Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2015 15:58:35 GMT
@mitchel
Efter at have indlogeret sig på hotellet, havde Eithan foreslået Mitchel en tur i parken, som skulle være smuk på denne årstid. Solen skinnede fra en knald klar blå himmel og en let brise dansede omkring deres kroppe og afkølede dem let, når de havde brug for det. Eithan var glad, for at Michel ville med på denne her tur. Han havde savnet ham på det sidste, da de begge havde haft meget travlt, og nu var de taget på ferie sammen. "Det er dejligt du havde tid til at komme med" sagde Eithan til ham og kiggede smilede på ham, før han lod blikket glide rundt i parken som var fuld af en masse franskmænd og turister. Det var omkring middagstid, så Eithan da han kiggede på hans ur "Hvad siger du til en gang mad" spurte han og kiggede hen mod madvognen som stod i parken.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2015 16:18:43 GMT
Mitchel havde selvfølgelig sagt ja til at tage med på ferie sammen med sin gode gamle ven, og han havde alligevel ikke noget at bruge sommerferien på. Så kunne han jo lige så godt nude livet lidt i udlandet, inden han skulle tilbage til Hogwarts og knokle i endnu et år. Han så lidt på Eithan og smilede til ham " jo lidt mad lyder super dejligt, er det dig der henter?mjeg har glemt min pung oppe på værelset?" Spurgte han roligt og lagde sig tilbage på sine albuer og betragtede fyren lidt igennem sine solbriller. Han var iført en hvid kortærmet skjorte og sorte shorts, han elskede sol og det var tydeligt at se på hans hud at han ofte var ude i denne tid. Han sendte ham et strålende smil og gled en hånd igennem sit mørke krøllede hår. Han nød altid at være i selskab med Eithan, han var altid så hyggelig, også selv om de havde været kærester i skolen, så kom de jo utroligt godt ud af det med hinanden, hvilket var utroligt dejligt, hvis man spurgte Mitchel.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2015 13:12:10 GMT
"dovne dig" grinede Eithan og smilede til Mitchel og forlod ham for at hente lidt mad til dem. Efter lidt tid kom han tilbage og rakte maden til MItchel "Nu håber jeg du kan lide det jeg har valgt" han blinkede med et glimt i øjet og satte sig ned på græsset ved siden af Mitchel, og rettede sin tshirt til, og smed sine kondi sko "Hvor er det dejligt her" han kiggede på Mitchel og kiggede rundt "Solen skinner, godt selskab og godt mad.. Hvad mener kan man bruge" Han smilede skævt og fjernede en krumme fra Mitchel mundvig med et smil "Du krummer" Han grinte let og sendte ham et genert smil
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2015 14:08:11 GMT
Mitchel sad roligt med sine bare tær i det varme græs og så rundt på folk imens han stille ventede på at fyren skulle komme tilbage. Han smilede og tog imod sandwichen som han havde med tilbage " det kan jeg helt sikkert, det ser jo rigtigt lækkert ud" smilede han sødt til fyren og betragtede ham let. Han rødmede da krummen blev fjernet og så lidt ned af sig selv " det er da bare fordi du giver mig tør mad" drillede han tydeligt og spiste videre af maden. Han rettede lidt på sit hår og lænede sig lidt tilbage " det er nu hyggeligt det her"
|
|