Tara Williams
•
Muggler
Fødselsdag: 24.12.2034
Blodstatus: Muggler
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Britisk
Bosat: London, England
Skole: Anden skole
Stilling: YouTuber
|
Post by Tara Williams on Jan 27, 2019 23:34:56 GMT
@shawn - Shawns hus - Januar 2056 - Kl. 21.00 Tara have været ret spændt på denne aften de sidste mange dage. Hun var blevet inviteret til dette youtube-party fordi hun havde lavet en video med Shawn for noget tid tilbage. Han virkede som en total cool fyr og hun var virkelig blevet glædeligt overrasket over invitationen. Måske burde hun have set den komme, de havde jo skrevet en smule sammen efterfølgende, men altså det havde bare været mere casual med at dele eventuelle ideer og informationer og igen det havde ikke været så meget. Men nu var hun her. Festen havde været igang i nogle timer og hun havde fået snakket med en del forskellige youtubere, desværre havde hun ikke rigtigt haft chancen for at snakke med Shawn endnu. Han var uden tvivl hendes allerstørste idol. Det lød måske fesent at have en youtuber som idol, men når man nu selv var youtuber gav det måske mere mening. Hun tog en tår af champangeglasset som hun havde fået fingre i for et par minutter siden og lod blikket vandre rundt i håb om at få øje på ham. Hun var selv en ret åben person og elskede at snakke med folk, men hun måtte nok indrømme overfor sig selv at Shawn nok var den hun helst ville snakke med i aften, bare lige for at sige hej og tak for invitationen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2019 18:24:51 GMT
|
Shawn holde ikke så ofte fester, mest fordi han ikke altid var så god til at være social og det kunne godt tage lidt hårdt på ham at skulle fake det en hel aften. På den anden side så havde han mange gode venner og veninder der kom, som han altid glædede sig til at se og han vidste jo at de ville ham det godt. Han havde snakket med mange denne aften og selovm han ikke helt kunne tælle menneske mængden så ville han da skyde på at der var omkring 40 mennesker, hvilket også måtte siges at være en del, for selvom hans hus var ganske stort, så havde det jo naturligvis sine grænser.
Han havde en rød t-shirt på med sit eget logo på, et par sorte bukser og et par ternede vans sko, han var en ganske afslappet type og nu var det jo bare en fest for venner og kollegaer. Han bevægede sig igennem rummet i et forsøg på at finde noget at drikke som han fik øje på Tara. Hun var en sød pige og han kunne godt huske at han havde inviteret hende, han havde bare ikke fået hilst på hende endnu: "Tara! Hey... Jeg havde slet ikke set dig" sagde han i et halvt grin og slog ud med hånden som en hentydning til at det var svært for alle de mennesker. Han var ganske glad for de ting de havde fået lavet sammen, han var altid glad for at hjælpe nye YouTubere med at komme frem.
| |
♛
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Jan 30, 2019 17:46:03 GMT
For Tara var det en stor ære at bive inviteret til en af Shawns fester. Hun havde glædet sig lige siden hun havde fået invitationen. Ikke nok med at dette her var med til at give hende nye venner, eller det kunne det i hvert fald. På denne måde kunne hun også fu nye kontakter. Det var virkelig fedt. Huset var en del mere proppet denne gang, men sidst havde de jo også kun været hende og Shawn hun smilede stort som hun hørte sit navn blive nævnt sig vendte sig så mod ham. "Hej!" hilste hun muntert og overvejede kort om hun burde give ham et kram. Beslutning tog hun hurtigt for det ikke skulle blive mega akavet og gav ham så et venskabeligt knus. "Hvor er det bare en hyggelige komsammen." Sagde hun ærligt og så rundt. "Og bare rolig jeg hænger dig ikke op på først at have bemærket mig nu - det er mine ninjaskills du ved." Hun lo og rystede let på hovedet af sig selv. "Går det ellers godt? Jeg så din nye video sidste uge, den var mega god." Roste hun og legede ubevidst med en lok af sit mørke år. Shawn var simpelthen så dygtig og hun var virkelig glad for at han havde hjulpet hende, hun havde da også fået en del flere subscribers efter deres video sammen. Hun havde godt kunne leve af sit youtubejob før, men også kun lige, hvor nu havde hun endda et mindre overskud i slutningen af måneden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2019 16:38:31 GMT
|
Shawn havde faktisk glædet sig til at holde fest for sine venner, på en eller anden måde hævede det hans humør, også selvom han stadig fra tid til anden kunne mærke stikket i sin brystkasse og uroen i sin mave. Han havde det bare ikke særligt godt indeni, og han var ikke sikker på at han kunne finde ud af at komme ud af det, men han var egentligt også blevet så vant til det at han ikke var sikker på han havde lyst til det. Han grinede let: ”Sorry, det kan være svært at holde styr på de mange mennesker” sagde han oprigtigt, han var glad for at der var så mange folk der ønskede at komme og han var naturligvis også glad for at Tara var kommet, hun var sjov og da også køn. Selvom Shawn nu på ingen måder havde interesse i kærlighed og den slags.
”Jeg kommer også til at have premierer på en ny sang jeg har skrevet i dag” sagde han i et smil: ”Men shh det er en overraskelse” sagde han i et smil og en lav stemme, som måtte andre ikke høre det, selvom han nu nok havde sagt det til de fleste efterhånden. ”Tak, er glad for du kunne lide den” sagde han blot og løftede let sin kop for så at tage en tår: ”Hvad med dig? Kanalen og karrieren kører?” spurgte han, han måtte jo nok indrømme at han ikke var så god til at følge med på hendes kanal, han havde jo en del at se til trods alt.
| |
♛
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Feb 7, 2019 18:56:45 GMT
Hun smilede til ham med et glimt i øjet. "Det forstår jeg godt, det er også en stor flok at holde styr på...jeg tror jeg så en brække sig i vasen derovre for et par minutter siden," jokede hun og pegede mod en random gulvvase. "Jeg kan bare ikke huske om det var før eller efter nogen lagde din kat i køleskabet." Hun anede ikke om han havde en kat, men derfor kunne hun jo godt joke alligevel. Sommetider var hun godt klar over at hun måske sagde nogle lidt mærkelige ting, men hun var ret ligeglad, hun var bare lidt underlig sommetider og det måtte folk jo kunne lide eller ej, det var deres problem ikke hende. Det var nok noget det at være youtuber havde lært hende; haters gonna hate. Hun gjorde store øjne ved hans afsløring, "gør du? Hvor fedt! Den glæder jeg mig til at gøre og bare rolig, my lips are sealed," forsikrede hun som hun gjorde den kendte gestus med at køre pege og tommelfinger hen over de røde læber som lynede hun en usynlig lynlås hvorefter hun blinkede muntert til ham og atter brød læberne i et smil. Tara nikkede begejstret på hovedet, "ja man! Mit antal følgere eksploderede efter vi lade videoen op." Hun fik altid et helt særligt glimt i øjet når hun snakkede om sin kanal, det var virkelig hendes lille hjertebarn. "Men det regner jeg naturligvis også med at dit gjorde efter du lavede en video med selveste mig" Grinede hun videre, hun var godt klar over at det var yderst tvivlsomt at han havde fået flere følgere på den bekostning. "Men spøg til side, så ja, det kører rigtigt godt og jeg er virkelig glad og taknemmelig over at du ville lave den video med mig." Hun førte en tot af det mørke hår om bag øret og sendte ham et varmt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2019 13:33:13 GMT
|
Shawn kom med et let smil: ”Ja der er nogen der ikke helt kan styre sig” sagde han i et træk på skuldrene, Shawn kunne godt drikke en enkelt drink eller noget i den stil, men han brød sig ikke om at blive fuld, nok fordi det som oftest bare gjorde ham endnu mere deprimeret. ”Det bliver fint, jeg tror den kunne blive et nyt stort youtube hit” sagde han i en rolig stemme, han håbede virkeligt at det hel kunne gå op i en højere enhed.
”Selvøflgelig, ti millioner hits, alt sammen på grund af dit kønne ansigt” drillede han tilbage, Shawn havde selv bygget hver eneste lille del af hans karriere og han havde startet dengang Youtube nærmest ikke engang var en ting, dengang han stadig boede med sine forældre, og mest af alt dengang han bare havde været sær. Han havde altid været fascineret af mugglere, mere end af magikere, og det var nok også derfor youtube lå så naturligt til ham. ”Fedt, det var rigtigt hyggeligt... Din kanal skal nok blive stor” sagde han og smilede i mod hende, Tara var virkeligt sød og Shawn nød at tale med hende, også selvom han jo som sådan ikke nød at tale til ret mange, han var bare god til at fake det og god til at skabe et netværk hvor han “så godt ud”.
| |
♛
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Feb 11, 2019 0:18:18 GMT
Hun gengældte varmt smilet. Selv var hun for det meste temmelig afslappet omkring de fleste ting. Hun kunne godt lide at gå i byen og hygge sig med sine veninder, men det var yderst sjældent at hun drak sig fra sans og samling, dette var mest for at undgå at gøre pinlige ting hun senere hen ville ende med at fortryde. "Tja hvad skal man stille op." Sagde hun i et suk som var det det livets store spørgsmål. "Det håber jeg virkelig for dig!" Sagde hun med ærlig begejstring i stemmen. Han var sindsyg dygtigt til det han lavede og hun ønskede virkelig for ham at han kunne blive ved med at lave videoer. Så længe han gjorde ville hun i hvert fald sidde som trofast følger. Tara lo sammen med ham velvidende om at det intet havde haft med hendes tilstedeværelse i videoen af gøre. Det var dog ret sødt sagt. "Ja så du må jo lige sige til hvis jeg skal komme og redde din kanal igen en anden gang, selv tak." Hun lo igen og rystede så lidt på hovedet af deres pjattede samtale. Hun nikkede, "ja det var det og ja det håber jeg, igen har den allerede taget et godt skridt i den rigtige retning." Sagde hun glad. Hun havde lige akkurat kunne leve fat lave videoer før, men efter deres colab havde hun endda haft et lille overskud. Det var en svær måde at tjene penge på hvis ikke man var god til at "sælge sig selv", men hun syntes da selv at hun var ved at have rimelig godt styr på hvordan hun holdt folks interesse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 14:54:46 GMT
|
Shawn var glad for de her små fester, også selvom det i andre folks øjne måske ikke var så lille en fest. Han prøvede at få talt med alle dem der var til stede, også selvom det kunne være svært til tider, for der var mange der ønskede hans opmærksomhed. Tara var sød, men han så hende ikke rigtigt som andet end det. Shawn havde kun haft et forhold i sit liv, og det var da gået sådan nogenlunde okay, men han havde besluttet sig for ikke at tro på kærligheden længere. Det virkede bare så åbenlyst at det ville ende galt for ham, og han havde for mange dårlige sider til at han kunne lukke folk ind.
"Det skal jeg nok huske... Jeg vil gerne lave en video igen" sagde han og smilede til hende, det var blevet en god video og hendes boblende personlighed var virkeligt storslående, han havde set mange Youtubere blomstre igennem årene, og hun var uden tvivl en af dem. "bestemt... Nåh jeg må hellere smutte ud og mingle lidt, jeg håber at se dig senere på aftenen?" sagde han og smilede til hende, det var vidst uhøfligt at han ikke brugte mere tid på at sige hej til de andre gæster.
| |
♛
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Feb 14, 2019 14:08:34 GMT
Shawn var en mega sød fyr, han virkede altid så grad og åben for at hjælpe folk og det var præcis sådanne værdier hun satte højt. Ikke forud hun regnede med noget romantisk, sådan så hun ham slet ikke og hun kendte ham slet ikke godt nok til at godt nok til at have den ideer om ham, men han var sød og en flot fyr hvis hun skulle sige det. Da han sagde at han gerne ville lave endnu en video lyste hun atter op i et stort smil, han var så dygtig og hun ville elsker at lave mere arbejde med ham i fremtiden. "Jamen den er jeg helt med på." Forsikrede hun ham. Hun nikkede blot og så efter ham som han begyndte at snakke med de øvrige gæster.
//TIME//
Der var gået nogen timer, de fleste var efterhånden taget hjem hvis altså man så bort fra de enkelte fulde folk der havde erobret sofaen og var faldet i søvn. Tara havde været ude for at trække noget frisk luft og da hun kom ind igen var de sidste gået omkuld. Egentlig var hendes mening at hun lige ville finde Shawn og sige godnat inden hun tog hjem, men det var gået op for hende at den sidste bus allerede var kørt. Derfor besluttede hun at få det bedste ud af situationen. Hun fandt en sort affaldssæk og begyndte at rydde lidt op. Shawn sov måske allerede ovenpå hun havde i hvert fald ikke set ham i nogle timer og hun ville ikke forstyrer ham. Samtidig håbede hun på at hun ikke ville blive sendt afsted lige nu for honestly anede hun ikke hvordan hun så skulle komme hjem. Hvis nu hun bare fik tiden til at gå frem til den næste bus kørte om et par timer så ville det være fint og så kunne hun jo lige så godt gøre sig nyttig imens. Folk sov alligevel virkelig tungt så ingen lod til at bemærke at hun gik rundt og fjernede tomme øldåser og tomme cipsskåle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2019 18:24:13 GMT
|
Shawn var glad for at være afsted til festen, han hyggede sig og selvom han ikke drak særligt meget så fik han da snakket med mange af sine venner. Han var jo ikke altid den mest sociale person, men når han var steder som her, så blev han hurtigt social. Shawn havde været rundt og sige godnat til folk, han havde brug for at komme i seng, selvom han ngoengange var lidt en natteravn, så havde han brug for bare lige at trække sig lidt og være sig sig selv.
Han sad ind på sit værelse i det ene hjørne, han troede han havde låst døren, men den var ikke låst. Han havde det skidt og sad og legede med en kniv omkring hans arm, det var ikke noget vild, lige nu bare et par små huller der blødte. Han havde det skidt, men sagde ingenting, når han havde det skidt så kunne han ikke engang græde, der var bare ingenting. Han havde bare brug for at sidde fuldkommen i ro og glemme resten af verden.
| |
♛Helt
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Feb 18, 2019 19:41:32 GMT
Tara gik rundt i stuen og havde da næsten også fået styr på det meste. Hun kiggede på sit ur, det varede ikke længe før hendes bus ville begynde at køre igen, hun måtte godt nok have brugt noget mere tid på oprydningen end hun havde regnet med. Måske hun lige skulle gå op og se om hun kunne finde et toilet inden hun tog afsted. Hun var ret sikker på at Shawn sov, ellers var hun i hvert fald ikke klar over havd han foretog sig og det vedkom jo sådan set heller ikke hende. Hun gik ovenpå og ned af gangen hvor hun stoppede op, i tvivl om hvilken dør det nu var der førte ud til badeværelset. Den højre eller den venstre. Efter lidt indre argumentationer blev hun enig med sig selv om at tage den dør til højre. Døren blev skubbet op og hun fik omgående øje på Shawn der sad og legede med...var det en kniv. Hendes øjne blev store. "Det..det må du undskylde jeg ledte efter..." Hun tøvede lidt, "er du okay?" Spurgte hun forsigtigt usikker på havd hun skulle stile op i den givende situation.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2019 20:09:42 GMT
|
Shawn var nok lidt speciel på mange punkter, men han kunne ikke rigtigt gøre for det. Hans depression var faktisk kun blevet større i takt med at hans indhold var blevet mere og mere populær, nok fordi han ikke altid var helt så god til at være i sociale sammenhænge som han ville ønske. Som døren gik op kiggede han med det samme op og spærrede øjnene op hvilket også fik ham til at rejse sig op: "Det gør ingenting" sagde han en smule forvirret og var ikke sikker på hvad han lige skulle sige.
Han kiggede kort rundt: "Jeg har det super fint" sagde han i et smil og stod med den lille kniv bag sin ryg, smilet var da helt falsk, men han havde da ikke tænkt sig at fortælle hende noget. Han sukkede kort og stod stadig blot og smilede i mod hende, slet ikke sikker på hvad han skulle sige. Normalt så låste han døren, netop for at undgå dette her, men på en eller anden mærkelig måde måtte han have misset det.
| |
♛
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Feb 23, 2019 20:47:08 GMT
Pludselig var alting meget akavet. De fleste ville nok være løbet skrigende væk, men Tara kunne ikke klare hvis folk ikke havde det godt. Hun ville virkelig gerne hjælpe, men hun var også typen der glædeligt gav sin frokost til en hjemløs og så selv gik uden mad resten af dagen. De brune øjne hvilede på ham i nogle lange sekunder og til hans hænder der var gemt bag ryggen. Hun havde fanget et glimt af kniven og selvom hun hadede at have overrasket ham på denne måde kunne hun ikke helt få sig selv til at gå. "Okaay, super.." Igen bredte der sig en akavet stilhed i rummet. "Jeg har ryddet det meste op nedenunder," informerede hun så og rystede derefter på hovedet, "seriøst er du sikker på at du er okay? Du ligner ikke en der er okay." Hun tog et par skridt næremere og lod hovedet vippe en smule på skrå. Det kunne selvfølgelig godt være at han ikke havde lyst til at snakke om det, men hun ville hade sig selv hvis ikke hu i det mindste havde gjort et forsøg. Han var en sød fyr og hun ville da gerne hjælpe ham hvis ham, selv hvis ikke han ville have hendes hjælp, nu kendte de jo ikke rigtigt hinanden, så hun forstod godt hvis ikke han ville fortælle hende alt der gik ham på, men igen måske ville han. Hun ville i hvert fald gerne være der for ham hvis han havde brug for det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2019 19:53:14 GMT
|
Shawn vidste ikke hvad han skulle sige til hende, lige nu prøvede han nok bare at fokuserer på at få hende ud af døren, han brød sig ikke om at folk så ham når han var nede, det var trods alt også derfor han altid smækkede døren i. Han anede ikke helt hvad han skulle sige til hende: "Jeg har det fint, men du skal ikke sige til nogen du har set mig" sagde han blot og stilnede hen, der var absolut intet positivt eller opmuntrende over hans blik. Han var ikke glad længere, det var han aldrig nu.
Han kunne ikke sige om det var en facade, nok fordi han som oftest havde svært ved at styre det, han kunne jo godt lide sit job og han var glad for at have noget at lave, men på den anden side så havde han det virkeligt hårdt med tingene. Han smilede let i mod hende: "Jeg har det fint" forsikrede han hende igen i en halvhjertet stemme, hun var sød, han kendte hende jo ikke særligt godt, men der var noget ved hende der var behageligt at være omkring.
| |
♛
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Feb 28, 2019 19:46:43 GMT
Tara var opvokset med at man aldrig forlod folk som var kede af det og på trods af at han sagde han havde det fint var hun på ingen måde overbevist. Det blide blik hvilede på ham i nogle lange sekunder. Det var svært for hende at vide hvor meget hun kunne tillade sig, for hun kendte ham jo ikke, men han kunne selvfølgelig altid smide hende ud skønt hun ville blive død ked af at blive uvenner med ham. "Hør jeg ved godt at vi ikke kender hinanden specielt godt, men...er der noget du har brug for at snakke om? Sommetider virker tingene ikke helt så skidt hvis man har nogen at sankke med." Forsøgte hun stille og for at understrege at hun ikke troede på at han havde det fint. Det var bare så svært når hun samtidig var bange for at overskride hans grænse hvilket hun sikkert allerede havde gjort. Forsigtigt tog hun et skridt længere ind i rummet og skubbede døren til efter sig så andre ikke skulle se ham på denne måde. "Jeg er altså en ret god lytter hvis du har brug for det?" Hun forsøgte at sende ham et lille smil.
|
|
|