Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 12:47:22 GMT
Tyler grinede, han havde kun fulgt Isabella igennem graviditeten, men ja det havde da været ganske specielt. Tyler var bare helt sikker på at han ikke skulle have flere børn, det var rigeligt med dem han havde og desuden så havde han ikke lyst til at blande sig i deres liv, Tyler var sikkert ikke en særlig god rollemodel når det kom til stykket. "Du er så dum..." sagde han i et grin og slog ham let over skulderen, han vidste godt at Solomon nok mente der ikke var kærlighed derude, sådan havde Tyler jo også haft det i mange år, og det var jo trods alt også kun Isabella han havde det sådan omkring. Han sukkede kort, lige nu ville han dog gerne glemme alt om hende og bare nyde livet.
"Godt, jeg blev helt bange" sagde han i et grin og smilede: "Men det lyder hyggeligt... Jeg skal kravle hjem, før jeg går frivilligt" sagde han og smilede: "Og ellers kan vi altid tage p stripbar?" sagde Tyler og bemærkede slet ikke at Solomon blev rød i hovedet. Tyler var bestemt ikke homoseksuel, men han havde da ikke noget i mod folk der var, generelt så hvilede Tyler ret meget i sin seksualitet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 19:35:40 GMT
Solomon flashede et grin til Tyler, og kunne egentlig godt leve med, at han var 'dum'. Det mente Tyler nok alligevel ikke så slemt, sådan som han grinede. Ikke at Solomon tog det tungt anyways, men ja.
Dog undgik han mere talen om at gå i seng med Tyler. Det havde han ikke tænkt sig at snakke om, for han var jo meget skræmt over homoseksualitet. I hvert fald blandt mænd.
"Den er jeg med på. Om ikke andet kan vi altid transferere os hjem." Han blottede tænderne i et grin.
"Jo, hvorfor ikke? Stripbar lyder godt," sagde han med et nik. Han var, mærkeligt nok, ikke meget til stripbarer. Mest fordi man måtte kigge, men ikke røre. Og så var der ikke mange chancer for at få en dame med hjem heller. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 19:41:00 GMT
Tyler smilede, han havde aldrig tænkt tanken at Solomon måske var til andet end kvinder, men selv hvis han vidste det ville det nok ikke gøre ham så meget, ikke udover det faktum at han måske var en smule trist over at han så ikke længere ville have en ven at score damer med. "Der er sgu mange skønne tøser herinde i aften" sagde Tyler i et smil og kiggede sig lidt omkring, der var da lidt at vælge imellem ihvertfald og nogen for enhver smag, dog var Tyler ikke helt sikker på endnu om han havde tænkt sig at springe på den vogn, eller han ville have en lidt mere fredelig aften.
"Ja fornuftigt, men ligemeget hvad, så tænker jeg vi skal have flere shots" sagde Tyler i et smil og kiggede imod ham. "Ja stripbar? Judas har vidst lavet en ny herinde i London" sagde han roligt, det var ikke fordi at Tyler var kæmpe fan af Judas, han var jo en del af den britiske mafia, eller retter lederen af den. ;Men Tyler havde jo skrevet for Profettidende en del år, så han havde en ret god idé om hvad der skete i den magiske verden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 18:52:31 GMT
"Indeed," medgav Solomon med et nik.
Han fløjtede dæmpet, men imponeret af den skare af kvinder som bevægede sig gennem klubben. Det var sgu lidt lækkert. Mmmh... Tænkte han, og smilede bredt. Så blinkede han til en af tøserne, som fnisende vendte sig væk fra ham og tilbage til nogle veninder.
"Og shots skal du få!" grinede han til sin ven, og kaldte bartenderen hen til sig, så de kunne få lidt flere shots. Han smilede bredt som han med store armbevægelser bad om: "Flere shots!"
Så lænede han sig ind over baren med den højre arm, med fronten mod Tyler. Han smilede af ham, og nikkede; ja, okay, vi tager en stripbar så. Tænkte han, og sagde det kort efter højt:
"Hvor ved du det fra?" Solomon havde ikke hørt noget om, at sådan en bar skulle være åbnet, men han vidste selvfølgelig heller ikke alt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 18:57:29 GMT
Tyler smilede, han var bare glad for at være lidt ude igen, måske var det også fint han fandt sig en smuk kvinde at slikke sårene lidt med, nu hvor han jo som oftest bare gik og tænke på Isabella, efter han havde været i Nepal var det begrænset hvor meget samleje han havde haft. "Du kan tro vi skal have shots! Jeg skal bare kravle hjem" sagde han i et stort grin, han var bare glad for at han kom i byen og Solomon var den absolut bedste buddy man kunne have når nu man skulle ud og drikke.
"Vi bør finde nogen tøser Solomon... " sagde han og kiggede i mod to piger ved baren og gjorde tegn til at de skulle komme nærmere, han kunne dælme godt bruge lidt kontakt til en smuk kvinde, måske en spændende nat. "Det fortalte en anden ven... Jeg er journalist, Solomon. Det er mit job at vide alt" sagde han i et grin, Tyler ville ikke have noget i mod at komme på stripbar, generelt så var han bare glad for kvinder og især kvindekroppe. I takt med at alkoholen kom ind i hans krop, så var han dog mere og mere klar på at finde en smuk kvinde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:05:42 GMT
"Shots it is then!" bekendtgav han højlydt, og bundede det første, som blev sat foran dem.
Han så sig lidt omkring, som Tyler snakkede om at finde 'nogle tøser'. Han vidste ikke helt, hvem han skulle kaste sig over, men han følte lidt, at han måske havde fundet en til Tyler. Der stod i hvert fald en indisk udseende kvinde i kanten af dansegulvet.
"Hvad med hende der?" sagde han med et nik i kvindens retning.
"Ja, ja, du ved alt. Jeg er med," grinede han skævt, og hev et shot mere hen til sig. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:28:13 GMT
Tyler grinede, han havde det fint med at drikke sig stiv. Det var godt at være i byen og bare nyde det hele lidt: "Hun er lækker... Kald hende herover" sagde han i en rolig stemme og smilede så. "Så tager du hende der" sagde Tyler og nikkede i mod en utrolig smuk mørkeblond kvinde der stod et stykke længere henne: "Så har vi da begge et sted at sove i nat" sagde Tyler og rakte et shotglas frem så de kunne skåle på det.
Tyler kunne sagtens finde ud af at score og han var bestemt ikke genert af sig: "Ja mig? Jeg ved alt... Nogengange kalder folk mig faktisk Gud..." drillede han: "Eller... Det er vidst mest kvinder i soveværelset" sagde han i et arrogant grin. Tyler havde haft mange kvinder igennem sine fingre og hvis han skulle være helt ærlig, så kunne han nok ikke huske dem alle sammen alligevel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:42:44 GMT
"Yes yes!" nikkede han til sin ven, og vendte sig om mod damen.
Han gjorde et kom her-tegn til hende, da han havde fået øjenkontakt med hende. Hun var sgu køn, men det var virkelig ikke hans type. Indere var for konservative til ham, hvis han skulle være helt ærlig.
Så vendte han sig mod Tyler igen.
"Ja, ja, big man. Du er Gud. Lad os få landet de damer!" grinede han og bundede et shot mere. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:49:28 GMT
Vanya var på en eller anden måde endt i byen med nogle veninder. Det var ellers ikke noget hun normalt gjorde, men nu var hun altså kommet af sted, så nu stod hun i udkanten af dansegulvet, og så akavet ud.
Hun så rundt, og fik pludselig øjenkontakt med en mørklødet fyr, som vinkede hende hen til sig. Hun smilede akavet til ham, så på veninderne, så tilbage igen, og gik så hen imod ham og en anden fyr, som sad ved siden af.
Nu håbede hun bare, at hun ikke gik ind i en uventet trekant eller sådan noget, for den mørklødede så lidt gay ud.
"Hej," sagde hun med et akavet lille vink. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:03:00 GMT
Tyler grinede ved hans ord, det var hyggeligt bare at være i byen med en dude som ham igen, Solomon var altid sjov, og Tyler havde virkeligt haft brug for bare at give slip og være sig selv igen. Dog havde han lovet sig selv at det kun var alkohol han ville røre (og kvinder naturligvis). Tyler havde været på stoffer en periode og var tæt på at blive indblandet i den britiske mafia, hvilket han på ingen mulig måde var interesseret i, han ville ikke ende i noget ballade han ikke kunne rode sig ud af igen, det var der ikke noget fix der var værd: "Rachel? Kom og mød min ven, Solomon" råbte han i mod den anden kvinde som han opdagede at han faktisk kendte hende.
Tyler kiggede i mod den smukke kvinde som Solomon havde udpeget: "Hellow" sagde Tyler i en charmerende stemme, han vidste jo godt selv at han var en ganske smuk mand, og uden tvivl så var hun også en af de smukkeste kvinder herinde denne aften. "Tyler... Og du hedder?"" sagde han i et smil og vendt alt opmærksomhed i mod den unge kvinde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:03:20 GMT
Rachel var i byen med nogen veninder, hun havde ikke haft det så let den seneste tid og med to børn derhjemme var der meget at se til, derfor var det nok også fint for hende bare at holde lidt fri, komme ud i byen og huske på hvor ung hun oftest følte sig. Hun smilede som hun fik øjenkontakt med Tyler, de to havde været sammen for snart mange år tilbage, men han var da en ganske charmerende type, og desuden så havde Rachel ikke ligefrem regnet med at hun ville møde nogen hun kendte i byen, så det var dejlig velkendt.
Som han kaldte hende an bevægede hun sig over i mod de to mænd, og kiggede med stor nysgerrighed i mod Solomon: "Du må være Tyler's ven?" sagde hun i en flirtende stemme og satte sig ved siden af ham som hun konstaterede at han så virkeligt godt ud. "Jeg hedder Rachel... Dejligt at møde dig" sagde hun i en stille stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:12:29 GMT
Solomon blottede tænderne i et grin, og skævede til inder-kvinden, som kom hen og sagde 'hej'. Så vendte han opmærksomheden mod kvinden, Rachel, som Tyler havde kaldt hen. Han kendte hende åbenbart, hmm...
Han smilede skævt til Rachel, og gav hende en lille onceover/elevatorblik. Han smilede større, da han så et pænt par bryster, som sad på en køn pige også. Pæn kunne man ikke kalde hende, når Tyler kendte hende. Han var dog lidt interesseret i, om Tyler havde haft hende gennem maskinen også.
"Yup, det er mig. Jeg hedder Solomon," sagde han mere informativt end flirtende, men smilede alligevel flirtende og blinkede til hende, og rakte en hånd frem imod hende, så de kunne hilse lidt mere formelt. Han havde dog en plan om at trække en given hånd op til læberne, og give den et lille kys. Man var vel en charmør?
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:15:13 GMT
Vanya blinkede lidt perplekst, da den anden mand begyndte at flirte med hende. Eller i hvert fald præsentere sig. Så skulle hun i hvert fald ikke have ham der så gay ud. Nej, ham her var meget bedre.
Hun så også til, da en anden kvinde kom over til dem, og begyndte at flirte med den mørklødede, som åbenbart hed Solomon. Den anden hed Tyler.
"Jeg hedder Vanya," svarede hun med en smule accent i sit engelske, men den var ikke så tyk, at man ikke forstod hende. Den var ikke noget problem. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:39:44 GMT
Tyler havde det mere end fint med at sidde med to piger sådan her, og nej han var bestemt ikke frisk på noget gangbang med Solomon, godt nok så hvilede Tyler meget i sin seksualitet, men det var ikke det samme som at han gad være i rum med en fyr mere imens. Han var nok bare mere typen der gerne ville have lidt privatliv, især fordi han vidste hvor nysgerrige journalister kunne være, det måtte Solomon da også kende alt til, eftersom Tyler jo selv var chefredaktør på Profettidende og havde været det i mande år. Dog havde Tyler et princip om at han ikke skrev om sine venner.
"Vanya,... Et smukt navn til en smuk kvinde" sagde han i et varmt smil: "Kan jeg byde dig på en drink?" spurgte han i en elegant stemme, Tyler kunne faktisk godt mærke at de shots han havde drukket var begyndt at have sin effekt. Det var da ikke fordi han var mega fuld, men lidt var han da blevet efterhånden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:40:20 GMT
Rachel smilede elegant til den fremmede fyr som hun sad ved siden af, Rachel var næsten altid ude for at score. Hun havde pakket sine følelser så langt væk et sted langt inde i sit stenkolde hjerte, og hun havde bestemt ikke planer om at finde dem frem sådan lige foreløbigt. Som han kyssede hendes håndryg, smilede hun blot: "Solomon? En fornøjelse at møde dig" sagde hun i en rolig tone og tog så roligt hånden til sig igen.
"Jeg hedder Rachel... Du er en af Tyler's venner?" spurgte hun i en rolig stemme, hun kunne ikke rigtigt høre hvad Tyler talte med den anden pige om, eftersom musikken var alt for høj, men det gjorde jo heller ikke noget. "Du er måske bare i byen for at have det lidt sjovt?" spurgte hun i en rolig attitude. Tjah hun ville da ikke have noget i mod at tage med ham hjem senere, han så sød ud og desuden så havde hun nok brug for bare at glemme hendes liv for en stund, også var alkohol og en flot fyr jo næsten altid en god løsning.
|
|
|