Ethan Jack McKinnon
•
Plot Karakter
Fødselsdag: 20.10.2014
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: St. Andrews, Skotland
Bosat: St. Andrews og Hogwarts, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Rektor
C-box navn: Dumle
|
Post by Ethan Jack McKinnon on Jan 13, 2019 12:52:05 GMT
De Tre Koste - Hogsmeade Søndag kl. 14.30 @athena
Ethan havde bevæget sig ned på De Tre Koste denne stille søndag eftermiddag. Der var adskillige professorer på Hogwarts og han kunne derfor godt tillade sig at gå en tur ned i Hogsmeade for at se på faciliteterne og med faciliteterne, mente han bunden af en øl nede på De Tre Koste. Det behøvede de andre ansatte på skolen ikke at få at vide. Han havde brug for at komme lidt ud, da der havde været rigtig meget at se til på det sidste. Det påvirkede selvfølgelig også Hogwarts, at Alecander Moore var forsvundet. Der var ikke så meget de kunne gøre ved det, udover at have tiltro til, at Ministeriet nok skulle finde frem til ham.
Ethan selv havde sine problemer at døje med. Han havde sin nevø, Oliver, til at bo hos sig og det var ikke uden problemer. Oliver var teenager med stort T. Det var ikke fordi han var umulig at tale med eller noget, men det var tydeligt, at han ikke ønskede, at alle skulle vide, at han var nevø af selveste rektor. Det var Ethan da sådan set ikke uforstående overfor, da han jo selv vidste, hvordan det var at være i den alder. Dog opstod der problemer, når Oliver gjorde så meget for ikke at vise det. Han blev rodede ud i noget snavs og fik eftersidning og det var ikke svært for Ethan at se, at han selv ønskede det for at skabe afstand til sin onkel. Ethan fandt det lidt morsomt, men han ønskede en god skolegang for sin nevø, som bestemt ikke havde haft det nemt. De Tre Koste var det hyggeligt sted at være og det var et bevidst valg at gå derind. En af ejerne var nemlig en af hans nære venner og han havde da brug for lige at tale med hende. Bare for en stund. Han satte sig i baren og håbede på, at hun ville dukke op om ikke så længe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2019 21:37:16 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Det var søndag og på trods af at det var weekend, havde Athena arbejde, der skulle ordnes på De Tre Koste. Hun havde om fredagen været ude og spise med Aurelius Blythe og hvor lidt det end lignede hende, var hun endt op med at drikke sig fra sans og samling den aften. Hun havde været rasende på ham, da han var dukket op, efter at hun om torsdagen havde overhørt ham omtale hende yderst respektløst, men alligevel havde kvinden været for tilgivende til at kunne afvise ham, da han dukkede op i jakkesæt. – Nu stod hun så og lagde sidste hånd på sine notater om lagerstatus. Bag øret, havde hun placeret sin fjerpen og imens hun bed sig selv eftertænksomt i læben, lod hun en finger glide henover sin blok, som hun bevægede fra lageret og ud i baren. Her smed hun sin skitseblok fra sig, før hun lod blikket glide rundt. Som noget af det første, mødte de blå øjne dog en velkendt skikkelse og Athena kunne ikke lade være med at smile. Dette, som hun bevægede sig om til ham og venskabeligt gjorde mine til at give ham et knus og kysse ham let på kinden, som hun gjorde med så mange af sine nærmere venner. ”Ethan? Hvor er det dejligt at se dig! Det er da alt for længe siden!”
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Ethan Jack McKinnon
•
Plot Karakter
|
Post by Ethan Jack McKinnon on Jan 21, 2019 20:19:32 GMT
Ethan sad og legede lidt med sit glas od det gav et sæt i ham, da Athena pludselig kom ind. Han sad lidt i sin egen verden. han havde da håbet, at hun ville være det, men hun var der ikke med det samme og så nåede han at forsvinde lidt mentalt. Det var noget, som han var blevet rigtig god til, efter han var blevet rektor. Han skulle lægge øre til rigtig meget hver eneste dag og det var bare ikke alt, han faktisk hørte. Sådan var det.
Han kom dog hurtigt til sig selv igen og smilede til hende, og kyssede også hende på kinden. Hun var en helt fantastisk kvinde og han nød virkeligt at bruge tid sammen med hende. Det skete dog ikke ret ofte, da han havde rigtig meget at se til på slottet. Han elskede sit job, men der var meget i hverdagen og endda i weekenden, da eleverne jo boede der. "Athena. Stadig lige så smuk." Sagde han med et stort smil. "Ja! Det er det. Jeg burde komme her noget oftere." Sagde han med et grin. Det burde han ikke, da det måske ikke så for godt ud, men han ville gerne lidt mere ud. "Hvordan har du det?" Spurgte han hende så og var oprigtigt nysgerrig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 23, 2019 13:18:40 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Uden undtagelse, blev Athena næsten altid i godt humør, når hun sås med Ethan. Ethan var venlig og hjertevarm af sig og Athena havde kendt ham i mange år efterhånden. Godt nok var Athena tre år ældre, men selv tilbage i skoletiden, havde han været en sød knægt. De to kom godt ud af det og på trods af forskellige ambitioner og drømme, var de nok mere ens, end de turde indrømme. Hans kompliment varmede og for sig selv, kunne den midaldrende kvinde mærke, at hun blev rød i kinderne, om end hun på det seneste havde fået rigeligt af disse, i takt med at hun var begyndt at ses med en ganske charmerende dragepasser. ”Åh…Tak, skal du have Ethan.” Smilede hun glad, gør hun atter slap ham og elegant kravlede op på barstolen, som hun tillod sig selv en lille pause fra arbejdet. ”Tjooo…Sådan ganske godt. Jeg har travlt…Forretningen kører glimrende. Jeg har ikke noget at klage over…Om end jeg er begyndt at se en her i løbet af den sidste måned. En mand.” Betroede hun ham. – Dette ikke helt sikker på, hvordan hun skulle forholde sig til Aurelius Leon Blythe. Endnu ihvertfald.
|
|
|
Ethan Jack McKinnon
•
Plot Karakter
|
Post by Ethan Jack McKinnon on Jan 28, 2019 12:32:51 GMT
Ethan havde nogle gange brug for at komme lidt væk fra skolen. Han havde et ret hårdt arbejde og han var slet ikke sikker på, hvordan han havde fået det i første omgang med de rygter der florerede rundt om ham. Det var dog falske rygter og den tidligere rektor havde accepteret ham som lærer og han havde været så taknemmelig. Han havde aldrig rigtig talt med nogen om det, der skete dengang. Ikke engang Athena. Det var et meget ømt emne for ham, fordi han virkelig havde haft det godt på Durmstrang og af en eller anden grund, så var der en pige, der skulle sige, at han havde lagt an på hende og været sammen med hende. Det resulterede så i, at han var blevet fyret, da rektor ikke længere stolede på ham og han var bange for, at han aldrig igen ville blive lærer. Nu var han rektor og det var et job han virkelig elskede, selvom det var hårdt. Han vidste godt, at han burde have brugt Athena noget mere der, men han havde bare aldrig ville tale om det.
Han smilede til hende, som hun satte sig ved siden af ham. "En mand siger du? Jamen dog. Og hvem er den starut så?" Spurgte han interesseret. Hun var en skøn kvinde, så han håbede selvfølgelig, at manden ville passe på hende, for ellers så vankede der. Ethan holdt meget af hende, så derfor ville han også beskytte hende på alle måder, som han overhovedet kunne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2019 22:14:12 GMT
Athena var normalt ikke en dame der delte en frygtelig masse ud om sig selv – Og da slet ikke sladder, alla det hun nu var ved at røbe for sin ven. Nej. Hun holdt normalt kortene tæt til kroppen. Hun foretrak at klare sig selv, om end hun for en gangs skyld godt kunne bruge et råd. Hun havde trods alt ikke haft noget med en mand siden Grayson og det var ved at være godt 25 år siden. Hun kunne mærke at hun blev rød i kinderne ved Ethans ord, men hun tilsmilede ham atter varmt og lidt forfjamsket, rettede hun på en af de røde lokker. ”Jo..Ehm…Han hedder Aurelius. Aurelius Leon Blythe. Han er dragetæmmer.” Fortalte hu, som hun satte sig lidt bedre til rette på stolen og hun fugtede læberne lidt, som hun holdt en lille pause, for at overveje sine ord. Hun talte afdæmpet og håbede på at Ethan også ville være lidt diskret. Trods alt, kendte han hende med garanti godt nok til at vide, hvorfor hun gjorde det. – Hun ville gerne holde sit privatliv lidt skærmet for offentligheden. Sådan var hun bare. ”Jeg må dog ærligt indrømme, at jeg ikke helt synes at kunne finde ud af ham….Jeg…Jeg var dum nok til at..At gå i seng med ham den første aften vi mødtes og bagefter smuttede han bare. Et par aftener efter, reddede han mig fra en dementor i Ulvesmøgen og han inviterede mig senere ud, efter at have hjulpet mig i seng og sørget for aftensmad. – Han inviterede mig ud. Et par dage efter overhørte jeg ham omtale mig indirekte som billig her på kroen….Jeg hældte en øl i hovedet på ham og sagde at han kunne glemme vores aftale…Det var i torsdags. Fredag hentede han mig så alligevel og insisterede på at jeg tog med ham…Det var faktisk en god aften…Selvom jeg drak mig så hønefuld, som jeg aldrig før har været…” Indrømmede hun flovt og klukkede svagt, som hun skævede imod gulvet. De blå øjne, fandt dog hurtigt Ethans igen. ”Aftenen endte hyggeligt..Vi sad i stuen. Snakkede…Sad foran pejsen med et tæppe…- Åh, jeg ved bare ikke…Mit hoved føles så rodet…Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke om ham Ethan..” Bad hun, som hun tydeligvis fiskede lidt efter et råd.
|
|
|
Ethan Jack McKinnon
•
Plot Karakter
|
Post by Ethan Jack McKinnon on Feb 22, 2019 21:38:49 GMT
Ethan ønskede sådan for Athena, at hun fandt den helt rigtige mand, for det fortjente hun virkelig. Hvis ikke det var fordi, de var så gode venner, så kunne han sagtens falde for hende. Dog kunne han ikke se hende på andre måder, end en god veninde nu og han var så glad for at have hende i sit liv. Det var så ukompliceret og rart at sidde med en veninde og vide, at der ikke var nogle forventninger eller forhåbninger.
Han smilede lidt imponeret, da hun sagde, at han duden var dragetæmmer, men da hun så begyndte at fortælle om deres dates og hvor ubehøvlet han var, blev han lidt stram i ansigtet, som kun en rektor kunne. Ethan vidste ikke helt, hvordan han skulle reagere, for han ville heller ikke gøre Athena ked af det. Det var tydeligt, at hun var forvirret over situationen og det kunne han godt forstå. Mænd kunne virkelig være nogle svin, men de kunne også være utroligt charmerende, når de gerne ville have noget.
Ethan vidste, at Athena ikke ville råbe for højt om sit privatliv, så han måtte dæmpe stemmen, selvom han havde lyst til at råbe. Ikke af hende, men han var vred på hendes boytoy. "Han lyder sørme spændende..." Sagde han og holdt sin trang til at flippe ud tilbage. Han var normalt ikke typen, der blev vred, men ingen skulle behandle hans venner på den måde og slet ikke Athena, som var det sødeste menneske, han kendte. "For at være ærlig, så har jeg en trang til at pande ham en." Sagde han køligt. "Jeg tror, at du skal træde varsomt med en som ham, for han lyder ikke som om, at der ligefrem er rent mel i den pose, som han render rundt med." Ethan var ærlig. Hun skulle passe på, for ellers ville hun blive såret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 22, 2019 21:59:46 GMT
Athena synes ærligtalt at hele situationen med Aurelius var svær. Hun brød sig ikke om at dele vildt meget ud af sig selv, for et eller andet sted, vidste hun måske godt at hun egentlig havde dummet sig. Hun vidste godt at Aurelius ikke var, hvad hun altid ellers havde ønsket sig. Tværtimod. Aurelius var svær at fidne ud af…Han kunne være sød..Charmerende…Vittig…Men også uforskammet og respektløs. Useriøs. Og af hvad hun vidste, havde han ikke intentioner om alligevel at give sig selv i kast med noget dybere sammen med hende. Sådan opfattede hun det i hvert fald ikke og som hun således også vidste, at Ethan nok havde ret i sin udtalelse, gjorde det et eller andet sted stadig ondt. Et dybt suk forlod således kvindes læber og hun ømmede sin nakke lidt, som hun lod blikket falde lidt sørgmodigt imod bordpladen. ”Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal stille op, Ethan…” Mumlede hun forsigtigt, som hun atter lod de blå bambiøjne glide op og møde sin vens. ”Jeg bliver ikke ligefrem yngre…Jeg har ingen børn…Og tro det eller lad være, så er jeg også ved at få grå hår..” Mumlede hun irritabelt, som hun kort fumlede lidt med en af de rødblonde lokker. Ærligt, kunne det nok have været meget værre. Men lige for tiden, følte Athena sig alligevel lidt nede i kulkælderen. De depressive tanker var begyndt at fylde igen, som de i perioder desværre gjorde.
|
|
|
Ethan Jack McKinnon
•
Plot Karakter
|
Post by Ethan Jack McKinnon on Mar 9, 2019 22:51:05 GMT
Ethan havde virkelig ondt af Athena. Han kunne ikke forstå, at hun ikke kunne finde bedre end den stodder, som hun åbenbart havde lukket ind. Det gjorde lidt ondt at se hende sådan, for han vidste jo godt, hvor meget hun ønskede sig familie og børn og hun fortjente det virkelig også. Han kiggede på hendes hår, som hun nævnte de grå hår. Han kunne ikke lade være med at kigge lidt efter dem og han fandt et smil frem. "Altså jeg har endnu ikke fundet et." Sagde han og tog en lille tot i hånden og gennemsøgte den. Han fandt ikke et og han slap dermed hendes hår igen. "Athena. Du skal nok finde en rigtig sød mand, som du kan få din med. Jeg tror altså ikke at den charlatan er din tid værd, hvis jeg skal være ærlig. Det kan godt være, at han kan ændre sig, men er du sikker på, at han vil?" Han lagde en arm om hende og aede hendes ryg. Hvis den spade nogensinde stod foran Ethan, så ville han tage en barstol og slå ham med den. Han ville selvfølgelig reparere den bagefter, da den jo tilhørte Athena. Ethan kunne ikke forstå, hvordan nogen kunne behandle en af de sødeste kvinder i verden på den måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2019 18:42:34 GMT
Athena fnøs lidt og sendte Ethan et uskyldigt smil, som han undersøgte hendes hår. Hun rystede lidt på hovedet, som øjnene nu var en smule klare og forsigtigt, lænede hun sig så ellers ind imod Ethan, som han lagde armen om hende og strøg hende ned over ryggen. – Trods alt, havde han altid været en af hendes nærmeste venner og som en af hendes tætteste, følge hun vitterligt, at hun vidste, hvor hun havde ham. Han var den hun som regel søgte tryghed hos og således, følte hun også at han måske i gode træk kunne have ret med sine ord og hun puttede sig så ellers bare lidt ind til ham. ”Hvorfor kan alle mænd ikke bare være som du, Ethan?” Stemmen var lav nu og selvom hendes ord tydeligvis var en dyb kompliment, havde hun langt fra nogen romantisk interesse i Ethan. – Hun beundrede derimod blot hans ærlighed og dejlige loyale væsen.
|
|
|
Ethan Jack McKinnon
•
Plot Karakter
|
Post by Ethan Jack McKinnon on Apr 13, 2019 19:00:39 GMT
Ethan hadede at se Athena ked af det og han forstod ikke, hvorfor hun endnu ikke havde en mand. At hun så skulle finde sådan en klump, som what his face, var irriterende. Hun fortjente så meget bedre. "Lov mig, at du passer på med ham Auralus, eller hvad han hedder." Han gav hende et forsigtigt klem og lagde sit hoved mod hendes. Det kunne være, at han skulle lege Kirsten Giftekniv eller noget lidt mere mandligt og så se om han ikke kunne finde en som faktisk fortjente hende, selvom det måske ikke ville lykkes. På nogle måder havde det bare været det letteste, hvis de to havde forelsket sig i hinanden for mange år siden, men det var ikke sket og han værdsatte deres venskab mere end noget andet. "Åh ja det er min skyld. Jeg er simpelthen så speciel, at The Big Guy simpelthen ikke kunne lave flere som mig. Det er nogle gange lidt hårdt at holde skansen selv, men jeg klarer det." Sagde han højtideligt, men smilede så. "Vi skal nok finde en close second til dig." Sagde han med et grin, men han mente det. Hun skulle nok finde en.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 19:36:31 GMT
”Mhmmm…Jeg vil i hvert fald forsøge.” Mumlede Athena, som hun venskabeligt skubbede hovedet lidt imod Ethans skulder og hun åndede så ellers tungt ud, før hun bare tillod sig selv at sidde og slappe lidt af i hans favn. – Trods alt, var det ikke mange hun kunne sidde med på den her måde og med Ethan, følte hun sig lige nu bare tryg. ”Mhmm…Det kunne jeg godt affidne mig med.” Mumlede hun, før hun sad lidt i stilhed, før hun atter lod samtalen flyde lidt videre.
//Tråden afsluttes.
|
|
|