Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2019 17:35:21 GMT
HATTER'S FRAVÆR Dette er min fraværstråd. Her skriver jeg, når jeg er fraværende på et eller andet tidspunkt. Jeg kan godt finde på at skrive frem i tiden, hvis jeg ved, at der sker et eller andet, som gør mig fraværende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 19:39:46 GMT
14. Marts til 21. MartsSå er vi der igen. Jeg trænger til en rollespilsfri uge, cirka, og det bliver så nu. Jeg skal nok svare tråde så snart jeg er tilbage, men jeg battler altså lige med nogle psykiske ting, som bliver nødt til at blive løst, før jeg kan finde overskud til at tråde. Eller måske ikke løst, men i hvert fald handlet. Så... pause til mig i en uges tid, og så skulle jeg gerne "kunne" lidt igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2019 14:36:55 GMT
Aw, ha' det godt Hatter <3 Jeg opretter tråd til River og Skadi så snart du er tilbage og har det bedre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2019 19:05:02 GMT
Tak Ilise <3
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2019 17:08:07 GMT
21. Marts til 31. MartsJeg bliver simpelthen nødt til at strække min pause længere. Jeg har det stadigvæk super dårligt, og kæmper virkelig for at komme ovenpå igen men det er svært. Jeg LOVER at jeg vil svare på så mange tråde, som jeg orker, og som jeg føler for, men det bliver nok ikke mange. Jeg vil stadigvæk være at finde i chatten, forhåbentlig dagligt, men der er ikke meget overskud til tråde og sådan noget. Det kræver desværre usædvanligt meget energi af mig lige nu, det med at svare på tråde, og så går det heller ikke super godt IRL, så jeg bliver lige nødt til at få klaret nogle ting, før jeg kan være klar til at rollespille igen. Jeg mener... det virkelige liv og ens helbred er jo det vigtigste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2019 17:38:56 GMT
1. April til 4. AprilOkay, så skete det jeg vidste ville ske. Jeg er blevet indlagt, og har NUL overskud, så forvent ikke at se mig lige foreløbig. Jeg svarer i hvert fald ikke i tråde, for det magter jeg ikke lige nu. Hej hej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2019 17:27:17 GMT
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 19:00:34 GMT
12. April til 22. April Okay, jeg holder altså påskeferie her. Jeg har en masse skrivearbejde (læs: min roman), som jeg skal have ordnet, og eftersom April er min "skrivemåned", så skal jeg altså have pløjet nogle ord, så jeg er tilbage i "løbet". Er nemlig forfærdeligt meget bagud, så bliver nødt til at lægge alle kræfter i min skrivning, hvilket så desværre går ud over min RPG-tid :3
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 19:01:43 GMT
23. April til 8. MajOkay. Jeg bliver nødt til at tage en længere pause. Ikke pga. skriveriet, men pga. noget andet. Jeg har det svært psykisk, og bliver nødt til at passe på mig selv lige nu. Men jeg vil stadigvæk være at finde i chatten, nogen gange, og enkelte tråde vil blive svaret, skulle jeg få anfald af overskud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 12:47:13 GMT
11. Maj til 15. MajJeg vil være meget inaktiv i weekenden, da "mit" kor holder 10 års jubilæums koncert søndag, og jeg skal flytte for min faster lørdag. Jeg vil være inaktiv frem til den 15. også, eller svarer i hvert fald på meget få tråde i den periode, da jeg skal hjælpe min farmor med nogle ting om tirsdag/onsdagen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 26, 2019 12:20:14 GMT
Lille updateOkay, jeg har haft en hård måned. Meget stress og meget uoplagthed. Jeg har virkelig forsøgt at få svaret tråde, men jeg har simpelthen bare ikke haft lyst, overhoved. Så nu har jeg besluttet mig for at skære ned på mine karakterer ( her), og er begyndt at finde ud af, hvem der skal slettes, og hvem der ikke skal.
Jeg kan nemlig ikke overskue at have så mange karakterer og så mange tråde på en gang. Det er simpelthen for mange med 23 karakterer og 19 tråde, så der bliver skåret kraftigt ned. De tråde jeg har gang i, med karakterer som skal slettes, vil blive 100% skrottet, og man skal ikke forvente svar i dem nogensinde. De tråde jeg har gang i, med karakterer som jeg har fredet/vil beholde, vil blive besvaret på nærmest daglig basis, hvis de stadigvæk giver mening at svare i. Jeg vil tage fat i dig, hvis jeg mener, at tråden er blevet 'for gammel'. For at starte stille og roligt op, så kan du/i kun forvente, at jeg besvarer tråde i weekenden. Jeg kan dog sagtens svare samme tråde flere gange i løbet af samme weekend (hell, samme dag også!), så det er ikke fordi jeg går i stå. Jeg kan også godt finde på at besvare tråde i løbet af ugen, men det vil kun være en bonus, og ikke noget jeg kan love jer. Jeg kan kun 'love' jer tråde i weekenden (lørdag og søndag, nogen gange fredag aften også). Men det var vidst ligesom alt? Ville bare lige opdatere jer på, hvad der sker, siden jeg har været sindssygt inaktiv den sidste måned
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2019 16:18:00 GMT
Lille update mereJeg svarer nu tråde på helligdage også! Det vil sige, at jeg fx vil svare på tråde imorgen mandag også! Medmindre jeg selvfølgelig skal noget på den pågældende helligdag, med familien eller sådan noget. Desuden vil jeg også gerne love, at jeg svarer tråde fra fredag aften til søndag aften. Derudover har jeg lavet en ny 'regel' for mig selv. Jeg vil ikke have mere end to tråde igang pr. karakter. Dette betyder IKKE, at jeg vil lukke tråde (som ikke skal lukkes lige nu), hvor jeg har 'for mange'. Dette betyder bare, at der ikke kommer flere tråde på den pågældende karakter, før jeg er nede på én tråd igen. Så hvis jeg siger 'nej' til at lave en tråd, så er det fordi jeg allerede har to tråde med den pågældende karakter. Men jeg vil lave en venteliste på Google Docs, hvor man kan blive skrevet op, og så vil der blive oprettet en tråd, når der er plads igen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 15:54:35 GMT
15. Juni til 17. JuniDa jeg er til barnedåb det meste af weekenden, så vil jeg ikke være at finde i chatten og ej heller svarende på tråde, bare så I lige ved det. Men jeg håber at få kværnet lidt tråde i løbet af næste uge, for at gøre op for mit fravær i weekenden
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 28, 2019 17:56:51 GMT
29. Juni 2019Ja, som folk vidst efterhånden har opdaget, så har jeg brugt de fleste af mine weekender på at flytte for min faster den sidste halvanden måneds tid. Det tager sindssygt meget tid. To gange nedpakning, og så i hvert fald 2x sætning på plads. Den ene var i torsdags, hvor hun også flyttede, den anden er imorgen lørdag.
Dette betyder, at jeg ikke kommer til at svare tråde ret meget den her weekend. Så jeg er ked af, at jeg ikke får svaret tråde ret meget i løbet af det næste stykke tid. Eller i hvert fald ikke i den her weekend. Jeg er simpelthen så udmattet. Jeg nåede at gå 17 etager i torsdags for ikke at tale om rigtig, rigtig mange skridt. Så jeg PRØVER at være frisk og svare tråde søndag, måske endda også lørdag aften, men jeg garanterer ikke noget.
Ellers håber jeg at nå lidt mandag og tirsdag. Nu må vi se. Har også en travl uge i næste uge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2019 12:40:15 GMT
27. Juli til 1. August - 6. August og fremOkay. Så er det den sidste smule ferie i lang tid, som jeg holder. Det bliver ikke så sindssygt mange dage, men jeg skal vidt omkring og jeg skal ud på en masse gåture, så det er bare sådan det er. Jeg skal nemlig til Fyn lørdag/søndag, og vil derfor ikke være meget bevendt de dage samt frem til 1. August, hvor jeg opholder mig på Fyn, kun med net fra telefonen. Jeg skal nemlig være sammen med familien, spille spil og meget andet, så jeg er ret så sikker på, at der vil være minimalt tid til at tråde. Derudover forsøger jeg at få afsluttet min roman, og det kræver jo ikke internet, i den "fritid" som jeg nu har på ferien, hvilket bare betyder, at der er endnu mindre tid til tråde. Så forvent ikke, at jeg svarer fra den 27. Juli til den 1. August. Derudover vil jeg godt melde ud i god tid. Jeg vil nok ikke være særlig aktiv fra 6. August og frem, eller i hvert fald ikke lige så aktiv, som jeg har været tidligere. Det er nemlig sådan, at jeg har fået et job/en praktikplads fra 6. August og 13 uger frem. Derfor kan jeg ikke andet end at sige, at I nok ikke ser ret meget til mig, da jeg nok kommer til at sove en del og ellers være ude på det nye arbejde. Det vil blive en tid, hvor min arbejdsevne skal testes, så mit overskud er nok ikke det største. Men jeg vil helt sikkert forsøge at tage mig af de tråde, som jeg har nu, men nok lave knap så mange nye. Men jeg prøver da i det mindste at være på chatten et par gange om ugen, selv hvis jeg ikke får svaret så mange tråde, som jeg gerne ville.
|
|
|