Charles Michael Lavoie
•
Magiker
Fødselsdag: 13.12.2029
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Andet
Civilstatus: Forlovet
Med: Evanna Brown
Oprindelse: Frankrig & England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Stilling: Musiker
Fritidsjob: Deltids medarbejder i EB Music
|
Post by Charles Michael Lavoie on Jun 5, 2019 15:31:35 GMT
Charles havde været nede og købe den is, Evanna havde bedt om. Selvfølgelig kunne han ikke kun nøjes med en slags chokolade is - nej han havde købt alle slags han overhovedet kunne finde, for at være sikker på hun fik en hun kunne li'. Han havde brugt en besværgelse, så isen ville holde sig kold og den samtidig ikke var tung at bære rundt på. Som han bevægede sig ned ad en gade, stoppede han op som han så en velkendt skikkelse. Han kiggede dog en ekstra gang for at være sikker på han så rigtigt og det ikke var hans syge hjerne, som spillede ham et pus. Han kig over mod ham "Hey Ashton," sagde han og sendte ham et bredt smil - glad over at se sin ven samtidig med den dårlige samvittighed også begyndte at nære ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 5, 2019 19:46:36 GMT
Quinn var stoppet op igen, for at tage en tår mere af sin flaske, da en stemme lød, fra manden der kom gående imod ham. Første tanke i ham var, at det var Lawrence, men den mistanke forsvandt meget hurtigt igen, da det brede smil meldte sig på fyren læber. Lawrence smilede aldrig, foruden når han eller nogen i nærheden af ham nævnte Tatianna. Det kunne ikke være Lawrence. Qiunn blev kaldt Ashton. Der var kun én logisk forklaring på det her. Havde han ikke været fuld, var han nok freaket lidt ud over, at selveste Charles Lavoie henvendte sig til ham. Pyt med, at han troede det var en af de øvrige medlemmer i Faded Exit. Han kunne sagtens lege Ashton overfor ham også. "Hey Charles," svarede han og gengældte smilet, selvom det nok var tydeligt, at se på ham, at han var godt beruset. Dog ikke så meget, at han ikke vidste hvad han lavede. "Hva så? Hvad laver du her?" spurgte han, uden at rette ham i hans antagelse om, at han var en anden.
|
|
|
Charles Michael Lavoie
•
Magiker
|
Post by Charles Michael Lavoie on Jun 5, 2019 20:02:24 GMT
Charles anede ikke, der gik en rundt som lignede ham på en prik. At den mand dog ikke rigtigt besad følelser eller smilede. At manden hadede ham. Han havde hørt noget om en Lawrence fra Maze, men han havde aldrig helt forstået hvorfor hun havde troet han var Lawrence. Han troede stadig den dag i dag at det hele bare havde været en joke fra Ashtons og Seths side. Han smilede som hans ven genkendte ham. Han vidste dog ikke om han skulle kramme ham eller gøre ingenting, så han rakte en fist bump mod ham. ”Hey brah!” udbrød han. Normalt ville han give Ashton et kram – om ikke andet et rigtigt bro hug, men den dårlige samvittighed der ramte ham mere og mere, gjorde han opførte sig sært. ”Øh, godt spørgsmål… Jeg bor lige i nærheden… lige nu…” svarede han tøvende og lod sit blik hvile på sin ven. ”Hvad med dig? Ude i byen?” spurgte han, og nikkede mod flasken en enkelt gang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 5, 2019 22:03:23 GMT
Quinn anede intet om, hvordan Ashton og Charles plejede at hilse på hinanden, så han valgte bare at følge med, i hvad end Charles gjorde. Han fist bumpede derfor retur, med et smil over sine læber. Charles var virkelig en pæn mand. Det var Lawrence også, men på en helt anden måde. "Åh for helvede, er du flyttet uden, at fortælle mig det? Damn jeg er skuffet. Hvor bor du så nu?" spurgte han, selvfølgelig med den bagtanke, at Charles' adresse ikke, ville være helt skidt at have. Han nikkede lidt til, at han havde været i byen, hvilket fik brillerne til at glide lidt ned af næseryggen, så han måtte rykke dem tilbage på plads. "Sker der ellers noget nyt? Vil du med hjem og drikke videre?" spurgte han og løftede flasken op, for at vise han havde alkohol. Han ville bestemt ikke have noget imod, at hive Charles med hjem til Elio, hvor Quinn boede, og bare undskylde det med, at han også var flyttet, uviden om at Ashton var flyttet ud af den lejlighed som Maze boede.
|
|
|
Charles Michael Lavoie
•
Magiker
|
Post by Charles Michael Lavoie on Jun 6, 2019 22:19:59 GMT
Charles takkede sig lykkelig for, at Ashton ikke kommenterede måden han hilste på. Han mærkede derfor Ashtons knytnæve mod sin egen og sendte et smil retur til ham. Han anede intet om den fremmede mand overfor ham ikke var Ashton eller at denne mand rent faktisk kendte hans ukendte tvilling. Han var som nævnt stadig sikker på, det hele var en joke. Han så på sin ven med et undrende blik. ”Min lejlighed brændte… Så er flyttet til Hogsmeade…” prøvede han. Måske dette var en god åbning til at indlede en samtale om han boede hos Evanna og han havde gjort nogle ting, han umuligt kunne tage tilbage nu. Ikke han ville, hvis han fik muligheden. Han var blevet forelsket i sin bedstevens eks, og han vidste det godt. Han betragtede Ashtons briller, som han rettede på dem og løftede et bryn. Var han nu inde i en eller anden hipster periode, hvor det var cool med briller igen? Han kommenterede det ikke. Han prøvede at finde ord til at fortælle, han havde været en stor idiot. Igen. Han kiggede på flasken med alkohol, da Ashton løftede flasken op. Han kunne godt drikke det hele lige nu. ”Nyt… ja… Øh… Hvad med dig?” han skævede mod posen, som hans is var lagt ned i. Han havde nogen der ventede på ham derhjemme, så han kunne ikke feste. Foruden så var han syg. Det kunne han dog ikke fortælle ham. Han havde ikke sagt det til nogen udover Evanna, da det var mest fair. De boede sammen og han havde smittet hende, hvilket han også havde dårlig samvittighed over Han hostede en enkelt gang, inden han tog sig sammen til at forsætte. ”Jeg kan desværre ikke feste med dig,” påpegede han med en skæv grimasse. ”Jeg bor hos Evanna… og hun har bedt om is..” mumlede han. Da han havde sagt hendes navn, kunne han ikke skjule det smil, der kom. ”Dude… inden du siger noget… så ja, jeg ved godt det ikke er cool og sårn, jeg bor med din eks…” begyndte han, som han mentalt havde lavet en tale i sit hoved. Måden han kunne fortælle det på. Han håbede virkelig Ashton ikke ville blive vred, men han ville selvfølgelig ikke bebrejde ham, hvis han gjorde. ”Og dude, jeg er virkelig ked af det, men jeg.. øh.. har udviklet følelser for hende,” afsluttede han. Han behøvede vel ikke nævne den del, hvor han havde været intim med hende? Han ville ikke lyve for ham, hvis han spurgte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 7, 2019 11:56:37 GMT
Quinn prøvede at tænke hurtigt, da Charles fortalte ham, at hans lejlighed var blevet brændt. Han fulgte rimelig godt med, når medierne skrev om Faded Exit, for altid at kunne følge med, når fansene troede han var Ashton og de begyndte, at snakke om alt muligt, som den rigtige Asthon brude vide. Den samme taktik prøvede han, at bruge nu, hvor han stod overfor Ashtons ven. "Nååh ja. Sorry, jeg er lidt fuld, så huskeren er ikke lige med mig," undskyldte han med et grin. Han vidste godt, at Ashton havde haft en kæreste ved navn Evanna, men han havde aldrig mødt kvinden, eller Ashton for den sags skyld, så han anede intet om, hvorvidt Ashton stadig havde følelser for eks-kæreste eller ej. Han trak let på den ene skulder, "Najh, ikke rigtigt. Hovedet op og benene benene ned, som man siger," sagde han med et stort smil over sine læber, som begyndte at kunne minde om et smil der kunne læses som flirt. "Ej, come on, det er længe siden, vi sidst har hygget, bare os to gutter," prøvede han at lokke, med et kækt blik. Han måtte dog spærre øjnene op, da Charles fortalte han boede hos Evanna - igen Quinn vidste godt, at Ashtons eks-kæreste hed Evanna, så han kunne næsten gætte sig til, at det var den samme kvinde der var tale om. Han måtte virkelig beherske sig, for ikke at bryde ud i en latterkrampe. Åååh det var næsten for godt til, at være sandt. Det blev også kun en endnu hårdere indre kamp, som Charles fortsatte. Han havde virkelig lyst til, at ringe og fortælle Lawrence, om hvordan hans vidende tvilling var verdens værste ven. En hver idiot, vidste sgu da, at venners eks-kærester var et kæmpe no-go. Han tog endnu en tår af sin flaske, for at holde samling på sig selv og ikke flække af grin, selvom alkoholen ikke ligefrem gjorde det lettere for ham. Charles var forelsket i Ashtons eks. Den var virkelig ikke god. Han overvejede sine muligheder, mens hans drak af flasken og lyttede til de ord, som Charles sagde. Han var heldigvis rimelig god til, at holde masken uden på, selvom han var ødelagt af grin inden i. Han kunne spille med og sige det var okay, eller han kunne blive stik tosset og skælde Charles ud. Det første ville være det sjoveste, men det andet ville nok være en mere realistisk reaktion. Han valgt dog alligevel, at gå med det første. Han nikkede derfor lidt, langsomt et par gange og sukkede så tungt. "Man styre ikke selv sine følelser," sagde han cirka et halvt minut efter Charles havde ytret sine sidste ord. "Hvor længe har du haft det sådan?" spurgte han, før han tilføjede, "Dude, du skal aldrig være bange for, at fortælle mig sådan noget. Vi er venner og jeg er færdig med hende. Livet går videre," han overvejede kort om han skulle ødelægge lidt for Ashton og som så mange andre fulde mennesker, så virkede alle dumme idéer, som gode idéer når man stod i situationen. Han rømmede sig derfor lidt, "Jeg øhm.. Jeg er faktisk begyndt, at falde lidt for en, men jeg ved ikke helt hvordan personen vil tage det," løj han, selvom det ikke kunne ses på ham, "Oh damn it, nu vi alligevel er så ærlige, så kan jeg ligeså godt bare.. komme clean.. Jeg er virkelig vild med dig, Charles. Måske vi alle tre kan finde ud af noget?" spurgte han og tog en tår mere af flasken, igen for ikke at flække af grin, men hans fulde hjerne så sit snit til, en mulig chance for en trekant med Charles og Evanna, så hvorfor ikke tage den?
|
|
|
Charles Michael Lavoie
•
Magiker
|
Post by Charles Michael Lavoie on Jun 8, 2019 15:28:18 GMT
Charles nikkede en enkelt gang, da hans ven, sagde han var lidt fuld. ”Det siger du ikke,” drillede han. Hans efterfølgende latter var en smule nervøs. Han anede ikke hvordan han skulle begå sig i nærheden af ham, for han vidste han var verdens dårligste ven og dermed et kæmpe røvhul. Det havde dog aldrig været hans intention at såre Ashton ved hans handlinger. Han nikkede og gengældte Ashtons smil ved hans ord om der ikke rigtigt skete noget nyt. Han bemærkede ikke forsøget på at flirte med ham, da han slet ikke tænkte på Ashton som værende til mænd. Han trak lidt på skulderen ved Ashtons ord, inden han sendte ham et skævt smil. ”Jeg ved det..” påpegede han tøvende. Han kunne bare ikke rigtigt drikke med Ashton af flere årsager. Den åbenlyse var han var syg, men den dårlige samvittighed og tanken om Evanna ventede på ham derhjemme var også en del af det. Charles anede intet om hvor meget den fremmede mand overfor ham morede sig over de ting, han fortalte. Han anede ikke, det var den forkerte mand, han åbnede sig op overfor. Et hvert øjeblik forventede han dog en knytnæve, og han havde lyst til at lægge en hånd op foran sin næse, så den i det mindste ikke ville blive slået. Alle andre steder, selv de nedre regioner ville være mere okay. Ashton kunne også sagtens få et par slag, hvis det ville hjælpe. Samtidig forventede han også, at Ashton ville stoppe med at være hans ven og bandet ville gå i opløsning før sidste plade overhovedet blev udgivet. Han kunne dog ikke skjule sin overraskelse som Ashtons reaktion var langt mere forstående end han havde forventet. ”Huh?” lød det fra ham, som hans grønne øjne blev store som tekopper. Han trak på skulderen. ”Uhm… 3-4 måneder..” svarede han. Han havde vel egentlig haft det sådan siden første gang han så hende, men det kunne han ikke fortælle. De følelser han havde var dog gået op for ham for de måneder siden, han havde estimeret. Hans blik blev mere overrasket som Ashton fortalte, han var ovre Evanna. Han kendte til sangen på deres nye album, men han vidste ikke hvor længe siden det var, Ashton havde skrevet den. ”E..er du sikker?” spurgte han og bed sig i læben. Den dårlige samvittighed blev kun værre af, at Ashton var så forstående overfor ham. Han var for alvor virkelig verdens dårligste ven. Han lod de grønne øjne hvile på Ashton, som han betroede sig til ham. ”Nå… det er da dejligt for dig.. hvem er det?” spurgte han, oprigtig glad på sin vens vegne. Han kunne ikke lade være med at smile for sig selv, tanken om Ashton måske kunne finde lykke igen, gjorde ham glad. Hans smil falmede dog som Ashton ytrede sine næste ord. Hvad sagde han lige? Var han seriøs? Han lignede ikke en der jokede og man skulle vel hører sandheden fra børn og fulde mennesker. Undringen i hans øjne begyndte efterhånden at være tydelig, som hans hjerne begyndte at fordøje den information han havde fået. ”H..hvad?” fik han endelig fremstammet, som den flaske Ashton havde hænderne begyndte at være tiltalende. ”S…sorry, men… øh… jeg har det virkelig ikke på samme måde…” prøvede han med en mild stemme. Forvirringen i hans ansigt stod stadig tydeligt malet henover det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2019 19:21:08 GMT
Quinn smilede lettere flirtende til Charles, "Hvad man kan gøre, right?" svarede han og nød lidt, at han kunne tillade sig at grine, selvom hans grin mere var af hele situationen, over at Ashtons ven ikke engang kunne se forskel på Quinn selv og den rigtige Ashton. Han mærkede hvordan alt inden i ham, rørte på sig, da Charles smilede skævt til ham. For pokker den mand havde charme og urimelig pæn. "Hvorfor er det så, du ikke gør noget ved det?" spurgte han og blinkede endnu en gang til, den tiltrækkende mand foran ham. Quinn var ikke en voldlig type, så der skulle virkelig meget til, før han tyede til vold. Desuden så var det slet ikke hans kamp, men den rigtige Ashtons. Han trak let på den ene skulder igen, "Seriøst, dude, det er fint nok. Jeg stoler på dig, så hvis hun skal videre til nogen, så vil det være okay, det bliver dig," sagde han roligt og sendte Charles et smil, før han lagde sin ene hånd på Charles' skulder og klemte den lidt, mens hans indre freakede lidt ud over at røre ham. Han måtte virkelig kæmpe igen, for ikke at flække af grin. 3-4 måneder. Det var virkelig længe. Han måtte lægge sine arme om Charles, for at kunne skjule det naturlige smil, der kom på hans læber, ved at se over 'vennens' skulder. "Har hun det på samme måde?" spurgte han og kæmpede videre for ikke at grine, mens han stadig holdt krammet. Han gav hans kind et ordenligt smækkys. "Selvfølgelig, er jeg sikker. Jeg ville aldrig stå i vejen for din lykke," sagde han og slap ham igen, selvom det krævede en del af ham, at slippe ham. Han hævede lidt det ene øjenbryn, da Charles' afvisning lød. Nånå, så det var altså ikke sådanne et forhold de to venner havde. Hm. Oh well, han havde prøvet. Han hævede let hænderne, mens han slog blikket mod jorden mellem dem. "Well.. Nu ved du det, såh øhm.. Ja.. Men så må du jo hilse Evanna fra mig. Jeg må hellere komme videre, så vi ses lige pludselig," sagde han, hævede flasken som et skål, før han vendte rundt på hælene og begyndte at gå. Han skulle væk nu, ellers ville han flække af grin, han kunne virkelig ikke holde masken mere. Han var nødt til, at ringe til Lawrence og dele det her med ham. Han fandt derfor sin mobil frem og ringede Lawrence op, da han kom langt nok væk til, at han i hvert fald ikke kunne se Charles mere. Lawrence Dale Rider
|
|
|
Charles Michael Lavoie
•
Magiker
|
Post by Charles Michael Lavoie on Jun 8, 2019 20:17:08 GMT
Det flirtende smil gled endnu en gang forbi Charles’ opmærksomhed. Han trak på skulderen, ”Right,” kommenterede han og nikkede en enkelt gang. ”Skal hjem med en masse is,” prøvede han tøvende, da han virkelig ikke ville sige noget om han var syg. Han bemærkede ikke den fremmedes indre kamp med sin egen latter. ”Virkelig?” spurgte han og følte sig på en og samme tid virkelig beæret, men også skamfuld. Han bemærkede Ashtons smil og derefter en hånd på sin skulder, som klemte den. Han smilede lettere nervøst til ham. Han mærkede begge sine arme om sig og kunne med det samme lugte dunsten af alkohol. Kort efter mærkede han en våd følelse mod sin kind, da Ashtons læber ramte hans kind. Han skævede en smule til ham i krammet, inden han klappede sin ven en smule på ryggen, men stoppede ved hans spørgsmål ”Pas,” svarede han. Han lod sin ven forsat kramme ham og så på ham, som han slap. ”Tak bro,” kommenterede han, lettere forundret. Det her havde gået så let. Han betragtede sin ven efter at have afvist ham. ”Ja.. øh.. skal nok… øh… ses..” prøvede han og så efter Ashton, som han gik inden han begyndte at gå mod Evannas lejlighed igen. Da han kom ind, opdagede han ret hurtig hun sov og han ville ikke vække hende til trods for han havde mange ting at fortælle hende. Han kom derfor isen i fryseren og gik selv i seng igen.
//Out//
|
|
|
Lawrence Dale Rider
•
Magiker
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Tatianna Mary Maximorff
Oprindelse: England og Frankrig
Skole: Durmstrang
Kollegium: Mjölnir
Arbejdsplads: Black Lotus Tattoo
Stilling: Tatovør
|
Post by Lawrence Dale Rider on Jun 8, 2019 20:20:43 GMT
Lawrence var tilfældigvis oppe, selvom klokken var lort om natten. Han sad og røg, som den velkendte ringetone han havde lød. Han opdagede hurtigt det var Quinn, da det stod på hans skærm. Det var lidt mærkeligt, men han lod telefonen ramme øret efter han havde swipet til han gerne ville snakke med ham. "Hey Quinn," kommenterede han en anelse tørt. "Hvad vil du?" spurgte han hurtigt efterfølgende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2019 21:07:11 GMT
Quinn var endelig nået langt nok væk til, at Charles var ude for rækkevidde. Han kunne ikke mere. Det var simpelthen for sjovt, og han var nødt til, at komme ud med det. Han kunne ikke engang sige hej, til Lawrence, da han endelig tog sin telefon, han flækkede i stedet for blot af grin. "Du.. Skal.. Hører.. Sjovt!" lød det mellem de latterkramper han ikke længere kunne holde tilbage. "Jeg mødte.. Charles.. Han troede.. Jeg var Ashton.." lo han videre og måtte tage sig til maven af grin. "Han er forelsket i Ashtons eks-kæreste," han havde kun lige nået, at få bare lidt styr på sit grin, men nu gik det galt igen. "Og.. og.. og.. Så bildte jeg ham ind... At Ashton er forelsket.. i ham.." han kunne mærke tårene begyndte at trille ned af hans kinder af grin. Han trak vejret dybt et par gange, for at få styr på sig selv igen, "Vækkede jeg dig?" spurgte han så og kunne langt om længe beherske sig lidt.
|
|
|
Lawrence Dale Rider
•
Magiker
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Tatianna Mary Maximorff
Oprindelse: England og Frankrig
Skole: Durmstrang
Kollegium: Mjölnir
Arbejdsplads: Black Lotus Tattoo
Stilling: Tatovør
|
Post by Lawrence Dale Rider on Jun 8, 2019 21:24:36 GMT
Lawrence sukkede en smule som Quinn begyndte på, han skulle høre noget sjovt. Han kunne næsten fornemme, hvor fuld Quinn var gennem telefonen og han var næsten sikker på, han ikke ville komme til at synes det var sjovt. "Okay," kommenterede han, som han endelig fik et ord indført mellem Quinns latterkramper. Han prøvede at koncentrere sig om at tyde Quinns ord og som han endelig nåede slutningen af hans fortælling, lød der et kortfattet fnys for ham. Han var underholdt. "Hold kæft, hvor er han dum," kommenterede han efterfølgende, mens han lyttede videre på Quinn der tydeligvis var ved at brække sig i lårtykkestråler af grin. "Nej.. jeg ryger, men vil smutte igen, dude.. Have fun," kommenterede han inden han lagde på.
//Out//
|
|
|