Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 20:18:21 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Georgie drak lidt mere af sin varme kakao, som de sad og snakkede. – Ikke blot, følte hun sig forvirret disse dage, men efter Aidans lille tilståelse, følte hun sig nu også rundtosset. Hvad forventede han mon? Ville de kunne finde ud af det på sigt? Smagen af den søde kakao tog hende tilbage til den stund de havde haft i vindueskarmen sammen og hun smilte lidt ved tanken. ”Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal forholde mig til det, oveni alt det andet.” Svarede hun.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 20:29:59 GMT
Gretchen trak lidt på skuldrene. "Måske skal du bare lade det falde på plads af sig selv. Det lyder til han er der selv nu hvor det hele virker lidt svært." Hun smilede trøstende og rakte over for at give sin søster et lille klem. hun ville så gerne at Georgie fandt en måde at hvile i det hele og hvis denne Aidan kunne hjælpe hende, ville det kun være godt. Hun ville dog ikke presse sin søster til noget, men han lød til at have et godt tag i hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2019 21:07:28 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
”Men hvad så, hvis jeg ender med ikke at være fair overfor ham?” Sprugte Georgie, tydeligt lettere bekymret. ”For et…Et eller andet sted, frygter jeg også lidt, at det måske bare er lidt for nemt for mig bare at…Bar at tage imod, den trøst han byder mig.” Forklarede hun. ”Jeg har ikke lyst til at…Til at sætte mig selv for billigt til salg heller eller ende med at være uretfærdig overfor ham.” Forklarede hun. ”For jeg ved ærligt ikke engang, om jeg gerne vil have HAM eller bare den…den tryghed han giver mig..Lyder det forkert?” Georgie var tydeligt lidt frustreret. Jo, hun kunne godt lide Aidan…- Som en god ven i hvert fald. Men samtidig, frygtede hun også, at hun kunne ende med at gøre ham noget så ondt, hvis hun ikke havde de samme følelser for ham inderst inde, som han tydeligvis havde for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2019 18:43:15 GMT
Gretchen måtte overveje hendes ord lidt før hun kunne svare. ”Jeg kan godt se hvad du mener Georgie, men måske skal du prøve at se omvendt på det. Hvad hvis han kan være det anker du har brug for oven i alt dette her. Jeg ved godt det i sidste ende er din kamp, men du ved jeg elsker dig uanset hvem du er, og det gør dine andre søstre også. Og mor! Hvis denne Aidan virkelig har følelser for dig, så lader han da ikke slå ud af dine udfordringer lige nu.” Hun holdt en pause og smilede til hende. ”Jeg siger jo heller ikke, at du skal give ham alt, men pas på med hvilke døre du lukker. nogen af dem er ikke til at åbne igen.” Hun nærstuderede sig søster lidt. Hvordan skulle hun kunne overbevise Georgie om hvad der var det rigtige valg? Så fik hun en ide ”Okay, hvis det er trygheden du søger, hvorfor så lige fra ham? det kunne være hvem som helst ellers. hvorfor lige ham?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 20:49:06 GMT
Et eller andet sted, var det lige før at Georgie syntes at Gretchen blev for meget. Hendes talestrøm blev uoverskuelig, oveni alt det hun i forvejen havde i hovedet og at Gretchen så nu også gav hende mere at skulle forholde sig til og tænke over i forhold til Aidan, gjorde hende næsten rundtosset. Hun sank en klump, som hun rystede på hovedet og gjorde en affejende gestus med hånden og hun åndede så ellers tungt ud. ”Gretchen, jeg ved det ikke…Okay?!” Temperamentet var igen ved at løbe af med brunetten. Lige de her dage, skulle der desværre bare ingenting til. ”Jeg…Jeg gider ikke tage stilling til det, hvis du skal sidde og udspørge mig med dit skide journalist-gen..Jeg…Jeg trænger bare til et break og lidt luft.” Prøvede hun, som hun nu skubbede koppen med kakao lidt fra sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 21:02:34 GMT
Det var hårde ord der kom fra lillesøsteren og Gretchen der selv havde sine egne ting at slås med, som ingen i familien rigtig bed mærke i fik pludselig nok af den lillesøster, der skulle sætte sig i midten af alting lige nu og altså ikke ville tage imod hjælp. Gretchen rystede derfor lidt på hovedet af det hele. "For pokker Georgie, jeg ville bare hjælpe okay" Hvad var der sket med familien siden alle trak i hver sit retning? Det føltes så umuligt at være den der stod i midten og prøvede at holde sammen på det hele. Det virkede slet ikke som en mulighed lige nu. og da Georgie så begyndte at prikke til arbejdet blev det nok for Gretchen. "Beklager Georgie! jeg er ked af at jeg bare prøver at hjælpe dig." Det var tydeligt at høre hun ikke mente det, men hun var såret over georgies ord og de gjorde ondt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2019 8:51:09 GMT
Geoorgie vidste inderst inde godt, at hun måske ikke var helt rimelig. – Det var muligt, at Gretchen bare forsøgte at hjælpe, men måden hun spurgte om alt der her med Aidan på, gav blot den lille brunette flere spørgsmål, som hun syntes at skulle besvare. Spørgsmål hun lige nu ikke kunne rumme og derfor helst bare ville være fri for. Hun sukkede således dybt, som hun rystede på hovedet og hun rynkede lidt på næsen. ”Undskyld….Glem det…Jeg kan bare ikke håndtere en skid de her dage.” Mumlede hun, som hun lod hænderne glide frustreret igennem det mørke og bølgende hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2019 4:12:40 GMT
Nej, Hun kunne ikke... hvad med de andre? Hvad med fx @rachelcarlisle? Som om situationen var nem for hende? Gretchen stod i midten af det hele og prøvede virkelig at holde sammen på familien, fordi det var hvad de var, familie. Det virkede bare som om hun var ret ene om den opgave lige nu. Hun ønskede ikke se sin familie gå i opløsning, om så det var halvsøstre, søstrekusiner eller hvad det var, så var de en familie. Men det syntes alle pludselig at have glemt. "Georgie jeg..." Men hvad skulle hun sige? Hun endte med at række forsigtigt ud efter Georgies hånd. usikker på om Georgie ville trække sig. Hun ville og gerne give hende et trøstend klem. "Vi kommer igennem dette her, det lover jeg"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2019 7:45:31 GMT
Georgie tillod Gretchen at tage hendes hånd og give den et klem, selvom hun mest af alt havde lyst til at trække sig. Et dybt suk gled over hendes læber igen og frustreret, lod hun så ellers panden hvile lidt imod sin hånd, som denne hvilede på bordet og hun lænede sig lidt frem. Hun rystede på hovedet og hun lod så ellers de blå øjne søge op imod søsteren. ”For pokker, Grethcen…alt er bare så…anderledes…Angus var ikke min far. – Måske troede han det selv, men…Men…Men hvad med min rigtige far? Han kender ikke engang til min eksistens! Jeg…Jeg føler mig som ingenting…Som hende den lille horeunge, der ikke passer ind længere.” Konstaterede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 4:05:34 GMT
Somme tider var Georgie lidt af en pessimist. bla som nu hvor hun vendte hele sit liv på hovedet. Selvfølgelig kunne det ikke være nemt at finde ud af, at man ikke var den man troede, men det var alligevel hårde ord, der kom fra Georgie. "Søde hold nu op. Angus var måske ikke den mand der var med til at skabe dig, men kom ikke og sig at han ikke har været som en far for dig altid. Han elskede dig virkelig! og det ville han også gøre selv hvis han vidste der var en anden mand involveret også." Gretchen forsøgte at smile. Hun mente hvert et ord hun sagde, men alligevel føltes bare lidt tomt og uempatisk. Hvordan hjalp man bedst sin lillesøster der ikke helt virkede til at ville lytte? "Vi kan jo opsøge din anden far, hvis du vil. Jeg skal gerne tage med. Eller du kan skrive ham et brev. Det lyder hvert fald til at du har brug for at snakke med ham."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2019 17:11:08 GMT
Georgie rynkede lidt utilfredst på næsen ved Gretchens ord. – Hun var ikke sikker på at hun havde ret. Hun var ikke sikker på, hvorvidt Angus ville have holdt af hende, selv hvis hun ikke var hans datter. Et dybt suk forlod således hendes læber og hun lod så igen en hånd glide igennem de mørke lokker, som hun ikke rigtig syntes at kunne finde hoved og hale i alle de tanker der gik igennem hendes lille hoved. ”Noget siger mig, at mor ikke vil blive begejstret.” Svarede hun stille. ”Hun slår mig nok ihjel, hvis jeg forsøger, uden at hun ved det.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2019 5:53:05 GMT
Hold op hvor kunne Georgie være stædig altid! Det var jo umuligt at snakke fornuft med pige, hvis først hun havde sat sig noget andet for. Det fik dog bare Gretchen til at smile, for det var jo netop det hun elskede ved sin søster. Hvordan denne her skulle læses vidste hun dog ikke, det var en af de værre konflikter der havde været i familien, hvis ikke den værste. Der var dog en ting hun kunne gøre. “Georgie, hvis du gerne vil møde din far eller skrive til ham, så synes jeg du skal gøre det. Så skal jeg nok tage mig af mor, hvis der bliver noget.” Lovede hun og gav søsteren et opmuntrende klem på armen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 17:58:02 GMT
Georgie nikkede forsigtigt. Blikket faldt imod bordpladen og eftertænksomt, sad hun og pillede lidt ved en neglerod omkring den ene tommelfinger. Hmm..Måske skulle det overvejes…At finde ham Eros altså. Tanken lå i hvert fald og lurede i baghovedet nu og fremover, havde hun da lidt stof til eftertanke. Lukket?
|
|
|