Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2018 13:27:43 GMT
Hufflepuffs langbord ved morgenmaden på en lørdag @leander
Silvia havde altid været den stille og rolige pige som primært havde hold sig for sig selv. Dog havde hun allerede da hun gik på første år mødt en Hufflepuff knægt der gik på årgangen over hende selv.Hun var begyndt at snakke med ham dengang hvilket nu havde ført til et venskab. Hvilket hun selv havde værdsat at hun havde haft en som hun altid kunne komme til. I det den unge nu 2. Årselev kom gående ind i spisesalen iført hendes skole uniform der bestod af en hvid skjorte, Hufflepuff slips, pull over og en nederdel som hun havde ført sammen med knæstrømper og hendes sorte laksko. Hun kom gående hen mod Hufflepuff bordet, hvor hun gik et stykke der ned af før hun fandt en plads hvor hun kunne sidde. Den unge pige snakkede normalt kun med meget få personer. Hun havde håbet lidt at se hendes ven Leander som var en af de få hun snakkede med.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2018 14:14:33 GMT
Leander var stået tidligt op den dag, han var vågnet ved at solen havde skinnet ham i hovdet og så havde han ligget og tænkt lidt over alt muligt og var efter noget tid gået ned for st spise morgen mad han var en af de første i spise salen og han satte sig roligt over ved Hufflepuff bordet og ventede på st maden blev serveret, maden kom på bordet og han begyndte at spise langsomt og roligt, der var imellem tiden kommet en del flere elever ind for st spise i spisesalen, han kiggede op og fik øje på Silvia en Hufflepuff pige han hurtig var blevet venner med sidste år
Hej Silvia sagde han roligt og smilede til hende, da hun satte sig ned ved Hufflebordet
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2018 20:40:26 GMT
Silvia så leander og fløj hen til ham. Hun ville mene at deres forhold allermest kunne beskrive som søskende agtigt. Han var en af de få personer hun følte sig tryg ved som hun også mente hun kunne stole på og være sig selv ved. Hun havde aldrig fortalt ham hvorfor hun var så genert og sko. “Hey Lea! Sovet godt?” Hun krammet ham før hun satte sig ned ved siden af ham. Hun nød personligt hans selskab. Hun begyndte at hælde op på sin tallerken for at spise noget af det morgenmad som stod på bordet. “Lea! Vil du høre en fed ting. Hen over sommeren fandt jeg faktisk min biologiske far. Du ved ha, jeg aldrig havde mødt før jeg selv opsøgte ham.” Hun havde virkelig været glad ved den nyhed. Siden hun var glad for at ha mødt sin biologiske far.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 30, 2018 10:07:18 GMT
Leander blev lidt overrumplet, men tog i mod krammet og krammede roligt igen, Silvia var en god veninde men han blev alligel altid overrumplet af hendes kram eller for det meste i hverfald, men han havde ikke noge ti mod det, men han havde bare svært ved at venne sig til hurtige kram, jo tak har sovet fint svarede han roligt, hvad med dig, Leander skulle lige til st venne øjne da Silvia igen kaldte ham, Lea men stoppede sig selv inden, det var et øgenavn hun havde givet han fornyeligt og engenligt brød han sig ikke så meget og det, men det var nok fordi han lige skulle venne sog til det, sp han sagd Ikke noget, hvis du bliver ved med at kalde nig det sp tage rejg snart kjole på sagde han og smilede fjollet til hende og spiste videre, men stoppede op midt i det, da Silvia fortalte at hun havd fundet sin biologiske far okay hvordan var han spurgte Leander lidt nysgerrigt
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 30, 2018 11:32:22 GMT
Silvia var virkelig lykkeligt over at ha fundet ham. “Jeg har sovet fint nok” hun smilede kort til Lea imens hun sad og spiste. “Jeg kan sagtens låne dig en kjole til det formål? Så kan du også ha den på foran dine søstre.” Silvia vidste udemærket at han havde tre søstre på hver sit kollegium, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige om ham. “Han var meget flink, dog meget overasket over at jeg pludselig 12 år efter han havde lavet noget med min mor en nat. At der så er en teenage pige der pludselig dukker op. Jeg har åbenbart også en storebror. Men alt ved ham virket meget underligt. Det første han beskyldte mig for var at være ude efter hans penge. Hvilket han kan beholde for sig selv. Jeg vil jo kun kende ham som du og ved.” Hun kigget på ham inden hun forsatte med at spise.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 30, 2018 11:49:02 GMT
Godt sagde han og smilede igen til hende ,da hun sagde hun havde sovet godt, tror ikke jeg kan passe din Kjole, sagde han og grinede igen og mine søster vil drille mig resten sf mit liv i sær layssa sagde han og blinkede til Silvia, inden han spiste videre, han viste at hans søstre i sær Layssa, men også Livia sagtes kunne finde på at drille ham, det havde de gjort mange gange, men han viste også, at det ikke var ondt ment, men han orkede bare ikke at høre på dem, hvis jeg skal gøre det bliver det langt væk fra mine søstre og så tager du en kjole på også sagde han og smilede igen til hende, Silvia snakkede om sin familie og Leander lyttede, håber i finder ud af det og håber ikke du bliver skuffet sagde han, da han kunne tydeligt se hvor glad Silvia var,
|
|