Cerise Ella Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 22.01.2025
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Paris, Frankrig
Bosat: London, England
Skole: Beauxbatons
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Aurorkontoret
Stilling: All Around Auror
C-box navn: Niffler
|
Post by Cerise Ella Ainsworth on Jan 14, 2019 15:54:53 GMT
girls night Vinter 56 - Ainsworth søstrene
Endnu en uge var gået på held, den første uge i London for Cerise vedkommende. Hun var helt bombet. Hun var kommet direkte ind i et kaos med en forsvundet minister for magi og så havde hun mødt en frygtelig masse personer, nogle mere behagelige end andre. Det var mange oplevelser, men der kunne godt lige klemmes en sidste ting ind søndag aften efter opvasken var taget: Hygge med lillesøsteren. Det var mange år siden de sidst havde haft sådan en og nu kunne de gøre det hele tiden, hvorfor så ikke udnytte det? Cerise havde i hvert fald glædet sig. Cerise havde fundet vej til sofaen, hvor hun slog bene op med en glas vin og kunne kigge ud af vinduet, hvor mørket allerede havde sænket sig over London. "Hvorfor har du aldrig fortalt mig, hvor lækre fyrene er her!" Udbrød hun da søsteren kom ind. Hendes franske accent kunne stadig høres, men efter mange år, hvor engelsk havde været det mest brugte sprog i forbindelse med arbejde, var den næsten forsvundet. Hun tog et lille sip af sin vin og satte den så fra sig på stuebordet. "... og en frygtelig masse af dem er nogle sure bananer." Blev der tilføjet med en lille latter. Langsomt førte hun en hånd igennem det mørke hår og sukkede dybt. "Men det er helt anderledes her ind i Paris."
|
|
|
Léonie Alessandra Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
Blodstatus: Fuldblod
Kollegium: Bellefeuille
Stilling: Allaround
C-box navn: LeoH
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Jan 14, 2019 19:44:06 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Léonie var næsten kun lige trådt ind af døren til lejligheden, som storesøster Cerise havde trukket hende indenfor og erklæret tøsehygge. Hun havde taget sushi med nede fra byen og det mørke hår var lettere vindblæst og kinderne røde. Ryggen var som altid rank og hovedet blev holdt højt, som hun bevægede sig ud i køkkenet, hvor vinen stod på køkkenbordet. Alt imens Cerise plantede måsen i sofaen, fandt Léonie sig selv et vinglas og et par tallerkener. Dette tog hun med hen til stuebordet, sammen med vinflasken og sushien, før hun selv satte sig ned også. Stille og roligt, begyndte hun at anrette til dem, imens de snakkede. ”Er der? Måske? – Well, ham jeg arbejder for er i hvert fald ikke…Lækker mener jeg…En sur banan er han dog…” Grinede hun lidt. Dette, som hun tænkte på sin chef, Alexander Mackenzie. Godt nok, havde hun ikke arbejdet for ham længe, men hyggeonkel, lod han ikke ligefrem til at være. ”Har du mødt nogle flotte da?” Spurgte hun nysgerrigt, som hun hævede et bryn af Cerise og nippede til sin vin.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Cerise Ella Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Cerise Ella Ainsworth on Jan 14, 2019 21:32:49 GMT
Selvom Cerise var den ældste virkede Léonie altid farlig ansvarlig og voksen, måske fordi hun altid tænkte på det hele så logisk. Alt for logisk. Søsteren syntes dog at have styr på fisken som hun skævede lidt til. "Jeg har altså spist, men hvis du byder ..." Hun trak let på skuldrene. Så ville hun da ikke sige nej. "Jeg har i hvert fald mødt nogle stykker der vil kunne give en Adonis kamp til målstregen." Forklarede hun og rakte en hånd frem for at snuppe en sushi fra fadet og stikke den i munden. "Mhhm, hvor har du fået dem fra?" Selvom Cerise egentligt ikke var sulten satte hun sig op i sofaen, pludselig meget klar til at spise selvom maven måske var en anelse uenig. "Du har ikke bare mødt én sød fyr?" Prikkede hun til søsteren og satte sig glas fra sig. Hun havde allerede fået et par glas så humøret var højt og klar på hygge til langt ud på natten selvom de begge dagen efter skulle møde tidligt.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Jan 14, 2019 22:06:44 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Léonie lo. Hun tilsmilede storesøsteren, som hun gav hende et drilagtigt puf med albuen, som hun proppede sushien i munden og selv øste hun så ellers også lidt op på sin tallkerken, som hun også hældte soyaen op i en lille skål. ”Hov hov..Hvis du har spist skal der da bare være mere til mig!” Drillede hun. Dog kunne hun ikke lade være med at hæve brynene og grine som hun nævnte at hun lige frem havde mødt nogle stykker – Og det på en uge?! Léonie havde været her i 2 måneder og hun havde været sammen med hvad…én? Hun glippede lidt med øjnene, men rystede så blot opgivende på hovedet og nikkede imod sushien. ”Der ligger et sted nede omkring ministeriet.” Fattede hun sig kort. Dét, før hun rettede sig op og tog et stykke med laks i munden. Hun tyggede lidt på det, før hun sank og så svarede. ”Hmmm…..Sød og sød…Jeg..Ehm..Altså Jeg havde en lille ting med en dragetæmmer her den anden dag…Bare sådan…For sjov…Tæller det?” Spurgte hun.
|
|
|
Cerise Ella Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Cerise Ella Ainsworth on Jan 15, 2019 13:41:14 GMT
Léonie måtte da gerne drømme om ekstra sushi, men det kom sikkert ikke til at ske. Cerise var vild med den japanske cusine og havde ikke tænkt sig at holde sig tilbage bare fordi maven var fyldt op. Derfor tog hun også endnu et stykke, bare for at understrege dette. "En drage tæmmer?" Hun kiggede mod sin søster med store øjne før hun lænede sig frem som sad de på en café og snakkede hemmelighedsfuldt. "Hvordan fik du fingre i ham?" Det lød eksotisk og selvom de andre mænd hun havde mødt havde været flotte på hver deres måde, så var en drægetæmmer da noget af de mest mandlige man sådan kunne komme i nærheden af, hvis det ikke skulle være en skovhugger eller brændmand, men det var jo mugglere der tog sig af de stillinger. "Det tæller bestemt. Du må fortælle mig alt om, hvad der skete!" Det var da ikke lige sådan hverdag at man stødte ind i sådan en type. "... og var han god?" Som en anden teenager fnisede hun og tog en god tår af sin vin og lænede sig tilbage. Ja, nu ville hun have alle de saftige detaljer!
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Jan 15, 2019 15:27:01 GMT
En latter forlod Léonies læber, som Cerise et øjeblik lignede en der var ved at tabe både øjne og mund. Hun trak lidt på skuldrene, men tog så også en god tår af sin vin, før hun startede ud. ”Altså, nu var det ikke fordi det var super romantisk..Men jeg var ude for at ordne nogle praktiske ting for Alexander på en dragefarm, hvor en mand var blevet fortæret af en drage. Jeg skulle snakke med en af drageeksperterne og tjah…Det klikkede bare.” Lo hun, som hun lod en hånd glide igennem de mørke krøller. ”Altså godt nok var han vidst over fyrre, men erfarne mænd kan altså bare et eller andet…Og…Han var god ja…Men jeg ville ikke sige, at det er det bedste samleje jeg har haft.” Kommenterede hun, før hun strakte sig og tog endnu et stykke sushi fra tallerkenen og stoppede det i munden.
|
|
|
Cerise Ella Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Cerise Ella Ainsworth on Jan 18, 2019 10:05:28 GMT
Cerise lyttede med ørene helt ude og blafre, meget nysgerrig på at høre om søsterens ture. "Det gør da ikke noget." Måske var det lidt over mål, men hvis han var pæn var det vel ligegyldigt. samleje på den måde måtte handle om udseendet og mindre om personen. At Léonie sådan holdte tilbage med sine indrømmelser fik Cerise til at le. "Fint fint, så siger vi det." Hun troede dog ikke en meter på søsteren. "... du kunne også bare indrømme at du godt kan lide at en erfaren mand tager fat og hvis han så godt ud." Hun sendte søsteren et blik og stak så et stykke sushi i munden. Selv kunne hun godt mærke alder tit kunne hjælpe på folks erfaring, ikke bare når det kom til, hvad de gjorde, men også til at læse deres partner. Unge fyre var mere opsatte på at få deres egne behov stilt, men som de steg i alder kunne de også flere tricks og behøvede mindre guiden.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Feb 14, 2019 15:43:33 GMT
Léonie sukkede og himlede med øjnene af sin søsters insisteren. Hun rynkede panden lidt og lod så lidt opgivende en hånd glide igennem sit mørke hår, før hun atter slog ud med armene og gav sig. ”Okay, okay… Altså…Ja, jeg kan godt lide de lidt mere erfarne mænd…Men ham her, var altså en tør kiks, tro det eller lad være….Han lod mig ikke engang blive færdig.” Léonie rynkede utilfredst på næsen og hun virrede lidt med hovedet, før hun atter nippede til sin vin. ”Efter at han selv kom, kunne han lige så godt have bedt mig om at gå ned på knæ og tigge og bede om det….- Du ved…En af de der idioter, der sikkert mener at kvinder er mindre værd og bare bør tilfredsstille manden….Jeg gider ikke nedværdige mig til den slags.” Forklarede hun, før hun tog et par stykker sushi mere over på sin tallerken. ”Så vil jeg hellere gå lidt længere for en ordentlig fangst i stedet.” Smilede hun for sig selv, som hun tydeligvis havde en anden mand i tankerne. Én, som de fleste kun kendte alt for godt fra aviserne. ”Kender du @lincoln ?” Spurgte hun nysgerrigt. ”Han arbejder i Specialstyrken i ministeriet….Se, ham er der noget mand i, hvis du spørger mig!” Erklærede Léonie tydeligvis lidt betaget ved tanken.
|
|
|
Cerise Ella Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Cerise Ella Ainsworth on Feb 14, 2019 20:59:14 GMT
Cerise slap et grin ud, mest af alt underholdt af søsterens fornærmethed over at blive ladt hængende. Hun var dog enig. Den slags mænd var ikke værd at samle på. "Så må du hellere vælge bedre næste gang." Drillede hun og stak en sushi i munden som hun gumlede videre på mens søsteren begyndte at fortælle om bedre eventyr. Det lød spændende med en Lincoln, omend hun ikke havde hørt om manden. Derfor rystede hun på hoved da munden stadig havde resterne af et stykke sushi til at svømme rundt. "Så kunne han nogle gode tricks?" Spurgte hun drillende da hun havde tygget af munden og fik skyllet efter med noget vin. Afslappet lænede hun sig tilbage i sofaen og kiggede afventede på søsteren. Ja, hun ville have alle de saftige detaljer. Det var jo ikke noget hun kunne spørge alle og enhver om, kun få ville godtage det - og sikkert ingen andre i London.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Feb 25, 2019 15:43:38 GMT
Léonie trak lidt på skuldrene ved kommentaren omkring Aurelius. Magen til arrogant spade, skulle man vist lede længe efter. Hun skar en lille grimasse ved tanken, men gav sig så ellers til at fylde sin tallerken god op med Sushi. Sulten var hun trods alt og skulle Cerise ikke hapse det hele for næsen af hende, måtte hun hellere sætte tempoet lidt op. Denne gang, måtte hun dog nok indse, at hun måtte skuffe tvillingen. ”Øhmm..Jeg har faktisk ikke været i seng med ham. – Men jeg rendte ind i ham i slutningen af December nede i ministeriets lobby og han fik væltet en hel stak papirer ud af favnen på mig. – Vi har gået på Beauxbatons sammen en lille periode, så jeg inviterede ham ud.” Forklarede hun, før hun atter nippede lidt til sin vin. ”Jeg måtte dog sidde og vente lidt på ham, for han stank mildt sagt af kloak, selvom han ser noget så forbandet godt ud.” Klukkede hun, som hun så lidt drømmende frem for sig og bed sig selv lidt i læben. ”Men det kunne da godt være, at jeg skulle aflægge ham et besøg på hans kontor?” Grinede hun, som hun så på søsteren med et blik der næsten sagde: ’du ved hvad jeg mener’.
|
|
|
Cerise Ella Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Cerise Ella Ainsworth on Feb 28, 2019 14:09:13 GMT
Hvor kedeligt! Cerise sukkede dramatisk og rystede opgivende på hoved. Der var ikke tid til alt det venne fis! Der skulle jo nedlægges nogle mænd. For Cerise var der jo tale om en helt ny jagtmark, fyldt med masser af muligheder. Hun måtte i hvert fald indrømme, at hun da udnyttede muligheden lidt, selvom hun også måtte erkende, at det også ville være helt fint bare at få sig nogle nye venner. Det hele blev også kedeligt, hvis det bare gik op i samleje og at springe på hinanden. Mens søsteren forklarede situationen gumlede Cerise på sine fiske ruller. "Kloak?" Hun rynkede let på næsen. "Det må du lige forklare." Det var da ikke normalt, eller var det sådan en hemmelig hobby britterne havde? I så fald var de afgjort mere underlige end franskmænd - og de var ellers svære at slå, i hvert fald i følge Cerise selv. "Det syntes jeg, om ikke andet med en deo, hvis han sådan skal blive ved med at stinke. Der er ikke noget mere ucharmerende end en mand der lugter, slet ikke af kloak. Måske er han hemmelig ninjaturtle?" Hun gjorde store øjne, før hun så gumlede videre. Selvom Cerise ikke havde vild forståelse for mugglerverdenen gjorde hun sig alligevel umage med at forstå den i grove træk. Det gjorde også hendes arbejde som auror lettere til tider, for det var ikke altid hun bare holdte sig indenfor den magiske verdens rammer. Nogle gange måtte hun bevæge sig ud på den anden side.
|
|
|
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Léonie Alessandra Ainsworth on Mar 2, 2019 9:13:59 GMT
Léonie smilede lidt for sig selv ved Cerises dramatiske sukken. Hun stoppede et stykke sushi mere i munden og veltilfreds, brummede hun lidt for sig selv, før hun ellers gav sig til at tygge. Hun virrede lidt med hovedet af søsteren og hun gjorde en lille gestus med hånden, for at vise at hun lige skulle tygge af munden, før hun atter gav sig til at snakke. ”Ah…Mhmm..Ja, han er vist en del af specialstyrken….Jeg tror han må have haft noget specielt arbejde den dag….Derudover, var han dog en komplet gentleman overfor mig.” Smilede hun glad, før hun atter tog en tår af sin vin. Hun smilede lidt for sig selv, men måtte alligevel for sig selv indrømme at søsteren havde ret i sin udtalelse. Mænd der stank, var virkelig utiltalende. ”Ej, men jeg satte mig og ventede lidt på ham…Han ville trods alt gerne i bad, inden vi gik nogle steder…Så jeg tror skam at hans hygiejne er ganske fin.” Grinede hun.
|
|
|
Cerise Ella Ainsworth
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Cerise Ella Ainsworth on Mar 6, 2019 16:30:39 GMT
Cerise lyttede til søsterens ord, men kunne ikke undgå at være en anelse overrasket og forundret over, at Léonie bare sådan uden videre havde fundet ud af, at manden var en del af specialstyrken. Det var ellers ikke noget folk sådan skilte med. Langt fra. Bryce havde levet i en skov, næsten usynlig for omverdenen, ikke blot mugglernes, men også den magiske. At søsteren så bare havde mødt en som bare snakkede omkring det, virkede underligt. Måske Cerise skulle undersøge det nærmere ved lejlighed? "Det var da rart." Hun trak sig ud af tankerne, men skrev navnet på manden bag øret. Det kunne være, at man i fremtiden skulle bruge ekstra hjælp. Fra erfaringer fra Frankrig havde hun lært altid at være opmærksom og huske på ting. Man vidste aldrig, hvornår man kunne komme til at bruge det. "Lad os håbe det. Der er intet værre end mænd der ikke kan finde ud af at klare den del." Cerise gad i hvert fald ikke lege mor. "Men godt at høre, at du i hvert fald har haft ét godt møde." Andet ville da være skuffende. "Går det ellers godt på arbejdet? Nogle spændende mord?" For Cerise var det hverdag at snakke om mord, så modsat andre, fandt hun intet underligt ved at omtale emnet i en afslappet tone, som var det hverdag. Hun havde haft det inde tæt på livet i mange år, på et tidspunkt blev man bare tykhudet.
//Afsluttet efter aftale fra begge partner.
|
|
|