Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 23:06:14 GMT
@samanthajo Kl. 23.30 |
Det værste var at Mattheus faktisk var en god dreng, han var ikke interesseret i at overtage mafiaen. Han var ikke interesseret i at gøre verden et lorte sted at leve i, han prøvede bare at passe sig selv, og løb kun de opgaver som Judas krævede af ham. Ikke engang Darko og Abel orkede han længere, og det var da ikke fordi at Mattheus ikke nød at være ung eller fordi han ikke syntes det var fedt at slå sig løs engang imellem, men det var slet ikke som de andre.
Denne aften var han på Hogwarts fordi der var en Professor med et fast "problem" som Mattheus leverede varer til. Han havde mødtes med ham i en af de mørke gange, og havde fået afleveret det han skulle og fik naturligvis penge retur. Nu var Mattheus på vej ud igen, og han gik nærmest på listefødder væk fra skolen, han skulle ikke ende med at komme i problemer. Dog mærkede han også hvor meget han savnede skolen. Det var trods alt gode og trygge tider.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2019 20:18:25 GMT
Samantha sad nede ved søen og kiggede ud over vandet. Det var en kølig aften, så hun havde da taget godt med tøj på, men det rørte hende ikke. Hun var langt væk i sine tanker og var egentligt også ligeglad med, at hun burde være i seng på dette tidspunkt. De kunne bare smide hende ud af skolen, hvis det var det, de ville. Hun vidste ikke længere, hvad hun skulle og alt var imod hende. Hun havde fundet ud af, at hendes forældre var døde og det havde været det værste øjeblik i hendes liv. Derudover havde Mayson forladt skolen, da han desværre var lidt ældre end hende og var blevet færdig. Han var hendes eneste ven. Hun følte sig så alene. Mayson var også den eneste, udover Gary, der kendte til hendes rigtige identitet og hun vidste, at hun ikke måtte fortælle det til nogen, så bare det at have haft ham, havde trøstet hende. Hun skulle egentligt ikke fortælle ham det, men det var bare sket.
Hun sad nu og kiggede ud over søen og håbede lidt, at kæmpeblæksprutten ville komme op ad vandet og æde hende. Det ville nok gøre alt meget nemmere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2019 20:46:25 GMT
|
Hvis man spurgte Judas var Mattheus nok den søn med mindst potientiale for at blive til noget, men Mattheus var bare en mere blid sjæl end hans andre brødre, han havde ikke "pondus" og var ikke en idiot. Han var en super følsom fyr som gjorde det han skulle for at hans far accepterede ham og ikke noget som helst mere, han brød sig ikke om at gøre folk ondt og han var på ingen måde voldelig og aggressiv som både Abel og Darko. Nogengange endt han bare i lort, fordi at hans brødre ikke gjorde livet særligt let for ham.
Mattheus sneg sig langsomt væk fra skolen og som han kom ned til søen, jumpede han pludseligt en halv meter til siden som han så en skikkelse sidde nogen meter fra ham nede ved søen. "Shit man! Du gav mig et chok!" påpegede han og tog sig til brystet. Han havde ikke antaget der var nogen udenfor på denne her årstid eller på denne her tid af dagen, godt nok lavede han også natterend på Hogwarts, men ikke ligefrem alene, om natten, i kulden.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:07:19 GMT
Samantha havde nok i sig selv og hun måtte bare finde sig i, at hun ikke havde nogen på skolen længere. I alt den tid hun havde været der, havde hun kun haft én. Det havde ikke været nemt for hende, men hun havde sådan set heller ikke gjort det nemt for andre. Hun var ikke nemt at komme ind på og det var altid bare nemmere at lade folk hade hende, end at lukke dem ind.
Hun fik et stort chok, da en fyr næsten råbte af hende, fordi hun havde givet ham et chok. "Hvordan kan jeg dog give dig et chok? jeg sidder helt stille. Det er dig, der lusker rundt og er skummel." Råbte hun og kom på benene. Det var da noget underligt noget at liste sig hen på folk på den måde. "Undskyld, men går du overhovedet på skolen?" Spurgte hun og gav ham tydeligt et elevatorblik. Nu var Samantha ikke ligefrem den, der lagde mest mærke til de andre, men hun synes bare ikke, at han lignede en Hogwarts elev.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 19:54:20 GMT
|
Mattheus kiggede i mod hende, og man kunne se på hans øjne at de flakkede let i tvivl. Han var jo ikke det super selvsikre menneske, som hans far måske nu engang ville ønske han var. Faktisk var Mattheus nok den af sønnerne som havde mindst talent for at være i mafiaen, selvom hans far mente han burde være i inderkredsen. ”Jeg lusker ikke… Jeg har bare været for at besøge en ven” sagde han i et smil og kiggede i mod hende, det lød ikke totalt overbevisende, men han var ikke super god til at lyve. Det indrømmede han gerne.
”Neej ikke mere, jeg gik ud i sommers” sagde han og kiggede i mod hende, uden helt at vide hvad han skulle sige til hende. Darko havde sikkert bare givet hende attitude, men det var ikke helt hans stil: ”Men jeg kan næsten gætte du går her?” spurgte han i et skævt smil. Det var lidt hans forsøg på at give hende attitude men det gik ikke så godt. Han havde bare ikke rigtigt talent for at være et røvhul.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 7, 2019 21:54:04 GMT
Det irriterede Sam helt vildt, at denne underlige fyr havde forstyrrede hende. Hun lagde armene over kors og kiggede på ham med hævet øjenbryn. "Okay så du lusker ikke.. Du besøger bare en ven på en skole, som du ikke går på... Du lusker, gør du!" Hun fnøs, men hun var faktisk ligeglad. Han kunne luske alt det han ville, bare han ikke gjorde det i nærheden af hende. Hun ville faktisk gerne være alene og blive spist af blæksprutten. Det kunne han vel nok forstå, selvom hun endnu ikke havde fortalt ham det. Hvorfor stillede han hende spørgsmål? han skulle gå! "Ja, jeg går her." Sagde hun og hendes overlæbe vibrerede. Hun forstod ikke, når folk stillede hende spørgsmål. Det var ikke fordi han ligefrem virkede interesserede i at tale med hende, men han var ikke gået og det undrede hende. "Og jeg sidder lige og nyder lidt stilhed fra alle de utroligt larmende mennesker, der er inde på skolen." Hun slog en arm ud mod skolen og skævede derhen. Hun talte måske lidt højt og hun skulle helst ikke opdages, da hun skulle være i sin seng. "Hvem er din ven?" Spurgte hun nysgerrigt, uden at lyde specielt nysgerrig. Men det var hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 20:41:51 GMT
|
Mattheus rendte altid en masse lorte jobs for sin far, og hvis han selv kunne vælge så ville han gerne have været født i hvilken som helst anden familie, desværre var det ikke helt så simpelthen bare at gå ud og bede en eller anden fremmede om at adopterer en. Det eneste gode Mattheus havde at sige om Judas var da at han havde sørget for at han var blevet overflyttet fra Durmstrang til Hogwarts, på sine to sidste årgange. Det havde været et godt skift for ham, også selvom Judas naturligvis var blevet skuffet over at han var endt som en Ravenclaw og ikke en Slytherin. Men Mattheus havde bare ikke rigtigt noget beslutsomhed i sig der pegede i mod Slytherin.
”jah! man må vel godt besøge sine venner engang imellem” sagde han i et smil der næsten bare fik ham til at ligne endnu mere en undskyldning for sig selv. ”Arh ja,jeg kan godt huske tiderne hvor man lige havde brug for at få ro på sit hoved, hvad kollegie går du på?” spurgte han. Som hun spurgte hvem han besøgte, prøvede han at tænke hurtigt, han burde da kende nogen der gik på skolen? Desværre kendte han kun sin lillesøster: ”Okay jeg løj, jeg besøgte min lillesøster Jordan” sagde han blot og håbede at han nemmere slap afsted med den løgn.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2019 22:21:09 GMT
Samantha lagde sine arme overkors. Det her var bestemt ikke tidspunktet at stå i dusstilling på. Han virkede lidt sketchy og det kunne hun ikke lide. Hvad var han for en lurendrejer? "Da ikke på en skole, dom du igen, ikke går på! Vi elever må ikke engang være ude nu." Sagde hun opgivende. Det kunne ikke være rigtigt, at han bare lige skulle besøge en ven. Det kunne vel vente til en anden dag.
Hun skulede lidt til ham, men hun valgte alligevel at svare på hans spørgsmål, uden helt at vide, hvorfor hun orkede. Hun skulle jo ikke bruge ham til noget. "Slytherin." Sagde hun og lænede sig op ad træet, stadig med armene over kors. "Dig?" Spurgte hun, uden at smile på et eneste tidspunkt. Det var nu meget normalt for hende ikke at smile. "Din lillesøster? Hvorfor i alverden skulle du besøge hende nu?" Igen forstod hun ikke, hvorfor hun ikke bare gik. Det kunne da være lige meget, men han var der og hun var lidt nysgerrig omkring, hvorfor han gik og luskede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2019 16:54:13 GMT
|
MAttheus kunne godt mærke at han var en smule på dybt vand, men hvis han selv skulle sige det, så gik det da okay. Mattheus syntes ikke selv han var nogen super smuk fyr, han var ikke mega charmerende og mest af alt så havde han jo lært fra sin far at han ikke rigtigt passede ind i "samfundet" eftersom den virkelighed han kendte, ikke var sådan han følte sin personlighed var. Han snappede ud af det som hun talte: "Så hvorfor er du her?" spurgte han i et kækt smil og blinkede til hende, hun var egneltigt meget cool, selvom hun måske syntes han var dumt.
"Fordi at jeg nogengange besøger min lillesøster? Det er en privat ting" påpegede han. Han havde faktisk ikke rigtigt snakket med Jordan siden hun havde startet på Hogwarts: "Art jeg gik på Ravenclaw i den tid jeg var her" påpegede han. Hogwarts var en dejlig skole, han vidste ikke helt hvordan det fungerede tilbage på Durmstrang i de sidste år. Han var bare glad for at han ikke gik der længere, Durmstrang var simpelthen så sindsyg.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 26, 2019 14:07:22 GMT
Sam forstod virkelig ikke, hvorfor han skulle besøge sin søster på dette tidspunkt på aftenen og det irriterede hende, hvor nysgerrig hun faktisk var. Det var ret interessant, for det var nok ikke bare fordi, han lige ville sige hej. "Jeg havde bare lyst til at være alene." Sagde hun med et skuldertræk. Hun havde det ikke ret godt på skolen. Hendes liv var noget rod og hun havde ingen venner. Hun havde Mayson, men han var der ikke mere. Nu var hun tvunget til at få nye venner eller bare være alene et helt år mere. Hun fnøs af ham. "Det er okay, at det er en privat ting, og jeg er også ligeglad. Det er bare underligt." Sagde hun og var bestemt ikke ligeglad. Hun ville vide det, men det behøvede han ikke at se. Hun betragtede ham og synes nu mere han virkede som en Gryffindor. Han virkede lidt dumdristig i og med, at han bare tog til Hogwarts uden faktisk at have fået lov. "Jaså. Hvornår stoppede du?" Spurgte hun og virkede uinteresseret. "Og hvorfor ikke besøge hende om dagen?" Hun skulle nu ikke sige for meget, for hun var selv ude på et tidspunkt, hvor hun ikke måtte, men hun gik der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 28, 2019 19:17:57 GMT
Mattheus vidste godt det måske ikke var helt cool at snige sig rundt på Hogwarts, men når hans far bedte ham om at gøre noget - så gjorde han det altid, for der var kun en ting værre end at blive opdaget i at snige ting ind på Hogwarts, og det var at pisse hans far af. Judas var ikke særlig sjovt når han var sur, og Mattheus havde lært på den hårde måde at man altid skulle høre efter hvad han far havde. "Noget galt?" spurgte han og nærmede sig hende som om at han havde tænkt sig at joine hendes selskab, selvom hun lige havde sagt at hun gerne ville være alene, Mattheus var nok lige modsat lige nu - han gad ikke rigtigt hjem.
"Jamen det er to år siden jeg stoppede på skolen... " sagde han i et smil: "Ud i det virkelige liv og alt det der" sagde han og sukkede dybt, ikke at han altid orkede at han var blevet voksen. "Fordi at jeg ikke ellers har tid" sagde han for at fortsætte løgnen, han ønskede jo ikke at hun endte med at gøre et eller andet dumt og afslører ham, så hellere holde fast i at lyve.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2019 22:44:33 GMT
Samantha lagde armene over kors og stirrede forbløffet og irriteret på ham. Stillede han hende lige et personligt spørgsmål? Han var en mærkelig gut. Dog følte hun for at svare ham, selvom hun ikke lige helt var sikker på, hvorfor. "Hvis du endelig vil vide det, så er det fordi...jeg hader at være her og jeg hader alle, der er her." Hun slog ud med armene og satte sig ned igen. Hun gad ikke stå op længere. Om han satte sig eller skred, var hun faktisk efterhånden ligeglad med. En del af hende ønskede, at han blev. Hun havde brug for selskab, men det ville hun aldrig indrømme.
Hun kiggede hen på ham. "Tjaa. Det er bedre end her." Sagde hun og mærkede en tåre komme frem i øjet. Godt det var mørkt. Den faldt ikke, da hun ikke havde grædt i to år og hun havde nu lært at styre det. "Det er stadig mærkeligt, at du ved det." Sagde hun og lænede sig op ad træet og lagde igen armene over kors, imens hun kiggede ud over søen. Skolen havde da nogle fine omgivelser, men hun ville ikke være der. Det var trist at være alene. Hun savnede Mayson.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2019 14:29:21 GMT
Mattheus smilede som hun valgte at lade emnet ligge, han var en god fyr og han havde ikke lyst til at ende med at være i ballade på grund af noget han ikke havde gjort i en ond mening. Når man havde en familie som hans så galt det om at gøre så lidt ondt om muligt, på samme tid med at gøre som der blev sagt. Det var også derfor Mattheus havde valgt at arbejde med narko. Han kunne ikke med våben og han havde ikke lyst til at have ansvar for de prostituerede. Det havde han slet ikke samvittighed til, så ville han faktisk bare hellere løbe små erinder og håbe på at det var nok til at gøre sin far glad.
”Virkeligt? Hader Hogwarts? Hvad.. Hvorfor?” spurte han roligt, han havde altid elsket Hogwarts, det havde uden tvivl været hans fristed så hendes ord var der ingen tvivl om, kom til stor undring i ham, hvilket man nok også tydeligt kunne høre på hans stemme. Han satte sig roligt ned ved siden af hende, ikke at han som sådan havde ret til at sidde og tale med hende ved denne tid. Men hun lignede ikke en der havde lyst til at gå tilbage ind, og han havde ikke lyst til at tage tilbage til Judas lige nu.
|
|
|