Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 16:00:55 GMT
@cornelius Kl. 19.00
|
En lørdag aften, normale mennesker var i byen og feste - især når de som Gavin var unge. Men denne aften havde han brugt på at besøge sin moster der desværre var blevet indlagt på Skt Mungos. På vej ud var han stoppet op ved hvad han troede var en stand med drikkevarer i små glas, og han havde uden at tænke sig om taget en tår af en meget farvestrålende eliksir. Gavin var ikke typen der nødvendigvis altid tog chancer, men altså denne aften ville han egentligt bare gerne hjem og slappe af.
Han kiggede roligt rundt: "Lokum? Jeg skal fandeme lige nå at tisse inden jeg skal hjem" mumlede han for sig selv og kiggede sig omkring i et forsøg på at se et sted hvor han kunne tisse. Han smilede let for sig selv og kunnen intet se, der var ingen mennesker i miles omkreds.
| |
♛
|
|
|
Mercury James Black VI
•
Magiker
Fødselsdag: 12.01.2028
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Biseksuel
Oprindelse: London, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Professor i Latin
|
Post by Mercury James Black VI on Mar 2, 2019 16:29:29 GMT
Mercury havde brugt sin lørdag på bar med nogle bekendte, hvor han havde indtaget et enkelt glas whisky. Han var ikke beruset, men han kunne bestemt mærke alkoholen. Han havde fået en hasteugle fra hans far omkring at hans mor var blevet syg, og han måtte derfor besøge Skt. Mungos. Han bemærkede den lille stand med de farvefulde drikkevarer og besluttede, at whiskyånden nok havde bedst af at forsvinde og han indtog den derfor intetanede om, at han lige om lidt ville forelske sig i den første og den bedste person, han ville se. Han sank den langsomt og hørte en mumlen ved siden af sig. "Måske på den mandebar derhenne?" spurgte han og pegede i den retning, den lå i. Han genkendte den, og vidste udemærket godt det var et tilholdssted for homoseksuelle mænd, men det betød vel intet, hvis der var et lokum den stakkels mand ved hans side, kunne få sin trang stillet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 16:41:47 GMT
At skulle tilbringe sin eksistens på Skt. Mungos var ikke lige planen for Cornelius. Han hadede at være sengeliggende og han brød sig heller om tanken om at hans far kunne komme når som helst med medlidenhed og snakken og tryllestave, så han havde nok gjort det værste, som man overhovedet kunne gøre, når man var indlagt med smittefare - brudt ud af sin sit rum, for at slentre rundt på gangene, kiggende rundt efter om der mon ikke bare var et eller andet spændende at se! En stand med drikke og to mænd mødte hans blik efter at han havde gået et par runder, iført sin morgenkåbe. Deres snak virkede lidt desperat, den ene skulle på toilet, og den anden talte om en mandebar og han kunne ikke undgå at give sit besyv med. "Det ville jeg passe på med, hvis jeg var jer. Jeg har hørt at der er mange mænd, som er meget påtrængende. Så vidt jeg husker også en enkelt charlatan, hvis jeg husker korrekt," ordene sagt med et blink, før han kiggede på standen med de nu tomme glas der havde indholdt en hidtil ukendt væske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 16:46:30 GMT
|
Gavin hørte nogen tale og kiggede rundt som han kiggede i mod døren ude at kigge direkte i mod manden. Det var virkeligt en mærkelig dag dette her var endt ud i, men om ikke andet så havde den jo ikke været direkte dårlig, hans moster der var indlagt virkede heldigvis ved godt mod. "Jeg ved ikke om det er et pan toilet" sagde han, han ønskede jo ikke at man gjorde forskel på folk og selvom Gavin var fuldkommen hetero seksuel så mente han da at man skulle accepterer alle andre. Han smilede og vendte sig så rundt som han hørte endnu en stemme.
Manden der stod der ramte Gavin lige i hjertet og han kunne mærke hvordan det slog hurtigere, det var den smukkeste mand han nogensinde havde set og han kunne mærke hvordan han pludseligt bare fik lyst til at være tættere på ham. "Wow" udbrød han imponeret som han kiggede i mod den fremmede mand og gav ham et tydeligt elevator blik, det var slet ikk sådan Gavin opførte sig normalt, men han følte sig fuldkommen lamslået over mandens skønhed.
| |
♛
|
|
|
Mercury James Black VI
•
Magiker
|
Post by Mercury James Black VI on Mar 2, 2019 17:05:35 GMT
Mercury lod sit blik hvile på Gavin, som han snakkede om et pan toilet. "Hvad?" spurgte han direkte, da han ikke fulgte ham. Han blev dog afbrudt fra sin vildrede, da en mand snakkede til dem begge. Han lod sit blik hvile på mandens ansigt, og mærkede hvordan hans tunge begyndte at slå knuder og en følelse af tusind sommerfugle spredte sig i hans krop. Hans hjerte hamrede. Den farverige drink fra før, havde gjort sit indtog. Han lyttede knapt til mandens ord, inden han drejede blikket mod Gavin der tydeligvis delte hans mening om manden foran sig - eller, sådan troede Mercury i hvert fald det hang sammen. "Han er ligeså smuk som den smukkeste brombasse på en solrig dag..." kommenterede Mercury betaget, inden han bevægede sig hen til manden. Smittefaren var ukendt for ham. "Hvad hedder du, din lækre mand?" spurgte han med et flirtende smil pyntende på sine læber. Han var normalt ikke så direkte, men normalt indtog han heller ikke kærlighedseliksir. Normalt var han godt nok også til fyre, men det var ikke noget han sagde højt. Han havde en facade, som skulle opretholdes. Forventninger, som skulle leves op til og derfor kunne han for alvor også sige, at hans biseksualitet ikke passede ind. Hans øjne kiggede betaget på manden, som han mentalt afklædte ham. Hans krop måtte være fænomenal.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 17:58:20 GMT
De pludselige blikke, som de to mænd sendte Cornelius fik ham lidt til at føle sig som et stykke kød, man bare kunne stå og savle over. Han ville have været flatteret, havde det ikke været så tydeligt at de to mænd begge stirrede ham op og ned og virkede fuldstændig fortabte i hans krop der lige nu kun var dækket af boxershorts og morgenkåben. Han skævede fra den ene til den anden, overvejende sine flugtmuligheder hvis det her nu også skulle gå helt galt. ".. Vent, hvad kaldte du mig lige?" brombasse? Virkelig? Hvad i alverden var det for et ordvalg?!
Han trådte et enkelt skridt tilbage, lettere nervøst. "Er der noget, jeg kan hjælpe jer med? I virker ikke helt okay og jeg begynder mere og mere, at føle mig som en bandit der har gjort et eller andet forkert?" det føltes i hvert fald lidt som om, at han var blevet kastet for gribbene i et mugglerfængsel. At han havde tabt sæben i brusebadet på det forkerte tidspunkt og derefter var kommet til at samle den op. Det var virkelig ikke verdens mest heldige situation han var havnet i!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 18:11:07 GMT
|
Gavin kiggede i mod den anden mand og følte ham med det samme som en konkurrence og sendte ham et lidt bestemt dræberblik: "Du har intet forkert gjort, faktisk er du rigtig... rigtig... rigtig" sagde han og stod blot og betragtede ham, Gavin havde fuldkommen glemt at han ikke var homoseksuel, faktisk så havde han bare sommerfugle i maven og han kunne mærke hvordan han nærmest rødmede ved tanken om ham, åh han havde bare sådan lyst til at kysse ham.
"Altså jeg siger bare at du gerne måtte være min gyngehest" sagde han og blinkede i mod fyren, og ignorerede komplet den anden fyr, han var fuldkommen ligegyldig i forhold til hvor fantastisk denne fremmede mand var. Lige nu havde han mest af alt bare lyst til at inviterer ham på en date eller noget i den stil.
| |
♛
|
|
|
Mercury James Black VI
•
Magiker
|
Post by Mercury James Black VI on Mar 2, 2019 18:25:40 GMT
"En smuk brombase," påpegede Mercury, som hans blik stadig var betaget af Cornelius. Han fik aldrig svar på det spørgsmål han havde stillet ham. Han bevægede sig helt tæt på og sendte ham et flirtende smil. Han havde lyst til ham på alle tænkelige måder. Han ville have hans udelte opmærksomhed og lige nu ødelagde Gavin den mulighed. "Du har ikke gjort noget forkert... Du er en smækker lækker mand. Et pragt eksemplar," svarede han med en kærlig stemme, som han lagde en arm om sin skulder og pressede Cornelius ind mod sig selv. "Du fik aldrig fortalt mig dit navn, skat," hviskede han mod hans øre med en sensuel tone. Han var pågående og ligeglad. Han lod et triumferende blik ramme Gavin. "Ham derovre, kan du godt glemme alt om. Jeg lover dig, jeg har aldrig været så forelsket, som jeg er i dig lige nu. Jeg tror... Jeg tror virkelig, du er manden i mit liv," påpegede han som et drømmende blik meldte sin ankomst i hans øjne. Hans blik fokuserede derefter på Gavin igen, som han sendte ham et flabet smil og lod sine læber ramme Cornelius kind i et kys. Han ville vinde ham og han ville gøre alt i forsøget på det. Vise, han var den bedste mulighed. Han havde erfaringen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 22:42:25 GMT
Der var noget virkelig frygtindgydende ved hvor fastsatte de to mænd var på, at han åbenbart var én eller anden græsk gud af skønhed og Cornelius følte sig retmæssigt skræmt fra vid og sans over det. Han så godt morderblikket fra den ene til den anden og idet den ene af dem endda gik hen og trak ham ind til sig, stivnede han som et bræt og stirrede frem for sig med øjne der kun kunne bevidne at de havde set lidt for meget af det der ikke nødvendigvis var det gode! Han skulle fandme væk herfra! "Jeg... Tror virkelig nogen derude har begået den største fejl på et gebommerligt niveau..." Et større behov for at komme væk øjeblikkeligt fyldte hele hans krop og sind og det endte da også med, at han hev sig fri af mandens greb øjeblikkeligt. Dette resulterede i at morgenkåben nærmest blev flået af hans krop, men han reagerede knap nok på det, som han bakkede bag ud og hans ben blev fanget i morgenkåben. I hans heroiske forsøg på at komme fri nu også af morgenkåben, hoppede han flere gange bagud med et dybt chokeret og forvirret ansigtsudtryk til han var fri. Nu næsten helt nøgen, hans markante krop, der bar præg af, at han gjorde meget i at træne sig selv fysisk. Muskler spillede pænt hen over brystet og armene. Også benene. For de to mænd var dette sikkert det bedste de nogensinde i deres liv havde oplevet. For Cornelius var det muligvis det værste.. Han blev ved med at bakke bagud. "Nu må det være nok! Jeg ved ikke helt hvad der foregår, men det her er en virkelig dårlig joke!" han følte sig virkelig dybt forurettet!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 22:50:45 GMT
|
Gavin havde fuldkommen glemt alt om hvem han var og hvordan verden egentligt fungerede i virkeligheden, det eneste han kunne tænke på var det faktum hvor fuldkommen fantastisk denne mand var, og hvordan Gavin bare for alt i verden ønskede at kysse ham. "Du skal bare holde dig væk, han er min!" sagde han og kiggede i mod den anden fyr, her stod Gavin og havde sin absolut største åbenbaring nogensinde, også troede han at han bare kunne snuppe ham? No damning way.
"Joke! Det her er ikke en joke... Jeg er så kiste lykkelig, så forelsket, så glad.. Du er det bedste jeg har set..." sagde han og gik over for at tage fat omkring mandens hånd, aldrig i sit liv havde han set så smuk en person. Aldrig havde han haft så stort et ønske om ægteskab, børn, villa..
| |
♛
|
|
|
Mercury James Black VI
•
Magiker
|
Post by Mercury James Black VI on Mar 2, 2019 23:11:35 GMT
Mercurius blik blev straks undrende. En fejl? "Nej, nej..... Din smukke mand.... du har stjålet nøglen til mit hjerte, og det kan ved gud ikke være nogen fejl!" svarede han med store øjne og et kort, såret blik. Forstod Cornelius ikke, at det bogstaveligt talt havde været kærlighed ved første blik? Som Cornelius forsvandt ud ad hans greb, blev skuffelsen kun større. Hvorfor ville han ikke have ham? Han så hen på Gavin med et blik, der kunne slå ihjel. "Nøh, hold din kæft. Jeg så ham først. Jeg elsker ham mest," påpegede han med et barnlig udtryk og tone. Han var ligeglad. Hans verden havde ændret sig det sekund, han havde fået øje på Cornelius. Alt andet var lige meget, og bad manden ham om at hoppe op til månen ville han gøre et meget ihærdigt forsøg. Han betragtede Cornelius forsvinde ud ad hans morgenkåbe og slikkede sig omkring læberne som hans smukke krop udfoldede sig. "Hottie with a body," kommenterede han, inden han lod et koldt blik hvile på Gavin, som søgte Cornelius' opmærksomhed. Han mærkede hans blod koge og hvordan et voldeligt raseri udfoldede sig. Normalt var han ikke en vred person, men han var på ingen måde sig selv lige nu. "Nu holder du din kæft, stjæl en andens mand, din smatso!" bad han i en hårdt tone, som han stillede sig ind foran Gavin og lod begge sine hænder finde Gavins brystkasse for at give det et hårdt skub. Død og ødelæggelse var tydeligt skrevet i hans blik.
|
|
|