Darius Lee Malice
•
Magiker
Fødselsdag: 11.07.2028
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Kirov, Rusland
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Profettidende
Stilling: Journalist
Fritidsjob: Fotograf
C-box navn: Dumle
|
Post by Darius Lee Malice on Mar 9, 2019 21:37:05 GMT
Profettidende - Kl. 14.05 @gretchen
Darius havde været på Hogwarts det meste af dagen, da han var ved at lave research til sin artikel. Han kunne godt mærke, at han ikke var helt på toppen, efter han havde været der, men det var måske bare en lille forkølelse, der var på vej. Han tog det nu ikke så tungt. Det var nok ikke den farlige sygdom, som flere og flere var ved at blive ramt af, som ingen kendte noget til. Rektor på Hogwarts var blevet ramt af den og der var flere elever, der nu var ramt. Det var faktisk ret voldsomt og Darius vidste ikke, hvad der skete, men han kunne slet ikke holde sin nysgerrighed tilbage.
Han sad med næsen nede i nogle papirer og prøvede at få styr på de forskellige citater, som han havde fået fra professorerne på skolen og fra nogle af eleverne. Det var ikke alle, han kunne bruge, men nogle af dem var ret gode, så de skulle da måske med. Han var glad for at være på avisen igen, men han savnede at være chefredaktør der. Kort tid efter lænede han sig tilbage. Han var begyndt at få lidt ondt i maven og det generede ham. Det havde han ikke tid til, men han måtte lige slappe lidt af, så han lukkede øjnene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 14:43:49 GMT
Gretchen havde netop smidt sin artikel i trykken som hun gik gennem gangen og forbi de andres kontorer. På højre hånd møde hendes blik en navneskilt der fik hende til at stoppe op. Darius, hun besluttede sig for at gå ind forbi og se til ham. derfor bankede hun forsigtigt på døren og åbnede den og ventede så på en melding om hvorvidt hun måtte komme ind.
|
|
|
Darius Lee Malice
•
Magiker
|
Post by Darius Lee Malice on Mar 30, 2019 20:23:46 GMT
Darius sad i sin egen verden og prøvede at tænke på noget andet end sin mave. Han blev ellers aldrig syg, så han forstod ikke lige, hvorfor hans mave skulle skabe sig på den måde. Det gav et sæt i ham, da det pludselig bankede på hans dør. Hvis det var Tyler, der kom for at give ham en eller anden latterlig sladderartikel om to personer, som måske eller måske ikke havde kissemisset på en bar i London, så ville hans lukke døren i hovedet på ham og håbe, at den ramte hans næse. Eller det ville han nok ikke, for han kunne faktisk godt lide sit job, men han ville virkelig overveje det og tænke på det.
Han sukkede. "Kom ind." Råbte han så, så personen bag døren ville kunne høre det. Han rettede sig op og lod som om, at intet var galt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 20:30:59 GMT
Gretchen stod afventende på gangen til hun fik godkendelse på at gå indenfor. Forsigtigt åbnede hun døren, hun ville nødigt forstyre hvis han sad i noget vigtigt arbejde. "Darius? Har du tid?" Lød den venlige stemme over fra døren. Gretchen var en glad ung kvinde, der godt kunne lide at snakke lidt med alle og det var ved at være tid siden at hun havde snakket med Darius, hvilket var lidt underligt. Derfor havde hun nu valgt at kigge lidt til ham. Han var da også meget sød og måske en at de smukkeste på arbejdspladsen, det havde også lidt med sagen at gøre, selvom hun ikke helt ville være ved det.
|
|
|
Darius Lee Malice
•
Magiker
|
Post by Darius Lee Malice on Mar 30, 2019 20:55:01 GMT
Darius sad afventende og forventede at høre Tyler's brummende stemme, men i stedet hørte han en køn kvindestemme. Det overraskede ham et øjeblik, men så fandt han et smil frem. Indtil videre, kunne han godt lide sine kollegaer. Han havde ikke talt ret meget med Gretchen endnu, men hun virkede da umiddelbart ret flink. Han havde ikke været ansat der så længe endnu, da han havde haft en pause fra avisen. Han havde en kort overgang været professor på skolen for fusere, men det sagde ham bare slet ikke så meget, så nu var han tilbage. Desværre kun som journalist.
Han lænede sig lidt tilbage i sin stol og kiggede på hende. "Hey Gretchen. Ja da. Kom bare ind." Sagde han og pegede mod stolen, som var overfor ham og hans bord. "Er der noget, jeg kan hjælpe med?" Spurgte han med rolig stemme og ignorerede smerten i hans mave, som bare blev forstærket for hvert øjeblik, der gik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 21:29:57 GMT
Gretchen trådte indenfor og satte sig i den anviste stol. Hun havde egentlig ikke rigtig overvejet hvad der nu skulle ske, hvilket blev lidt akavet. Det havde været en impuls ide at banke på hos Darius, så hvad nu? "mhm.. jeg tænkte bare at snakke med dig. jeg øhm.." Hun rødmede lidt og så på ham med et lille smil. Det var lidt uvant for hende men hun ville jo gerne snakke med ham. "bare sådan for hyggens skyld nok." Endte hun med flovt bare at sige. Det var virkelig ikke tænkt igennem dette her.
|
|
|
Darius Lee Malice
•
Magiker
|
Post by Darius Lee Malice on May 25, 2019 19:21:17 GMT
Darius knugede sin hånd under bordet. Hvad fanden var der lige sket med hans mave? Var det en dårlig taco, han havde fået til frokost? Næste gang ville han ikke vælge en taco, fra et sted, der kaldte sig for 'Timmy's Taco'. Det løv bare ikke som det bedste sted. Han glemte dog et øjeblik smerten, da Gretchen sagde, at hun bare ville snakke for hyggens skyld. Hvorfor i alverden ville hun det? Havde de gået på Hogwarts, ville Darius have grint af hende og gået. Heldigvis havde han da ændret sig. Ikke altid til det bedre, men på dette punkt var han. "Ookay." Sagde han og overvejede hvad han skulle sige. Det var da pænt af hende og de kunne da lærer hinanden at kende, men Darius havde aldrig været god til smalltalk. "Såeh.. Hvad synes du så om vejret i dag?" Han lukkede øjnene og rystede på hovedet af sig selv. "Ja okay, det var et latterligt spørgsmål. Glem, at jeg spurgte om det. Hvad arbejder du på lige nu?" Spurgte han med et smil og prøvede at være mindre akavet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 27, 2019 19:56:49 GMT
Darius var typen der sjældent snakkede, så det, at han gjorde et forsøg nu, var virkelig utroligt. Hun trak dog lidt på smilebåndet, men før hun nåede at svare, havde han allerede skiftet emne. Det var ellers synd. For en fotograf, var vejret et fint emne. Det var vigtig i forhold til at tage billeder. i stedet spurgte han så til hvad hun havde gang i nu. "Tja egentlig mest noget forårsagtigt tema." Forsøgte hun så at forklare. Det var noget der skulle bruges til en artikel om haven. Ikke noget sindsoprivende. "hvad med dig?"
|
|
|
Darius Lee Malice
•
Magiker
|
Post by Darius Lee Malice on Jun 15, 2019 21:29:21 GMT
Darius sendte hende et lille smil, da hun fortalte noget om, at hun arbejdede på noget forårsagtigt. "Okay, så vejret var ikke helt dumt at spørge om?" Spurgte han med et grin. Han var selv fotograf, så han vidste jo godt, at vejret var vigtigt, men han synes bare generelt det var et lidt fesent emne til smalltalk. "Men er det noget til avisen, eller er det mere til din fritid?" Spurgte han interesseret. Han kiggede ned på sine egne papirer. "Jeg prøver at samle en artikel om den sygdom, der har spredt sig på Hogwarts." Sagde han og trak på skuldrende. Det var faktisk lidt fascinerende, at mange elever og lærere var blevet smittet, for hvad mon det var? Dog var han mere interesseret i at vide, hvad der foregik i Ministeriet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 17, 2019 4:47:49 GMT
Det var rart at se Darius smile, det var ikke noget hun følte skete så tit, ikke sådan rigtig hvert fald. “For mig er vejret en ret vigtig ting. Meget af mit arbejde afhænger af hvordan vejret er.” Det vidste han sikkert godt eftersom han selv tog billede. Alligevel kunne hun ikke lade være med at snakke om det. Det var nok lidt en arbejdsskade. “Tja lidt begge dele, men jeg har da nogle skal opgaver for avisen. De vil gerne have nogle billeder fra Tusmørkegyden. Det der så næsten bedre med gråvejr”
|
|
|
Darius Lee Malice
•
Magiker
|
Post by Darius Lee Malice on Jun 29, 2019 18:05:46 GMT
Darius nikkede. Han kendte det jo godt. Selvom han ikke før rigtigt havde talt så meget med Gretchen, så var det da rart at vide, at de havde nogle ting tilfælles, for det gjorde det da lidt nemmere. "Ja det er rigtigt. Jeg får så ikke fotograferet så meget, da arbejdet som journalist tager en del af min tid. I sær lige nu." Sagde han med et skuldertræk. Han lyttede interesseret til hende. han elskede selv at fotografere og han kunne tage billeder af alt. Alt kunne se interessant ud på et billede. "Åh ja der er dystert, så gråvejr er da helt perfekt." Han grinede lidt. Han havde nu aldrig været specielt utryg ved Tusmørkegyden, men han vidste da godt, at det var et skummelt sted. Han var blot lidt ligeglad. "Skal du så derhen i dag, eller?" Spurgte han og mærkede en pludselig kvalme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2019 17:58:45 GMT
Det måtte være svært at have en passion for at tage billeder og så være opholdt af sit arbejde, som ikke var at tage billeder. På det punkt havde Gretchen somme tider lidt ondt af Darius. Måske var det også derfor, at hun af og til kiggede ind. Så kunne de da tale om det teoretiske ved gode billeder. "Hvad med at tage nogle billeder du kan bruge til artiklen?" Foreslog hun så. Det var da en måde at få lidt billeder ind i arbejdet på. Hun vidste dog ikke hvor stor en opgave han sad med lige nu og derfor kunne hun heller ikke helt vide om det ville være plads til det. Spørgsmålet om at tage i tusmørkegryden lige nu, var et der lige krævede lidt betænkningstid. Hun kiggede imod vinduet, jo måske var nu faktisk ikke helt dumt. "Jo det tror jeg. En tur i tusmørkegyden nu kunne sikkert give gode resultater. Vil du med?" Spurgte hun selvom hun lidt forventede et nej, men hun kunne da altid prøve.
|
|
|
Darius Lee Malice
•
Magiker
|
Post by Darius Lee Malice on Aug 29, 2019 19:51:54 GMT
Darius sad lidt og overvejede hendes idé. han burde virkelig tage flere billeder. Han havde alt for travlt med at skrive, at han lidt glemte det, han faktisk elskede allermest. "Det tror jeg, at jeg vil gøre. Jeg har dog en, som ofte tager billeder for mig, da han er med mig ude på mine opgaver, men måske jeg skulle gøre det selv, hvis det er opgaver, der ikke kræver, at jeg er hurtig med fjerpennen og kameraet." Han smilede let og tog sig igen til maven. Okay det var helt galt. Det gjorde virkelig ondt. Det føltes ikke som om, han skulle på toilettet, men mere som om, der var en, der stak ham i maven med en kniv. Han havde lyst til at skrige, men han var en mand, så det gjorde han ikke. "Ved du hvad, det ville jeg rigtig gerne, men jeg tror jeg er blevet syg. jeg ved ikke, hvad det er." Darius følte sig ligbleg og han fik sig rejst med lidt besvær. "Jeg er virkelig ked af det. jeg vil gerne med en anden gang." Sagde han og stirrede på hende med blanke øjne. Et par sekunder efter, lå han på gulvet. Besvimet.
// Out (Sygdomsplottet)
|
|
|