Olivia Rae Roden Wilson
•
Magiker
Fødselsdag: 01.07.2033
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: London, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Professor i Eliksir
C-box navn: Dumle
|
Post by Olivia Rae Roden Wilson on Sept 21, 2018 13:17:22 GMT
Thomas' kontor, Det magiske Universitet, England Omkring middag
Olivia sad på Thomas' kontor. De havde lige haft deres første lektion, hvor han skulle undervise hende. Det var gået overraskende godt, men hun havde også øvet sig en del. Hun var ved at blive bedre til besværgelser, men hun ville gerne være endnu bedre. Thomas havde været utrolig tålmodig med hende og det havde hjulpet hende rigtig meget. Hun lærte ikke så nemt, hvis hendes lærer stressede hende. Thomas var rolig og han viste det ikke, hvis han var irriteret. Han tog sin tid med at forklare hende de forskellige ting og han talte pænt til hende hele tiden. Hun kunne rigtig godt lide ham og hun var sikker på, at hun nok skulle blive nogenlunde dygtig på grund af ham. Chrissandra var også god, men Thomas var bare mere villig til at hjælpe hende med de lidt mere dystre besværgelser. han var enig i, at hun havde brug for at forsvare sig selv. Det var Chriss da også, men ikke på samme måde. Olivia havde brug for Thomas og det virkede ærlig talt også som om han havde brug for hende. På en eller anden måde. Han virkede ikke så glad og hun tænkte, at hun måske var en god distraction for ham. "Jeg er virkelig glad for, at du vil hjælpe mig." Sagde hun og drak det sidste te, som hun havde en en rød kop foran sig. Den var lidt girly.
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
Fødselsdag: 02.07.2025
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Avanceret
Oprindelse: Birmingham, England
Stilling: Professor i Forsvar mod Mørkets Kræfter
|
Post by Thomas Blake on Sept 21, 2018 16:19:38 GMT
Thomas sad og betragtede Olivia, som sad overfor ham på hans kontor. Hun var en super intelligent pige, som havde opnået meget på kort tid. Hun havde dog også oplevet en masse grusomme ting og han forstod ikke, hvorfor hun stadig var her. Mange piger ville gøre noget voldsomt ved sig selv, hvis de havde været ude for det samme, men ikke Olivia. Hun var stærk og han havde den dybeste respekt for hende. "Du havde brug for det. Desuden, så er det, der jeg lever af." Sagde han med et roligt smil. Han lænede sig tilbage og tænkte lidt over det næste, som han ville fortælle hende. "Professor Bigaard har lige sagt op som professor i eliksir og jeg synes personligt, at du skal overveje at søge om det. Det er det fag, som du drømmer om, er det ikke?" Spurgte han, selvom han faktisk slet ikke var i tvivl. Hun havde nævnt det et par gange i løbet af de par gange, hvor de havde talt sammen. "Jeg tror det ville være godt for dig at komme væk. Desuden, så kan vi nemmere træne dig og så har jeg en kollega, som du måske burde få kontakt til. Han er professor i kriminologi og jeg tror, at du ville få meget ud af at hænge ud med ham. Bare min mening. Jeg skal nok lægge et godt ord ind for dig overfor rektor." Sagde han og nikkede let. Han var overbevist om, at det ville være bedre for hende at være der, end på Hogwarts, når hun nu ikke følte sig helt tryg der. Han følte sig lidt beskyttende overfor hende allerede. Hun minede ham om Ariana.
|
|
Olivia Rae Roden Wilson
•
Magiker
Fødselsdag: 01.07.2033
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Oprindelse: London, England
Stilling: Professor i Eliksir
|
Post by Olivia Rae Roden Wilson on Oct 9, 2018 22:42:29 GMT
Olivia var meget taknemmelig over Thomas. Det var så pænt af ham, at han ville hjælpe hende med hendes problem. Hun smilede da han sagde, at hun havde brug for det. Det havde han ret i på alle måder. Det næste han sagde, kom dog bag på hende. Ville han have, at hun skulle arbejde på Universitetet? Hun vidste slet ikke, hvad hun skulle sige til det. Hun havde jo altid drømt om at arbejde med eliksir, men den stilling havde ikke været åben, da hun ville arbejde på Hogwarts. Hun kunne dog godt mærke, at hun blev meget begejstret allerede. "Virkelig?" Hun kunne nu ikke lade være med at smile.
Hun kiggede på klokken og blev nødt til at smutte, da hun skulle tilbage til Hogwarts og undervise. "Det ville virkelig være fedt. Det lyder dog lidt voldsomt, da jeg jo ikke har været lærer så længe, men en jobsamtale kan jo ikke skade." Hun var så glad for dette, selvom det skræmte hende meget. "Tak, Thomas. For alt. Jeg vil rigtig gerne høre mere om din kollega og det, men jeg bliver simpelthen nødt til at smutte." Sagde hun og rejste sig op. Hun gav ham hånden og smilede. Han havde ret. Hun havde brug for at komme væk fra Hogwarts efter alt det, der var sket. Hun vendte sig om og skyndte sig ud af kontoret.
// Out
|
|