Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 21:26:38 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Madeleine trak lidt på skuldrene. Lige umiddelbart, ønskede hun ikke at hendes date sad og fik ondt af hende. Hun tav således også med at bevæge sig dybere ind på emnet eller kommentere på det og i stedet indledte hun stille og roligt samtalen omkring sin storebror. Hun rystede på hovedet og lo. ”Åh..nej. – Eller…Måske, det kommer vel an på, hvordan man ser på det. Han arbejder selvstændigt og er…God til at holde øje med folk.” Forsøgte hun, uden helt at give sin storebrors jobbeskrivelse ud. – Trods alt, nød Morpheus at holde lidt lav profil med sit erhverv og dette ville hun gerne respektere. Hun smilte venligt og nikkede. ”Min storebror er nok det bedste jeg har. Uden ham, tror jeg ikke jeg ville vide, hvor jeg skulle gøre af mig selv.” Svarede hun.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2019 12:49:22 GMT
|
Han smilede blot: "Jeg indrømmer gerne jeg er akavet på sådan nogen dates her, jeg er bare ikke vant til det... Det er lidt underligt for mig" sagde han og sukkede, han anede ikke helt hvordan han kunne beskrive det. Det var jo ikke fordi han ikke kunne lide hende eller syntes hun var mærkelig. Spencer var bare ikke nogen mester til at være social, men han havde en god idé om at han nok snart burde lære det med den fart hans karreirer tog lige nu.
"Fortæl noget om ham" sagde han roligt, egentligt fordi han havde det fint med at hun snakkede lige nu. Han havde ikke så meget at sige om sin egen bror: "Jeg er også glad for min bror, selvom vi er som nat og dag... men det er vel en fordel nogengange" sagde han i et smil, i det mindste havde de det som oftest sjovt sammen.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2019 7:39:08 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Maddie nikkede forstående, som Spencer åbnede op omkring at han følte sig akavet og eftertænksomt, lænede hun sig lidt tilbage i sin egen stol. ”Jeg er heller ikke…Så god til den slags her.” Beroligede hun ham, før hun atter nippede til sin drikkelse og overvejede, hvad hun skulle fortælle om sin bror. ”Tjo….Min bror er 10 år ældre end mig…Meget overbeskyttende. – Han…Sørger for at vi har hvad vi har brug for. – Og så er han ikke ligefrem begejstret for at jeg dater, tror jeg.” Klukkede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 9, 2019 20:06:18 GMT
|
Han smilede. "Du er ikke på mange dates?" spurgte han roligt, hun var ellers en smuk og udadvent kvinde, så han kunne da sagtens se hende som en mænd ville nyde at brug en aften i selskab med. Spencer var ikke så god til det. Men det var nok især fordi han altid stod i skyggen af sin bror.
"Virkeligt? Han vil hellere have du bare bor hjemme med ham resten af livet?" spurgte han i et smil. "Min bror er nok mere typen der gør grin med mig fordi jeg ikke rigtigt dater... Han dater nemlig en masse" sagde han blot, det var da også fint nok, det måtte han jo selv om, det var bare ikke lige Spencer's stil. "Men jeg har ikke travlt, jeg vil bare gerne finde den rigtige" sagde han og løftede så sit glas i en skål.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2019 17:25:29 GMT
Maddie rystede på hovedet. – Nej…Hun havde vel knapt været på noget før, som kunne betegnes som en date. Ikke sådan rigtigt i hvert fald. – Desværre virkede det hele bare lidt svært med Morpheus. Sommetider følte hun lidt, at han vågede over hende, som en anden høg. – En høg, der ikke rigtig lod til at være til at slippe af med. Hun smilede lidt af kommentaren om, om han mon hellere ønskede at hun blev hos ham resten af livet og et par små klukkende lyde, forlod således hendes læber, som hun rakte ud efter sin kop igen. ”Det forstår jeg godt.” Maddie nikkede forsigtigt og hun gengældte så Spencers skål, før hun tog en tår af sin te endnu engang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 19:57:28 GMT
|
Det var så mærkelgit at være på en date, men altså selv hvis det ikke blev til andet, så syntes han at det var en god oplevelse. Hun var sjov, nem at snakke med og han hyggede sig oprigtigt, hvilket allerede var mere end mange andre dates han havde været på. Spencer følte sig bare hurtigt så akavet og mærkelig omkring andre mennesker, især hvis der var tanker om at der måske skulle ske noget romantisk.
”Såh fortæl dig mere om din familie, hvad med dine forældre?” spurgte han i et smil. Spencer var i det mindste god til at snakke, og han var ikke typen der bare sad og lod stilheden falme over folk. Nok mest fordi han var så bange for at den stilheden ville ende med at blive akavet, og det ønskede han ikke.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 10:01:52 GMT
”Kan..Kan vi ikke snakke om noget andet end familie?” Maddies stemme var blød og varm, selvom det var tydeligt at hun ikke ønskede at bevæge sig yderligere ind på det sårbare emne. At snakke om sine forældre, fandt hun lige en tand ofr personligt og selvom Spencer virkede sød nok, havde hun ikke ligefrem lyst til at dele historien om hendes forældres mord i dag. – Nej…Det måtte vente og i stedet, forsøgte hun således at lægge op til lidt anden samtale. ”Hvad med dig? Fortæl mig lidt om DINE interesser…” Bad hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 12:50:53 GMT
|
Han undrede sig let over hendes ord, men fik på samme tid dårlig samvittighed. han var ikke typen der prøvede at gøre folk utilpasse: "undskyld" sagde han blot, han var da ked af hvis han var gået ind over et emne han måske ikke skulle rode i, men han var bare åbent sindet og nysgerrig, Han smilede lidt akavet, men sagde ikke noget, nok mest fordi han pludseligt ikke rigtigt vidste hvad han skulle sige.
"Jamen jeg går jo op i musik... Det er nok primært der jeg ligger alt min energi. Så kan jeg godt lide en god film, eller en god bog tror jeg.. Jeg er ret stile og roligt. Går sjældent ud og drikker og den slags" sagde han i et smil. Han var ikke den helt vilde type, det lod han Ronald om at gøre.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 6:27:17 GMT
”Nej nej…Det er okay….Jeg..Jeg snakker bare ikke rigtig med andre end min bror om mine forældre…Det er lidt kompliceret..” Forsøgte Maddie at berolige sin date, før hun atter nippede stille til sin te og lagde hovedet på skrå, som hun lyttede til det han fortalte. ”Mhmm..Der er heller ikke noget som en god bog..Slet ikke, hvis det regner udenfor og man kan sidde med en kop varm kakao..” Smilede hun, før hun rakte ned i sin taske og fiskede en sort skitseblok op. Prøvende, bladrede hun om på en side, hvorpå hun havde tegnet en flot og detaljeret norsk takhale, før hun skubbede bogen over imod Spencer. ”Jeg kan godt lide at tegne..” erklærede hun, som hun smilede lidt forlegent. Åh jo..Maddie havde altid været dygtig til at tegne og være kreativ. – Morpheus havde ofte forsøgt at opfordre hende til at forsøge at leve af det, men ærligt, så betvivlede hun nok sine egne evner lidt for meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 15:15:21 GMT
|
"Det er okay, jeg kender alt til komplicerede familier" sagde han og rullede med øjnene. Ron var ikke altid nem at være bror til, for selvom de to havde det godt sammen, så havde de nogengange også noget af et drama med hinanden. De var bare utroligt forskellige og det var nogengange svært at arbejde med. Men de gjorde da deres bedste når det kom til musikken, og det virkede jo til at gå ganske okay.
"Nej bestemt ikke" sagde han: "hvad læser du?" spurgte han i en nysgerrig stemme. "Åh tegne? Det er fedt... jeg har virkeligt ikke noget talent for at tegne, men jeg ville nok lidt ønske at jeg var god til det" sagde han i et grin, han ville gerne kunne tegne, men det var desværre ikke et talent han havde. Der var han mere til musikken.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 25, 2019 8:56:50 GMT
Maddie tilsmilede varmt sin date, som hun sad der og ganske let foldede hænderne under hagen, imens albuerne hvilede imod bordpladen. ”Hmm…Tjjooo…Ofte kærlighedsromaner…- Shakespeare…Eventyr også…” Maddie trak lidt på skuldrene og forsigtigt rettede hun lidt på en af de mørke lokker. Maddie lod skitseblokken ligge lidt på bordet, før hun forsigtigt puffede den lidt over til siden. – Trods alt, var hendes hobbyer måske ikke det mest interessante at høre om heller. ”Men musik og kunst kan også udtrykke vidt forskellige ting.” Forsøgte hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:38:25 GMT
|
Spencer smilede i mod hende. Det var virkeligt mærkeligt at være på en date, men hvis han selv skulle sige det så gik det da ganske okay.han syntes virkeligt hun var sød og han kunne godt tænke sig at se hende igen: "Åh det lyder spændende, jeg er helt vild med eventyr" indrømmede han i et smil. "Jeg har virkeligt hygget mig, det håber jeg også du har" sagde han som hentydning til at han nok også snart burde se at komme videre inden klokken blev for mange. Han var jo trods alt en geneltmand og ikke typen er bare trak piger med hjem, ligesom hans bror gjorde det.
"Jeg håber virkeligt at du kunne have lyst til at ses igen? Jeg kunne eventuelt lave mad til os? jeg er faktisk ret god til at lave mad" sagde han i et grin, det var et lille skjult talent han havde, en del af ham havde ønsket sig at blive kok. Men det var lidt som om at han altid var endt tilbage med musikken, den var bare en rigtig stor del af ham.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 11:57:25 GMT
Madeleine havde lagt hovedet lidt på skrå, som hun sad og betragtede den rødhårede Spencer. Det var ved at blive mørkt udenfor og som de sad der i den svage belysning, kunne Maddie langsomt også godt mærke at trætheden begyndte at snige sig ind på hende. ”Mhhm..Det har været rigtig hyggeligt..” Erklærede hun, som Spencer gjorde mine til at tage afsked. ”Det kunne være skønt…Det ville jeg se frem til.” Smilede hun varmt, som han endvidere foreslog at lave mad til dem. – Selv kunne Maddie også godt lide at stå i køkkenet. ”Så vil jeg se frem til at modtage en ugle.” Erklærede hun, før hun rejste sig og gjorde mine til at kravle i jakken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 19:35:45 GMT
|
”Ja bestemt… Jeg er nok bare lidt akavet omkring nye mennesker” sagde han i et smil og kløede sig let i nakken. Spencer vidste da godt at han ikke var super meget fremme i skoene, og at han måske ikke lige var typen der sådan hoppede ind i folk han ikke kendte, som oftest var det jo også derfor han fik meget mindre opmærksomhed end hans bror gjorde. Dog var det fint nok, egentligt ville Spencer jo ikke have den opmærksomhed alligevel, han var nok bare lidt genert af sig.
”Det er perfekt, vi ses” sagde han og gik hen for at give hende et kram, det havde faktisk været okay. Han var dog stadig meget nervøs, det var han altid omkring det modsatte køn, mest af alt fordi han jo godt vidste han ikke var en eller anden vildt lækker fyr der bare var med på moden eller noget i den stil.
//out
| |
♛
|
|
|