Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2019 10:52:30 GMT
6. Januar 2056, Aften, Snevejr Diskotek Grindelwald, Godric's Hollow, England Påklædning, @tyler Vanya bar en meget sart-lilla kjole som gik hende til lige over knæene. Den blafrede let, som nogen åbnede døren udtil, men ellers blev den siddende hvor den skulle. Hun rettede lidt på halværmerne, og så på Tyler.
Hun var slet ikke ude efter at skulle have en mand med hjem, for hun var trods alt forlovet, men det forhindrede hende jo ikke i at flirte og få nogle drinks på den konto. Lige nu følte hun sig dog mere som en hjort i billygternes skær. Fanget og forskrækket.
"Nej, jeg er her med nogle veninder." Hun gjorde et kast med hånden mod en gruppe kvinder, hvoraf to-tre af dem var indiske-englændere som hun selv var også. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2019 14:52:54 GMT
Tyler var da ikke typen der ville score for alt i verden og nok især heller ikke efter han havde været ude og rejse. Han ville selv sig at han var blevet mere eller mindre et nye menneske, selvom han godt vidste det ikke var en forvandling der lige skete på en nat, men en del af ham ville nu gerne tro på det. Han smilede til hende, hun var uden tvivl en smuk kvinde og Tyler ville da ikke ligefrem brokke sig hvis han kunne få lov at se lidt nærmere på hende.
”Hvor hyggeligt... Jeg syntes dog du skulle bruge tiden lidt på mig i stedet for” sagde han i et charmerende smil. Hun var uden tvivl en smuk kvinde og Tyler var præcist ligeglad med hvad hudfarve folk havde, så længe de var smukke, sød dog charmerende. Det var hun uden tvivl.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 14:08:17 GMT
Vanya blussede lidt på kinderne, og smilede akavet til ham. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle sige. Nok vidste hun, at hun var køn, men hun var ret ny til det med at gå i byen og score.
Hun havde kun haft en kæreste gennem hele sit 24 årige liv, og nu var hun altså forlovet med en fyr, som hun ikke ville have. Hun kunne lige så godt få lidt sjov i gaden. Hun vidste bare ikke helt hvor hun skulle starte eller hvordan.
"Gerne. Jeg kan altid få en fest med veninderne, men det er ikke altid, at jeg kan få en flot fyr," sagde hun og smilede vidende men venligt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 14:16:35 GMT
Tyler var ikke ligefrem ny i det her spill, og selvom han ikke længere VILLE have en pige med hjem, så gjorde det ham da ikke noget hvis han fik det. Der var engang Tyler kun gik i byen for at score og få fat i piger, men sådan var det ikke rigtigt længere, han mente selv han have fået løbet hornene af, men det var jo ikke det samme som at han ikke kunne syntes det var hyggeligt hvis muligheden bød sig. For ham var det jo bare sjov i gaden, det betød jo ikke rigtigt noget.
Hendes kommentar fik et lille grin frem på hans læber: ”Åh jamen dog..” sagde han blot og blinkede til hende: ”Kan jeg byde på en drink mere?” spurgte han. ”Så fortæl mig noget mere om dig selv, hvad arbejder du med?” spurgte han i en rolig og nysgerrig stemme, han var altid glad for at møde nye mennesker at kende, og at have interesse i dem var jo ikke fremmede for ham eftersom han havde været chefredaktør på Profettidende i snart mange år.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 16:23:15 GMT
Vanya havde, som sagt, aldrig gået i byen, for at hive en tilfældig mand med hjem. Det gjorde pæne piger ikke. Desuden var hun opdraget anderledes. Men nu hvor hun var forlovet så følte hun, at hun var nødt til at prøve nogle ting af.
"Jeg tror lige jeg drikker den her først," sagde hun med et skævt smil, og løftede sit glas for at tage en tår.
"Jeg øh." Hun gik lidt i stå, men tog sig så sammen: "Jeg arbejder ved ministeriet for magi. Kontoret for Varulveregistrering. Jeg er en personlig assistent."
Hun lagde hovedet på skrå, og smilede uskyldigt, som hun spurgte: "Hvad arbejder du med?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 19:36:01 GMT
Han smilede til hende: ”Ja sorry, jeg er altså ikke ud på at drikke dig fuld, jeg prøver bare at være flink” sagde han i et roligt smil, han var faktisk en okay gentlemand, men han havde det mærkeligt omkring det hele. Han plejede at være noget mere direkte, men det var ikke hans stil mere, han ville gerne være mere rolig og ikke så offensiv, det havde han jo prøvet i sit liv. Det havde da også virket fint, men var også endt med at han var gået ned i en dyb depression.
”For.. Varulveregistrering? Spændende” sagde han og kunne mærke han næsten blev lidt tør i munden, Tyler var varulv og det var ikke noget han sådan lidt fortalte folk, han skammede sig over det og han vidste også at mange ville afvise ham hvis de vidste det. ”Jeg er chefredaktør på Profettidende... Det har jeg været i mange år efterhånden” sagde han i en rolig stemme og smilede så venligt til hende, inden han løftede glasset for at skåle med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 22, 2019 18:40:20 GMT
"Det tror jeg bestemt heller ikke," sagde hun med et forsigtigt smil, og så på ham gennem nedslåede øjenvipper, mens hun tog en tår af sin drink; den Tyler havde købt til hende.
Hun var lidt akavet omkring sit job som personlig assistent i afdelingen for varulveregistrering. Mest fordi det at have statussen som varulv var alt andet end velset i den magiske verden. Ikke at hun selv var en altså, men jobbet var heller ikke super velset. Ville man noget, som andre var fan af, så skulle man være varulvejæger eller sådan noget. Men det var ikke lige et job for hende altså.
"Det er spændende ja, men ikke så velset," kommenterede hun lavt, næsten bange for at sige for meget om det.
"Ahaah, så du er den Tyler. Ja, det kunne jeg jo have sagt mig selv," sagde hun med et suk, og rystede på hovedet med en lille latter. Hun følte sig dog lidt dum. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 22, 2019 21:28:07 GMT
|
Tyler grinede let, altså det gjorde da ikke noget når kvinder var lidt berusede. Der var engang at grunden ville være at de så ville være nemmere at få med hjem, men egentligt var det også bare fordi at Tyler vidste hvor nervøse kvinder kunne være og han følte han kunne hjælpe lidt, hvis det var de lige fik drukket det værste væk. "Du tager måske ikke så ofte i byen?" spurgte han i et roligt smil og lagde hovedet let på skrå, inden han tog en tår mere af sin drink.
"Virkeligt? hvordan kan det være?" spurgte han i en rolig stemme, han var ikke særligt glad for at være varulv, det var et helved at tage til Azkaban hver fuldmåne. Han sukkede let: "åh ja, jeg er den Tyler... Du har måske hørt om mig?" spurgte han i et grin, og gik ud fra at hun nok ikke havde hørt noget pænt. Tyler var en god journalist, men han var ikke altid god ved folk generelt.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 20:43:32 GMT
Vanya rystede på hovedet. Nej, det gjorde hun virkelig ikke. Det var ikke særlig velset i hendes familie at gøre det, særligt ikke efter, at hun var blevet forlovet, men Kariim (hendes forlovede) værnede om hendes hemmelighed, og lod hende gøre som det passede hende.
"Nej, det kan jeg ikke prale af," svarede hun venligt.
"Det har nok noget at gøre med, at varulve ikke er så velset." Hun gjorde et lille kast med den ene hånd, som for at sige, at hun egentlig ikke helt forstod, hvorfor det ikke var velset. Det var velsagtens ikke særlig rart at være varulv, men at det ligefrem var ilde set oveni, synes hun var fjollet.
"Ja, de fleste har vel hørt om chefredaktøren Tyler Morgenstern," sagde hun og håbede på at lyde lidt henkastet. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 20:57:49 GMT
|
Tyler var nok blevet en mere flink fyr med årene, der var engang han kun var interesseret i om kvinder gad at knalde, og hvis de ikke gad det, jamen så gad han faktisk heller ikke rigtigt snakke med dem. Sådan var han dog ikke længere, nu havde han det også fint med bare at have en god samtale, og hvis der bare var alkohol, så skulle det nok blive en god aften alligevel: "Hvordan kan det være?" spurgte han i oprigtig interesse.
"Det har du ret i... Men det er jo vigtigt der er en registrering, så jeg er sikker på du gør et godt stykke arbejde" sagde han i et smil, hvis han kunne bytte sit varulve gen væk, så ville han gøre det uden så meget som at blinke med øjnene, og han håbede da også at ingen af hans børn havde arvet det. "Måske... Forhåbenligt for noget godt" sagde han lidt kækt og blinkede til hende. Dog vidste han godt at det måske ikke var tilfældet.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2019 16:55:13 GMT
Vanya var ikke typen der gik meget ud. Eller i hvert fald ikke på klubber og den slags, for hun ville hellere sidde og drikke the et stille sted eller spise ude med en veninde - eller inde for den sags skyld.
"Jeg er bare... mere den stille type," sagde hun ærligt, og smilede lidt akavet: "Min familie er meget streng og konservativ, og vil helst ikke have, at jeg kommer steder som fx her."
Hun slog ud med armen, for at understrege sin pointe om 'her'. Eller i hvert fald, at det her var stedet hun snakkede om.
Hun smilede til ham, og nikkede let.
"Ja, det er trods alt vigtigt, at der ikke render nogen uregistrerede varulve rundt og får bidt andre. Det ville ikke være godt," sagde hun med et lidt mere selvsikkert smil, for nu talte de om noget hun havde forstand på.
"Ja, jeg har kun hørt gode ting." Hun nikkede og smilede til ham, inden hun tog en tår af sin drink. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2019 17:33:11 GMT
|
Tyler lyttede til hende: "Arhh" startede han og smilede let i mod hende: "Hvad laver dine forældre?" spurgte han interesseret. Tyler's forældre var ret ligeglade med hvad han rendte og lavede, allerede da han var ung havde de nok fundet ud af at han ikke var sådan lige at holde styr på. Sådan havde Realyn jo også altid været, hun havde altid haft krudt i røven lidtsom ham. Det var bare sjovere når livet gik hurtigt, man kedede sig jo hurtigt hvis man bare sad derhjemme med kone og fem børn?
"Helt bestemt" sagde Tyler, han var nu ganske registeret og havde været det lige siden han var helt ung og var blevet bidt, han hadede den forbandelse og det eneste positive det havde taget med sig, var da at Tyler havde en flot overkrop. Han trak kort på skuldrende og tog så også en tår af sin drink, han ville gerne inviterer hende med hjem, men var ikke helt sikker på at hun var typen der lige havde lyst til at hoppe på den vogn.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 13:35:26 GMT
// Afsluttet
|
|
|