Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 17:57:53 GMT
Til: @charissa
Lyra sad i fornødenhedsrummet med en bog i sine hænder, som hun havde taget fra en mudderblods pige, som hun havde mødt på gangen, inden hun vandrede her hen. Bogen var faktisk rimelig interessant, og nu sad hun på et bord i lokalet og svingede benene frem og tilbage, mens hun nysgerrigt læste om heksejagt i Salem. Hun var stadigvæk iført sin skoleuniform, men hendes hår hang løst, nu hvor skoledagen var forbi – hun havde det som regel oppe i en knold, når hun skulle have undervisning.
Det var næsten blevet en vane for Lyra, at komme her hen, når hun var færdig med sin skoledag. Hun elskede at sidde og nyde roen – og det gode selskab, der til tider var her inde, når andre klubmedlemmer kom forbi. Desuden var dette et perfekt sted for hende at spille violin, når hun følte for det. Engang imellem gik hendes øjne på vandring i lokalet, for at se om nogen skulle være sneget sig ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 10:44:58 GMT
Charissa havde haft nogle hårde dage, Roma som hun havde prøvet st flirte lidt med havde afvist hende, måske var det fordi det var en af hendes professore, men det burde da ikke betyde så meget tænke Charissa mens hun gik ned af gangen, men det var ikke kun det der gik Charissa lidt på, hun havde holdt klub møde med Morgana og Ulysses, hvem troede de engenligt de var, de havde bare kørt på Charissa eller sådan følte hun det inhverfald, hvorfor troede de de skulle bestemme det hele, hun havde vel også noget at skulle havde sagt i klubben skulle hun da mene, hun var også en del af den klub, det kunne godt være de bestemt i klubben men de behøvede da ikke opføre sig som om de var meget ældre end hende, og behandle hende som en lille unge, Charissa vandrede ned af gangene i sine tanker og lagde ikke rigtig mærke til at hun pludselig stod i fornødenhedsrummet, hun stoppede pludselig op og kiggede sig omkring, hun fik øje på Lyra og smilede uden at tænke over det, hun gik over til hende og stak hovedet ind foran bogen “hej hvad laver du her” spurgte Charissa og smilede til Lyra
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 18:28:37 GMT
Hendes ben stoppede med at svinge frem og tilbage, da en pige stak hovedet ind foran hendes bog, og det gav faktisk et lille gip i Lyra, fordi pigen havde været så lydløs. Det var Charissa, en kollegiefælle og også et medlem af fuldblodsklubben - andet ville have overrasket hende, siden de sad i fornødenhedsrummet. Det fik hende til at sænke bogen, og selvom hun ikke brød sig om at blive afbrudt i sin læsning, så gled der et varmt smil op over Lyras læber, der fik hende til at se lige så imødekommende ud, som en Golden Retriever.
“Jeg læste i en bog, jeg fandt...” fandt var ikke det rette ord, for hun havde jo rent faktisk haft taget den fra en anden elev, men det mente Lyra var en mindre detalje. “Hvad med dig, Charissa? Har du lavet noget spændende i dag, ud over at komme her og forskrække mig?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2019 12:18:30 GMT
“Okay det lyder ikke som dig” sagde Charissa og blinkede og smilede et bestemt slags smil til Lyra, som sagde jeg ved godt du ikke bare fandt den, smil, da Lyra snakkede om bogen, “tja det sædvangelige, et forfærdeligt møde i fuldblodsklubben du ved, selvom det noget tid siden nu, og har flirtet med en lære, som afviste mig og hvad har jeg ellers lavet” sagde Charissa og kiggede på Lyra “nå ja og forskrættet dig” sagde Charissa lidt flabet, men smilede alligevel det samme varme smil tilbage til Lyra og håbede ikke hun ville dømme hende for noget, hun orkede ikke flere diskutioner og skænderier med nogle lige nu, men der var alligevel noget ved Lyra der gjorde, st hun følte hun kunne fortælle hende ting, hun ikke havde fortalt til andre
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 19:55:18 GMT
”Ikke som mig?” hendes bryn løftede sig i et spørgsmålstegn, før hun igen gav sig til at smile, ”nej, det har du vel ret i… Men nogen gange, så er græsset grønnere på den anden side – og så er det bare interessant at se hvad andre går og læser,” det gav slet ingen forklaring på hvorfor det gjorde det okay at stjæle bøger fra folk, men det tænkte Lyra ikke mere over.
”Wow, det lyder som om du har haft nok at se til, synes du ikke selv det?” hun ville have leet, hvis ikke skolebænken havde gjort hende så træt, at hun ikke orkede det. ”Og hvilken lærer har du været i gang med at flirte med?” hun rynkede på næsen kort, da hun nu inderligt håbede at det ikke var en eller anden gammel nisse, der rent faktisk var gået med til det. Var der nogen lærere, man nu skulle undgå? Det var alligevel et emne, som Lyra havde lyst til at snakke om. Ikke bøger, ikke hvad dagen var gået med, men nærmere om hvem folk gik og flirtede med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2019 17:17:06 GMT
“Du har helt ret” sagde Charissa og smilede igen til Lyra, Charissa var faktisk ligeglad med om Lyra have stjålet bogen eller ej, så hun snakkede ikke mere om det “ja det har jeg også der sker en hel del sommetider” fortsatte Charissa og kiggede på Lyra, som faktisk så ret sød ud som hun sad der, “det bare Roma du ved, men hun er svær, at komme ind på desværre” svarede Charissa og sukkede og satte sig ved siden af Lyra, og kom til st stræfe hendes arm og mærkede pludseligt en varm følelse i kroppen, som hun ikke havde bemærket før eller i hverflad ikke rigtig langt mærke til, hun fangede Lyras øjene og faldt i staver over dem, “wauw ved du godt du faktisk har ret flotte øjne” udbrød Charissa uden rigtigt at tænke over det, da hun pludselig var helt opslugt af Lyras øjene
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:30:29 GMT
”Roma?” hun kunne ikke lade være med at grine, for det var nu alligevel ret ambitiøst at gå efter den professor. Hun virkede ikke til at være en, der kunne forelske sig i nogen, for den professor virkede ærligt talt iskold. ”Jeg håber du har givet op, for jeg tror ikke der er meget at hente ved hende, desværre…” hun rystede på hovedet ad sin venindes tossede idéer. Igen fik Charissa hende til at smile, da hun udbrød at hun havde ret flotte øjne. Lyra havde ikke modtaget sådan et kompliment før og hun måtte forlegent vende sit blik væk, mens hun smilede bredt over det. ”Synes du det? Tak, Charissa… Du må desværre ikke få dem,” hun gav et venskabeligt skub til hende, mens hun bed sig i læben for at holde sin latter tilbage, ”Du har nu også selv ret flotte øjne… Så jeg tror godt du kan nøjes med dine egne,” medgav hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 14, 2019 11:32:00 GMT
Charissa åbnede lettet op, da Lyra snakkede om Charissas interesse for Roma, som om det var det mest naturlige i verden, det glæder Charissa, at Lyra ikke dæmmede hende, men hun sagde ikke noget, om det, “ ja har droppet det, med Roma for der er ikke noget, at gøre” sagde Charissa og sukkede, Charissa kunne kun se, at Lyra blev lidt forlegen over hendes kommentar omkring hendes øjne, og lagde også godt mærke til smilet Lyra ihærdigt prøvede, st skjule dog uden det store held, Lyra kom med et par fjollede kommentare, som fik Charissa til, at grine kort “men jeg vil hellere have dine” sagde hun flirtende og smilede til Lyra og rykkede sig tættere på hende, og kiggede igen ind i Lyras smukke øjne, og begyndte, at kærtegne Lyras arm, selvom hun nu mere havde lyst til, st kysse hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2019 15:23:14 GMT
Selvom Lyra ikke havde stor erfaring inden for det romantiske, så følte hun lige nu at Charissa prøvede at flirte med hende. Det var bestemt ikke en pige hun skulle ende sine dage med, for hvordan kunne hun nogensinde føre sit rene blod videre, hvis hun gik og fjollede rundt med en pige?
Derfor gav hun et lille grin fra sig, ”Charissa… Du har lige fortalt mig at du prøvede at flirte med Roma… Sidder du og øver dig på mig nu?” Hun forsøgte ikke længere at gemme sit smil. Hun mærkede godt Charissas hånd på sig, og hun stoppede hende ikke…
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 27, 2019 11:16:38 GMT
Lyra nævnte igen charissas flirten med Roma, “det med Roma er jo fortid nu” svarede charissa og smilede flirtende til Lyra og forsatte med at kærtegne hendes arm, Lyra havde ikke stoppet hende og charissa havde ikke tænkt sig, st stoppe med mindre Lyra selvfølgelig bad hende om det, det næste Lyra sagde fik Charissa til at grine igen “det gør jeg måske” sagde charissa i en bestemt tone og forsatte med, at smilede flirtende til Lyra, “virker det” sagde Charissa lidt efter og rykkede sig helt tæt på Lyra “har du prøvet at kysse med en pige før” det var et spørgsmål som charissa normalt ikke plejede st stille, men hun havde stadig meget lyst til, st kysse Lyra, men hun ville heller ikke presse hende til noget hvis hun ikke havde lyst
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 10:12:30 GMT
”Hmmm, måske...” Lyra havde ikke meget bedre at give sig til lige nu, og Charissa så godt ud, samt hun var her lige her og nu - det var en underholdning Lyra sagtens kunne bruge til at pifte sin kedelige torsdag op med.
Lyra havde bestemt haft de samme tanker om piger, som hun havde om drenge. Begge var tiltrækkende parter, men hun vidste også at det var mest optimalt for hende at falde for en fyr, hvis hun ville langt i livet. Dog skadede det ikke, at kysse med Charissa, så længe hun kunne holde sin mund lukket om det.
“Nej, jeg har ikke kysset en pige før... har du? Jeg kan regne ud at du gerne vil, når du jagter en kvindelig professor.” Hun kiggede vågent på Charissa og sendte hende et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2019 14:17:17 GMT
Charissas øjne lyst op i et smil, da Lyra svarede måske til hendes spørgsmål, det var noget hun kunne lidt st høre, men hvad betød det helt præcist og hvad havde Lyra lyst til med Charissa det viste hun ikke, men det kunne hun jo finde ud sf og det var præcist det charissa var i gang med, men hun ville prøve, at tage den lidt mere med ro denne gang eller det var i hverfald hendes mening selvom hun ikke viste om hun selv ville kunne holde det, hun var heller ikke sikker på om det var en god ide, st fortælle Lyra, st hun faktisk havde overvejet, at kysse Morgana, Charissa blev afbrudt i sine tanker, da Lyra endelig svarede på hendes næste spørgsmål og gav direkte sammen spørgsmål tilbage i hovedet på Charissa, men hvad havde hun ogps forventet og det gjorde heller ikke så meget “nej har ikke kysset med nogle endnu, men vil gerne” svarede Charissa og prøvede st smilede et lille frækt smil tilbage til Lyra, hvorefter hun lænede sig frem og kyssede Lyra på munden
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2019 17:48:08 GMT
Det gik direkte fra at Charissa havde haft lyst til at kysse med en pige til at hun rent faktisk kyssede Lyra. Lyra var overrasket over det, og hun ville have trukket sig væk fra Charissa, men i stedet valgte hun at hoppe med på bølgen og gengældte kysset. Det var næsten ved at få Lyra til at smile, da hun pludselig måtte indse at dette var helt forkert.
Hun skubbede let Charissa væk fra sig - ikke hårdt, men bare nok til at der kom lidt afstand mellem dem. ”Jeg sagde ikke du skulle kysse mig...” protesterede hun og hævede sine bryn, mens hun kiggede undrende på Charissa. Det var spændende, men det ville Lyra ikke indrømme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 16:06:13 GMT
Lyra kyssede heldigvis igen hvilket faktisk kom bag på charissa, det havde hun slet ikke regnet med og nød faktisk at Lyra kyssede tilbage , pludselig skubbede Lyra charissa væk og sagde st hun ikke skulle kysse hende hvilket fik charissa til at rulle lidt med øjnene, “hvorfor ikke du kan jo lide det siden du kyssede igen” sagde Charissa og smilede til Lyra, “hvad er der så farligt ved det, du må indrømme det er rart” sagde charissa og rykkede sig tætter på Lyra igen for nærmest, at vise at hun var klar til endnu et kys
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2019 17:11:29 GMT
Lyra hævede sine bryn af den unge heks og hun måtte smile over den stædighed og gåpåmod hun udviste. ”Bare fordi jeg kan lide det, betyder det ikke at det er det rigtige at gøre... jeg elsker også at spise søde kager, men det betyder ikke at jeg burde spise dem hele dagen lang,” hun gav et venligt puf til Charissa og hun smilede en anelse flabet til hende.
Selvfølgelig havde Lyra tænkt sig at kysse hende igen, men hun kunne godt lide at have lidt kontrol over situationen - og også at vise at hun bestemt ikke syntes det her var nogen god idé.
|
|
|