Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 13:38:15 GMT
Jeg ved at nærmest alle Harry Potter-fans har fundet ud af hvilket kollegie de hører til på. Så derfor er jeg, som Esme/ Naroba også var, nysgerrig på hvilket kollegie DU hører til. Legen er som sagt skabt af Naroba, så det er hende der har claim på legen. Den går ud på at fortælle hvilket kollegie du hører til på, og også meget gerne hvorfor. Desuden må du også gerne fortælle hvilket Ilvermorny-kollegie du hører til, og hvad dit hybridhus er
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 13:44:57 GMT
Jeg starter selvfølgelig gerne:
Jeg hører til Slytherin. Det har jeg altid vidst, fordi jeg egentlig ikke er den rareste person. Men selvfølgelig er alle Slytherins ikke røvhuller. Det kan en Gryffindor jo også sagtens være. Men jeg er hverken klog, modig eller uselvisk, så det gav ligesom lidt sig selv, at jeg hørte til Slytherin. Jeg er meget ambitiøs, og går efter et mål, hvis jeg først har sat mig for det.
Mit Ilvermorny kollegie er selvfølgelig Horned Serpent. Det er jeg heller ikke et sekundt i tvivl om, for jeg er trods alt en slange by heart.
Mit hybridhus er nok en af to: enten er det Slytherpuff eller Slytherclaw. Slytherpuff fordi ALLE mine venner (nærmest uden undtagelse) er Hufflepuffs, og jeg holder meget af dem. Slytherclaw, fordi det er de to huse jeg bedst kan identificere mig med. Slytherin fordi det er mit hus, og Ravenclaw, fordi jeg virkelig godt gad være en Ravenclaw. Jeg gad godt være booksmart, virkelig gerne!
|
|
Naroba
•
Hovedbruger
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: København
C-box navn: Naroba
|
Post by Naroba on Feb 2, 2019 14:28:57 GMT
Tak til Hatter/Queen for at oprette denne selvom, at jeg nu skal til, at beskrive hvorfor og hvordan, men det går nok Jeg høre bla. til Gryffindor kollegiet fordi jeg for det meste er ret modig, dog ikke overmodig eller jo måske nogle gange, jeg skal dog ikke hverken springe i faldskærm eller bungy jump Osv der udover hader jeg ligegyldige regler, som kun er til for st blive brudt 🙃 selvom der nok er en del der vil placere mig på Hufflepuff og dette er ikke så mærkeligt, da jeg er et stort familie menneske og er gode ved mine med mennesker med mindre de ikke er gode ved mig eller dem jeg holde sf Derfor er Hufflepuff også mit hybridhus også kaldet Gryffinpuff, fordi mit første hus er Gryffindor Mit Ilvermorney hus er Thunderbird fordi jeg godt kan lide st rejse og opleve verdenen og kan være lidt af en eventyret hvilket en Gryffindor også er rummer selvfølgelig meget mere end det har derud over tit en svaghed for Slytherin og jeg ved ikke hvorfor 😊🙃 Mine ynglings dyr er dog katte (også store katte) og Delfiner men Har også altid godt kunne lide slanger, måtte desværre ikke få en som barn øvøv 😞🙃 i er altid velkommen til at sende en besked og spørge hvis i vil vide mere
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 9:08:52 GMT
Ud fra Pottermore er jeg blevet smidt i Gryffindor-kollegiet. Jeg tror såmænd ikke at det er fordi jeg er modig nok til at lave faldskærmsspring, men nærmere det faktum at jeg tør indrømme ting over for mig selv, som andre måske ikke er i stand til. Fordi jeg altid er venlig over for andre og ser deres behov som værende vigtigere end mit. Fordi jeg beskytter mine venner og kære og hjælper dem så meget som jeg kan, selv når jeg selv står i en lortesituation. Måske er det derfor xD Hybrid-mæssigt, tror jeg det må være GryffinPuff, da jeg også er meget loyal over for mine venner og familie og ser venskab som værende det vigtigste i livet Mit Ilvermorny-hus er Wampus. Jeg er ikke særlig fysisk aktiv, men jeg tror jeg endte dér, fordi jeg har en masse skavanker, men alligevel går gennem en normal hverdag som de fleste andre xD
|
|
Fox
•
Hovedbruger
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Plum
Oprindelse: Hindsholm
Bosat: Odense
C-box navn: Fox
|
Post by Fox on Apr 4, 2019 8:42:26 GMT
Det dovne svar:
(Find testen her)
Som den berømte Seamus Finnigan engang sagde; jeg er halvt af hver, min far er Hufflepuff og min mor er Gryffindor. Eller... det var ikke det han sagde.... Men ja, det er mine forældre, men min bror og jeg er Ravenclaws <3 I følge mig, ser jeg mig selv mindst som en Gryffindor, selvom jeg tit har fået af vide, at jeg er modig og sej. Kan huske på efterskolen, at der var en, som sagde jeg var virkelig modig. Modig som i jeg var ligeglad med hvad andre tænker om mig osv.. Det var første gang jeg fik et nys om Gryffindor måske ikke så langt væk fra mig som jeg føler.
Trods min kærlighed til Slytherin, må jeg erkende at det må tage 3. pladsen, eller hvad man nu vil kalde det. Jeg elsker virkelig det kollegie, og de fleste af mine venner kommer der fra. Når ja, så kommer min kæreste, Plum , også derfra, men pff... mindre detalje. Jeg tror grunden til jeg holder så meget af Slytherin, er at jeg misunder deres ambitioner! Eller, det der med de bare ikke giver op, hvor jeg selv har nemt ved at give op... så jeg tror det er derfor jeg er så glade for Slytheriner, da de er rigtig gode og støttende venner.
Jeg elsker at drille Hufflepuff og alle jokes med de søde grævlinger, for det er bare de sjoveste jokes mm., der er! Selvom mit love hate forhold til Hufflepuff er stort, tager det en 2. plads. Jeg er utrolig venlig, udadvent, loyal, hårdt arbejdene, kort sagt, jeg har mange Hufflepuff egenskaber. Jeg har bare ikke dem alle, som gør jeg ikke kan være en Hufflepuff... Heldigvis. Se! Det er bare sjovt at gøre grin med Hufflepuff! Og når ja, så har jeg også en del venner, der er Hufflepuffer, men hvem har ikke det?
Ravenclaw. My home. My heart. My one and only. Jeg vidste helt tilbage fra da jeg så den første Harry Potter film, at jeg var en Ravenclaw. Ikke at jeg er en læsehest, eller mega klog. "Den klogeste man ved, at han intet ved." Som Socrates sagde. Kort sagt, den sterotype Ravenclaw er jeg ikke. I finder mig ikke på første række, med hånden op hele tiden, rene 12 taller og omgivet af bøger. Niks. For jeg sidder gerne bagerst i klassen, undgår at række hånden op, jeg har kun fået ét 12 tal i mit liv og jeg har ikke tålmodighed til at læse, men en god lydbog kan jeg godt høre, imens jeg laver noget andet. Grunden til jeg er en Ravenclaw er, at jeg elsker at lære nye ting, og fordyber mig rigtig meget i de ting jeg interessere mig for. Som i jeg prøver på at lægge en dæmper på, hvor meget jeg ved om ting, så det ikke kommer til at ligne, at jeg er en mega nørd, for jeg vil ikke have ordet nørd på mig. Det ord er negativt i mine øre. Men ja, jeg elsker lære nye ting, fordybere mig ekstremt meget i mine interesser, og så jeg meget kreativ. Jeg prøver altid på at lave ting på nye og kreative måder, og elsker at lege med tanker og idéer. Min nyeste filosofiske tanke, om man vil, er; hvis man med vilje gør ting tilfældig, er det så tilfældigt, da det er med vilje man gør det med vilje? Så... ja, jeg kunne sikker skrive en meget lang roman om hvorfor jeg er Ravenclaw, men jeg må heller stoppe, så det her ikke bliver alt for langt.
Jeg går ikke ind for hybrid kollegier, da det ikke er en ting. Der er fire kollegier, færdig slut. Det betyder ikke, at man kan være en blanding af dem alle, men der er altid ét kollegie, man passer bedre på end de andre. Og husk nu, det op til en selv, hvilket kollegie man i sidste ende tilhøre. Jeg har selv i flere test mm. fået alle resultater, da det bare er en dum test, der ikke kender dig lige så godt som du selv gør. Skulle jeg vælge et hybrid kollegie, ville det nok være Ravenrin. Da jeg holder så meget af Slytherin, og selv oftes ser mig selv på udover Ravenclaw, da jeg elsker hvad Slytherin står for. Lige i det tilfælde minder jeg om Neville og Hermione. Neville var draget af hvad kollegiet står for, men følte sig slet ikke modig nok til at være en Gryffindor. Hermione beundrede også kollegiets mod, og ende der frem for Ravenclaw. Disse to eksempler fortæller meget godt, man sagtens kan føle sig splittet, men i sidste ende, er det sit eget valg. Ligesom Harry også gjorde. Han valgte Gryffindor frem for Slytherin, selvom hatten ville have sendt ham der til fra start.
Uden at gentage mig selv for meget, så ifølge Pottermore, er jeg en Wampus? Det viser igen mine Gryffindor rødder, men jeg ser mig selv som en Horned Serpent. Da det passer bedst til mit Ravenclaw jeg. Og når ja, grunden til jeg ikke lytter til Pottermore er, at jeg har været fordelt til alle Hogwarts kollegier der inde, såååå.... ja, jeg bruger min fornuft, og lader ikke en test vælge mine kollegier.
|
|