Naroba
•
Hovedbruger
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: København
C-box navn: Naroba
|
Post by Naroba on Feb 1, 2019 23:36:12 GMT
Hej kunne man lave en oversigt over elever og hvem der går på hvilket kollegie og årgange?
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 11:24:25 GMT
Den liste findes allerede. Du finder den under lister, og den hedder "folkeregistret" ☺️
|
|
Naroba
•
Hovedbruger
Seksualitet: Homoseksuel
Civilstatus: Single
Bosat: København
C-box navn: Naroba
|
Post by Naroba on Feb 2, 2019 13:35:08 GMT
Kunne dog godt tænke mig en mere overskuelig en kun for elever Fordelt på kollegier og årgange
Men okay
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 16:28:44 GMT
Hvad med... en lidt mere enkel opdeling, som ikke giver helt så meget arbejde? Samt gentagende arbejde (når en elev går fra sjette til syvende årgang)? Altså fx på Folkeregisteret dele dem op i skoler? Så man i det mindste ved hvilke karakterer der har gået på hvilke skoler? Det ville i hvert fald hjælpe mig ret meget, når jeg skal finde andre der fx har gået på Beauxbatons, hvilket lige nu er ret svært
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2019 11:56:05 GMT
Folkeregistret er delt op efter fødselsdagsdato/årgange. Der står også hvem der har gået/går på hvilken skole, hvilket kollegiet og hvilken årgang de er født Det bliver et for stort arbejde og det vil skabe mere forvirring, med flere lister.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2019 12:42:04 GMT
Hvis der allerede står "det" på listen, så er jeg tilfreds Må indrømme, atj eg ikke har givet folkeregisteret ret mange kig
|
|