Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 19:59:46 GMT
@edwin
Abbye havde bestemt sig for at forlade Hogwarts denne lune Juli Aften, hun ville ikke sidde tilbage og kede sig. Det ville være rart at komme hjem til hendes gamle lejlighed, se om alle hendes planter var døde, derfor havde hun været i London denne fantastiske aften, men hun havde bestemt sig for at smide sig forbi den utætte kedel og få en enkelt, men den enkelte, var nu blevet til en to - tre stykker. Hun sad i baren og sippede til den sidst indkøbte drink og pillede let ved glasset, det var begyndt at kede hende lidt at være her alene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2015 20:29:00 GMT
Det var skønt at være tilbage i England, også selvom det kun var for en stund. Edwin rejste meget rundt og han var sjældent det samme sted mere end nogen uger. Men for nu var han landet i London for at se til Nikita og Tristan. Edwin var en mand der satte stor pris på familie og eftersom han ikke selv havde nogen, og ikke havde planer om at få en familie, så var han glad for at han kunne hygge sig med Nikita og Tristan. Edwin havde netop afsluttet en af sine store romaner som skulle udgives dette efterår, mange kendte hans navn og hans bøger, men få kendte hans ansigt, hvilket han blot så som en af de store fordele ved at være forfatter.
Edwin trådte ind på Den Utætte Kedel, han drak sjældent alkohol, han kunne da godt nyde et glas vin, men når man havde så mange ord og filosofiske tanker i hovedet, så havde han ikke lyst til bare at simde dem væk ved at drukne sig i alkohol. Han gik op til baren og fik bestilt en tår kaffe, inden han kiggede sig omkring for at finde et sted at sætte sig, men endte med blot at blive siddende i baren, der var ikke meget plads på det lille sted. Denne dag havde Edwin blot en hvid t-shirt på med en brun vest udover, og et par brune bukser, han var lidt en nørd, men han var kreativ, han havde jo ikke tid til også at gå op i mode.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2015 11:24:18 GMT
Da Edwin satte sig ned i baren og bestilte sig et krus kaffe var hun nær faldet af barstolen, hun tog dog en slurk mere af sin drink og rettede den sorte kjole inden hun rejste sig op og gik hen til stolen ved siden af Edwin og smilede let "Må jeg sætte mig her?"
Det var længe siden hun havde snakket med nogen udenfor Hogwarts, hun kunne nærmest ikke huske hvornår. Men det var også svært for hende, for hendes forældre var lige blevet skilt og surprising nok, var det svært og blive skilsmisse barn i så sen en alder, men det var også omkring årsdagen hvor hendes søster var blevet myrdet, det løb hende koldt ned af ryggen og hun prøvede at smide tanken væk, svære følelser og alkohol passede ALDRIG sammen, hun rystede let på hovedet og kiggede på Edwin igen, hvis hun selv skulle sige det, så han meget nørdet ud, men der var noget kært og tiltrækkende over ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2015 20:14:50 GMT
Edwin vidste udemærket godt at han ikke var den traditionelle 'Brad Pitt' agtige fyr, men det generede ham nu ikke, for han var ikke typen der gad at score, drikke sig fuld og den slags, han elskede sit arbejde og han levede for sit arbejde. Han havde da haft kærester, men det endte altid med at mene at han rejste for meget og arbejdede for meget, og han kunne ikke rigtigt andet end at give dem ret. Edwin fik sine behov dækket i bøgerne, ordene og de mange ting han oplevede når han var på eventyr rundt omkring i den store verden.
Som en ung kvinde henvendte sig, smilede Edwin roligt i mod hende, og rettede kort på sine briller: "Åh ja naturligvis... Sid ned" sagde han og kiggede på sin kaffe, som han dog endnu kun kunne nippe til da den stadig var ret så varm. "Du er heller ikke den store party drikker?" sagde han efterfulgt af et lille akavet smil, okay måske en af grundende til han var dårlig til kvinder, var også at han var dårlig til at tale med dem. Han kunne nævne alle hovedstader i verden, han kunne huske stortset alle bøger han havde læst, men at føre en god small-talk samtale, det havde han endnu til gode at lære.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 9, 2015 13:48:51 GMT
Hun strøg sig igennem hendes lyse hår, hun vidste også godt selv at hun ikke lignede en fotostjerne eller for den sagsskyld den lækreste kvinde i verdenen, men for Abbye handlede det heller ikke om ydre værdier, men mere de indre. Hun smilede let til Edwin og mærkede hvordan alkohollen var begyndt at påvirke hende en smule, hun grinede let og satte sig ved siden af ham "Tusinde tak".
Hun selv var ikke den bedste til at starte en samtale, slet ikke når hun også havde lidt indenbords for hun ville ikke sige noget dumt og derfor forholdt hun sig som regel stille "Nej det er jeg ikke, men når jeg endeligt drikker. Kan jeg godt lide at få noget ordentligt" hun pegede ned på sit Whisky glas og smilede venligt "Hvad laver du så til daglig?" hun smilede venligt og kiggede studerende på ham. Han var lækker på en nørdet måde, ganske sød og han virkede tilpas med sig selv, noget som var vigtig for Abbye når hun snakkede med mænd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2015 19:34:59 GMT
Ingen tvivl om at kvinden der netop havde sat sig ved hans side var utroligt smuk, dog var Edwin ikke en mand der handlede på sådan nogen ting, det var han alt for genert til og han var ikke glad for at folk troede sådan nogen ting om ham. Jo jo han havde da haft forhold og han havde da været sammen med kvinder, men han var nok en smule sær og lidt gammeldags på mange punkter, og derudover så arbejdede han oftest så meget at kun meget få typer kunne holde ud at være sammen med ham ret længe af gangen, men nu var der jo en grund til at han var blevet så succes fuld som han var.
"Det skal du nu ikke takke for" sagde han i et lille smil, der ikke som sådan var specielt charmerende, eller jo måske hvis man var til den slags lettere nørdede typer: "Arh... Jeg er heller ikke den store drikker" sagde han ærligt og tog en tår af sin kaffe. "Jeg skriver... Bøger... Primært" sagde han i et smil og kiggede på hende: "Og du?" spurgte han og håbede hun havde mere imellem ørene end hvad hun så ud til, men Edwin havde nok også bare lidt fordomme om blonde piger, det var ikke noget ondt ment, han var bare ikke en tiltrækkende fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2015 19:26:37 GMT
Hun studerede ham nøje, hun vidste godt at fordi hun var blondt kunne hun virke naiv og dum. Men på den anden side sad der her en heks med så mange ben i næsen og med en visdom større end de fleste, hun gabte let. Det kedede hende nogle gange at tænke på hvor mange ting hun havde i hovedet.
"Jo det skal man, når man er en høflig dame" hun smilede let og kiggede ned i sit glas igen og tog en slurk, det smagte ikke godt mere. "Jeg synes det er hyggeligt engang i mellem, men det skal ikke være noget man gør hvert evigt eneste dag" hun smilede let og kiggede på ham med et forbløffende ansigtsudtryk "Spændende, hvilken genre foretrækker du så at skrive?" hun kiggede på ham og grinede let "Jeg er ansat på Hogwarts ser du, jeg er overhoved for Ravenclaw" hun rakte hånden frem imod ham og smilede let "Abbye Ziggy Simony"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 16, 2015 20:33:45 GMT
Edwin smilede i mod hende, han var da kun glad for at hun var høflig, det var der efterhånden mangel på i denne verden. Edwin selv mente da at han var ganske godt opdraget, han forsøgte ihvertfald altid at gøre sit bedste. Generelt var ham og Nikita nok bare begge opdraget ganske fint og afslappet. Deres forældre var meget ambitiøse og gode mennesker, og selvom familien som alle andre havde deres hemmeligheder, så havde de altid klaret sig igennem tingene sammen. Det var nok en af grundende til at Edwin og Nikita havde sådan et tæt søskende bånd, selvom de på mange punkter var som nat og dag.
"Arh ja, lidt socialtliv har vi vel alle brug for til tider" bekræftede han i et afslappet smil, Edwin var jo ikke selv altid god til at være verdens mest sociale menneske, hvilket han nok også ville ende med at bøde for en dagd. "Rejsedagbøger, eventyr, enkelte fagbøger... Jeg rejser meget rundt og lader mig inspirere" sagde han afslappet og kiggede på hende som hun præsenterede sig, og rakte selv hånden frem: "Hogwarts? Sikke fantastisk, jeg er selv en gammel Ravenclaw... Mit navn er Edwin" sagde han og tog kærligt hendes hånd som han hilste på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2015 12:31:08 GMT
Hun selv havde en enkelt søster som hun støttede sig meget op af, de begge havde levet et idyllisk liv med deres familier, men hendes søster var nu begyndt at skabe sin egen familie, det var Abbye ikke. Hun lod let et suk slippe over sine læber, hun var efterhånden gammel nok til at hun burde finde sig en hun kunne slå sig ned med og blive gift med, tanken fik det til at løbe koldt ned af hendes ryg. Men hun vidste at det var sandheden.
Hun smilede let og nikkede "Ja, det er rart på Hogwarts. Men det er også rart at se andre mennesker end bare de samme som man ser hvert eneste dag" hun drejede let sit sugerør rundt i drinken og kiggede på ham med et stort smil. "Det lyder altså også meget spændende, jeg gad godt rejse. Se verdenen og mærke susene" hun kiggede ned og mærkede hvordan hun rødmede hen over næsen og op til hendes øre "Ja Hogwarts" hun smilede let og kiggede på ham "Ravenclaw er fantastisk" hun grinede blidt og kiggede på hans hånd, fast håndtryk men en rar varm hud, hun smilede let og kiggede igen ned i drinken "Hvad har så trukket dig her til?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2015 15:48:12 GMT
Edwin var da glad for at være i kvindeligt selskab, også selvom han ikke lagde noget videre i det: "Ja bestemt... En fast hverdag bliver nok aldrig helt noget for mig, jeg rejser meget rundt og det nyder jeg i stor stil" sagde han ærligt og trak på skuldrende, det var jo ikke fordi at der var noget galt i at leve stabilt, men det var så mange år siden han havde gjort det at han knapt kunne huske det. "Jeg kan anbefale dig de bedste steder i verden at tage hen, jeg rejser meget rundt for at samle inspiraton til mine historier" sagde Edwin, han kunne bedst lide at skrive fiktion og det gjorde han også for det meste, han havde kun udgivet en enkelt bog med fakta i.
"Familie, min søster og hendes søn bor her, så jeg ville hjem og se hvordan de havde det" sagde han roligt og tog galant en tår af sin drink, han var generelt en mand med en meget rolig attitude, der skulle en del til at få hans puls op at koge. "Hvad med dig, hvad bringer dig herned i byen?" spurgte Edwin afslappet, og satte sig til rette på stolen som forventede han at få et helt eventyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 21, 2015 11:10:02 GMT
Hun kiggede på ham og grinede let, ved normale omstændigheder havde hun nok prøvet at score. Men ham her virkede for rar, som om han var et stykke glas som ville smadre hvis hun prøvede. Hun bed sig let i læben og rømmede sig blidt "Du har ret, en ganske normal og kedelig hverdag er kan godt blive ensformig og kedelig. Men jeg er nu glad for at jeg har mit job, det er fantastisk at arbejde med unge mennesker og specielt dem som man har under sig hver dag og har et tæt bånd med" hun smilede let og kiggede ham og tog en tår af sit glas. Hun nikkede let og kiggede drømmende frem for sig "Det er bare ikke så sjovt at rejse alene, er det?" hun bed sig let i læben og sukkede "Men du må gerne sige til hvis du rejser engang hvor det passer med at Hogwarts har ferie, så vil jeg da gerne med" hun grinede blidt og lod sin ene hånd lege med en af hendes store gyldne krøller.
"Åh ja, familie". Hun nikkede let for sig selv og bed sig i læben uden t bide voldsomt hårdt, det var en smule akavet at fortælle hvad hun normalt lavede i byen, hun smilede dog let og kiggede på ham "Normalt kommer jeg her, for at møde folk." hun stoppede let og grinede kort "Eller mænd, ja desværre" hun sukkede let og kiggede ned i bordet "Det er det eneste sted hvor jeg kan møde nogen spændende emner" hun gabte let og strøg sig for munden "Men sådan er det engang i mellem, at man skal møde mennesker som man kan få noget ud af." hun sukkede let og rejste sig op "Men nu bliver det lidt for akavet, så jeg trækker mig bare tilbage igen" hun grinede let og kiggede på ham "Det var rart at møde dig"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2015 12:41:17 GMT
Edwin var da glad for at have lidt selskab han kunne sidde og snakke med, han var ikke typen der nogensinde drak sig fra sans og samling, men sådan et par hyggelige drinks og en mild beruselse skete da en sjælden gang imellem, men kaffe var nu mere hans stil, så kunne han bedre tænke. "Ja det kan jeg da godt forstå, jeg har ikke noget forhold til børn og unge, min søster har en søn på 12, men det er også det eneste" sagde Edwin, han havde heller aldrig drømt om selv at få børn, så kunne han jo ikke være fri.
Hendes snak om mænd, fik Edwin til at rynke på panden, var hun sådan en der bare tog i byen for at score? Han undrede sig en smule men sagde ikke mere: "Jamen okay..." sagde han blot, han ville jo ikke holde på hende. "Men det var hyggeligt at møde dig" sagde han i et venligt smil, han ønskede kun at være flink i mod hende og han va rikke ud epå at gøre hende dårlig tilpas, desuden var han ikke score typen, han gik alt for meget op i sit arbejde, så selv hans break up med Adrienne havde føltes helt befriende.
|
|
|