Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2019 16:09:23 GMT
Det var endelig fredag! Fredag og eftermiddag, og det hele var dejligt. Hun var iklædt en bluse med røde og hvide striber, og hun lignede en slikstok. Nederdelen var højtaljet og rød, og gik hende til under knæene. Og så havde hun et forklæde på. Det var dress-coden hos De Tre Koste.
Hun vinkede af en af stamkunderne, og gik op i baren, for at hælde noget ingefærøl op til en anden gæst.
"Hey, samlejey!" var der en eller anden der råbte, men Agnes tog sig ikke af det.
Hun gik blot videre, og puttede lidt mere svaj i sin gang end normalt. Det var ingen hemmelighed, at hun elskede opmærksomheden. Nej, det gjorde hun virkelig, så længe folk (med folk mente hun selvfølgelig mænd) ikke blev for handsy. Det fandt hun sig nemlig ikke i, når hun var på arbejde.
"Hej Boss!" sagde hun og smilede til Athena, som stod ved baren. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2019 18:05:59 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Det var en eftermiddag som så mange andre, som Athena stod i baren og vaskede glas op. Hun foretrak at have sin plads ved disken, mens hendes piger kunne få lov til at lave serveringsarbejdet. Det var tirsdagen efter at Athena den selv samme weekend havde været ude og spise med Aurelius Leon Blythe og humøret var langsomt ved at bedre sig igen, på trods af at hun stadig ikke var sikker på mandens intentioner. Det rødblonde hår var sat højt op i dagens anledning og kjolen var neutral og turkis, men pæn med en fin udskæring foran, der hverken afslørede for meget eller for lidt. Hun Det var ikke længe siden hun var mødt ind, som hun havde påtaget sig aftenvagten i dag, men hun smilede alligevel varmt og hjerteligt til Agnes, som hun bevægede sig op til hende. ”Godeftermiddag Agnes.” Svarede hun stilfærdigt, som hun roligt koncentrerede sig om ølkruset hun stod og tørrede af med et visestykke. ”Det er dejligt at se der ikke er helt stille. Har du haft en god weekend?” Spurgte hun høfligt.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2019 16:32:28 GMT
Agnes rystede på hovedet af Athenas måde at være overhøflig på. Hun ville ønske, at de var mere familiære her, sådan som hun var med de andre servitricer, men sådan ville Athena åbnebart helst have det.
Hun følte dog, at Athenas spørgsmål var lidt underligt, men hun nikkede blot, og gik om bag disken for at hælde ingefærøl op i et krus til kunden.
"Well, yeah. Sådan da. Den var lidt lang, synes jeg," sagde hun med et træk på skuldrene.
"Hvad med din?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 10:03:50 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Athena nikkede lidt anerkendende til Agnes, som hun sendte et varmt smil. Hun var nu en sød ung dame. – Og Athena var med tiden alligevel begyndt at holde af sine piger på en eller anden næsten familiær vis, selvom hun selv var overbevist om, at hun var nødt til først og fremmest at holde sine relationer professionelle. Hun virrede lidt på hovedet ved spørgsmålet, men smilede atter lidt for sig selv. ”Tjoo..Sådan okay…Tro det eller lad være, så var jeg faktisk på date.” Prøvede hun. ”Aurelius Blythe inviterede mig ud og spise.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 15:19:21 GMT
Agnes gjorde store øjne. Det var stort for Athena kunne hun høre. Det var heller ikke noget hun havde oplevet sin boss gøre før. Hun var ikke dating typen. Eller også var hun bange for at date, Agnes kunne ærligt ikke helt finde ud af det. Hun satte bakken på bordet ved siden af sig, stoppede øllen, og vendte sig nysgerrigt mod Athena. Det var ikke tit at hendes boss delte så meget ud at privatlivet. " Aurelius Leon Blythe siger du? Er det ikke ham dragetæmmeren?" spurgte hun nysgerrigt, og slog begejstret hænderne sammen. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 13:05:22 GMT
Athena kunne tydeligt mærke at hun blev rød i kinderne, som hun lige pludselig lod til at have fanget sin kropiges opmærksomhed. Lidt forlegent strøg hun en af de rødblonde lokker om bag øret, men hun nikkede så forsigtigt. ”Jo.” Bekræftede hun, som hun bed sig selv lit i læben og lidt eftertænksomt stod og fumlede med sit armbånd. Trods alt, skulle det ikke undre Athena, hvis Agnes havde fulgt lidt med. At have hældt en øl i hovedet på en kunde, var trods alt ikke noget Athena havde gjort før og at Aurelius så bagefter alligevel havde insisteret på at ses med hende, var hun faktisk lidt beæret over, som rygterne løb hurtigt i lille Hogsmeade. ”Jeg ved bare ikke lige, hvor jeg har ham..” Kommenterede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2019 18:41:44 GMT
Agnes vidste at sladderen løb hurtigt i Hogsmeade, og derfor forsøgte hun altid at holde sig på forkant af den. Som regel var der ikke noget sladder hun ikke havde hørt, men lige det med Aurelius og hendes boss-lady var altså gået hendes næse forbi.
"Så du har fået fyr på!" gispede hun begejstret, og klappede lige så begejstret hænderne sammen et par gange; "Fortæl mig alt!"
Det lød lige så begejstret, det næste hun sagde. Ikke at hun troede, at Athena ville dele det med hende. Boss-lady var trods alt sådan rimelig privat, og hun regnede med, at hun især var det omkring de mænd hun så. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2019 20:34:42 GMT
Fyr på?! Athena stirrede på Agnes med tydelig chokeret mine og med et viskestykke der før havde ligget på bardisken, slog hun så ellers lidt ud efter Agnes, som var hun fornærmet. ”Fyr på….Må jeg være fri, Agnes…” Hun fnøs lidt, men kunne alligevel ikke dy sig, for at smile lidt for sig selv, som hun så ellers vendte hovedet lidt væk og skævede imod gulvet. ”Desuden er han ikke en fyr, men en mand….Han er trods alt ikke nogen knægt på 17, vel..?” Hun himlede lidt med øjnene og hun gav sig så ellers til at finde nogle ølkrus frem. ”Desuden tror jeg ikke han er interesseret på den måde.” Kommenterede hun køligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 26, 2019 19:07:06 GMT
Agnes grinede blot af Athena, for hvad skulle hun ellers gøre? Det var så sjovt at drille hende, at hun bare ikke kunne lade vær, altså. Alligevel, blev hun lidt tavs, da Athena bad om at være fri for den betegnelse.
"Jeg er da heller ikke helt ung længere, men jeg kaldr da stadigvæk mine fyre for fyre." Hun smilede blændende til Athena, i håb om at blødgøre hende lidt.
Hun grinede lidt af hendes himmelvendte øjne, og forsatte med at fylde kruset med øl op, så stormede hun ned til kunden med den, og tilbage til Athena igen. Hun ville ikke gå glip af den her historie!
"Hvorfor skulle han ellers have inviteret dig ud på en date?" krævede hun at få at vide. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2019 13:26:56 GMT
Athena kunne ikke andet end at ryste lidt på hovedet for sig selv af Agnes. – Til tider virkede den mørkhårede kvinde til at være lidt for sladderlysten og nysgerrig og Athena brød sig ikke særlig meget om at dele ud af sit privatliv. Hun fyldte et par øl op og stille og roligt anrettede hun disse på en bakke. ”Det ved jeg ikke….Han håbede vel bare på at…få noget?” Forsøgte Athena lidt forlegent, som hun sukkede stille.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2019 12:16:44 GMT
Agnes var noget af en sladdertaske, det kunne hun sagtens selv indrømme, men blev hun bedt om at holde tæt, så gjorde hun det også. Hendes sladre-trait hang nok sammen med, at hun var usandsynligt nysgerrig på alt. Især andres relationer til hinanden, særligt romantiske eller seksuelle relationer.
Og derfor var hun, som altid, meget nysgerrig på hvad det var for en fyr Athena havde fundet sig. Hun så til mens Athena stod og anrettede et par ølkrus på en bakke.
"Jamen, det er da også noget!" sagde Agnes og klappede begejstret hænderne sammen, hvilket fremkaldte et højt klap!
Hun lagde hånden på Athenas skulder. Hun forstod sig ikke på faste forhold, for Agnes var mere en one-nights-stand kind of girl, men bare det at en fyr var interesseret i hende, gjorde da hende glad? Hvorfor gjorde det ikke Athena glad?
"Nå men jeg må hellere begynde at servere," fortalte Agnes og med et var hun ude i krostuen.
//AFSLUTTET ♡
|
|
|