Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 21:11:47 GMT
Udseende: linkSted: Penthouse, London midtby Tid: Lørdag aften Outfit: link
Tag: @eric Det stod efterhånden på hver weekend (Fredag inkluderet), at Addie skulle have alkohol indbords, og med det selvfølgelig også en fest. Blandt de højere rangeret i det magiske samfund, var det nok en meget overfladisk tone man førte sig med, men man skulle aldrig være bange for at kede sig. Chancerne for at blive set eller fortalt om af journalister blev også kun større når man omgav sig med andre kendte unge. Alle var det gode grunde til at Addie netop denne weekend havde valgt at holde en fest i sin egen lejlighed (lad os lade som om at @april ikke eksistere! hmfp) Der var snacks, høj music og en HEEEL masse alkohol. Kjolen som Addie bar, var en designer kjole som et selskab havde fået hende til at sponsorere. At der allerede stod nogle typer til festen og så knapt så festglade ud, der kunne ikke skjule at de tog billeder, bekræftede blot at det var, det værd. Det var helt fint. Addie kendte alligevel ikke halvdelen af gæsterne til sin egen fest og med unge magikere, vidste man at der altid skete noget uventet. Den unge kendis prinsesse (Selv erklæret), fandt vej frem til en whiskey flaske og begyndte at tømme den. Nok havde hun opbygget en ret god tolerens for alkohol, men hendes størrelse og køn var imod hende på dette punkt. Hun gav sig til at vandre rundt blandt gæsterne indtil hun fandt en eller anden der ville give hende lidt anerkendelse...
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 21:25:44 GMT
Eric elskede fester. Det var en let måde at minge sig med folk og få gjort lidt reklame for mafiaen, selvfølgelig ikke åbenlyst, men de rigtige små poser med hvidt stof her og der og så var folk hooked. Nonchalant bevægede han sig rundt i et mørkt jakkesæt der selvfølgelig var skræddersyet så den sad perfekt over hans brede skuldre. Der var ikke noget værre end tøj der ikke sad perfekt, slet ikke med jakkesæt. Det var tydeligt og se og gjorde frygtelig ondt i Erics øjne. Efter at have bevæget sig rundt og drukket forskellige drinks fik han endelig øje på aftenens vært. Han lagde sit blik til rette på hende og ventede tålmodigt på at hun selv ville bemærke ham. Da hun gjorde det ville han trække op i mundvigen for at give hende et smil der forhåbentligt var indbydende nok til at hun ville komme hen og give ham lidt af hans opmærksomhed. Han havde speciel interesse i hende på grund af hendes status som aftnens vært, men hendes udseende overtog hurtig førstepladsen som kilde for hans interesse. Vidste han ikke bedre ville han mene, at hun var en menneskelig Afroditte. Gudesmuk var hun i hvert fald. Mon ikke han kunne gøre hende med selskab hele aftenen og natten med?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2019 15:41:03 GMT
Alles øjne var alle andre steder, end hvor Addie ønskede dem. På hende… Hvorfor så de hende ikke? Hvorfor var den der tøs mere populær og hvorfor var en dum drukkeleg mere spændende? Det var først da en ung herre, der virkede meget bedre klædt end de fleste fyre, så i hendes retning at Addie følte sig opløftet. Hans blik inviterede hende til mere, så afslappet nærmede hun sig, og så på ham med et smil. ”Heeey… Mr. Overdresser. Kender jeg ikke dig fra et eller andet sted?” spurgte hun og kunne lige holde stemme i ro, selvom der skulle snakkes højt for musikken. Hun havde samtidig halvt pegede på ham med whisky flasken og kom så i tanke om at tilbyde ham noget af det. Addie bed sig en smule i lægen for at virke flirtende, men det var ikke sikkert at det virkede så godt som hun håbede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2019 20:44:29 GMT
Fisken var på krogen! Indeni smilte Eric for sig selv, men udenpå holdte han den kølige kontrolleret facade. Ingen tøs kunne lide en fyr der lignede en idiot fordi han fik en lille smule opmærksomhed fra det modsatte køn. Det var også lang tid siden at sådan en reaktion havde været tilladt, så han forholdte sig afmålt mens hun bevægede sig hen til ham. "Det tvivler jeg på." Han havde godt nok hørt om Addie før, mest af alt på grund af hendes ydre. Det indre skulle være mindre charmerende i følge nogle, andre fandt hende meget tiltalende. Det var svært at vurdere så Eric måtte bedømme selv. Flasken der blev ham tilbudt kiggede han lidt på før han så greb den og tog en tår. Der var ingen grund til at spille alt for fin, trods hans tøj indikerede noget andet. "Intet selskab." Konstaterede han så og kastede sit blik ned af kvinden foran ham. "En skam." Hun kunne jo være fin at have ved sin side. "Så kan det være, at jeg må få æren?" Frem for at komme med et eller andet halvhjertet scorereplik forsøgte Eric sig med noget der normalt kunne få selv den mest hårde nød til at bløde op: Lidt gentleman. Ikke for meget selvfølgelig, han vart jo ikke 82, men lige nok til at komme i gang. Spørgsmålet var bare, om det så faldt i god smag, eller om han skulle sadle om - noget han også kunne hurtigt. Nogle kunne lide det sødt, andre med mere kant.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2019 19:09:03 GMT
Addie fattede godt at fyren, var lidt kontrolleret af sig. Hun havde snakket med nok mænd til hurtigt at vurdere hvor spændende de var at snakke med. Jo mere mystiske jo bedre, og her havde hun fundet en der lod til at være dét. For ligesom selv at virke mere interessant og måske knap så desperat, rettede hun ryggen og truttede tænksom med munden. De blå øjne afmålte manden, men med alkohol i blodet, kunne hun ikke få tankerne helt på plads. "Du har fået æren af at deltage i min fest..." Hun trak lidt på det og trådte vovefuldt et skridt nærmere. Hun lænede sig frem, så hendes hage næsten var ved hans skulder. "Så kan du vel også få æren af at holde mig ved selskab for en tid. Hvis du da har hvad der skal til" Hun bakkede tilbage og så ret tilfreds ud over sin flirtene tale. Fyren skulle ikke tro at han var den eneste der kunne virke cool.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2019 20:57:11 GMT
Sikke dog en udfordring. Jamen den tog han meget gerne op. Han var ikke typen der normalt ville lade sådan noget smutte forbi ham, slet ikke fra en smuk kvinde som Addie, som han straks så flere muligheder med. Til en start måtte han dog holde tankerne for sig selv og koncentrere sig om at få fejet tæppet væk under kvinden. "Jamen det vil skam glæde mig." Lød det lige så selvsikkert som hans smil. Den eneste udfordring var blot, at det jo var hendes fest. Havde han selv været vært havde det været meget lettere at komme med behagelige overraskelser, men at der var en anelse modvind slog bestemt ikke Eric ud af kurs. Tvært imod fik det ham blot endnu mere opsat på at vinde prisen. Sejeren ville blot være endnu sødere. "Jamen så lad os da starte med at finde noget at drikke." Det var altid vigtigt at huske sin ledsagers behov og at løbe tør for drikkelse sådan en festlig aften var ganske kritisk. Var det ikke sådan noget der stod i en gentlemands håndbog? Ikke noget Eric nogle sinde havde læst, men lige nu syntes det at fungere godt, så han havde i sinde at fortsætte lidt endnu. Hvor langt tid han dog ville kunne fortsætte var han usikker på. Tålmodighed havde han ikke altid uanet af, men for nu var der ingen kø i baren da han ledte vejen derop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2019 16:43:08 GMT
Addie håbede rigtig nok på at få slået benene væk under sig. At hun generelt var let at imponere (Hvis man altså var af attraktiv og veltalende) - var en helt anden snak. Der var dog ikke meget værdi at blive ledt op af mod baren. Godt nok var hendes egen flaske, som hun havde delt med ham, så godt som tom, men hun havde håbet på noget lidt mere kreativt. Oppe ved baren fik Addie hurtig øjenkontakt med bartenderen, der straks nedprioterede alle de andre, for at komme hen til hende. Det var jo hende ('s forældre) der havde betalt for det hele, også lønnen. At Addie ikke skulle betale for drinks, behøvede hun dog ikke sige højt til den fremmede. Hun så gerne at han brugte lidt penge på ham. "Hvad siger du til... En body tequila?" spurgte hun kækt, og lod ikke til at ligge fingrene imellem. Det var også let at blive inspireret af andre til festen, for unge kunne virkelig fyre den af, og andre var allerede i gang med nævnte leg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2019 13:54:34 GMT
Havde Addie ikke selv fået tilkaldt sig bartenderens opmærksomhed, havde Eric nok selv fået gjort det på en eller anden måde, men nu slap han heldigvis for at hæve stemmen. Ved hendes svar kiggede han ført blot på hende i kort øjeblik, før han så trak lidt op i den ene mundvige og fik bestilt deres drikkevare til den afventende mand. Derpå vendte han fronten mod Addie, som han lod blikket glide beundrende ned over. Pænt skåret var hun helt bestemt. "Vi skal ikke finde på noget lidt mere spændende end en body tequila?" Spurgte han hentydende. De kunne da sagtens drikke sig fulde og slikke på hinanden, men egentligt ville det jo bare udsætte hvad de begge syntes meget interesseret i - og hvorfor da også gøre det? Han lænede sig frem mod hende, men ikke helt tæt på. "Der må være et mere privat sted." Hun var jo værten, sådan noget burde hun vide. Han lod det derfor være op til hende at tage det næste skridt. Han fik fat i deres drinks og rakte en frem mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2019 20:03:01 GMT
Der kom en interesseret mine frem i Addies ansigt. "Mere spændende end body tequila?" Forventningerne var allerede høje. Hvad mon denne fremmede fyr havde af ideer? Addie blev helt igennem skuffet over det forslag han kom med. Så tidligt på aften og uden at han havde bagt lidt på dejen først? Nej, så nem var Addie sgu heller ikke. I stedet for at blive sur, lænede hun sig ind mod fyren og lagde en finger øverst på hans bryst, så han ville kunne mærke det gennem tøjet. "Først så skal du fortælle mig hvad du hedder." Hun lod fingeren glide længere ned, men holdte øjenkontakten. "Og hvis du er heldig så... Tager jeg dig med ud i jacuzzien... Så det kun er os to." Medmindre det havde gået fyrens øje forbi, så stod der sandt nok en jacuzzi ude på terrassen. Der stod dog også en slags vagt der holdte styr på at folk ikke blev for mange deri, men med et knips kunne Addie med lethed gøre det så der kun var tilladt adgang for to...
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2019 16:31:19 GMT
Alt det forspil. Puha. Nogle gange var det altså rart nok bare at kunne springe lige direkte til desserten, men okay. Kvinden ville have lidt leg og eftersom Eric ikke havde andre planer for aftenen, ud over damer og sprut, så kunne han da godt gå med til at lege med. Hendes krav fik ham til at skyde et bryn op før han satte sit glas fra sig og trådte helt tæt på. "Hvad er der spændende i det?" Spurgte han drillende og lagde hoved let på sned. Hendes kommentar om jacuzzien gjorde det oplagt med kommentarer om at blive våd, men trods lysten fik han holdt sin kæft. Her skulle noget mere sofistikeret til. "Jeg er beæret, men var det ikke meningen, at vi skulle beholde tøjet på?" Hun virkede ikke til at være helt så ivrig for at smide tøjet som ham, men måske tog han blot fejl. Måske kunne hun slet ikke vente? Smigrende tanke, men uanset, om det var tilfælde eller ej, så havde han været sammen med nok damer til at vide, at der først skulle noget mere benarbejde til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2019 10:11:18 GMT
Fyren var ret godt til at virke intimiderende og en lidt mere ædru Addie, havde nok følt sig ekstra lille, som han tårnede over hende. Hun var dog modig nok til at smile, og lade en fingre strejfe hans hage. "Jeg synes nu det er meget spændende. Men jeg lytter gerne til forslag?" Hun blev ståene og kiggede bare op på ham. Hun lod sig ikke sådan tirre af hans forsøg. "Nu regnede jeg også med at vi skulle beholde vores undertøj på, men hvis det skal være helt sobert, så kan vi også lege en drikkeleg (sorry kort svar)
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 18:04:55 GMT
Et kort fnys forlod Eric, men mest af alt i sjovt. Selvfølgelig ville hun gerne høre hans navn, men måske de kunne mødes på halvvejen. Så der stadig var spænding - i følge ham selv - men så hun også kunne kalde ham noget. "Jeg går under flere navne, men du kan kalde mig McCoy." Så var der da lidt at gå efter og det var også et navn folk ville kunne genkende ham på. Tidligere havde han ikke mødt andre med samme navn, omend det ikke var noget helt fremmede. Sådan en god blanding. Folk kunne stadig udtale det, og det var vigtigt. Der var virkelig ikke noget værre end navne man ikke kunne udtale. Eric hadede det i hvert fald selv. "Drikkeleg?" En kort latter slap ud fra ham. "Jamen lad os da endelig gøre det." Han var ganske sikker på, at han nok skulle vinde, især fordi Addie allerede i forvejen virkede ganske meget i stødet. Det kunne han lige så godt udnytte. Så ville det også være lettere at få hende til at smide tøjet efterfølgende, omend en tryllestav og en hvis forbudt-besværgelse normalt ellers også fint gjorde tricket. Selv fandt han det i hvert fald sjovt at få folk til at få fut på, med truslen om imperius besværgelsen. At alle andre desværre ikke var enig, var en mindre detalje han ikke ønskede at hænge sig i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 11, 2019 10:30:37 GMT
Addie kendte ikke nogen der hed McCoy, men hvis hun havde været lidt mere ædru, havde hun nok gjort klog i at undersøge navnet. Desværre var Addie ingen af delene. "Okay så McCoy... Sæt dig." Hun skubbede ham ret bestemt ned at sidde i den nærmeste frie plads, som var en designer lænestol. Addie var et lille øjeblik om at hente to shotsglas og noget whisky. "Du skal lige vide at den er altså fortyndet, for jeg er rigtig dårlig til disse lege" Hun hældte op til dem begge og rakte McCoy det ene. "Hvad med... Jeg har aldrig? Og ingen køns begrænsninger... Og du starter!" Hun stod blot op for nu, og så meget bestemt på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 12, 2019 10:47:33 GMT
Pænt satte Eric sig ned i stolen, han havde heller ikke meget andet valg. Det var dog heller ikke noget han beklagede sig over. At sidde ville give ham en fordel og det var en lækker stol, ganske behageligt. Han tog efterfølgende også imod det glas der blev stukket i hans hånd. At det var fortyndet fik ham til at hæve et bryn, kort. I det mindste erkendte hun, at hun skulle have lidt hjælp. Derfor valgte han at tie stille omkring det. Desuden ville det at protestere kun udskyde alt det sjove. Jeg har aldrig. Han skulle lige have et par sekunder til at huske reglerne før han så accepterede forslaget. "Godt. Jamen lad os se ..." Han sad kort og tænkte lidt, før han så valgte at sige: "Jeg har aldrig kørt i en bil." De kunne lige så godt starte i det lette ende og derfra arbejde sig op i noget mere interessant.
|
|
|