Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 17:54:31 GMT
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 4, 2019 18:13:27 GMT
Er @themadhatterwashere4 alligevel ikke homoseksuel? Jeg så hende snave med @kyle her en af dagene.
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 10, 2019 10:56:59 GMT
Der var slåskamp! Jeg så Georgina "Georgie" Carlisle lange ud efter ingen anden end @themadhatterwasher12 . Hun fik godt nok en på tuden! Tænk at nogen tør at gå i kamp med Beatrix!
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 10, 2019 10:58:04 GMT
Rygtet vil vide at Stella Todd er forelsket i Timorthy Lavoie ! Hørte du ikke at @themadhatterwasher12 læste hendes eventyr op om Den Grønne Prins? Det er da helt sikkert Timorthy! For hvem skulle det ellers være? Der er ikke andre med grønt hår på skolen.
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 10, 2019 15:34:42 GMT
Hey, jeg har nu flere gange set @themadhatterwashere8 kigge langt efter @izzy. Er der noget der, eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Vil Izzy virkelig have en halvblodstroldmand? Det lyder mærkeligt...
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 10, 2019 15:46:52 GMT
OMG! OMG! OMG! Det er nu blevet bekræftet at @themadhatterwashere6 har haft samleje med en af de andre ansatte, og han er blevet fyret! Hvad skal han dog lave nu?
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 10, 2019 15:47:27 GMT
Rygtet vil vide at @rowan vidst er begyndt at blive lidt senil. Hvem skal overtage hans job?
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 11, 2019 9:07:24 GMT
Woooah! Nogen siger, at Stella Todd har haft samleje med Benjamin Buchanan , og ved I hvad? Min ven fra Ravenclaw fortalte mig, at hun nu er gravid! Sikke en skandale! Hvad skal der nu ske? Vil Benjamin mande sig op? Vil Stella få barnet eller en abort? Hvad kommer der til at ske? Og hvad vil storebror, Jacob Todd, sige til det?
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Mar 31, 2019 11:57:40 GMT
Nogen har set ingen anden end @themadhatterwasher19 på date med en ukendt pige. Nogen påstår at det er @irina, en af hans søster @patsy's veninder, men vil hun virkelig sætte ham op med en veninde? Daten så i hvert fald ud til at gå sindssygt akavet, fra Scotts side i hvert fald.
|
|
|
Post by Sladderspøgelset on Apr 1, 2019 19:25:25 GMT
Rygtet siger at to elever fra Gryffindor @livia og @braiden har noget kørende, er de vilde med hinanden eller er det kun den ene vej, er de engenligt ikke sted søskende og er det så ikke forbudt og havde han ikke lagt op til hendes tvillinge søster @layssa for noget tid siden og er det hele sandt eller bare rygter og hvad sker der så nu både i familien og imellem de to tvillinge piger
|
|