Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 4:16:19 GMT
Patsy havde fået lov til at arrangere en blind date med Scott og hvem end hun følte virkede passende. Det var på tide at Scott oplevede kærligheden igen. Hun var ikke et øjeblik i tvivl om at han i sin tid havde elsket Molly, men helt ærligt så havde hun været meget overrasket for tre år siden da han havde fortalt om sin nye kærlighed. En kvinder det vidst var lige så glad for stoffer som for Scott. Hun havde sågar fået Scott til at prøve det. En ide Patsy absolut ikke brød sig om.
Nu havde hun dog fundet en pige som virkede til at være rigtig sød og meget mere passende for Scott. Derfor havde Patsy også arrangeret et møde på De tre Koste og fortalt Scott at han skulle kigge efter en pige med mørkt hår og en rød rose, mens kvinden havde fået en beskrivelse af Scott og ligeledes rød rose.
- @themadhatterwasher19 & @irina
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2019 16:24:56 GMT
Patsy som var en af Irinas godeveninder, havde kontaktet hende med et lidt underligt spørgsmål. Kvinden ville have, at Irina skulle på blind date med hendes bror. De havde godt nok af og til snakket om at Irina mindede meget om Scott, men alligevel at tage på date, det kunne dog godt virke lidt grænseoverskridende, når nu det var venindens bror, men så igen, det kunne vel ikke skade og hun ville gerne møde ham.
Hun havde derfor iklædt sig et på pæne slanke bukser en stribet bluse og en blå blazer. Der var lidt hæl på skoene, uden at det blev helt vildt højt. Så var hun klar til at tage afsted. Hun Trådte ind på De tre Koste og så sig omkring, men kunne ikke se nogen, der passede på den beskrivelse hun havde fået. Derfor satte hun sig ned ved et tomt bord, hvor der samt var en rød rose, så måtte hun da være til at få øje på, når han dukkede op. Hvis han da kom...
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2019 11:41:06 GMT
Patsy havde på en eller anden måde fået Scott overtalt til at gå på blinddate med en hun kendte. En pige vel og mærke, for Scott var bestemt ikke bøsse. Eller det troede han i hvert fald ikke, at han var.
Han smilede lidt nervøst til Patsy, inden han gik ind i krostuen, og ledte efter en pige med en rød rose. Hans sad i lommen på hans jakke, og han havde stukket sig på tornene ikke så lidt gange allerede, så han gik efter at røre den så lidt som overhoved muligt fra nu af.
Så så han en mørkhåret pige med en rose, og løftede sin egen rose, som han vinkede til hende på sådan en lidt akavet måde. Nu håbede han bare ikke, at hun var en rigtig god veninde af Patsy, for han ville ikke ødelægge deres forhold ved at være en totalt kikset date.
Han gik hen til der hvor hun sad.
"Hej," sagde han akavet, og lagde rosen på bordet, inden han tog sin sorte vindjakke af.
Indenunder den bar han en hvid/grå t-shirt, og bukserne var blå cowboybukser. Skoene var et par hvide convers, fordi... ja, det så mere fancy ud end hvad han normalt gik i. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2019 12:44:17 GMT
Det positive var at Scott rent faktisk dukkede op. Allerede der kunne Irina slappe lidt mere af. Som fyren vinkede akavet til hende smilede hun bare og vinkede igen med t lidt usikkert smil. Var hun virkelig klar til det her?
Hun havde dog ikke meget valg, for snart var han ovre ved hende og hilste. “Hej. Irina. Og du var Scott da?” Hendes russiske rødder skinnende igennem nu hvor hun talte. Bare det ikke var et problem, at hun ikke var englænder altså, eller irer det var vidst der de kom fra.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2019 16:47:09 GMT
Scott var ved at falde over et stoleben, som han satte sig ned, men håbede at han reddede den lidt og ath un ikke så det. Han smilede akavet til hende, og nikkede let til hende.
"Hej, Irina, ja, jeg er Scott. Scott Murray." Han rakte hånden frem imod hende til venlig hilsen.
Han vidste ikke helt, hvad der var ved hende, men et eller andet var anderledes. Hun talte anderledes... var hun udlænding eller sådan noget? Hun kunne også være skotte, for ærligt havde han aldrig hørt en skotte tale. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2019 18:58:17 GMT
Irina tog høfligt imod hans håndtryk og besvarede det med et middel fast et af slagsen. Så kiggede hun lidt på Scott, han var da meget pæn, hvis bare han ville sige noget mere. For ikke at stirre for Meget vendte hun dog blikket imod baren. ”noget at drikke måske?” hun kunne godt selv trængte til noget hvert fald. Græskarjuice måske. Hun var ikke den store tilhænger af alkohol, og slet ikke på en date med en hun ikke kendte. Hun smilede dog fortsat. Scott var sød på sin lidt kluntede måde. ”fortæl lidt om dig selv ja? Vil du?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 9:08:04 GMT
Scott smilede, da hun gav ham et ret fast håndtryk. Han skyndte sig at kalde en tjener hen, da hun snakkede om at få noget at drikke. Han forsøgte at være alle tiders gentleman, selvom han var ret håbløs til det. Men han prøvede da i det mindste.
"Ja, lad os få en drink eller noget," sagde han og smilede akavet, mens en tjener kom til deres bord. Den var en smuk kvinde, som var ældre end ham selv i hvert fald, og han blev sådan lidt akavet igen; "Jeg vil gerne have en ingefærøl, og hun vil gerne have-" Han vendte sig mod Irina igen "-hvad vil du gerne have?"
"Sure, øh." Han sad lidt og så tænksom ud, inden han så sagde: "Jeg arbejder som Tryllestavsmager hos Ollivanders. Jeg bor her i Hogsmead med min tvillingesøster Patsy. Øh." Så gik han ligesom lidt i stå igen. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 10:01:38 GMT
Irina lagde hovedet let på skrå og smilede for sig selv over Scott. Han levede ret godt op til det hun havde fået fortalt om ham. Hun rettede lidt på sit hår og smilede så da Scott kaldte en tjener hen til dem. Det var lidt gentlemans agtigt at han valgte at bestille for dem begge, det var bare rigtig uheldigt, at han havde glemt at spørge hvad hun ville have. som han pludselig manglede en bestilling kiggede hun selv på tjeneren og tilføjede så: "En græskarjuice tak." Tjeneren nikkede, skrev det ned og gik så sin vej igen.
Irinas øjne faldt tilbage på Scott da han fortalte hvem han var. Det var meget interessant, men hun kunne godt høre han var lidt nervøs, derfor valgte hun at tage over, da han gik i stå. "Det lyder da meget spændende. tryllestave, wauw. Jeg arbejder med magisk kunst. Min familie er fra Rusland, mugglere... men jeg valgte at flytte hertil. Jeg spiller en del skak for uden at interessere mig for kunst. bøger og billeder du ved. " fortalte hun og håbede han så ville byde ind på et af emnerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 10:17:52 GMT
Scott nikkede til tjeneren, og smilede akavet. Han kunne mærke varmen blusse i hans nakke, så han kløede sig lige så akavet i nakken, og lyttede til, hvad hun havde at sige.
Kunst, huh? Det var ikke lige noget der interesserede ham så meget. Han var mere til bøger og den slags, men fair nok. Han var bare glad for, at hun havde taget over, da han akavet havde stået og plapret, for så at gå i stå.
"Mugglere huh? Min fars forældre var også mugglere," sagde han lidt akavet, fordi han ikke helt vidste, hvad han skulle sige. Så fik han en idé. "Almindelig skak eller troldmandsskak?" spurgte han interesseret, for var der noget der interesserede ham, så var det skak. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 13:14:00 GMT
Så hans far var mugglerfødt, det gav på en måde en følelse af at være lidt på vej i den rigtige retning. Det var da hvert fald noget de så havde tilfælles hvilket var rigtig rart at mærke.”begge mine forældre er muggler... men øhm... det er lidt ideen i at være mugglerfødt tænker jeg.” Hun kom til at grine lidt og blev rød i kinderne over den dumme kommentar, det var ikke smart sagt, men hun kunne ikke rigtig tage det tilbage nu. Heldigvis spurgte han ind til skak, noget hun godt kunne lide at snakke om. “Altså reglerne er jo de sammen overordnede, men jeger vokset op med almindelig skak. Min bedstefar har været verdensmester i skak, da han var 56. Men da jeg startede på Dumstrang, lærte jeg at spille troldmandsskak, hvilket har sine fordele hvis du spørger mig.” Hun smilede, bare han nu ikke syntes hun var alt for nørdet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 18:26:50 GMT
Scott smilede og grinede lidt med hende. Ja, det lød fjollet, men det lød samtidig også som noget han selv kunne have fundet på at sige. Så han smilede bare, og lo til hende: "Ja, det er vel lidt det der er idéen."
Han sad og lyttede til hende snakke om skak. Jo, reglerne var vel egentlig de samme, men samtidig var spillene lidt forskellige. Like... troldmandsskak var ligesom bare lidt mere voldeligt. Så det var selvfølgelig det han sagde.
"Ej hvor sejt! Ja, det er selvfølgelig rigtigt, troldmandsskak er bare lidt mere voldeligt," sagde han muntert, lidt slået bagud af, at hendes bedstefar var verdensmester i skak. Det var altså lidt sejt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2019 19:54:05 GMT
Irina blev lidt rød i kinderne og kløede sig så på næsen. Det gjorde hun næsten altid når hun blev flov. Hun smilede dog stadig til Scott. Egentlig syntes hun det gik ok selvom det var lidt akavet og svært.
Det virkede dog til at de fandt et fælles ståsted ved skakken. “Voldeligt ja, men også bare fascinerende. Jeg synes hurtigt man får et noget mere personligt forhold til sine troldmandsbrikker. Jeg mener de er jo levende. Det giver en hel anden betydning at slå brikkerne ud så” så lukkede hun munden, tøvede lidt og kiggede igen på den rødhåret fyr. “Ja undskyld, nu lyder jeg næsten tåbelig. Jeg er ellers helt normal...øhm jeg mener, jo det er jeg men nu lyder det bare også forkert argh altså. Undskyld. Jeg er ikke så god til det her”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2019 18:32:08 GMT
Scott smilede akavet til hende, og lyttede til hendes fascinerende måde at tale på. Hun var virkelig betagende, måtte han indrømme, og han tænkte ikke på hendes udseende, når han lavede den konklusion.
"Stop, stop," sagde han og lagde sin hånd ovenpå hende for at stoppe hende i at nedgøre sig selv: "Jeg har det på fuldstændig samme måde. Mine brikker er mine buddies."
Han smilede til hende, og tog en tår af ingefærøllen, som tjeneren lige havde sat foran ham. Kort efter blev Irinas drink også sat foran hende. Han nikkede mod den, og smagte på sin ingefærøl, som han swirlede rundt i munden. Den var god. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 7, 2019 13:36:42 GMT
Irina så ned på scotts hånd, der pludselig havde lagt sig over hendes. I samme øjeblik mærkede hun varmen stige lige i kinderne og smilet blive større. Derfor valgte hun også at fokusere 100% på samtalen om skak og skakbrikker. “Virkelig? Jeg er ikke ene om det?” hun havde egentlig troede det kun var hende der havde det sådan, men at møde en anden med samme holdning, det var spændende. ”så du spiller meget?” måske de kunne tage et spil en dag, om så denne date gik godt eller skidt. Hun håbede faktisk lige på det ville gå godt, Scott var virkelig en sød fyr på sin egen akavet måde. Som tjeneren kom med deres drikkevarer, skålede Irina kort til Scott og drak så af glasset. Det var ret lækkert. ”mhm... hvad får så en fyr som dig til at opsøge en blinddate?” spurgte hun nysgerrigt. Hun mente bestemt Scott var en spændende fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:09:45 GMT
Scott nikkede og sagde: "Virkelig, ja."
Han var virkelig glad for spillet, og spillede så meget som han kunne komme til. Det var nærmest som at drage i krig med en god gruppe venner. Nogen man kunne stole på, og som stolede på en.
"Ikke så meget som jeg gerne ville," sagde han nærmest lidt trist, men smilede da stadigvæk.
Det var ikke så tit han fandt nogen, som gad spille med en. Det var i hvert fald blandt de sjældnere situationer.
"Det er lidt min søster Patsys skyld. Hun gav mig pludselig bare en dato og en tid, og så havde jeg bare at møde op," grinede han, og udelod alt det med hans ikke-eksisterende kærlighedsliv og alle de ting der var gået galt for ham. Det måtte hun høre mere om, blev der en date 2. ♡
|
|
|