Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2019 11:56:09 GMT
15. August til 19. AugustHer i en lille forlænget weekend vil jeg dårligt være at finde nogen steder eller til at komme i kontakt med, da jeg er i Sverige. Det er lidt en årlig ting med familien, hvor hele min mormors side af familien tager i sommerhus, ét sommerhus, hvor vi så er hvad... 70 mennesker? Eller sådan noget. Men i år er vi langt færre kun 25 til 30 mennesker. Det bliver dog ikke mindre hyggeligt af den grund. Anyhow, jeg skal i hvert fald derhen, og kommer med største sandsynlighed ikke på overhoved. Måske lidt i chatten om aftenen, men ellers ser I nok ikke noget til mig, og jeg vil være noget nær umulig at få fat på. Så skal I bruge mig urgent, så send mig en besked på messenger, så ser jeg den med større sandsynlighed.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2019 13:00:44 GMT
1. November til 30. NovemberFordi det er national skrivemåned i November, så holder jeg pause fra WaW. Jeg har nemligt 50.000 ord, som skal skrives på en måned, så der kommer virkelig til at være pres på! Derfor vil jeg gerne melde pause hele måneden, så I skal ikke forvente svar overhoved den måned. Måske kommer der et par svar, måske gør der ikke. Det kommer an på, hvor meget foran jeg er med wordcounted
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2020 22:23:42 GMT
27. Februar til ..? Jeg snupper en pause på ubestemt tid. Jeg har brug for lidt luft...
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2020 16:31:04 GMT
FRAVÆR Hej jeg vil bare melde, at jeg ikke kommer tilbage til WaW forløbig. Så hvis I har relationer med mig, så forvent ikke, at jeg svarer på vores tråde foreløbig. Kommer nok tilbage en dag, me nikke i nærmere fremtid. Undskyld til dem jeg har tråde og relationer med, men jeg kan bare ikke være herinde mere.
|
|