og tilføjede så, "eller vores værge." Det ville være Darcel der ville få besked om dette nu, ikke hans mor. Det var stadigvæk underligt at vende sig til, men der var jo også kun gået en månedstid. Alligevel valgte han at gå med fyren ind. Timmy var ikke bange for at sige fra, men nysgerrigheden omkring Stella var for stor til at han egentlig havde lyst. Han fulgte derfor med indenfor i den lune café. Nu havde det ikke været gennemtrængende koldt udenfor, men det var alligevel rart at komme lidt indendørs. Timmy tog en smule tøvende imod drikken og fulgte efter Jacob ned til bordet, hvor han satte sig overfor den anden. "Virkelig?" Igen kom det lidt lalleglade smil tilbage på hans læber skønt han forsøgte at holde det tilbage. Det føltes som om at en sten gled fra hans hjerte da han fik at vide at hun ikke havde en kæreste. Havde hun måske så bare været nervøs den første dag de havde mødt hinanden? Det var jo ikke fordi han havde ment noget med det andet end sjov da han havde kysset hende på hånden, men han havde været så sikker på at han havde overtrådt hendes grænser. "Mig?" Tanken alene gav ham atter røde kinder. Det lød rart i hans øre. Det gik op for ham at han havde siddet i sine egne tanker lidt for længe. Han rømmede sig og rettede ryggen før han selv tog en lille tår af øllen. Han stilllede derefter atter glasset tilbage på bordet. "Så øhm..hvad var det vi skulle snakke om?" Spurgte han ind.
|
|
|