Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2019 17:13:00 GMT
Kayla kunne ikke lade være med at smile over den pigedrøm som Nikki sad og tegnede for dem begge to. Hun havde nok stadig en stor drøm om at møde den helt rigtige fyr, og hun var da sikker på at Nikki havde det på samme måde. For nu vidste Kayla bare godt at hun havde brug for en pause, mænd var virkeligt ikke specielt lette at være omkring og slet ikke når man var så dårlig til at vælge de rigtige, som Kayla åbenbart var: "Ja præcist, og på en klippekant på Hawaii" sagde hun i et grin. Hvis man endeligt skulle drømme om et bryllup der ikke var sammen med ens drømmemand, så måtte man da i det mindste sørge for at det ville blive det mest sindsyge bryllup nogensinde.
"Åh det er pænt af dig, jeg skal nok huske det hvis det en dag kniber... Du må også sige hvis der er noget du mangler" sagde Kayla i et smil. Det betød virkeligt meget at have gode veninder man kunne støtte sig til, og i det mindste kunne de støtte sig lidt til hinanden lige nu. Kayla havde en klar idé om at hun havde brug for en pause lige nu, dog håbede hun virkeligt at NIkki ville gå efter kærligheden. Hun var en cool tøs og en mand ville være heldig at have hende. Kayla smilede, og klemte tilbage i mod hendes hånd, som hun lænede sig tilbage i sofaen med et suk, det hele var lidt rodet lige nu.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
Fødselsdag: 12.09.2027
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Samuel Roden
Oprindelse: Wicklow, Irland
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Professor i Magiske Dyrs Pasning og Pleje
Fritidsjob: Ejer, Adams' Daycare
Ejer af: Fønix
C-box navn: Dumle
|
Post by Nikki Elicia Adams on Jul 18, 2019 18:50:42 GMT
Nikki kunne ikke helt lade være med at grine. Skulle det endelig være, så ville det blive et fantastisk bryllup. "Jeg tror vores familier ville blive lidt overrasket." Sagde hun og rystede på hovedet med et smil. Hun ville elske at komme hjem til sine forældre og ikke mindst Spike, og fortælle dem, at hende og Kayla skulle giftes, bare for at se deres ansigtsudtryk. Det ville være episk! "Nu ved vi da, hvad vi kan se frem til, når vi bliver 50." Sagde hun og lo hjerteligt. "Men mon ikke vores drømme bliver ødelagt af en eller anden mand?" Hun smilede lidt og lænede sig så tilbage.
Hun smilede varmt til veninden. "Jeg skal også nok sige til, hvis der er noget. Nu er det bare rart, at du er her. Det hele skal nu nok gå. Nogle gange er det bare rart at få talt ud om tingene." Sagde hun og nikkede til sin egen kommentar. De burde ses noget mere, for det var rart bare at sidde med en veninde og tale om alt og ingenting. Hun kunne dog se på klokken, at hun snart burde komme afsted.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2019 19:50:04 GMT
Kayla grinede: "Er du sindsyg, Nicole og David ville falde ned af stolen" påpegede hun, Kayla var glad for hendes søskende, de havde et ganske godt forhold, selvom hun ikke havde snakket med nicole i noget tid, der skete vidst en del i hendes liv. Det sidste Kayla havde hørt fra hende, var at hendes kæreste at røget i Azkaban. "Jo mænd har det jo med at komme i vejen engang imellem"s sagde hun i et mildt grin, hun var ret spændt på hvad fremtiden ville bringe hende, men hun håbede virkeligt det ville være noget godt.
"Ja bestemt..." sagde hun i et smil. "Vil du crashe på sofaen i nat? Jeg mener bare... Klokken er snart ti" sagde hun i et grin, Kayla gik altid tidligt i seng, mest af alt fordi hun havde to børn der vågende alt for tidligt. Men på den anden side hyggede hun sig også med at snakke med Nikki. Så de kunne jo altid gøre det til en sleep over.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Aug 12, 2019 20:32:42 GMT
Nikki begyndte at grine. Hun havde ikke brugt meget tid med Kaylas søskende, men hun kendte dem da. Hun kunne godt se det sjove i, at fortælle dem det. Hun ville elske at fortælle det til Spike også. "Det ville være virkelig sjovt." Hun smilede stort og lænede sig tilbage i stolen. Hun hyggede sig virkelig med Kayla og hun ville ønske, at de så hinanden lidt mere, end de gjorde nu.
Nikki kastede igen et blik på uret og derefter hen på Kayla, som foreslog hende, at hun kunne sove der. Hun overvejede det et øjeblik og smilede så. "Din sofa er noget så behagelig, så hvis det ikke er for besværligt, så vil jeg da gerne sove her." Sagde hun. Det kunne da være hyggeligt, selvom Kayla jo gik tidligt i seng. På denne måde kunne de da alligevel bruge lidt mere tid sammen. "Det er jo med at udnytte, at vi faktisk endelig ser hinanden." Sagde hun og lagde det ene ben over det andet. Nikki sov normalt ikke hjemme hos nogen, men det gjorde hende nu ikke noget. "Jeg går også ud fra, at alle står tidligt op?" Grinede hun. Selv skulle hun tidligt op og på arbejde, men Kayla skulle nok også. Især med to børn, der sikkert ikke sov ret længe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 13, 2019 7:18:23 GMT
Kayla smilede. "Ja... men altså nu må vi se, for nu tror jeg bare jeg holder fokus på mine børn" sagde han i en rolig stemme, det var det bedste han kunne gøre - hun ville bare gerne slappe af: "Er det mærkeligt at jeg stadig tænker meget på Demyan? Selvom han var sådan en kæmpe idiot så er jeg bare så bekymret for hvordan han har det" sagde hun og sukkede ganske roligt, hun kunne slet ikke forestille sig hvad retning hans liv gik i nu. I det mindste så havde Jophiel altid været super stabil, han havde haft et godt arbejde og den slags.
"Det må du gerne... Det er også længe siden jeg har haft en sleepover tøse aften" sagde hun i et stort smil. Nikki var virkeligt skøn og Kayla var utroligt glad for at de to var veninder. Hun var ikke altid så god til at lukke folk ind i sit liv, og da slet ikke nye mennesker. Nu var hun jo også en "rigtig voksen" med børn, arbejde og lejlighed. Pt desværre uden mand, men sådan var hun nødt til at holde styr på det. Bare lige have kontrol over sit eget liv igen.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Aug 29, 2019 19:13:22 GMT
Nikki smilede varmt til hende. Det var lidt underligt at have en veninde, som havde børn, når nu Nikki selv var så langt fra det selv. Det var dog ikke noget problem. De så stadig hinanden og hyggede sig, og Nikki elskede børnene. "Det synes jeg er en rigtig god idé." Sagde hun og smilede stort. Det var altid vigtigt at fokusere på sine børn, men det var også vigtigt, at Kayla prøvede at glemme kærlighedslivet lidt og komme tilbage til sig selv.
Nikki sendte veninden et opmuntrende smil. "Nej overhovedet ikke. Han har været en stor del af sit liv, og han er det på mange måder stadigvæk. Det er helt naturligt, at du tænker på ham. Der er også forskel på at tænke på ham og ville have ham tilbage." Nikki ville da ikke dømme Kayla, hvis hun ville have ham tilbage, men hun ville måske prøve at tale hende til fornuft.
Nikki satte sig godt til rette i sofaen og nikkede så. "Jamen det er da hyggeligt det her. Jeg forventer, at du har cookie dough så." Hun grinede lidt. Det passede da til en tøse sleepover, men hun forventede det ikke. Det var ment som en joke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2019 14:23:55 GMT
”Jeg er fuld af gode idéer” medgav Kayla og smilede til Nikki. Det var virkeligt længe siden hun bare havde brugt tiden sammen med en god veninde, så det føltes virkeligt forfriskende bare at få lidt luft for alle ens frustrationer. ”Ja du har sikkert ret. Jeg ved med mig selv at jeg aldrig nogensinde ville kunne tilgive ham for det han har gjort… Men derfor håber jeg stadig for ham at han har det godt I guess” sagde hun og trak på skuldrene.
Kayla vidste jo knapt nok selv hvad hun følte omkring det hele, det eneste hun vidste at hun med sikkerhed følte, var at hun var taknemmelig for at Scott var kommet forbi den aften hvor det hele var gået galt, ellers havde hun slet ikke turde tænke på hvad der var sket. ”Haha jeg har i hvert fald et eller andet i fryseren, ellers må vi ned og købe noget… Hvis man skal hygge så skal man jo gøre det hele vejen igennem” medgav hun. Det var virkeligt rart bare lige at få vendt hele verdenssituationen.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Oct 6, 2019 13:46:16 GMT
Nikki lænede sig godt tilbage i stolen og smilede til Kayla. Det her var super hyggeligt og stille og roligt. Mange tog i byen for at drikke, når de skulle være sammen med veninder. Nikki og Kayla kunne sagtens undvære. De kunne sagtens sidde en hel aften, bare og tale med hinanden eller stirre ud i luften. "Du må ikke hade dig selv, for at ville ham det bedste. Han er trods alt far til dine børn." Sagde hun og gav venindens hånd et klem. Selvom han var en røv, så var det naturligt at ville ham det bedste. Det kunne jo være han ændrede sig en dag, og kunne gøre en anden kvinde lykkelig. Nikki håbede det da, men hun så selvfølgelig helst, at Kayla var lykkelig. Og børnene. Hun kendte faktisk slet ikke Demyan så godt, selvom man skulle tro det, når nu hun var veninder med Kayla.
Nikki lagde benene op på armlænet og slængede sig godt. "Vi skal hygge så meget!" Sagde hun med et stort smil. Nikki var super glad for søde sager, men hun spiste det ikke så meget, da hun gerne ville holde figuren bare lidt endnu. Hun havde hørt, at det ville gå ned ad bakke, når man først var blevet 30. Og det var jo snart.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 13:54:16 GMT
"Ja en af dem ihvertfald" rettede hun hende kort, dog efterfulgt at et meget dybt suk: "For jeg er nemlig åbenbart typen nu der har flere mænd i mit liv" sagde hun og rullede med øjnene, det var hun faktisk ikke super begejstret for. Hun ville ikke være en eller anden runde trunte, hun ville gerne være typen der havde et fast forhold, var gift og havde børn med den samme mand, men sådan slukke det ikke være. Dog måtte hun indrømme at det her var sådan hun havde set sin fremtid.
"Men altså ja... " sagde hun og smilede som stemningen ændrede sig: "Ja... Åh jeg er bare så glad for at du er kommet, jeg har virkeligt haft brug for bare at slappe af og tænke på ingenting" sagde hun og nikkede kort. HUn havde brug for bare at tænke på tøsesjov, ingenbørn og ingen mand for en stund. Nu havde hun jo også besluttet sig for at leve i cølibat det næste stykke tid, det var lidt om om at alt det med Trecott havde skubbet hende udover kanten på den front.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Dec 19, 2019 19:58:53 GMT
Nikki måtte være træt, eftersom hun havde sagt børn og ikke barn. "Ja selvfølgelig. Det ændrer dog ikke på mit udsagn. Nok er han en røv, men man kan da håbe, at han ændrer sig. Ikke for din skyld, men for sit barn." Hun trak på skuldrende og lænede sig tilbage. Nikki var virkelig glad for, at hun ikke havde børn lige nu. Det virkede til, at det kunne give en del problemer nogle gange. Hun vidste faktisk ikke, om hun gerne ville have børn i fremtiden. Lige nu var det ikke et ønske. "Hvis det hjælper, så er du ikke den eneste, der har flere mænd i sit liv, vil jeg tro." Hun prøvede at virke opmuntrende, men hun var faktisk ikke sikker på, at hun var til megen hjælp. "Okay, så lad os lave et eller andet. Så du kan tænke på noget andet. Og det samme med mig." Sagde hun og rejste sig op. Hun havde ikke ligefrem nogen plan, men nu stod hun op. De kunne vel spille noget, se noget eller hente snacks. Mulighederne var enorme!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 19:55:09 GMT
Hun nikkede blot. Kayla var helt på hendes hold omkring at mænd virkeligt kunne være besværlige og lige nu havde Kayla da vidst også bare lige brug for en pause og brug for at trække vejret: "Vi må prøve at passe på hinanden og glemme dem for en stund" sagde hun i et smil. "Nej det er jeg da glad for.. Vi må håbe der falder ro i kærlighedslivet på et tidspunkt" sagde hun i et smil, det var virkeligt svært at få tingene til at gå op nogengange - men altså hun måtte jo gøre sit bedste. Hun håbede da at hun en dag ville finde en virkeligt god mand.
"Jamen hvad har du lyst til?" spurgte hun i et smil. Kayla var virkeligt glad for at hun havde en veninde som NIkki som hun kunne dele alt med, hun var helt sikker på at alle mennesker havde brug for en de bare kunne sige alt til, uden at blive dømt, og sådan en veninde havde Kayla klart fundet i NIkki. Hun var aldrig bange for at hun ville dømme hende, heller ikke når hun nogengange sagde virkeligt åndsvage ting.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Jan 18, 2020 12:14:16 GMT
Nikki synes helt klart, at de skulle passe på hinanden. De havde et rigtig godt venskab, og de kunne tale med hinanden om alt. Hun synes også, at de burde se hinanden noget mere, for det kunne være, at det kunne hjælpe dem begge to. "Husk, at du altid kan tale med mig om det. Og du siger bare til, så kommer jeg." Sagde hun med et smil. Hun vidste, at Kayla havde det på samme måde med hende. Deres venskab var så dejligt ukompliceret.
Nikki stod et øjeblik og anede ikke, hvad hun skulle svare. Hun vidste ikke, hvad de skulle lave. "Har du nogle spil? Eller karaoke?" Spurgte hun med et grin. Nikki kunne godt synge, men det var ikke perfekt. Hun var ikke den store sangerinde, men det bildte hun så heller aldrig folk ind. Et eller andet skulle de lave, så de ikke ad og havde deprimerende samtaler om mænd, der alligevel ikke var det værd. Og at planlægge deres bryllup på Hawaii var måske også lidt sørgeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:49:22 GMT
Kayla smilede. Hun var virkeligt glad for at hun havde en veninde som NIkki som hun altid kunne tale til, og lige nu følte hun sig egentligt ganske okay omkring alt det her kærlighedslort, men nogengange så ramte det hende da lige. To gange havde hun troet at hun havde fundet den eneste ene, og begge gange havde det vist sig at hun var fuldkommen gal på den, hvilket faktisk ikke havde følte super behageligt. Hun havde jo været glad for både Jophiel og Demyan.
"Uha karaoke kan jeg altid lokkes til, jeg tror sgu ikke jeg har nogen spil... Vi burde virkeligt tage i byen en dag!" sagde Kayla og kunne mærke at fest humøret kom en smule op i hende, hun havde ellers ikke haft lyst til at gå ud længe. Men nu var det jo ogs lidt noget andet at gå i byen med Nikki og bare grine hele natten. En del a Kayla følte virkeligt hun havde brug for det, bare slappe af med en veninde uden nogen idé om at skulle finde en fyr at score.
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Apr 11, 2020 19:19:24 GMT
Nogle gange havde man bare brug for at være sammen med en vaninde og tale om alt og ingenting. For tiden havde Nikki mere og mere brug for det, så denne her aften var perfekt. Hun skulle godt nok tidligt op, men what the hell.. De hyggede jo! "Jeg skal love for, at du er kommet i festhumør, hva?" Grinede Nikki. "Men jeg er så frisk! Det er altid rart at komme lidt ud, så lad os endelig gøre det snart!" Sagde hun med et stort smil. Det var godt at komme ud, og det var desværre ikke så tit, at hun gjorde det. Hendes arbejde tog det meste af hendes tid, så det var svært. Dog ville hun gerne være bedre til at tage fri, da hun trods alt ikke var den eneste, der arbejdede der. "Så synes jeg, vi skal finde vores bedste stemmer frem, og skråle med til noget musik, indtil vi falder om af bare træthed. Du ved om en time." Grinede hun. De var jo ikke 16 år mere. Kayla var en fantastisk veninde, og de burde se hinanden mere, end hvad de gjorde nu. Det var denne aften blot et bevis på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2020 8:06:22 GMT
Kayla grinede. "Måske lidt, jeg tror bare jeg er glad for at være single igen... og nu skal jeg ikke finde nogen, jeg skal bare nyde mit eget selskab" sagde hun og spilde i mod NIkki, Kayla havde vidst haft kontrollerende idioter nok i sit liv. Nu ville hun bare gerne være sig selv og nyde livet: "Nu kan jeg jo gøre lige hvad jeg vil, så det har jeg tænkt mig at gøre" sagde hun og smilede, hun havde da ikke tænkt sig at gå helt amok, men lidt sjovt måtte man vel gerne have det i single livet. Nu havde hun trods alt brugt det meste af hendes liv i forskellige forhold.
"Det lyder som en god idé... Altså med min sangstemme så er jeg nu ret sikker på at du er besvimet om cirka ti minutter" sagde Kayla, hun elskede at synge men hun måtte nok indse at hun ikke havde en tone i livet. Som alle andre teenagere havde hun drømt om at blive sanger da hun var ung. Indtil hun opdagede at hun bestemt ikke havde talent hvor hverken at synge eller danse, hun skulle nok bare holde sig til Skt. Mungos.
|
|
|