Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 13:10:15 GMT
Charissa sad og kiggede på Lyra mens hun snakkede og kom først til at grine af hendes ord om kage “Visse vasse eller hvad man siger” sagde Charissa på en lidt flabet og selvsikker måde og smilede flirtende tilbage til Lyra over hendes ord om godt, st kunne lide kysset “et kys eller to tager man vel aldrig skade af” fortsatte Charissa og rykkede sig igen nærmere “hvis du kan lide det er der vel ikke noget st være bange for” sagde Charissa og blinkede til Lyra på en charmerende måde og kiggede hende dybt i øjnene og håbede på Lyra ville kysse hende igen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 17:50:28 GMT
”Det er ikke visse vasse, når man kommer fra en respektabel familie” fik Lyra sagt i en alvorlig tone, mens hun fortsat kiggede mod Charissa. Charissa var selvfølgelig også fra en respektabel familie, men det virkede som om at hun ikke gik op i det i lige så høj grad, som Lyra gjorde. Alligevel lænede Lyra sig frem og gav Charissas bløde læber endnu et kys. Kysset var dog kort og hun trak sig fra Charissa igen med et lettere djævelsk smil om læberne, ”Vi kan sagtens fortsætte med at kysse... men hvis nogen finder ud af det her, så kommer du til at fortryde det.” Lyra anede ikke om hun mente hvad hun sagde, for hun havde jo ikke lyst til at gøre Charissa noget ondt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2019 15:51:41 GMT
Charissa kom til st rulle kort med øjnene, da Lyra snakkede om respektabel familier, Lyra lød alvorlig så charissa prøvede at lade være med, st grine igen, Charissa hadede selv, at komme fra sådan en slags familie, det sagde hende absolut ingen ting og hvis hun selv skulle sige det var hun nok familiens sorte får, hvilket hun viste hendes store bror Ulysses nok ville give hende ret i, pludselig lænede Lyra sig frem og gav charissa et hurtigt kys, hvilket fin charissa til, st smile og kom til, st tænke på det nye kvindelige overhoved af Slytherin, der faktisk også så meget godt ud, charissa blev afbrudt i sine tanker, da Lyra sagde st ingen måtte få, st vide st de kyssede “ jeg siger det ikke til nogen” skyndte charissa sig at sige og lægnede sig roligt frem mod Lyra og kyssede hende igen, denne gang med tungen og håbede på Lyra ville følge med, mens charissa kunne mærke en varm følelse sprede sig i hele kroppen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 17:34:02 GMT
Lyra havde ikke lagt mærke til at Charissa nær havde grint, ved snakken om respektable familier. Det var nok også for det bedste, for Lyra Lestrange var stolt af at være en del af den fuldblodskæde, der fandtes. Selvom hun ikke følte at hun ville blive den bedste mor, så vidste hun at hun ville gøre hvad hun kunne, for at familien forblev ren og at hun giftede sig med en af god status. Måske en med en god stilling i ministeriet…
”Godt…” efter at have fået Charissas ord på at hun nok skulle holde mund om at de kyssede, så smilede Lyra igen og valgte at gengælde det modige kys, Charissa kom med. Tungekys var hun dog kun kort med på, for det føltes alligevel for intimt lige nu. Det var dog dejligt at få lov til at eksperimentere, velvidende om at det blev mellem dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 13:40:51 GMT
Charissa sad og betragtede Lyra som hun sad der og så tænksom ud og kom til at smile til hende uden hun rigtig tænkte over det, hun så nu sød ud som hun sad der, tænkte charissa og kunne igen mærke, en varm følelse i kroppen, som hun ikke rigtig var vandt til, men hun sagde ikke noget og blev først afbrudt i sine tanker da Lyra kyssede igen, Charissa reagerede med, at læne sig frem igen og rykke sig endnu tætter på Lyra så de nu sad helt tæt og kyssede Lyra igen og prøvede igen med tungen og håbede Lyra igen ville gengælde hendes kys, da Charissa kunne mærke, at hun bare havde Lyst til, st sidde her og kysse med Lyra og lukke alt andet ude i mens, samtidig med hun håbede på Lyra havde det på samme måde som hende selv
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 14:23:26 GMT
Lyra trak sit hoved lidt væk igen og kiggede en anelse alvorligt på Charissa, ”Ingen tungekys… Så tætte er vi ikke,” lød det advarende fra hende. Nu havde Charissa prøvet to gange, og nu skulle hun lige stoppes, før hun kom for godt i gang.
Selvom Lyra var frisk på at eksperimenterer, så var der også en grænse for hvor langt hun ville gå… Både fordi Lyra ikke skulle være sammen med en pige og også fordi hun ikke ville virke billig. Lyra ville gerne anses som værende respektabel.
Efter advarslen, sendte hun dog igen Charissa et blødt smil, og hun lod en hånd stryge hen over hendes kind. ”Så hvordan har du tænkt dig at komme frem i livet, hvis du er lesbisk?” spurgte hun Charissa nysgerrigt. Lyra havde ikke tænkt, før hun havde talt… Det gjorde hun ikke altid. ”Tror du ikke det bliver lidt svært at vinde folks respekt, hvis de ved du laver… sådan noget?” hun trak på skuldrene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 15:40:01 GMT
Til charissas ærgelse trak Lyra sig væk midt i charissas forsøg på st kysse med tungen og sagde at de ikke var tætte nok til det, en ubehagelig følelse gik igennem charissa og hun slog blikket ned, aldrig havde hun følt sig så dum, hvordan kunne hun også bare forvente, st Lyra havde lyst til, st tunge kysse med hende, charissa kiggede på Lyra og skulle lige til, at sige noget, da Lyra strøj hende henover kinden i, og stillede charissa et uventet spørgsmål, Lesbisk det ord havde Charissa ikke lige overvejet, st bruge om sig selv, var hun mon lesbisk, charissa viste det faktisk ikke “jeg ved ikke om jeg er lesbisk” sagde Charissa og sukkede, mens hun så på Lyra med lidt sorg modige øjne, som hun prøvede st skjule dog uden held “og hvis jeg er lesbisk er, da der ikke noget galt i det” sagde Charissa i en lidt hård tone og så undrende på Lyra “hvad med dig selv” spurgte charissa lidt efter og kom med et lille smil
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 15:54:35 GMT
Lyra rynkede en smule på næsen, da Charissa prøvede at overbevise Lyra om at der ikke var noget galt i at være lesbsisk. På nogle punkter havde Charissa selvfølgelig ret, men Lyra syntes alligevel bare det handlede om en lyst, som man burde være i stand til at kontrollere. Kvinder var ikke ment til at ende i et forhold sammen... måske samleje, men ikke et forhold. Det var man og kvinde, eksklusivt.
“Jeg synes piger er flotte og interessante... men jeg skal ikke ende i et forhold med en. Aldrig.” Lo hun, før hun smilede venligt mor Charissa, selvom hun lige nu ikke følte at hun havde helt venlige intentioner.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 16:17:06 GMT
Charissa sad bare og kigggede på Lyra mens hun snakkede, og hendes hjerte slog nærmest en knude, da Lyra snakkede om hun aldrig ville være i et forhold med en pige “hvorfor vil du ikke det” spurgte Charissa og så Lyra i øjnene, charissa forstod ikke hvorfor Lyra ikke ville være i et forhold med en pige når hun, nu ogps var til piger, “ jeg kan godt lide dig” udbrød charissa uden, st tænke over det, og slog blikket ned og bandede sig selv langt væk, da det gik op for hende hvad hun lige havde sagt
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 10:47:14 GMT
Hun trak kort på skuldrene, mens hun overvejede hvordan hun skulle formulere præcis hvorfor hun ikke ønskede et forhold med en kvinde. ”Jeg er ambitiøs... og i den her verden kommer man altså bare længst, hvis man holder sig til normen. Jeg er til begge dele... hvorfor skulle jeg tage det valg, der kommer til at koste mig mest?” at være med en mand var det fornuftige valg.
Det der kom bagefter overraskede Lyra, men hun viste det ikke. Hun kiggede opmærksomt på Charissa og tænkte først over at afvise hende fuldkomment, men i stedet smilede hun og rakte ud mod Charissa for at kærtegne hendes kind. ”Det kan jeg ikke gøre så meget ved... men tak fordi du fortæller mig det.” svarede hun hende. Der var ikke meget medfølelse i Lyras stemme, for ifølge Lyra var det ikke hendes skyld at Charissa havde fået følelser i klemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 16:59:07 GMT
Charissa sad bare og stirrede på Lyra, mens hun snakkede og kunne slet ikke få øjnene fra hende igen, men da Lyra snakkede om at vælge, kunne charissa ikke holde sig tilbage “men hvad nu hvis du bliver forelsket i en pige, vil du så bare vælge kærligheden fra” spurgte Chrissa og så spørgende på Lyra, Charissa forstod lige nu slet ikke Lyras tanke gang og var samtidigt lidt forvirret over hendes egne følser for Lyra og da Lyra kom med en afvisende kommentar, gjorde det ondt på charissa, “så du altså ikke interesseret i mig” røg det ud af charissa i en lidt hård tone, men mest fordi, Lyras form for afvisning, havde føltes som et stik i hjertet på Charissa
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2019 12:03:57 GMT
"Hvis jeg forelsker mig i en pige, så stopper den forelskelse vel på et tidspunkt, hvis jeg holder mig længe nok fra hende…" Hun trak på skuldrene. Det var en simpel løsning efter Lyras hoved, for hun skulle bestemt ikke lade følelser styre hendes liv.
"Nej, Charissa… Jeg er ikke interesseret i dig. Ikke på den måde. Men du er stadigvæk en god veninde." hun puffede opmuntrende til hende, da Lyra ikke brød sig om at Charissa muligvis ville blive sur på hende, over denne afvisning. Hun var ikke sikker på hvad hun ellers kunne sige for at gøre Charissa tilfreds, derfor rejste hun sig op fra bordet. Hun ville snart videre og måske lave nogle lektier. Hun blev dog stående lidt endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2019 11:18:39 GMT
Charissa kunne ikke lade være med at rulle øjne sf Lyras ord, da Lyra fik det til st lyde, som om det var det letteste i verdenen, at holde sig fra en man var forelsket i, hvilket charissa havde svært ved st forstå man kunne, bare tanken om at skulle holde sig fra Lyra var svært for hende og da Lyra kom med endnu en afvisning, gav det et stik i Charissas hjerte, så hun fik tåre i øjnene, som hun prøvede st holde tilbage, dog uden held, i stedet vendte hun sig væk og skyndte sig ud af rummet
SLUT
|
|
|