Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2019 16:37:59 GMT
14. Januar 2056, Eftermiddag, SnevejrKrypten, HogwartsPåklædning, @charissa Det var eftermiddag, og Roma gik gennem krypten nede i kælderen, hvor Slytherins opholdsstue var lokaliseret. Hun skulle ned til opholdsstuen, for at få sig en snak med nogle af de snoppede fuldblodselever, som troede at de bestemte det hele.
Hun var iklædt en lang, grøn kjole (sart grøn), og med en sort kappe udover, med grønne detaljer. Det lignede meget slytherins dragt, dog mere kjoleagtig, og mere voksen i det. En rigtig overhoved-kjole, som hentydede tilpas meget til det kollegie hun var overhoved for.
Rundt om hjørnet så hun noget. En pige som sad og udøvede noget, som lignede ret så sort magi. Hun rynkede på næsen, rettede ryggen og tog sit vrede ansigtsudtryk på.
"Hvad er det lige du har gang i, Pantazis?" spurgte hun vredt, og brugte med vilje efternavnet, som hun altid gjorde med eleverne. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2019 16:55:42 GMT
Charissa viste ikke hvad hun ellers skulle lave, hun synes tit de andre elever var lidt kedelige, så hun havde besluttet st øve noget sort magi, hvilket var begyndt at interessere hende meget det sidste års tid efter de var kommet kort ind, på noget af det sidste år, i en af timerne, hun var ret lige glad, med om der var nogen af de andre der så hende, så hun havde sat sig ikke så langt fra Slytherins opholdsstue, hun var i gang med at frem sige nogle ord og skulle lige til st svinge med sin stav, da hun blev afbrudt af en vred stemme, Charissa sænkede staven og kiggede op og der stod Roma Slytherins overhoved og kiggede på hende, “ det godt du kommer, du har vel mere forstand på det her” sagde Chrarissa på en lidt flabet måde, men lød samtidig, som om hun mente det, hun kiggede Roma i øjene og smilede lidt smørret til hende
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 18:14:48 GMT
Roma satte hænderne i siderne på en meget utilfreds måde, og hendes læbe kryllede i en vred snerren. Hun kneb øjnene sammen, som hun så på Charissa, og sagde så: "Hvad er det lige du hentyder til, Miss Pantazis? Jeg håber ikke du hentyder til, hvad jeg tror du hentyder til."
Med de ord mente hun selvfølgelig, at Charissa skulle tage den udgang hun tilbød hende, og sige, at det ikke var det hun havde ment. Det ville være det klogeste, som hun kunne gøre.
Hun kneb øjnene irriteret sammen, og nedstirrede pigen, mens hun ventede på det svar der forhåbentlig kom ud af munden på hende. Nok havde hun erfaringer med mørk magi, men hun havde aldrig udøvet det, og det burde elever heller ikke gøre. Få fik lov til at læse om det, og det så ud til at Miss Pantazis skulle have frataget de privilegier. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 19:27:04 GMT
Jeg mente bare, at du er jo voksen, og har højt sandsyneligt mere forstand på den her slags magi end mig, som kun er 15 år og så kunne det jo være du kunne lære mig lidt om det, nu når vi vist skal tilbringe lidt mere tid sammen Sagde Charissa og hold stadig øjen kontakten med Roma og smilede igen smørret, Charissa var ligeglad med, at Roma virkede vred, hun havde på fornemmelsen, at det ikke ville hjælpe noget, hvis hun også blev vred eller irreteret, så i stedet prøvede hun at komme Roma lidt i forkøbet og håbede at Roma ville lære hende noget, mere om det her mørke magi, hun engenligt synes var ret spændene og hun havde da heller ikke noget i mod, at være i selvskab med Roma alene
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2019 19:35:05 GMT
Roma pustede irriteret ud på en nærmest vislende måde, og så på pigen med sammenknebne øjne. Hun var tydeligvis irriteret, men det var lige så tydeligt, at pigen virkede totalt ligeglad med det. Hun viste i hvert fald ikke, at det generede hende.
"Det har jeg, Miss Pantazis, men det er information der for det første er forbeholdt ældre elever og professore only. Desuden taler vi aldrig om at praktisere det. Det er forbudt på skolen!" tordnede hun af pigen, overhoved ikke insmigret af hende. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2019 20:02:47 GMT
Charissa kunne godt mærke, at de ting hun sagde bare gjorde Professoren mere irreteret og hun viste, at hun nu var nødt til st ændre taktik, hvis hun skulle slippe med en advarsel eller noget i den stil, “Well jeg siger ikke du skal lære mig, at praktisere det, bare fortæl mig lidt mere om det, eller måske skal vi starte et andet sted” sagde Charissa og rejste sig og gik over mod professoren, Charissa ville alder helst lære om mørkt magi, men det lød ikke til hun kunne rykke profosseren og få hende til det i hverfald ikke lige nu, så Charissa ændre taktik, hun var nu nået helt over til profssoren og begyndte, st betragte hende ved, at gå rundt om hende, mens hendes øjne hele tiden hvilede på på Roma, “der er nok noget andet professoren, sikkert hellere ville lære mig, måske er det bedst hvis du lære mig, at forsvare mig først eller om smukke kvinder måske, som dig selv,” sagde Charissa og stillede sig lige foran Roma og smilede igen smørret til hende, mens hun så hende i øjnene
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 15:53:46 GMT
Roma brummede irriteret og himlede med øjnene. Pigen fattede virkelig ikke et hint. Hun var ikke interesseret i at tale om mørk magi med hende. Det var tydeligt at Charissa havde ment; praktisere det. Der var trods alt det hun havde haft gang i, da Roma havde fanget hende.
Hun løftede det ene øjenbryn, da Charissa rejste sig fra det kolde stengulv, og gik hen imod hende. Lidt for tæt på, hvis Roma skulle være ærlig.
Hun kunne dog ikke styre sine kropslige reaktioner til pigens kompliment. En rødmen spredte sig over næseryggen på hende, og hun hostede et par gange, som for at skjule det lidt. Bare lidt, ikke?
"Det er højest upassende at tale sådan til din professor, Miss Pantazis," lød det irritabelt, men smigret, fra hende. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 16:33:18 GMT
“Måske Men det ser alligevel ud til at professoren, kan lide det ellers ville hun vel ikke rødme” sagde Charissa og smilede igen smørret til Roma “ slip nu de hæmninger, der må da være noget du kan lære mig, ellers var du vel ikke sådan en dygtig professor, som faktisk også ser godt ud, lær mig noget om magi og smukke kvinder, jeg tror du kan lære mig en del, du må være ret dygtig siden du både er professor og overhovdet” Charissa kom med det ene kompliment efter det andet, da det virkede til st bløde Roma lidt op pg det var det Charissa godt ville have og hun kunne også godt tænke sig st være noget mere alene med professoren, uden hun helt viste hvorfor hun pludselig havde det sådan, udover st hun bevist prøvede, at slippe for noget langt værre end en advarsel
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 19:35:56 GMT
Roma var ved at kløjse i sit eget spyt over Charissas kommentar om, at hun (Roma) kunne lide at blive smigret og komplimenteret. For det kunne hun bestemt ikke. Jo hun følte sig da smigret, men var ikke interesseret i den type opmærksomhed, og specielt ikke fra kvindelige elever - bildte hun i hvert fald sig selv ind.
"Miss Pantazis, hvis De ikke stopper øjeblikkeligt med Deres upassende hentydninger, så vil De kun få en hårdere straf. Indtil videre står de til at miste 5 points for flabethed, 10 points for ulydighed og 15 points for brug af magi udenfor undervisning og lektielavning. Samt mindst 3 eftersidninger for at bruge mørk magi uden tilladelse!" sagde hun spidst, og satte hænderne i siderne, hvorefter hun gjorde en afværgende bevægelse.
"Se De at komme tilbage til Deres opholdsstue, inden jeg giver dig flere eftersidninger!" Denne gang snerrede hun af pigen, og pegede resolut mod døren ind til opholdsstuen. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2019 15:16:30 GMT
Havde hun misforstået Roma, nå ja men hun var jo også kun 15 år, så det kunne vel ske, Normalt hadede hun eftersidninger og gik sjældent til dem, men denne gang havde hun det anderledes, uden hun viste helt hvorfor “hvis vi skal tilbringe tid sammen, kan vi lige så godt starte nu” Sagde hun og gik over og satte sig hvor hun sad før, kom og sid med mig og lær mig noget, du bestemmer hvad det skal være, vi kan også gå et andet sted hen hvis det er bedre” sagde Charissa og smilede til Roma for at prøve, at gøre hende mindre vred og bløde hende lidt op
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 11:55:07 GMT
c Roma var ærligt ved at miste tålmodigheden lidt med Charissa. Hendes læber krøllede sig til en snerren, og hun så nå vredt på pigen.
"Miss Pantazis, gå til din opholdsstue nu, eller skal jeg trække flere point fra dit kollegie?" Hun satte den ene hånd i siden, mens den anden pegede mod døren ind til Slytherins opholdsstue. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 14:01:50 GMT
“ såh komplimenter og at tilbringe tid sammen er ikke lige dig” sagde Charissa og sukkede “jeg ville da gerne bruge noget mere tid med dig, det skal vi jo alligevel, men hvis du ikke er interesseret, fint så ses vi bare” sagde Charissa lidt hårdt og så på Roma og rejste sig ogbegyndte, at gå med Slytherins opholdsstue
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2019 14:04:19 GMT
c Roma sukkede blot irriteret, og gik mod sit kontor, da Charissa endelig fattede hvad hun skulle. Hun var ikke interesseret i hende, og desuden var hun en elev. Det var forbudt.
//AFSLUTTET ♡
|
|
|