Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:15:33 GMT
6. Januar 2056, Aften, SnevejrDiskotek Grindelwald, Godric's Hollow, EnglandPåklædning, @tyler Det var aften, og Solomon var på vej i byen sammen med sin bro, Tyler. Han var iklædt en helt almindelig blå t-shirt samt et par grå jeans. Bæltet om hans hofter var bredt og rødbrunt. Skoene var Addidas og sorte.
Han smilede til Tyler, som de bevægede sig mod Diskotek Grindelwald. Nogen undgik det grundet navnet og al den ballade med Grindelwald, men det rørte ikke Solomon. Han ville bare finde en lækker dame, som han kunne gå i seng med altså. Det var hans eneste interesse.
Som magiker havde han heller ikke noget imod at gå i seng med mugglerpiger. Det var overhoved ikke noget problem. Nej, slet ikke.
"Hey, hvordan går det ellers?" spurgte Solomon helt roligt, og nikkede til sin ven. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:26:13 GMT
Klar på en aften i byen glædede Tyler sig faktisk til at mødes med Solomon. Tyler var ikke altid den sødeste fyr, men efter hans tur til Nepal så havde han det da noget bedre. Men det betød nu ikke at han havde det helt godt psykisk. Tyler var en fyr der var glad for kvinder og byture, men hvis han skulle være helt ærligt så var den eneste han tænkte på lige nu bare Isabella. Han havde brug for hende i sit liv, og kunne han ikke få hende, jamen så skulle han ikke have noget kærlighed i sit liv. Tyler gik ned af gaden som de var på vej i mod et af de steder der var absolut sjovest at drikke. Han smilede roligt til Solomon og kiggede så ligefrem for sig.
"Det går sgu fint nok, der er meget at se til efter jeg er kommet hjem igen... Har nok bare brug for at slappe af inde i mit hoved" sagde han og trak på skuldrene, der var mange ting i hans liv lige nu og egentligt havde han ikke helt lyst til at snakke om det. Tyler talte næsten aldrig om personlige ting, han var mere den overfladiske type der bare nød alkohol og en god aften i byen. "Hvad med dig? Går det godt? noget nyt under solen?" spurgte Tyler i et smørret grin og kiggede i mod Solomon. Tyler havde faktisk ganske mange venner, men han var også en cool fyr hvis han selv skulle sige til. Det var selvfølgelig ikke altid at pigerne var enig tho.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:47:26 GMT
Solomon lagde hovedet let på skrå, da Tyler sagde, at han havde brug for at slappe af i sit hoved. Det var ikke ligefrem et afslappende sted de skulle hen. De skulle sådan set på diskotek. Det var jo ikke kendt for at være specielt afslappende. Snare hurtigt og måske også lidt farligt.
Men altså... det var jo et mugglerdiskotek, så der kunne vel ikke ske det helt vanvittige? Nej, det gjorde der nok ikke, bestemt Solomon sig for.
"Jeg har mødt nogle lækre damer her fredag og lørdag, men ellers ikke noget vildt spænende," sagde han med et skuldertræk, og skævede til sin ven.
Han ville ikke spørge ind til for personlige ting med Tyler, for godt nok var de venner og bros og alt det der, men det var ikke sådan deres forhold var. Så derfor valgte han at skifte emne.
"Skal vi så komme ud og score nogle dejlige damer?" sagde han muntert, som han skubbede døren ind til diskoteket op. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 16:54:56 GMT
Solomon var damernes mand, det vidste Tyler udemærket godt. Sådan havde Tyler jo egentligt også haft det i mange år, han havde været sammen med det halve af London og han var typen der altid var glad når der var kvinder i nærheden, især hvis de ikke havde haft ret meget tøj på. Men på den anden side så ville Tyler også gerne holde lidt igen, det var ikke fordi at han ville i cølibat eller noget i den stil, men han ville bare gerne ud og have det sjovt i byen, og hvordan det så ende ud, jamen det måtte tiden vise. Tyler havde da heldigvis fået en ny lejlighed, så han havde rig mulighed for at tage smukke kvinder med hjem.
"Uha vi må se... Jeg må sgu indrømme jeg er faldet lidt af på den, jeg er sgu tilbage på Isabella lige nu" sagde han roligt, han elskede virkeligt Isabella også selvom hun ikke ville have ham, men hun vidste godt at der måske var en chance for at hun bare ville afvise ham forevigt. Tyler havde aldrig været forelsket i andre kvinder end Isabella og hvis han skulle være ærlig så ville han heller ikke være sammen med andre, dog var det over to år siden de to havde haft et forhold, fordi at Tyler jo som altid var endt med at være en idiot. "Men altså hvis der er nogen der ser godt ud, så er intet jo udelukket" sagde Tyler i et grin:; "Du har måske store planer?" sagde Tyler tørt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 17:05:52 GMT
Solomon skar en grimasse, da Tyler snakkede om, at han var faldet lidt af på den. Han var ked af, at Tyler havde det sådan, men på den anden side, så kunne man jo heller ikke forsætte i det tempo, som de to havde ført de sidste mange år.
"Du? Faldet af på den?" For sjov gjorde Solomon store øjne, og agerede overrasket, men så klappede han Tyler på ryggen og grinede til ham: "Ja, du er helt væk i hende Isabella. Men I er da ikke sammen længere, er I?"
"Ork ja. Jeg har altid store planer. Det ved du da,Tyler," grinede han og slog ud med armene på en altfavnende måde som viste, at han var klar på hvad som helst. Så længe det ikke var en fyr altså. Han var ikke til fyre. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 20:14:34 GMT
Tyler sukkede: "Lad os nu se, det kan jo være der er en der ser godt ud" sagde Tyler i et opmuntrende grin, Tyler kunne altid falde lidt i hvis han lige kom i den rigtige stemning og han var sikker på at når han lige havde fået nogen shots så skulle det hele nok gå meget nemmere. "Nej det er vi ikke, men jeg må se... jeg tror sgu ikke hun vil have mig tilbage" sagde Tyler, og gad ikke gå i wine over en eller anden tøs, men på den anden side så var ham og Solomon jo venner, så Tyler ville da gerne fortælle tingene som de var. Tyler havde mistet mange venner igennem årene fordi han havde været så damned up mange gange, og lige så mange gange havde prøvet at redde sig selv i land til sidst.
"Ja det undre mig slet ikke... Bliver du aldrig træt i pikken?" sagde han i et grin, Tyler havde ikke altid det kønneste sprog, og da slet ikke når han var omkring sine venner, de talte jo meget åbent og Tyler havde ikke en pæn sjagong omkring folk han kendte. Desuden var ham og Solomon jo ikke nye for hinanden, som de ankom kiggede Tyler sig roligt omkring: "Såh.., Hvad skal vi drikke?" spurgte Tyler og kiggede op i mod baren, han var klar til at få denne her fest lidt mere igang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 21:02:11 GMT
Solomon nikkede med et bredt grin. Han var 100% klar på en vild aften, og hvis det betød, at han skulle hælde en masse alkohol på Tyler for at få det? Yeah, so be it. Desuden havde Tyler altid nemmere ved at score, eller tænkte i hvert fald mindre på Isabella, når han havde fået lidt indenbords.
"Op med humøret, Ty. Jeg er sikker på, at der er i hvert fald én dame derinde-" Han nikkede mod diskotekets dør, inden han passerede den "-som vil have dig."
"Måske lidt, men den skal jo gerne holdes i form, Ty." Han vippede med øjenbrynene til sin ven.
Så gik han mod baren og kaldte en bartender hen, så han kunne bestille. Han drejede hovedet, og så på Tyler lige i tide til at høre ham spørge, hvad de skulle drikke. Han skævede til menukortet, eller hvad sådan noget hed på et diskotek, og forsøgte at forstå hvad det var for noget der stod.
Det lød sgu alt sammen mærkeligt. Hvad filan var en 'isbjørn'? Så fandt han endelig noget han kunne genkende. Shots!
"Shots?" spurgte han og lagde hovedet let på skrå, mens han så på Tyler. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2019 21:29:11 GMT
Tyler grinede: "Dude der er noget du har misforstået... Der er ALTID lækre damer derude" sagde han i et grin, Tyler havde scoret... okay han gad ikke engang prøve på at tælle. Dengang han var chef på Profettidende prøvede han jo også at udnytte det, og for det meste så virkede det da også, selvom man nogengange stødte ind i de mere neden typer der ikke var interesseret i at smide tøjet. "Det kan man vove at påstå, jeg siger bare at jeg har fire damning børn på grund af de her byture" sagde han i et grin, Milo og Joshua så han slet ikke, hvorimod Sebastian og Samantha var han begyndt at se igen, Tyler havde aldrig været interesseret i sine børn før, men når det handlede om Isabella, så var han lidt mere tilbøjelig til at sige ja.
"Shots? Det kan du fandeme tro" sagde Tyler i et grin. "Har du aldrig overvejet at slå dig ned? Mødt nogen så lækker du faktisk gad beholde dem lidt længere end lige for en nat?" spurgte Tyler mere af nysgerrighed end noget andet, han vidste godt at Solomon stadig var lige så stor en player som Tyler jo også havde været det for bare få år tilbage. Men selvom Tyler stadig elskede de vilde byture, så forsøgte han faktisk at ændre sig lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 10:35:43 GMT
"Det har du selvfølgelig ret i." Solomon grinede tilbage til sin ven, han havde trods alt ret; lækre damer kunne man altid finde. Især hvis man ledte så grundigt som Solomon gjorde de fleste aftener i en weekend.
"Ja, okay. Jeg har ingen børn. Ikke hvad jeg ved af i hvert fald. Men jeg forsøger også at finde de kvinder, som er lige så frie fugle som jeg selv, som aldrig kunne finde på at beholde et barn lavet i et onenightsstand," grinede han og satte sig i baren ved siden af Tyler.
"Shots it is then-" Han vendte sig mod bartenderen, og sagde: "-vi skal have shots-" Han skævede til Tyler, før han forsatte: "-fire shots hver tak."
"Slå mig ned? Det kan jeg gøre, når jeg bliver gammel!" grinede han muntert over musikken.
Han elskede ungkarle-livet, så hvorfor slå sig ned? Det ville da være fjollet, ikke? Det synes han i hvert fald selv. Han var ikke interesseret i at slå sig ned. I hvert fald ikke lige forløbig.
"Jeg mener bare... hvis jeg nu møder damen, så kan det da godt være, men jeg har efterhånden haft så mange damer gennem maskinen, at jeg ikke ligefrem tror, at jeg møder hende, nogensinde." Han grinede lidt halvtrist, men smed så smilet tilbage på ansigtet, og hældte det første shot ned. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 11:06:46 GMT
Tyler grinede, lige nu var han faktisk bare glad for at være i byen igen. Tyler var ikke altid så god til at få fingeren ud for tiden, men for at være ærlig så var han faktisk glad for at han havde været i Nepal, det var rart at være ude og opleve en anden side af verden. På den anden side var han nok også lidt bange for at det var netop det som havde fået ham til at indse at han faktisk gerne ville Isabella, selvom han godt vidste hun nok ikke sådan lige ville ham. "Well det var sgu heller ikke lige meningen... isabella holdte jeg jo af... Men Frigg? Wow... Alkoholiker tøs, og Ivy? Bitch..." sagde Tyler blot, det var jo ikke hans skyld at tøser gik bag hans ryg, dog var Sebastian og Samantha nok i hans hoved lige så meget for Isabella's skyld som noget andet. Men Frigg og Ivy havde Tyler ikke talt med i flere år, og det havde han heller ikke brug for.
"Du er damning gammel, dude" sagde Tyler i et smil, ingen af de to var sgu tyve år gamle mere, og Tyler følte sig da heller ikke helt ung mere, selvom han altid var glad for en god bytur. "Man ved sgu aldrig du... Lige pludseligt en dag, så står hun der..." sagde Tyler, det var ikke fordi han var nogen specielt romantisk fyr, men Isabella havde nok ændret hans syn på alt det, og hun var endda mange år yngre end ham. "Men bare rolig, i aften behøver du ikke blive gift" sagde Tyler i et grin, lige nu var det vidst fint at de bare var lidt omkring, Tyler havde heller ikke de store planer for aftenen andet end bare at drikke sig i hegnet og holde en fest.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 15:45:10 GMT
Solomon fnøs af sin ven, og vendte bunden i vejret på endnu et shot; ned i sin mund. Han kunne lige så godt blive hammered så hurtigt som muligt, så han var lidt mere modtagelig eller i hvert fald lyttende i forhold til Tylers kærlighedssnak.
Han grinede og klappede Tyler på skulderen.
"Det havde jeg ligesom også regnet med. Hvem helvede har også brug for børn altså," grinede han, men kunne godt mærke, at tanken tiltrak ham mere end den havde gjort tidligere. Han kunne godt tænke sig små buksetrolde med jødiske navne rendende rundt i hans lejlighed. Det kunne måske godt være lidt fedt, alligevel.
"Hvis jeg er gammel, så er du oldnordisk, Ty!" bragede han igennem med, for at blive hørt over musikken, og skubbede et shot over til Tyler.
"Glad for at du ikke har planlagt suprise-bryllup for mig her til aften. Nu er jeg straks mere rolig." Han slog i bordet på en godt underholdt måde, og skævede til det næste shot. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 19:37:25 GMT
Tyler grinede: "Ja det ved jeg snart heller ikke" sagde han i et smil, han var glad nok for Sebastian og Samantha, men det havde han ikke altid været, det var kommet lidt med årene. Nok også i takt for at hans følelser for Isabella var kommet igen. "Men ja, lad være med at få børn, det bliver bare noget mærkeligt noget... Børn er.. Besværlige, og nok mere deres mødre" sagde han roligt, uha Ivy og ham havde haft mange debatter dengang hun havde været gravid med Milo, men Tyler havde givet hende nogen penge for at tie stille også havde han faktisk aldrig rigtigt hørt mere fra hende. Tyler var bare ikke det helt store børnemenneske.
"Oldnordisk.. Hold da kæft" sagde Tyler i et grin og tømte to af sine shots, Tyler vidste godt at han nærmede sig de 40 og det havde han det bestemt ikke godt med hvis han skulle være ærlig, han følte sig stadig ung og smuk. "Altså det nåede jeg sgu ikke lige til i dag buddy, måske næste gang vi er i byen... Måske en trip til Las Vegas?" sagde han i et smil. Tyler var glad for at rejse og han havde virkeligt haft nogen vilde drukture i udlandet, især når han havde været i USA sammen med sine venner, han glemte aldrig dengang ham, Jackson og Trescott var kommet til at stjæle en baby og købte en kylling, det var ret vilde tider.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 18:27:01 GMT
Solomon nikkede, mens han grinede til sin ven. Ja, børn var sgu ikke nemme, men det eneste der var værre en børn, var deres mødre. Pludselig ville de kræve et forhold, og børnepenge og alt muligt andet gøgl.
"Åh ja, mødrene. Ja det er næsten værre end selve barnet," grinede han med et lille velplaceret suk.
Han smilede lidt for sig selv. Jo, han ville vel godt have børn og kone engang, men det var nu mest, når han ikke stadigvæk var i scorealderen. Det var dog ikke sikkert, at han fik nogen af delene. Og han var faktisk også ret så ligeglad. Fik han kone, så var det det, og fik han flere samlejebuddies med alderen, så var det også fint nok.
"Men det er du jo, hvis jeg er gammel," grinede han og dunkede ham venskabeligt i ryggen.
"Ja, til Vegas-tur. Nej, til suprisebryllup tak," lo han og hældte det tredje shot i halsen. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 18:56:40 GMT
Tyler nikkede: "Det må man sige.. Jeg havde ikke engang et forhold til nogen af dem, aner ikke hvad fanden de snakker om" sagde han i en let irritabel stemme, nogengange var kvinder simpelthen bare umulige og Tyler syntes ellers han gjorde sit bedste for at få dem til at forstå. "Men i dag er der kun smukke damer og ingen sure bitches, skål for det" sagde han og hævede et shotglas som en skål og bundede så, det var dejligt bare at være ude med en ven, lige forsøge at være en smule bekymringsfri, det havde Tyler brug for. Der var så meget han gik og tænkte på i dagligdagen lige nu.
"Aww hvis hun nu er virkeligt lækkert, så bare et lille bryllup?" drillede Tyler. "Men ja, vi må tage en vegas tur en dag" sagde han i et smil og vidste ikke engang hvornår han skulle få tid til det, men han ville gerne ud og feste lidt, ud og huske hvordan det egentligt var når livet var ubekymret. "Så hvad er din plan? Vi drikker, vi scorer... Vi tager hjem?" sagde han i et grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 20:37:08 GMT
"Tøser er også så besværlige. Og når der først er graviditetshormoner indvolveret, så går det helt galt!" grinede han og slog i bordet i morskab.
"Enig!" sagde han og bundede sit sidste og fjerde shotglas.
Nu var han i hvert fald igang. Han løftede hånden, for at kalde bartenderen hen, men så så på Tyler. Han var dårligt halvvejs igennem sine, så Solomon tænkte, at han måtte sætte farten lidt ned. Han skulle jo gerne være i stand til at score på et tidspunkt.
"Hvis hun er virkelig, virkelig lækker, så kan jeg da godt forsøge at holde hende ud," spøgte han tilbage, og blottede tænderne i et grin.
"Det var i hvert fald min plan. Om ikke andet så må vi tage hjem sammen, skulle vi ikke score." Han spærrede øjnene op stort, da han hørte sine egne ord "Altså ikke gå i seng med hinanden, bare følges."
Han blussede lidt, men forsøgte at slå det hen med et latter. ♡
|
|
|