Post by Deleted on May 7, 2019 23:20:51 GMT
Det var rart helt ind i sjælen at få at vide af Lys at hun var en fantastisk person og at hun fortjente bedre end hvad hendes forældre udsatte hende for. Hun sukkede lavt. Selvom hovedpinen stadig var slem, havde Lys med de enkelte få ord formået at få hende til at blive helt rolig igen. Når hun tænkte over det, var det kun få der var i stand til dette og Lysistrata var én af dem. Hun havde haft lidt svært ved at huske det, men sådan havde det også altid været på Hogwarts. Hun ville have en dårlig dag og ingen ville være i stand til at berolige hendes fyrige temperament. Kun Lys havde været i stand til at gøre sådan en bedrift. Men hvordan? Erin vidste det ikke, men det var også okay. Det var bare rart at kunne slappe af og lade alt den indestængte vrede flyde ud som vandet i en blid strøm.
"Det er bare lidt hovedpine.." mumlede hun træt. Hun ville ikke lade Lys blive her i nat. Hun ville ikke risikere at smitte veninden. Og Lys havde sikkert også et arbejde hun skulle passe. "Desuden så risikerer jeg stadig at smitte dig og... Jeg vil virkelig ikke have at du bliver syg," normalt havde Erin en tendens til at være distanceret hver gang hun talte, men det her kom direkte fra hende og det at hun søgte øjenkontakt mens hun sagde det, betød at hun var 100% nærværende til stærk kontrast af hendes normale væremåde.
"Det er bare lidt hovedpine.." mumlede hun træt. Hun ville ikke lade Lys blive her i nat. Hun ville ikke risikere at smitte veninden. Og Lys havde sikkert også et arbejde hun skulle passe. "Desuden så risikerer jeg stadig at smitte dig og... Jeg vil virkelig ikke have at du bliver syg," normalt havde Erin en tendens til at være distanceret hver gang hun talte, men det her kom direkte fra hende og det at hun søgte øjenkontakt mens hun sagde det, betød at hun var 100% nærværende til stærk kontrast af hendes normale væremåde.