Nikki Elicia Adams
•
Magiker
Fødselsdag: 12.09.2027
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Samuel Roden
Oprindelse: Wicklow, Irland
Bosat: Hogsmeade, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Hogwarts
Stilling: Professor i Magiske Dyrs Pasning og Pleje
Fritidsjob: Ejer, Adams' Daycare
Ejer af: Fønix
C-box navn: Dumle
|
Post by Nikki Elicia Adams on Jan 25, 2019 11:54:38 GMT
Nikki var ikke rigtigt sikker på, hvad hun skulle gøre. Hun var rigtig glad for Charlie, men det virkede bare som om de ikke rigtigt kunne finde ud af det med hinanden. Nikki var træt af, at hun altid skulle tage initiativet med fyrene og det gik altid galt. Hun var den, der nærmest erklærede sin kærlighed til Charlie og efter Austin afbrød dem, havde han bare ikke taget kontakt til hende. Det havde faktisk ikke været nemt for hende at fortælle ham om sine følelser og da slet ikke, da hun opdagede, at der havde ligget en trunte i hans seng. Hun var faktisk godt og grundigt irriteret på Charlie lige nu og gad ham ikke, hvis han ikke i det mindste kunne kæmpe for hende bare en lille smule. Hun vidste nu heller ikke, hvordan Spike ville reagere, hvis han fandt ud af, at hun tumlede rundt med en af hans bedste venner.
Hun tænkte lidt over Kaylas idé og overvejede det lidt. "Hmm jo, det kunne jeg måske godt. Så må vi se hvad der sker, men lige nu er han vist lidt sårbar." Sagde hun med et skuldertræk. Hun havde rigtig ondt af Sam, men det virkede til, at han havde det fint efter det med Serena. "Han er en rigtig sød fyr. Vil bare helst ikke ødelægge vores venskab." Hun bed sig i læben og huskede med gru, de gange de havde kysset og det var endt galt, fordi de aldrig havde været det samme sted.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2019 11:13:02 GMT
|
Kayla smilede, hun følte virkeligt selv hun havde meget at holde styr på lige nu, men det skulle nu nok gå det hele: ”Jeg håber bare ikke det bliver akavet imellem mig og Scott, han er sådan en god ven og jeg gider virkeligt ikke problemer” sagde hun, hun havde ikke snakket med ham siden, men hun var da ret sikker på at de var enige om det bare var en engangs ting. Selvom hende og Scott også havde hygget sig lidt tilbage da de var en del yngre, så var det heller ikke noget seriøst dengang og Kayla hvade aldrig rigtigt haft følelser for Scott, hun syntes han var en skøn fyr og hun kunne godt forstå at mange kvinder faldt for ham. For hende var han bare en god ven, og desuden skulle hun virkeligt finde en stille og rolig fyr denne gang.
”Det kan jeg godt forstå... Kærlighed kan virkeligt være svært og frustrerende” sagde hun: ”Og fantastisk, og dumt og... Alt det pjat” sagde hun i et lille grin, hvis det ikke var så skønt at være forelsket så var det jo nok en del lettere at holde sig væk fra det. ”Jeg syntes bare jeg havde hørt rygter om at Sam havde fået en kæreste, har han ikke også et barn og alt muligt?” spurgte hun usikkert, selvom hun godt kendte Sam, så fuldte hun ikke helt så meget med i hans liv, hun havde jo nok at se til kunne man sige.
| |
♛
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Feb 10, 2019 14:46:39 GMT
Nikki kunne godt forstå Kayla. Hun vidste alt for godt, hvordan det var at miste en god ven, fordi der kom følelser eller andet skidt ind i det. Hun havde selv mistet Sam for en stund, fordi hun havde været forelsket i ham, men han havde fundet en anden. Det havde været helt forfærdeligt og det var også en af grundende til, at hun ikke havde lyst til at gøre noget ved det denne gang. Det ville ikke gå godt, for det plejede det jo ikke. "Jeg tror, at I nok skal klare det. Hvis I begge to er enige om, hvad den aften betød, så tror jeg ikke, at du har noget at bekymre dig om." Sagde hun med et smil. Hun kendte Scott ret godt efterhånden og han havde jo været sammen med en del. Han havde endda fundet en måde at være gode venner med nogle af sine ekskærester, så mon ikke det nok skulle gå for ham og Kayla.
Nikki var ikke ret glad for at være forelsket, for det var aldrig gået ret godt for hende. Hun ville bare gerne holde afstand til det, men det var desværre ikke altid så nemt. "Han har haft en kæreste. Serena. De har en søn, men de er gået fra hinanden." Sagde hun og lød trist, men det var mest fordi, det var synd for Sam. Inderst inde var der en lille del af hende, som var glad for det og hun hadede den del.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 19:55:54 GMT
|
Kayla nød virkeligt at have en snak med en god veninde, hun havde på alle mulige måder brug for det, hun havde så meget lige nu der stak hende i hjertet og det var svært helt at holde styr på det hele. "Nej præcist, og det går jeg da ud fra at vi er" sagde hun og trak på skuldrene, ærligt havde de ikke rigtigt talt om det, Scott var skøn og en god ven, men ikke mere end det. Dog vidste hun at Scott ikke var typen der bare lige fik følelser for folk, og hun gik derfor også ud fra at det ikke var noget problem.
"Aha så var det rigtigt husket, jeg har virkeligt ikke set Sam i lang tid, men han virker som en skøn fyr. Jordbunden og rolig" sagde hun i et smil, bestemt anderledes end Scott der nogengange var både flyvsk og naiv. Hun var glad for at Nikki måske kunne finde sig en god fyr at være sammen med, men på den anden side havde hun fuld forståelse for at kærlighed nogengange kunne være virkeligt besværligt at finde rundt i.
| |
♛
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Mar 2, 2019 18:31:29 GMT
Nikki følte sig altid godt tilpas i Kaylas selskab. Det var rart at tale med hende og hun følte, at hun kunne tale med hende om alt. Det var en skam, at de ikke så hinanden så tit, men det var også svært, når de begge to havde travlt. Nikki arbejdede virkelig altid og det gik nogle gange lidt ud over hendes venskaber. Hun måtte prøve at være lidt bedre til at passe dem, så der ikke gik så lang tid før hun så dem. "Jamen så tror jeg ikke, at du skal bekymre dig om det." Sagde hun med et beroligende smil. Nikki kendte Scott ret godt (det rimer) og hun vidste, at han havde været sammen med ret mange kvinder og selvom der havde været nogle upsere, så plejede han ikke at tage det hele så tungt.
Nikki sad og tænkte lidt over det. Sam var en ret dejlig fyr og han var stille og rolig. Måske han var sådan en fyr, som hun skulle have? Hun vidste dog ikke, om han ville have hende og Charlie var også en ret god fyr. "Åh jamen det er så svært." Sagde hun frustreret og slog armene over kors. "Kayla.. Jeg er utilfreds." Sagde hun, men hun kom til at grine lidt alligevel. Hun synes ikke, at det var nemt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2019 18:35:33 GMT
|
Hun nikkede, hun havde heller ikke lyst til at ligge mere i det: "Ude af syne, ude af sind" sagde hun blot. Scott var en af hendes bedste venner og var der en ting her i verden som hun ikke gad, så var det at være på en dårlig side med ham. Scott var sød og de havde mange gode tider sammen, så nu ville hun helst ikke ende med at det hele blev akavet: "Men jeg tror lige nu det er fint at jeg bare er single og lige prøver at finde ud af hvem jeg er" sagde hun. Hun havde været i først et langt forhold med Jophiel og bagefter et langt forhold med Demyan, og ingen af dem var endt specielt godt.
"Med at du vil have to fyre? Som begge er søde? det lyder også som et vildt hårdt liv" sagde hun og grinede til hende, hun var glad for at have en god veninde som hun kunne tale om tøseting med. "Men du skal nok klare det... Gå efter Sam... Bare fordi jeg kender ham lidt og han er sød" sagde hun, selvom hun ikke havde meget kendskab til Sam fra andet end Scott, så kunne hun da sagtens se de to som et par.
| |
♛
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Mar 9, 2019 22:25:36 GMT
Nikki grinede lidt til Kayla. Hun kunne godt forstå, at hun bare gerne ville være single for en stund. Det havde ikke været de bedste forhold som hun havde været i. Måske Kayla havde brug for en pause, hvor hun kunne fokusere på sine børn og sig selv og ikke tænke på, at der var en nederen mand, som hun også skulle tage hensyn til. "Sig til, hvis jeg skal hjælpe dig med det." Sagde hun med et smil og tog en slurk af sin te. Hun var ikke den store tedrikker, men hun var at vænne sig til det. Man kunne vel ikke være brite, uden at drikke te. Det var jo nærmest uhørt.
Hun grinede lidt igen. "Altså nu er det ikke ligefrem luksus at være lun på to fyre. Det ville det være, hvis de ville have mig." Sagde hun og smilede til veninden. Det var ikke nemt, for hun anede ikke, om Sam ville have hende og Charlie havde ikke ligefrem kontaktet hende efter de havde erklæret deres kærlighed til hinanden. Hun overvejede det lidt. "Jaa.. Han er også rigtig sød, men det gik ikke så skide godt, sidste gang jeg prøvede." Hun huskede med gru, da hun prøvede at kysse ham og han trak sig væk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2019 14:57:29 GMT
|
Kayla vidste godt at kærlighed kunne være noget lort, kærlighed var jo fantastisk når det gik godt og det var lort når det ikke gjorde. Selv havde hun brug for en lang lang pause, hun gad ikke flere ting der gik galt, gad ikke flere idioter og gad ikke flere mænd der åbenbart ikke mente at hun var værd at være sød overfor, for nu var det slut. Hun havde to børn hun burde bruge tid sammen med, og en masse gode veninder som hun ikke mente hun fik set nok. Som lige nu, hvor hun virkeligt nød bare at få lov at tale lidt med Nikki omkring det hele.
"Nej det lyder også træls" sagde Kayla og sukkede let, hun havde det fint med ikke at være lun på nogen: "Men mon ikke det hele nok skal flaske sig... Giv det tid" sagde hun i et roligt smil. "Arhha... Hvad skete der?" spurgte Kayla nysgerrigt. Hun ville ikke ligefrem kalde sig en ekspert på området, men hun nød at sidde og bare tøse snakke lidt om mænd og alle de problemer der fulgte med, selvom man jo heller ikke havde lyst til at undvære.
| |
♛
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Mar 28, 2019 15:37:29 GMT
Nikki havde i lang tid selv prøvet at finde ud af, hvad hun følte og det havde bare ikke været særlig nemt. Det var meget bedre for hende at tale med Kayla om det, for så kunne hun få en anden persons syn på det. Ikke, at det hjalp hende med alt, for hun vidste stadig ikke, hvad Sam følte for hende eller hvad hun skulle gøre med Charlie, men blot det at tale om det hjalp rigtig meget. "Well.. Han havde lige fået job på Hogwarts der og jeg kom for at ønske ham tillykke. Jeg valgte så at kysse ham og han stoppede mig og måtte så fortælle mig, at han så en anden. De endte så med at blive forlovet og få et barn." Sagde hun med et skuldertræk og et lille grin. Hun havde følt sig så dum, for det var jo ikke, fordi han havde vist hende, at han havde følelser for hende. Hun havde bare håbet det og hun var blevet utrolig skuffet. "Så det var ikke ligefrem det bedste øjeblik i mit liv." Sagde hun og lænede sig tilbage i stolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 10:54:43 GMT
|
"åh ja okay du har da ikke været den heldigste" sagde Kayla, det kunne hun bestemt godt relaterer til forhold der ikke gik som de skulle, det var også derfor Kayla bare skulle slappe af og nyde single livet nu. "Jeg tror også bare jeg har brug for pause, måske ud har det samme... Mænd kan være presten" sagde hun i et suk, når det ikke gik godt var det ihvertfald ikke nogen dans på roser, og mænd havde nognegange mærkelige idéer. Hun ønskede bare Demyan alt godt og en del af hende savnede ham nok.
"Nej det kan jeg godt forstå.." sagde hun og smilede let. "Jeg håber det næste bliver bedre for dig, men du må passe på dig selv" sagde hun i en rolig stemme, Kayla vidste alt om at livet ikke var let nogengange, men hun ville bestemt gerne være der for Nikki og støtte hende. De var jo veninder.
| |
♛
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on May 25, 2019 18:37:21 GMT
Nikki lyttede til Kayla og nikkede imens. Hun burde virkelig tænke sig om, så hun ikke ende med at såre dig selv yderligere. Det ville skisme være dumt. Hun kunne godt lide Sam, men hun kunne også godt lide Charlie. Hun var ikke sikker på, om hun kunne lide Sam, bare fordi han var ledig. Det var virkelig en grim tanke, men hun kunne godt mærke på sig selv, at det nok ikke var tilfældet. Hun havde altid kunne lide ham. "Jeg er helt med på at gå i mandehi." Sagde hun og rynkede på næsen over sit udtryk, men det fik hende nu alligevel til at grine. "Jeg ved godt, at det ikke altid er nemt at glemme mænd for en stund, for det er squ over det hele. Dog synes jeg, at vi begge to skal passe på os selv. Vi fortjener bedre." Sagde hun og lagde sin hånd over Kaylas. De skulle nok begge to finde den rette. "Går det helt galt, så må vi gifte os med hinanden." Sagde hun med et grin og lænede sig tilbage. Der var ikke andet for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2019 20:04:37 GMT
|
Lige at vende verdenssituationen med en god veninde, var lige præcist hvad Kayla havde haft brug for. Hendes tanker og sind var bare så rodet for tiden at hun nogengange havde svært ved at holde fokus, og hun håbede at det hele kun blev bedre nu. Dog var hun bange for at fejlen med Scott ville ende med at gøre det hele mere forvirrende, men så længe de begge to var enige om at det bare var en engangsting, og mest af alt at det var en fejl. Så var Kayla sikker på det nok skulle gå.
"Ja ikke? Bare forsøge at blive lesbisk eller gå i cølibat eller noget" sagde Kayla i et grin, dog sagde kvinder hende ingenting og cølibat lød faktisk ret kedeligt i længden, men hund sidste snart heller ikke om hun magtede flere mænd. "Ja præcist, så kan vi da i det mindste sige at vi ikke endte alene" sagde Kayla i et grin og rystede på hovedet, det var så dumt det hele lige nu, så hun kunne godt forstå hvis Nikki også bare følte hun havde brug for en pause fra mænd. De gav åbenbart bare ikke andet end problemer.
| |
♛
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Jun 15, 2019 18:45:14 GMT
Nikki grinede og lænede sig lidt tilbage i stolen. Hun kunne godt mærke, at det havde hjulpet hende at tale med Kayla om tingene. Selvom hun stadig var i tvivl om, hvad hun skulle med Charlie og Sam, så var hun alligevel kommet ud med det og det var så rart. "Det er lige før det lyder bedre end de mænd der." Grinede hun og smilede hen til Kayla. Hun kunne vel ende med værre end Kayla. Faktisk var hun sikker på, at de nok ville få det rigtig godt sammen, men der ville selvfølgelig mangle nogle ting, i og med, at ingen af dem var til kvinder. "Lad os sige, at hvis vi ikke er gift, når vi fylder 50, så gifter vi os med hinanden. Det giver os masser af tid til at finde den rigtige mand." Sagde hun og tog en tår af sin te. Puha 50. Det var faktisk ikke en alder, som hun havde specielt meget lyst til at tænke på, selvom hun allerede var halvvejs. "Men de skal nu nok komme. Jeg tror ikke, at du er så heldig at ende med mig, søde." Hun blinkede til veninden. "Du går glip af en masse." Sagde hun med et stort smil og trak på skuldrende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2019 15:17:59 GMT
|
Hun grinede: "Ja ikke? jeg har også godt overvejet mulighederne" jokede Kayla. problemet var bare at hun ikke fandt kvinder attraktive, og det der cølibat, lød nu egentligt også relativt kedeligt. "For nu går jeg cølibat vejen, så må vi se hvad der sker" sagde hun, det med Scott havde hun jo ikke tænkt sig at gentage, og hun følte ikke ligefrem at hun havde brug for at tage ud og møde en ny fyr. "Det lyder som en god idé, men så skal det dælme også være et kæmpe bryllup!" sagde Kayla og rakte hånden hen i mod NIkki for at lave en aftale, en eller anden dag var Kayla helt sikker på at hun gerne ville skiftes.
Kayla grinede let: "Nej, men mon ikke også du nok skal finde en sød fyr" sagd emun i et suk. "Der er jo ikke så meget andet at gøre end at sidde og vente på den rigtige, i det mindste har du ikke nogen børn du skal passe imens du venter" sagde hun, Kayla fortrød ikke hendes børn, men hun fortrød nogengange de mænd hun havde valgt til at være deres fædre. Hun havde ihvertfald ikke planer om flere.
| |
♛
|
|
|
Nikki Elicia Adams
•
Magiker
|
Post by Nikki Elicia Adams on Jun 27, 2019 14:13:25 GMT
Nikki kunne godt forstå, at Kayla gerne ville have en pause med de mænd. Selv ønskede hun det samme og hun var faktisk ret sikker på, at hun ikke fandt den rigtige. Hun var da stadig ung, men det var bare gået så galt med alle de andre, at hun slet ikke troede på det længere, hvilket var lidt trist. "Ja et kæmpe bryllup!" Grinede Nikki. "Vi kommer flyvende på hippogriffer og min fønix bærer ringene." Okay hun var lidt besat af dyr, men det lød da meget fabulous! Hun gav Kayla hånden som aftale.
Hun smilede til sin veninde. Det måtte være svært at være enlig mor, men Nikki vidste, at Kayla var en rigtig god mor, så hun var ikke bekymret for hende. "Det er sandt." Hun trak på skuldrene. Børn var ikke en del af hendes planer lige nu og måske aldrig. Det måtte hun finde ud af senere i livet. "Du må sige til, hvis du har brug for hjælp til noget. Jeg kan sagtens være babysitter, hvis du har brug for det. Det håber jeg, at du ved." Sagde hun og tog Kaylas hånd og gav den et klem. Hun ville gøre alt for sin veninde.
|
|
|