Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2018 13:34:40 GMT
Kl. 01.00 De Tre Koste
Der havde været julefest på Hogwarts denne smukke vinterdag hvor sneen så fint dalede ned. En mindre gruppe venner og Cadence havde da også været til juleballet men da de var blevet "puttet" klokken 23 havde de valgt at snige sig ud og fortsætte festen lidt længere nede i byen. De tre koste var et sikkert hit og med håret sat rigtigt, og stram kjole så kunne Cadence sagtens gå for at være et par år ældre, selvom hun nu kun lige var rundet de 17 år. Det var snart hendes sidste tid på Hogwarts og noget i hende kunne slet ikke forstå at det var gået så stærkt. Hun glædede sig til at komme ud i den virkelige verden, også selvom hun overhovedet ikke havde nogen idé om hvad hun skulle efter skolen, men hun håbede da at finde ud af det i løbet af sommeren.
Men for nu var der god til tid, Cadence, to drenge og to andre veninder var taget ned for at danse og hygge sig lidt. Det var kun hendes tredje øl men nu var hun jo ikke nogen habil alkoholiker, så hun kunne da godt mærke at hun følte sig en smule beruset. Det var skønt bare at nyde tiden sammen med vennerne, og så længe de fik sneget sig tilbage inden kl 5 så var alt fint, hun skulle bare lige have et bad også sove en time, så skulle det nok gå alt sammen. Lige nu var Cadence forpustet efter at have danset, og satte sig tungt ned på en stol imens hun grinede over at se de andre danse videre: "Jeg tager bare lige to minutter!" annoncerede hun ud i flokken. Cadence var da ikke verdens bedste danser og slet ikke når hun havde drukket, men hun syntes uden tvivl det var helt hysterisk morsomt.
|
|
Luke Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 28.05.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Celia Conner
Oprindelse: Wales
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Medarbejder
|
Post by Luke Lynch on Dec 29, 2018 20:12:38 GMT
Luke havde det godt for tide. Han havde været væk fra Hogwarts siden sommeren, hvor han var gradueret. Han havde fået sig et fedt job, som han virkelig var glad for. Han havde fået lov til, at låne sin fætters lejlighed og skulle snart flytte sammen med sin bedste ven. Jamen det kunne jo nærmest ikke blive meget bedre. Han var fri fra Hogwarts, for ja, det var værd at nævne to gange. Han havde en af de mest populære drenge på skolen. Mest fordi han havde været så ligeglad med alt. Han var ofte kommet i problemer, lavet ballade, været i slåskampe, været sammen med mere eller mindre halvdelen af skolens hunkønsvæsner. Han havde været genkendelig og en af de drenge som alle ville hænge ud med, eller frygtede fordi han havde mobbet dem eller nogen de kendte. Der havde ikke været mange som havde turde sige ham imod, foruden professorerne selvfølgelig, men selv dem havde han været flabet overfor, hvilket da også havde ført til en del eftersidninger. Han sad sammen med et par venner ved et bord lidt længere væk fra dansegulvet, dog ikke længere væk end de kunne se det. Han fulgte Cadence med blikket som hun satte sig alene. Han kunne sagtens genkende hende fra Hogwarts, hun var jo lillesøster til Joey McSeeley, så det var nok de færreste som ikke vidste, hvem hun var. De havde dog aldrig snakket sådan rigtigt sammen. "Kommer om lidt," informerede han til sine venner, før han tømte sit glas og rejste sig, for at gå mod hende. "Hey. Cadence, ikke sandt?" spurgte han og sendte hende et charmende smil, "Du ser tørstig ud, lad mig købe dig en drink," sagde han og blinkede til hende, før han fik kaldt en tjener hen, "Hvad kunne du tænke dig?" spurgte han roligt og satte sig til rette på pladsen ved siden af hende.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2019 19:59:35 GMT
Cadence var ikke super vant til at drikke, men hun var faktisk glad for at være ude med veninderne. Det var sidste år på Hogwarts og Cadence skiftede hele tiden imellem at glæde sig til at komme videre i livet og gøre noget andet, og var nervøs for det faktum at hun snart skulle forlade alle de fantastiske venner hun havde fået igennem de sidste år. Hogwarts var virkeligt bare noget særligt. Som hun hørte en stemme tale til hende, kiggede hun i mod den og smilede så: "Præcist..." konstaterede hun i en beruset stemme, Luke var en utrolig køn fyr og alle pigerne på Hogwarts bemærkede ham da helt bestemt. Cadence havde da også bemærket ham og selvom hun gik med mange af de smarte drenge, så var det jo primært Gryffindor venner hun havde.
"Øhm tak... Jeg tror bare jeg tager en ild whisky" sagde hun i et grin og kiggede i mod ham, afventende. Han virkede nu cool nok, selvom Cadence nu nok altid rystede lidt at Slytherin drengene bare var ude på at gøre folk til grin, selvom han jo ikke længere gik på kollegiet længere. "Altså vi er her kun kort..." påpegede hun og kiggede på klokken, professorene ville dræbe dem hvis de vidste at de var sneget sig ud for at drikke alkohol, men på den anden side så var Cadence jo ung. Hun mente da bestemt selv at hun var gammel nok til at gå ud og have det lidt sjovt. Hun slog tankerne ud og smilede så i mod Luke som han satte sig ved siden af hende: "Såh, hvad laver du nu?" spurgte hun nysgerrigt i forsøg på at starte samtale.
|
|
Luke Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 28.05.2037
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Celia Conner
Oprindelse: Wales
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Medarbejder
|
Post by Luke Lynch on Jan 12, 2019 23:25:23 GMT
Et drenget smil meldte sig på Lukes læber, "Et smukt ansigt som dit, er også svært at glemme," svarede han og blinkede til hende. Han vidste godt, at han havde haft et ry på Hogwarts, som sagde player, men han synes nu ikke selv det var dét han var. Han udfoldede sig jo bare og prøvede grænser af. Han havde altid været pigeglad og ville nok altid være det. Desuden vidste han udmærket godt, at han så godt ud, så hvorfor ikke udnytte, at pigerne synes det samme? Ikke at han selv mente han udnyttede nogen, for han ville stoppe det sekund en pige gav udtryk for, at hun ikke ville alligevel eller ville mere. Han smilede og nikkede til hendes valg af drikkelse, før han vendte blikket mod bartenderen, "Well, det hørte du vel godt?" spurgte han bartenderen, før han betalte for hende og vendte sin opmærksomhed tilbage på Cadence. Hun var en smuk pige, det benægtede han ikke og selvfølgelig havde han bagtanker ved, at bruge penge på at købe drinks til hende og de bagtanker var ikke ligefrem helt syndfrie. "Arh hold da op, natten er ung endnu. Jeg skal nok sørger for, at du kommer sikkert tilbage til skolen," forsikrede han og sendte hende et charmende smil efterfulgt af et blink. Han havde ikke selv tal på, hvor mange gange han ikke også havde sneget sig væk fra skolen for at drikke med vennerne og lave andre drengestreger. "Jeg har fået fuldtidsjob i EB-Music, så jeg tager bare et år, hvor jeg bare arbejder og tjener nogle penge, så er planen jeg vil ud og rejse og se verden," svarede han og tog en tår af sit glas, da bartenderen stillede begge glas foran dem. "Har du fundet ud af, hvad du vil når du bliver færdig til sommer?" spurgte han, mest for at holde samtalen i gang og han kunne sagtens sidde og lege interesseret, selvom det eneste han egentlig ville var, at komme i bukserne på hende. Det ville ærligt talt være en fed historie, at kunne fortælle vennerne. Det var jo ikke hver dag man fik muligheden for, at være tæt på en kendts lillesøster.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 11:37:17 GMT
Cadence var bare en ung pige der var utrolig nysgerrig på livet og som gerne ville vide lidt mere om det hele, hun følte sig ofte så forvirret over hvad hun egentligt ville med dit liv, hun skulle snart stoppe på Hogwarts og hun anede stadig ikke selv hvad hun ville. Hun rødmede let ved hans kommentar, ingen tvivl om at han så godt ud og ingen tvivl om at Cadence var meget nysgerrig på drenge, men hun måtte dog også indrømme det ikke var et område hun havde nogen stor erfaring indenfor. "Jeg har aldrig lavet natterend før, jeg er bange for jeg ender med at få eftersidning de næste tyve år" sagde hun i et grin og lod en hånd glide igennem sit røde hår, det var ikke fordi hun havde tænkt sig at stikke af nu, men man kunne jo godt tænke lidt.
"Wow det lyder nice... Vil du gerne være musikker?" spurgte hun og nippede til sin ildwhiskey hvilket fik hende til at skære en grimasse, okay det smagte rimeligt meget af lort, men på den anden side så var det nok fint hun fik sig en lille skid på, frem for altid at prøve at gøre det rigtige. Hans spørgsmål fik hende til at trække på skuldrene. "Nej ikke rigtigt... Jeg er nok lidt i panik over at jeg burde have en idé cirka nu" sagde hun ærligt, det var virkeligt svært at finde rundt i, der var så uendeligt mange muligheder og Cadence følte bare slet ikke at hun kunne vælge imellem det.
|
|